Hero Motor Türkiye 2016 Yılından itibaren yeni bir modelle Türkiye'ye giriyor. Şöyle bir göz attım. Sınıfındaki araçlara göre artılar var.







Hero Hunk 150 cc. Motosiklet Sportif görünümü yanında agresif çizgilerede sahip.





Ön ve Arka fren sisteminin disk olması araca rakiplerine göre avantaj kazandırıyor. Ön Fren 240 mm çapında Disk , Arka Fren 220 mm çapında Disk. Ön tekerlek te 18 x 1.85 Metal Alaşım jantlar ve 80/100 x 18-47 P, Tubeless lastikler'e , Arka tekerlek ; 18 x 2.15, Metal alaşım Jantlar ve 100/90 X 18-56 P, Tubeless lastikler'e sahip.





150 cc gücünde Tek silindir OHC, 15.6 Hp beygir gücünde Ekonomik ATFT motor'u bulunuyor. CV tip – CCVI (Karbüratör kontrollü değişken ateşleme) Mikuni Karbüratör kullanıyor.