Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yollarda ki Çukurları Boyuyorlar

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #41
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tali yollardaki mıcırlı uygulama tamamen maliyetle ilgili, en ucuz yöntem bu.Toprağın üzerine zift döküp mıcırı boşaltıp yayıyorsun.Ondan sonra yallah.Gelen geçen araçlar geri kalan işi tamamlıyor!
    yeni aldığımız lavicert arabamızın, camlarına kadar simsiyah olduğu gün geldi aklıma. ana avrat ölü diri sövmüştük, bu mıcır olayı şerefsizliğin daniskası
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #42
    wolverineGV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    biz turkiyedeki cukurlari boyamaya kalksak hemen boya fabrikalari yabancilarin eline gecer

  3. #43
    bygrm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    Alıntı Silverwing adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çözüm basit ama uygulamaya koymak zor. Beton asfalt olarak yollar yenilense hem yerli üretim olacak, hemde çökme olmayacak. Yollar bozulmayınca aynı işten defalarca para kazanma şansı sona ereceği için bu sistem Türkiye'de zor işliyor. Ayrıca beton asfalt, durma mesafesinide kısaltıyor.

    Netteki araştırmama göre: Beton Yolların Üstünlükleri

    1-Beton kaplamanın sınanmış en önemli üstünlüğü uzun hizmet ömrü ve üstün dayanıklılığıdır.
    2-% 100 Yerli Malzeme ile Yapılır
    3-İlk yapım maliyetleri karşılaştırmasına göre, asfalt yolun kilometre maliyeti 2004 yılı verilerine göre 436 - 622 milyar lira arasında değişmektedir. Yolun beton yol olarak inşa edilmesi halinde ise kilometre maliyetleri 369 - 570 milyar lira arasında değişmektedir. Bayındırlık ve İskan Bakanlığı’nın kriterlerine göre yapılan bu maliyet hesapları beton yolun asfalt yola göre yüzde 20 - 30 arasında daha ucuz olacağını göstermektedir.
    4-Amerikan Devlet Karayolu ve Taşımacılık İdareleri Birliği tarafından Kanada’da yapılan bir araştırmaya göre, asfalt yolların yüzde 61’i bahar koşullarında bozulmaktadır. Oysa aynı koşullarda beton bozulma oranı sadece yüzde 5.5’tir
    5-Beton Yolların Taşıma Gücü Yüksektir
    6-Beton Yollar Her Mevsimde ve Her Koşulda Yapılabilir
    7-Beton Yol Doğal ve Kentsel Çevreye Zarar Vermez
    8-Ağır araçlar, asfalt yollarda beton yollara göre daha fazla deformasyona neden olurlar.
    9-Beton Yollar Gece Görüşünü Kolaylaştırır
    10-Beton Yolun Sürüş Konforu Yüksektir
    güzel araştırma tebrik ederim fakat o beton yolu yaparken bizimkiler malzemeden çalar içine deniz kumu koyarr... o betonunda dayanıklılığı kalmaz asvaltı bile daha iyi halde görmeye başlarız... Beton u %5 koyup gerisini kum koyar bizimkiler...
    Hyosung GT250R
    Drift religion

  4. #44
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    yolları düzgün yapsalar belediye başkanlarının yiğenleri aç kalır.çukur kendiliğinden açılmasada akrabalarına para kazandırmak için yok elektrikdi,yok su,doğalgazıydı 100 kere kazıyolar zaten senede.biz bunu ancak rüyamızda görürüz
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  5. #45
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    betondan ziyade adam gibi toplu taşıma sistemi isterim.

    eğer bu mesele bizim memlekette olsaydı kesin bu elemanlar devlet malına zarar verme amaçlı cürüm işlemek için çete kurmaktan içeri atarlardı.

    welcome to the jungle
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  6. #46
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Haziran 2008
    Şehir
    Antalya/Denizli/Burdur
    Motosikleti
    ApacheRTR150+Mondi125+Yamaha50
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizden de herkes 1 çukur boyasa olmaz mı ki ?
    72 milyon insana karşılık kişi başı yaklaşık 20 tane çukur boyamamız gerekir.Yaşasın Diyo

  7. #47

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    hangi birini boyayacaksın,istanbuldan memlekete gidene kadar motorun anası ağladı çukurlardan,her birini boyamaya kalksam memlekete varmak yıllar alır

  8. #48
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS

    http://www.motoaktuel.com/blog/index...ari-boyuyorlar

    Kuru havada gece 4'te bir kutu sarı spray boyaya bakar...

    Biz çukurdan çok rogar kapağı boyarız gerçi, her asfalt atan sağolsun bi 5 cm daha aşağıda bırakıyor kapakları...

    http://www.koctas.com.tr/U/Raykon-Co...m-Sari/97?R=78

    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz18HA6Bdy9
    Konuşmadığınız konu kalmamış birader, hemen başlığımız kitlendi

    E noldu nisandan bu yana, hala kapkara çukurlar
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler