Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

A rh (+) kana ihtiyaç olabilir

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    poseidon_20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2005
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    mondial mt 125
    Denizlide bulunan bi arkadaşımız için A rh(+) kana ihtiyaç olabilir denizlide yakınları bulunan arkadaşlar yakınlarının telefon numaralarını yazabilirlermi?
    0 rh(+) Rüzgarın hissetmek ve iki teker üzerinde olmak kadar keyifli ne var şu hayatta


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    deer_152 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    geçmiş olsun arkadaşım işallah önemli bişey yoktur

  3. #3
    Kemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Şirinevler/İstanbul
    Motosikleti
    Motora veda etti :(
    Lütfen güncel tutalım. Denizlili arkadaşlara dikkat. Geçmiş olsun kardeşim. Kan meselesi ne yazık ki ülkemizde sorun.

    Dün gece de dayım ameliyattaydı ne kadar zor olduğunu anladık. Doktorlar hep son dakikada haber veriyorlar ne yazık ki.

  4. #4
    speedygonzales - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2006
    Şehir
    EsKiŞeHiR
    Motosikleti
    :-(
    bu topicin hakkı ilk sayfa

  5. #5
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    bu topicin hakkı ilk sayfa
    ok hemen alalım
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  6. #6
    poseidon_20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2005
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    mondial mt 125
    arkadaşlarım ilgilenen herkese tşk ederim arkadaşımız 4 saatlik bi ameliyattan sonra beklenenden daha iyi kan ihtiyacını giderdik. Duyarlılığınız için tşk ederim
    0 rh(+) Rüzgarın hissetmek ve iki teker üzerinde olmak kadar keyifli ne var şu hayatta

  7. #7
    Kemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Şirinevler/İstanbul
    Motosikleti
    Motora veda etti :(
    Dualarımız arkadaşınla.

  8. #8
    zx12r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    HONDA CBR600 F
    kardes Allah acil şifalar versin denizlide tanıdıklarım yok ama benim kendi kanım a (+) eger ihtiyac olursa semacan@entegre.com.tr mail ve msn adresim 0542 355 14 09 cep telefon numaram arayabilirsin cekinmeden ne bileyim konyadan aklıma gelenler bunlar belki baska konuda da yardım edebilirsem sevinrim
    büyük geçmiş olsun kardeşimize

  9. #9
    crazy_devil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    DENIZLI
    Motosikleti
    MONDIAL MCT 250
    İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederiz arkadaşlar.Canımız kardeşimiz yaklaşık 4-4,5 saat ameliyathanede kaldı.Doktorlar ameliyata almadan önce ters bir şey olma ihtimaline karşı A Rh (+) kan ihtiyacının olabileceğini söylediler.Kritik bir ameliyattı ve Allah'a şükür kolun sinir ve damarlarını dikebilmişler.Sadece bir müddet serçe parmağını kullanamayacakmış.Gerçekten ilgi gösteren herkese çok teşekkür ederim.Başlığın kaldırılmasını rica ediyorum.


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler