Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade

KTM Adaptif Hız ve Kör Nokta Teknolojisi - ACC - Blind Spot Detection

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    KTM yakın zamanda piyasaya süreceği yeni adaptif hız sabitleme ve kör nokta uyarı sistemini tanıttı.

    Sistem çevreyi kontrol eden radar sensörü teknolojisi ile önde bulunan araçlara olan güvenli takip mesafesini sürekli olarak koruyacak şekilde çalışıyor. Ayrıca kör nokta uyarı sistemi "Blind Spot Detection" sayesinde motosikletin kör noktanızda bir araç var ise ayna üzerindeki LED lambalar ile sürücü uyarılacak.

    Kaynak: Spormoto KTM Türkiye
    www.facebook.com/Spormoto.KTM.Turkiye

    ACC: Autonomous Cruise Control
    BSD: Blind Spot Detection

    Video

    VİDEOYU İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN



    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2
    Anfibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ns 200
    Ktm harbi ar-ge 'ye çok önem veriyor ya çok güzel bir teknoloji olmuş

  3. #3

    Üyelik
    24 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    crf1000 , R80gs basic , fzs600 , winggo
    ABS hariç motosikletlerde teknolojiye karşı bir insanım. Ancak bu adaptif hız olayı çok güzel. Motorlarda en ölümcül kazalar anlık dikkat kaybı esnasında (sağına soluna çiçeğe böceğe bakarken) önündekinin ani yavaşlaması yada durması neticesinde oluyor bence.

  4. #4
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    CF 400NK
    Devir teknoloji devri bence geç bile kalındı. Şimdiden iyi olmuş gelcekte tabiki daha da gelişmeli . Ayrıca ülkemize bu şekilde gelen full motorların fiyatlarıda baya güzel olacaktır
    -Architect-
    "Çok Bilen Çok Yanılır"
    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  5. #5
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Fatih
    Motosikleti
    R25
    Bosch yapar KTM övünür

  6. #6
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    geç bile kalındığını düşünüyorum , bu devirde sürücüsüz otomobil çalışmaları yapılırken biz motosiklet kullanıcıları vites göstergesi var mı ? ABS var mı ? gibi artık standart olması gereken özelliklerle avunuyoruz ,

    integra gibi teknolojik sayılabilecek bir motosiklet kullanıyorum ve bu sektörünün emeklemesinden hiç memnun değilim , KTM , VOLVO , HONDA gibi firmaları imkanlar çerçevesinde tercih etmek gerektiğini düşünüyorum.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Temmuz 2018
    Motosikleti
    Yamaha R1
    ÇOK GEÇ KALINDI

    Abs yeni standart oldu
    Euro 4 a yeni geçildi
    Yakıt tüketim bakımından yol alınmadı hala çok yakıyor motosikletler


    Adaptif hız kontrol ve kör nokta dışında
    Isıtmalı elcikler
    Usb sarj sele altı telefon için ve çakmaklık girişi
    Isıtmalı koltuklar
    Arka araç izleme
    Motor start stop
    Panik frende yanan dörtlüler
    Otomatik kararan aynalar
    Yokuş Kalkış Desteği
    Lastik basıncı izleme sistemi
    Alarm

    gibi gibi gibi teknolojiler olması lazım artık motosikletlerde

  8. #8
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Arabalarda olan sistemler. Motosiklet araba fiyatında olduğuna göre eh olsun artık. Türkiye'de nasıl bilmiyorum ama burada büyük KTM'ler donanımlı Civic fiyatı.

    Alıntı bberksan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS hariç motosikletlerde teknolojiye karşı bir insanım. Ancak bu adaptif hız olayı çok güzel. Motorlarda en ölümcül kazalar anlık dikkat kaybı esnasında (sağına soluna çiçeğe böceğe bakarken) önündekinin ani yavaşlaması yada durması neticesinde oluyor bence.
    Güvenlik sistemleri bir yana, o motosikleti teknoloji olmadan doğru düzgün sürmek mümkün değil. Az silindirli, yüksek hacimli, ve yüksek performanslı motorların kontrolü çok zor. "Ride by wire" çıkana kadar da düzgün çalışmıyorlardı. Mesela orta gazda sabit gidemiyordu motor. Çıktıktan sonra düzeldi.


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)