Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2016'da 7 yeni HERO modeli Türkiye’de satışa başlıyor.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Yılda 7 milyon adet üretimi ile konusunda dünyanın en büyüğü olan Hindistan merkezli motosiklet üreticisi Hero, yeni yıl ile birlikte 7 modelle Türkiye pazarında depara kalktı. Türk pazarında 2 yıldır Soysal Group ile var olan ve satış grafikleri sürekli yükselen Hero, bugüne kadar 3 olan model sayısını 2016’da 10’a çıkarttı. Türkiye yolları ve Türk sürücülerin beklentilerine göre üretilen yeni motosikletlerin satışlarına da başlandı.

    Hindistan’daki 3 fabrikasında toplam 12 bin kişinin çalıştığı ve bugüne kadar 55 milyon adedi aşan üretim yaparak kalitesi ile Japon ve Avrupalı üreticilerle yarışan Hero, 2016’yı Türkiye de atılım yılı ilan etti.

    2016 KAHRAMANLAR BULUŞMASI

    Asya Hero 2016 bayiler/servisler toplantısı 22-25 Aralık 2015 tarihleri arasında Antalya Mardan Palace Hotel’de gerçekleştirildi. Türkiye geneli bayi ve servisler katıldığı toplantıya 2 sezondur beklenen yeni modeller ilk defa fiyat ve sevkiyat tarihleri ile açıklandı. Toplamda 7 yeni model Ocak ayından başlayarak Türkiye’de satışa sunulacak. Satışa sunulacak yeni modellerin 4 adedi scooter, 3 adedi vitesli model.

    AVRUPA PAZARINA İLK ADIM

    Asyalı üretici Hero Avrupa pazarına ilk olarak Türkiye ile giriş yaptı. Euro 3 standartlarında üretimi şimdilik sadece Türkiye için yapıyor. Hindistan devi yeni yılda Türkiye'de satışına başlayacağı 7 modelin 2'sini sadece Türkiye pazarı için geliştirdi. Bu iki scooter modeli Türkiye’de en çok satılan model segmentinde yer alıyor. Yeni modeller Avrupa pazarına hazırlanan Hero için ilk adım olarak görülüyor. Bugüne kadar ''countryside condition'' olarak bilinen kırsala yönelik kriterlere göre üretim yapan Hero, scooter ağırlıklı olan Avrupa pazarının şehir kullanımına göre modeller geliştirmeye başladı.

    MOTOSİKLETTE EZBERLER BOZULACAK


    Türkiye pazarında Soysal Group ile birlikte çalışan motosiklet devi Hero’nun Türkiye distribütör firma sahibi Yusuf Soysal, 2016 yılının stratejilerini şöyle anlattı; “Bu yıl motosiklette ezberleri bozan, eski alışkanlıkları unutturan beklentileri yükselten modeller ile tüketicimizin karşısına çıkıyoruz. Hero’nun ürün yelpazesini genişletmesi ve kalitesi rekabet şartlarını da kökten değiştirecek. Ürettiğimiz modeller uzun ömür ve düşük yakıt özelliğinden dolayı Hindistan pazarında “Babadan oğula miras” veya “Doldur, kapat, unut” gibi sloganlarla biliniyor. Hero Türkiye’de de “az yakar, çok gider” sloganı ile tüketicinin tercihi oldu. Türk tüketicisi, verdiğimiz servis hizmetinden de çok memnun kaldı. Yurt genelinde 110 servis istasyonumuzda servis veriyoruz.“

    HERO YAKMIYOR KOKLUYOR

    Motosikletlerin deposundaki yakıtı yakmayıp adeta kokladığını ifade eden Hero Türkiye yöneticisi Sait Orhan, maksimum yakıt tasarrufu sağlayan Hero'ya özel 2 sistem var. Birincisi ATFT (Advanced Tumble Flow Induction Technology). Devrim niteliğindeki bu teknoloji ile yanma odasındaki hava ve yakıt karışımı, girdap devinimi ile hareket ederek yanmayı daha etkin gerçekleştirir. Daha az zararlı egzoz gazı salınımı yapıyor, yakıtın daha kaliteli ve kontrollü bir şekilde yanmasını sağlıyor. Bir diğer sistemimiz ise ASFS. ( Advanced Swirl Flow Indiction System) olarak adlandırılıyor. Bu gelişmiş pro serisi değişken ateşleme ile yakıt ve hava karışımı tıpkı bir çamaşır makinesinin çalışma prensibi ile dönerek ve silindir duvarına yakıtı vurdurarak güç elde ediyor. Böylece yakıtın her zerresi güce dönüştürülüyor. Bu sistemlere bir de sağlamlık ve konfor da eklenince tercih edilme nedenlerimiz ortaya çıkıyor” diye açıklama yapıyor.

    YENİ MODELLER VE ÖZELLİKLERİ:




    DASH
    111 cc ve 8,3 HP gücündeki scooter Dash modelinin global pazarlardaki adını Türkiye bayileri arasında yapılan bir anketle belirlendi. Dash minumum yakıt sarfiyatlı ve sınıfının en güçlü motoruna sahip bir model.

    Bu scooter modeli 2 versiyon ile satışa sunuluyor. LX ve VX. Dash LX fiyatı ; 4.463 TL , Dash VX fiyatı ; 4.655 TL.
    Dash VX modeli özellikleri ; Telefon şarjı , sele altı aydınlatma, kombine fren sistemi, titanyum egzoz koruma, bakım ikaz göstergesi, güvenlik için imobilizer, 12 jant lastikler, kontaktan kumandalı depo kapağı, kombine renkler.




    DUET
    111 cc ve 8,3 HP gücündeki tamamı metal kaportadan oluşan Duet modeli tam bir çelik kasa gibi. 2 versiyon olarak Türkiye’de satışa sunulan model 6 renk olarak satışa sunuluyor.

    Duet LX fiyatı ; 4.539 TL, Duet VX fiyatı ; 4.683 TL.




    KARİZMA R
    Hero markasının amiral gemisi olan Karizma R modeli sınıfında global pazarlarda en çok bilinen modellerden biri. 225 cc ve 19,2 HP gücü ile hem şehir içi hem de uzun yol gidecekler için konforu ile öne çıkıyor. Karizma R modeli kategorisinde Türkiye’de satılan başka bir model yok. Hero’nun Türkiye’de başlangıcından bu yana en çok sorulan ve talep edilen modellerinden biri. 5 vites ve 213 cm uzunluğundaki boyutu ile iri motosikleti sevenlerin ilgisini çekiyor. Led stopları, tubles lastikleri, çift ön farı, 15 LT yakıt deposu, döküm jantları, entegre fren sistemi ile kategorisinde özellikleri tek başına fanları ile Nisan ayında buluşmaya başlayacak.
    Karizma R fiyatı ile 150 ve 250 cc arasındaki tüm sürücülere göz kırpıyor. Fiyat ; 6.590 TL




    HUNK
    Sportif yuvarlak hatlara sahip olan 150 cc motor hacmindeki Hunk, bu dizaynı ile Türk sürücülerin en sevgisini kazanacak bir yapıya sahip. 15,6 HP gücündeki ATFT motora sahip Hunk 2 versiyona sahip. Versiyonların birinde arka disk fren varken diğerinde opsiyonel. Ön arka tubles lastikler, dijital ekran, 5 kademeli arka gazlı amortisör, led stoplar,gövde rengi dikiz aynalar Hunk modelinin standart başlıca özellikleri. Hunk fiyatı ; 5.456 TL.




    T SPORT
    Büyük hacimli modellerin dizaynına sahip olan T Sport, daha çok şehirli kullanıcıların tercih ettiği ve keskin hatlara sahip bir model. Aerodinamik duruşu ve alt grenaj aksamı ile büyük hacimli modellerle yarışacak 150 cc ve 15,6 HP gücünde bir model. Ön arka tubles lastikler, dijital ekran, 5 kademeli arka gazlı amortisör, led stoplar,gövde rengi dikiz aynalar Hunk modelinin standart başlıca özellikleri.
    T Sport fiyatı ; 5.626 TL.










    Türkiye: www.heromotosiklet.com
    Global: www.heromotocorp.com
    Pisman bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Aralık 2010
    Karizma baya iyi duruyor yalnız ve fiyat bence iyi.

  3. #3
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Karizma 225 cc 19 hp 213cm enduro kategorisinde ve fiyat 6500.Bence f/p oranı gayet iyi.Bajajın as150 modelinin önüne geçebilir.Tabi motor gelmeden zamlamazlarsa.

  4. #4
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Dash mondial mash'e çok benziyo egzos dışında karizmayı da biraz apache'ye benzettim.

  5. #5
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Ben olsam şu iki modeli getirirdim Ama heronun tasarıma birazdaha çalışması lazım. Karizma modelleri çok itici geliyor bana.

    computeus bunu beğendi.

  6. #6
    Ali Özgün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2013
    Şehir
    Marmaris
    Karizma nın kendisi nasıldır bilemem ama göstergesine hasta oldum :D

  7. #7

    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    kuba cg-100
    karizma özellik olarak iyiymiş

  8. #8
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Bajaj almayiz kardes

    Sıkıntı yapma
    dyavol-77 bunu beğendi.

  9. #9
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Karizma ve hunk modellerinde en çok merak ettiğim şey titreşim. Yabancı forumlarda titreşim olduğundan bahsetmişler ama yine de bir ümit. Test sürüşü yapsınlarda deneyelim.

  10. #10
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    hunk modeli hoşuma gitti. titreşim yoksa fiyat 5000 tl gibi olursa iyi satar. ama 150 cc motordan 15 beygir çıkardığına göre titreşim olacağını düşünüyorum. esas garip olan şu ki 15 hp motorun arka fren disk ama 19 hp karizma modelinin arka fren kampana. güzel kafalar bunlar...

  11. #11
    jrscout - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Alıntı Onurhan D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dash mondial mash'e çok benziyo egzos dışında karizmayı da biraz apache'ye benzettim.
    Karizmayı Apachi'ye benzetmenize çok şaşırdım. Görsel olarak bile alakası yok. Hunk modelini benzetmiş olsanız anlardım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hunk modeli hoşuma gitti. titreşim yoksa fiyat 5000 tl gibi olursa iyi satar. ama 150 cc motordan 15 beygir çıkardığına göre titreşim olacağını düşünüyorum. esas garip olan şu ki 15 hp motorun arka fren disk ama 19 hp karizma modelinin arka fren kampana. güzel kafalar bunlar...
    Bende 55 Hp'lik Suzuki intruder M800 var. Arka fren kampana. Bunlara fazla takılmayalım bance, hem bayileri ile görüştüm, Hunk, Karizma ve T-Sport modelleri arka frenleri disk veya kampana olarak opsiyonel miş. 200 TL fazla verir, Disk olanını tercih edersin. Önemli olan test sürüşlerinden alacakları notlar. Merakla test sürüşlerini bekliyoruz. İşim gereği CBF kullanıyorum, KArizma R alabilirim, fiyatıda epey iyi. İnşallah fazla titreşimi yoktur.

  12. #12
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Hero en büyük üretici olmuş fakat,en güzel model üreten firma değil sanki

  13. #13

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Karizma güzelde pulsara alternatif olamaz. NS200 için konuşuyorum. Pulsar dolayısyla bu ketogori kullanıcısı olarak bakıyorum beklentimi karşılamıyor. Mesele benim en önemli standardım su soğutma yok karizmada, sıcak memlekette yaşıyorum şişme denilen mevzu herkese dert. 23 cc daha yüksek ama pulsar kadar güç üretemiyor. 10 kg daha ağır ve son hızıda daha düşük. arka fren kampana. Belki fiyattan dolayı tercih edilebilir.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  14. #14

    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750D Integra 2016 Majestik Gri
    neden hiç biri enjeksiyonlu değil? birde az yakar deniyor ama bildiğim kadarıyla karburatörlü motorlar enjeksiyonlulara göre daha çok yakıyor.

  15. #15

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Çirkin falan ama Karizma fiyatına göre çok güzel konumlanmış durumda... Pulsar'ın AS150 modelini direk bitiriyor. Arka frende disk opsiyonu da varsa tamamdır. Benim için alıp almama kararını sadece titreşim durumu belirleyecek (umudum yok). ZMR gelse daha iyi olurdu tabi ama enjeksiyon, giydirmeler ve dijital kilometre saatinden dolayı fiyatı en az 1000 TL fazla olurdu. Bu şekilde ulaşlılabilirlik olarak daha iyi olmuş. Bana göre şu anda bu kategoride Türkiye'de fiyat/performans olarak çok iyi durumda 3 tane motor var :

    - Karizma R
    - Benelli TNT 25
    - Pulsar NS200

    Birini bedava verseler TNT 25'i alırdım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------

    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero en büyük üretici olmuş fakat,en güzel model üreten firma değil sanki
    Hunk gerçekte bu fotoğrafta göründüğünden daha güzel bir motor. İki sene önceki fuara numunelik getirmişlerdi.

  16. #16
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    En azından dandik Çin mallarından kalite olarak güzel
    GP500-1st bunu beğendi.

  17. #17
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Karizma R ön kafa grenaj supersport depo commuter arka kuyruk yine supersport gibi motor kısmi naked bütün bunlara arka çift amartisor ve ybr egsozu.. Bune ? Yeni bir tarz uretmisler cok saçma olmuş (bence)

  18. #18
    DamienRice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Yamaha TDM 900 A
    Aksiyon kamerası zannettim

  19. #19
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En azından dandik Çin mallarından kalite olarak güzel
    Fiyatlarda mantıklı olduktan sonra piyasada neden tutulmasın. Top satış sonrası servis hizmet kalitesine kaldı
    F54 bunu beğendi.

  20. #20
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Karizmayı tasarlayan mühendis ciddi göz sorunları yaşıyor sanırım.Bu ne iğrenç bir motor bloğu görüntüsüdür.Yahu madem getireceksin ,git adam gibi olan ZMR modelini getirsene.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)