Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

lifan x plore 200 nasıl bilirsiniz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Evet nerede bu yeni ve eski kullanıcılar? X-Plore alacağız ama hiç yorum yok. Cenkito da olmasa forumun cross veritabanı çökecek zaten.
    cenkito bunu beğendi.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    12 Aralık 2015
    Motosikleti
    bmv f 650- lifan shalter 200- salcano sm 250-4
    kardeşim benimde lifan shalter 200 var bende çok memnunum 6 aydır biniyorum. en ufak sorun yaşamadım. lifan motor cin mallarının en iyisidir zaten. almanada bindim bmv f 650 vardı sanayiden çıkamıyordum. lifan gayet iyi. önümüzdeki yaz 1500 km lik yol yapmayı düşünüyorum shalterimle.

  3. #43
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Machair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet nerede bu yeni ve eski kullanıcılar? X-Plore alacağız ama hiç yorum yok. Cenkito da olmasa forumun cross veritabanı çökecek zaten.
    tesekkür ettim
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  4. #44

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    buda amcası olur,


    buda amcasının oğlu olur,


    bu kadarmı benzerler biribirine arkadaş )

    bu arada lifan iyidir, iyi günlerde kullanda sanırım son sahibi sen olucan, 3 aydır lifan emisol ilanda
    bedavaya dolusunu veriyorum kimse yüzüne bakmıyor..

  5. #45
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buda amcası olur,
    http://i1258.photobucket.com/albums/...d664085ce5.jpg

    buda amcasının oğlu olur,
    http://i1258.photobucket.com/albums/...elta-Front.jpg

    bu kadarmı benzerler biribirine arkadaş )

    bu arada lifan iyidir, iyi günlerde kullanda sanırım son sahibi sen olucan, 3 aydır lifan emisol ilanda
    bedavaya dolusunu veriyorum kimse yüzüne bakmıyor..
    İnsanlar motordan anlamıyoki varsa yoksa Honda, Yamaha. Çok güzel iş görür aslında senin Lifan.

  6. #46
    bican33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Alıntı memer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim boy 1,85 kilo 117 5000 km kullandım sonra tarz değişikliği için sattım motoru, motordan gayet memnundum, bakımlarını hiç atlamadım, oda her marş basmam da beni üzmedi kullanımı çok zevkli idi. satmasam da olurdu ama motora merak satan hevesli bir arkadaşa verdim. bence senide tatmin edecektir. Lastikleri ıslakta sabun gibi o yüzden alırsan asfalt lastiği tak derim. ben sava marka almıştım kullanımı rahattı. her türlü arazide gönül rahatlığı ile kullanabilirsin. rüzgarda problem olmaz fazla savrulmazsın ( ybr 125 ile mukayese ettiğimde ) titreşim yok denecek kadar az var bana göre. Ona okadar güveniyordum ki uzun yola bile giderdim ama fırsat olmadığı için uzun seyahate çıkamadım.
    Bu motorda balansör var mı? Cevaplarsanız sevinirim.

  7. #47

    Üyelik
    29 Şubat 2016
    Cros motorlara yillardir ilgi duyuyorum.Bu yaz insallah ilk motorumu alcagacim ve bunun lifan 200 xplore olmasini istiyorum.Sizce baslangic motoru icin uygun mu? Bir de boyum tas catlasa 1.80 sizce cok sikinti ceker miyim?(2 yilir profesyonel bisiklet kullanicisiyim dengemde sorun yasayacagimi zannetmiyorum)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

    Cros motorlara yillardir ilgi duyuyorum.Bu yaz insallah ilk motorumu alacagacim ve bunun lifan 200 xplore olmasini istiyorum.Sizce baslangic motoru icin uygun mu? Bir de boyum tas catlasa 1.80 sizce cok sikinti ceker miyim?(2 yilir profesyonel bisiklet kullanicisiyim dengemde sorun yasayacagimi zannetmiyorum)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    Çok özür dilerim boyum 170 yanlış yazmışım

  8. #48

    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim daystar 250
    bir bayiye git ve dene derim , 170 cm için sele biraz yüksek gelebilir .

  9. #49

    Üyelik
    11 Eylül 2015
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    Mondial Xtreme Max
    Alıntı memer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir bayiye git ve dene derim , 170 cm için sele biraz yüksek gelebilir .
    Peki 1.75 için nasıldır kilom 66 başlangıç için uygunmudur

  10. #50

    Üyelik
    01 Mayıs 2016
    www.facebook.com/TurkmenDaglari/photos/a.527531180675260.1073741828.526823324079379/1023145261113847/?type=3&theater

    Motoru, Isparta´dan Murat Bey sağolsun 300km yoldan minibüsü ile getirdi.

    Yukarıda Okoca nick´li arkadaş motorun esasen eski bir Honda taklidi olduğunu şakayla karışık ifade etmiş.
    Fakat cevap yazan arkadaş ise sanırım bunu anlayamamış

    Ben ise herşeyin farkında olarak aldım.

    Bana tuhaf gelen, sağda / solda ve de üstelik yıllardır hoplama / zıplama zanaati icra eyleyen birilerinin, baktığımda, aslında tabiata yabancı olmaları.
    Benzer durumları "bisiklet" için de aynen söyleyebilirim.

    Motor uygun fiyatlıydı aldım. Bundan ibaret.

    Niçin evin içinde?
    Çünkü, ancak ehliyet aldıktan sonra indireceğim ( Murat Bey, arkadaşı ve Ben üç kişi 1. kata çıkarttık )
    İşin acı yanı, Eskişehir gibi bir yerde dandik iki bayi ile 1 hafta zaman kaybetmiş oluşum.
    Diğer taraftan, uyanığın biri de Kuba Black bilmemneyi bana liste fiyatının üstünde satmaya kalktı

    Konunun içyüzü şu: Bu motor, dünyanın göbeğinde %10´u burjuva, geri kalanı ise "3. Dünya hububat çiftliği" halindeki bu "cins" yerde Anadolu Köylüsünün yeni nesil Java´sı. ( W ile mi olacaktı ) Ben de bu paraya biraz köylü takılayım. Ne de olsa bizim atalarımız da ...hudi değil, köylüler.

  11. #51

    Üyelik
    01 Mayıs 2016

    İnsanın hayatı da ( Photoshop´taki gibi ) katmanlar halinde olmalıdır.
    Yani hiç başka katman yoksa ve mesela, motosiklet, gelip “background” üzerine –tek bir- katman olarak oturup çıkmış ise, orada maalesef bir “kekoluk” var demektir.

    Bendeniz, bu motosiklet faslını –böbürlenme sayılmasın fakat- pekçok katman üstüne getirip oturtmuş oldum. Tuhaf olan bir şey varsa bu oldu. Yani, felsefe, müzik / sanat, havacılık ve elbette bizim “Computer Graphics” alemi… Anlaşılacağı üzere (inşallah anlaşılır ) motosiklet faslı pastaya 49. mum oldu.

    İki başlıkta yazmak istedim:
    1- Genel olarak –çok geç başlayabildiğim- “motosiklet” hakkında söyleyebileceklerim,
    2- Bu motosiklet için söyleyebileceklerim ( şimdiden ).

    X-Plore evin odasında 1 aydan fazla bir zaman beklemek mecburiyetinde kaldı. Çünkü malûm, ehliyet, tescil vs. acemi başlangıcı işleri. Köyde kenar mahallede ehliyetsiz / plakasız cirit atan bir yeni yetme durumuna düşemezdim.

    10 Haziran 2016 saat 15:00 gibi çıktım. Önce dakika 1 aptallık 1, motoru evin önünde üzerime bir devirdim (İçe kıvrılmış sağ fren uç yuvarlağını hâlâ doğrultacağım. Kolların ucuna takılan o metallerin ne işe yaradığını da böylece öğrenmiş oldum ). Sonra çıkış o çıkış. 1982-2010 arası yıllar boyunca bisikletle katettiğimiz ormana kadarki stabilizeleri 50-60km
    naçizane süratlerle geçtim. Bu arada sabit sürat gitmemeye dikkat ettim ( rodajdayız ya ). Buna karşı, 750m.den 1200m.ye çıkmadan duramadım.

    Ormana ulaştım. Bambaşka bir ruh durumuydu. 49 yaşın enerjisiyle , 30 yılıma damgasını vurmuş ve de melanet ehliyet parkurundan çok daha iyi bildiğim orman yollarımda arada bir ayaklar üzerinde kros yaylanmaları filan yapıp kask altından sırıtmaktan da kendimi alamadım. Kimi yerlerde, ilkbahar yağmurları ardından açılmış derin lastik izlerinde “şimdi düştük işte” derken birkaç defa son anda toparladım.

    Ormanımda, aslında oranın yerlileri olmayıp daha geçen yüzyılda buralara yerleştirilmiş göçmen köylülerin “Geyik Alanı” dedikleri kült merkezimde yılların acısını çıkartırken dakikalarca fotoğraf da çektim ( ne de olsa aynı zamanda fotoğrafçıyız ).
    Dönüşe geçmiştim ki, ormanımın periferinde olup önceki yıllarda hiç girmediğim başka bir dere yoluna gitmeye karar verdim. Meğer yol küçük ilkbahar deresini defalarca kesiyormuş. Aynı dereyi üç defa geçtim. Fakat daha ilk günde “Allah´ım burada ölecek miyim nedir?” diye sızlanmaya başlayınca geri döndüm. Yani 3 geçiş daha yaptım

    Dünyanın göbeğindeki bu mostralık hem “böyük” hem de şimdilerde “yeni” diye yutturulmaya çalışılan bu 80 milyon kelle köyümüzde (!) zenginlerimiz çoktur ya. Onlar mont´a 2000 TL mi versek 3000 mi muhasebesinde iken biz naçizane 175 TL´lik "yazlık" denen cinsten birşeylerin peşine düşmüş durumdayız. Böyle olunca, “action cam” görüntüleri yerine hiç de arzu etmediğim “lafla peynir gemisi yürütme” durumuna düşüyorum. Fakat inşallah ikinci bir notta arzu ettiğim cinsten bir video yükleyebilirim. Böylelikle sizi –Lifan X-Plore için- Youtube´daki, Bursa sanayi çarşısı yollarında çekilmiş zavallı iki videodan ya da Rus köylülerin Sibirya´daki parkalı piknik gezdirmelerinden kurtarmış olurum. Hele, herhalde Vietnam sahilinde olsa gerek, son derece can sıkıcı bir yalıyar asfaltında 80´le viraj dönerken ayak uzatıp duran Çinlinin videosundan mutlaka kurtulmak lazım. Buna, Yalova – İznik vs asfaltlarında “üç kafadarın köy pazarına seyahati” gibisinden videoları da ekleyebiliriz.

    Son olarak, bu Çinil kategori karşısında bir tuhaflık var: Yani, en yukarıda tabiatın ortasında ona yabancı bir halde, iki zamanlı "halkına yabancılaşmış burjuva" havalarında "hoplama / zıplama zanaatleri". Bunun bir tık altında ise "enduro" denen kademe. Fakat bu motosiklet gibisinden Çin uyarlamalar olmasa, aslında gerçek şu ki, bana doğrudan hitap eden bir kategori yok. İnanması zor ama resmen yok. Varsa da benim bu alemde çok yeni olmama verilsin. Herhalde ne demek istediğim anlaşılmıştır. Yani, ormana kadar 40km KTM ile gidilmez. Biz vakt-i zamanında bize "halkına yabancılaşmış burjuva" damgası basmaya kalkmış ve fakat son 25 yılda başımıza burjuva kesilmiş tiplerden değiliz ( yani, 70´lerde bizim kırmızı bayrağı indirip onun yerine RUS / Çin bayrağı çekmeye kalkmış oldukları halde şimdilerde başımıza millici / ulusçu kesilmiş zengin (!) uyanıklardan değiliz). Bu bakımdan, bizim ne KTM´miz olabilir ne de onu ormana taşıyacak treylerimiz. "Enduro" dedikleri fasla gelince, bence bu da başka bir burjuva ayağı. Yani "sanki arada bir araziye de girermiş" havasıyla, 1200cc motorun arkasına koca çadırı filan yükleyip, asfaltarda binlerce km gezdiren birileri... Kaldı ki, bu iş "yaylaya çıkmak" işi değil. Biz de yaylaya çıkıp, oradaki komunal vatandaşlarla horona / halaya girişen tiplerden değiliz.

    Anlayaacağınız (bendeniz, fakirane filozof, bu cins memleketin "emekçi gardaş" ayağına yatıp yazlıkçı / burjuva takılan ahalisine karşı müzik / sanat, vs fasıllarında verdiğim savaşa galiba bir yenisini daha ilave etmiş oldum. Düşmanımsınız KTM cambazcıları veya 1200 cc çadırcı endurocular . Biz (sizden) başka bir milletiz. Fakiriz ama cahil değiliz. Köylü çocuğuyuz ama bu genetik diktanızın idiot beleş amelesi / beleş eratı değiliz. Ve şu 100km.den dahî anladığımız o ki, şu Çin malı -ara kademe- motorumuzla orman yollarımızda bir hayli sevinçli olacağız
    katilkoala, SAZMAN ve emremm bunu beğendiler.

  12. #52
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı mstdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...52414081_o.jpg
    İnsanın hayatı da ( Photoshop´taki gibi ) katmanlar halinde olmalıdır.
    Yani hiç başka katman yoksa ve mesela, motosiklet, gelip “background” üzerine –tek bir- katman olarak oturup çıkmış ise, orada maalesef bir “kekoluk” var demektir.

    Bendeniz, bu motosiklet faslını –böbürlenme sayılmasın fakat- pekçok katman üstüne getirip oturtmuş oldum. Tuhaf olan bir şey varsa bu oldu. Yani, felsefe, müzik / sanat, havacılık ve elbette bizim “Computer Graphics” alemi… Anlaşılacağı üzere (inşallah anlaşılır ) motosiklet faslı pastaya 49. mum oldu.

    İki başlıkta yazmak istedim:
    1- Genel olarak –çok geç başlayabildiğim- “motosiklet” hakkında söyleyebileceklerim,
    2- Bu motosiklet için söyleyebileceklerim ( şimdiden ).

    X-Plore evin odasında 1 aydan fazla bir zaman beklemek mecburiyetinde kaldı. Çünkü malûm, ehliyet, tescil vs. acemi başlangıcı işleri. Köyde kenar mahallede ehliyetsiz / plakasız cirit atan bir yeni yetme durumuna düşemezdim.

    10 Haziran 2016 saat 15:00 gibi çıktım. Önce dakika 1 aptallık 1, motoru evin önünde üzerime bir devirdim (İçe kıvrılmış sağ fren uç yuvarlağını hâlâ doğrultacağım. Kolların ucuna takılan o metallerin ne işe yaradığını da böylece öğrenmiş oldum ). Sonra çıkış o çıkış. 1982-2010 arası yıllar boyunca bisikletle katettiğimiz ormana kadarki stabilizeleri 50-60km
    naçizane süratlerle geçtim. Bu arada sabit sürat gitmemeye dikkat ettim ( rodajdayız ya ). Buna karşı, 750m.den 1200m.ye çıkmadan duramadım.

    Ormana ulaştım. Bambaşka bir ruh durumuydu. 49 yaşın enerjisiyle , 30 yılıma damgasını vurmuş ve de melanet ehliyet parkurundan çok daha iyi bildiğim orman yollarımda arada bir ayaklar üzerinde kros yaylanmaları filan yapıp kask altından sırıtmaktan da kendimi alamadım. Kimi yerlerde, ilkbahar yağmurları ardından açılmış derin lastik izlerinde “şimdi düştük işte” derken birkaç defa son anda toparladım.

    Ormanımda, aslında oranın yerlileri olmayıp daha geçen yüzyılda buralara yerleştirilmiş göçmen köylülerin “Geyik Alanı” dedikleri kült merkezimde yılların acısını çıkartırken dakikalarca fotoğraf da çektim ( ne de olsa aynı zamanda fotoğrafçıyız ).
    Dönüşe geçmiştim ki, ormanımın periferinde olup önceki yıllarda hiç girmediğim başka bir dere yoluna gitmeye karar verdim. Meğer yol küçük ilkbahar deresini defalarca kesiyormuş. Aynı dereyi üç defa geçtim. Fakat daha ilk günde “Allah´ım burada ölecek miyim nedir?” diye sızlanmaya başlayınca geri döndüm. Yani 3 geçiş daha yaptım

    Dünyanın göbeğindeki bu mostralık hem “böyük” hem de şimdilerde “yeni” diye yutturulmaya çalışılan bu 80 milyon kelle köyümüzde (!) zenginlerimiz çoktur ya. Onlar mont´a 2000 TL mi versek 3000 mi muhasebesinde iken biz naçizane 175 TL´lik "yazlık" denen cinsten birşeylerin peşine düşmüş durumdayız. Böyle olunca, “action cam” görüntüleri yerine hiç de arzu etmediğim “lafla peynir gemisi yürütme” durumuna düşüyorum. Fakat inşallah ikinci bir notta arzu ettiğim cinsten bir video yükleyebilirim. Böylelikle sizi –Lifan X-Plore için- Youtube´daki, Bursa sanayi çarşısı yollarında çekilmiş zavallı iki videodan ya da Rus köylülerin Sibirya´daki parkalı piknik gezdirmelerinden kurtarmış olurum. Hele, herhalde Vietnam sahilinde olsa gerek, son derece can sıkıcı bir yalıyar asfaltında 80´le viraj dönerken ayak uzatıp duran Çinlinin videosundan mutlaka kurtulmak lazım. Buna, Yalova – İznik vs asfaltlarında “üç kafadarın köy pazarına seyahati” gibisinden videoları da ekleyebiliriz.

    Son olarak, bu Çinil kategori karşısında bir tuhaflık var: Yani, en yukarıda tabiatın ortasında ona yabancı bir halde, iki zamanlı "halkına yabancılaşmış burjuva" havalarında "hoplama / zıplama zanaatleri". Bunun bir tık altında ise "enduro" denen kademe. Fakat bu motosiklet gibisinden Çin uyarlamalar olmasa, aslında gerçek şu ki, bana doğrudan hitap eden bir kategori yok. İnanması zor ama resmen yok. Varsa da benim bu alemde çok yeni olmama verilsin. Herhalde ne demek istediğim anlaşılmıştır. Yani, ormana kadar 40km KTM ile gidilmez. Biz vakt-i zamanında bize "halkına yabancılaşmış burjuva" damgası basmaya kalkmış ve fakat son 25 yılda başımıza burjuva kesilmiş tiplerden değiliz ( yani, 70´lerde bizim kırmızı bayrağı indirip onun yerine RUS / Çin bayrağı çekmeye kalkmış oldukları halde şimdilerde başımıza millici / ulusçu kesilmiş zengin (!) uyanıklardan değiliz). Bu bakımdan, bizim ne KTM´miz olabilir ne de onu ormana taşıyacak treylerimiz. "Enduro" dedikleri fasla gelince, bence bu da başka bir burjuva ayağı. Yani "sanki arada bir araziye de girermiş" havasıyla, 1200cc motorun arkasına koca çadırı filan yükleyip, asfaltarda binlerce km gezdiren birileri... Kaldı ki, bu iş "yaylaya çıkmak" işi değil. Biz de yaylaya çıkıp, oradaki komunal vatandaşlarla horona / halaya girişen tiplerden değiliz.

    Anlayaacağınız (bendeniz, fakirane filozof, bu cins memleketin "emekçi gardaş" ayağına yatıp yazlıkçı / burjuva takılan ahalisine karşı müzik / sanat, vs fasıllarında verdiğim savaşa galiba bir yenisini daha ilave etmiş oldum. Düşmanımsınız KTM cambazcıları veya 1200 cc çadırcı endurocular . Biz (sizden) başka bir milletiz. Fakiriz ama cahil değiliz. Köylü çocuğuyuz ama bu genetik diktanızın idiot beleş amelesi / beleş eratı değiliz. Ve şu 100km.den dahî anladığımız o ki, şu Çin malı -ara kademe- motorumuzla orman yollarımızda bir hayli sevinçli olacağız
    VAY ARKADAŞ.....

  13. #53

    Üyelik
    01 Mayıs 2016
    Yeniden Merhaba,

    Bayram öncesinde bu kadar oldu:

    https://youtu.be/Jw8GYNZB_bM?t=46

    Aynı gün 150km olmuş. Bunun 90km.si ormana ulaşma yolu, 60km ise orman yollarında.

    "Çıplak Tepe" bizim Türkmen Dağları´nda gerçek bir isimdir ve rakımı 1720mdir ( videonun başladığı yer ile zirve arası tam 100m)

    Bu videoyu elbette "çok şey" diye aktarmış değilim.
    Fakat, gerek sayfayı iki yıl önce açan arkadaşın "nasıl bilirsiniz?" sorusuna kendimce bir cevap olması, gerekse, koca web´te TR -hâlâ- tatmin edici bir video olmaması sebebiyle aktarıyorum.
    katilkoala bunu beğendi.

  14. #54
    katilkoala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS - XL 650v TRANSALP
    Öncelikle isminin Mesut olduğunu varsaydığım mstrdem adlı abimizin eline sağlık diyorum. Abi videonu izledim sakin ama keyifli bir gezi olmuş. Haricen izlemek isteyenler için video başlığı "ciplak tepe 1". Şu an Honda Transalp 650 sahibiyim (şu çadırlı çantalı burjuva kesiminden olan). Neden çin malı üç kuruşluk dandik lifan konusu altında gezindiğime gelince, bu klasmanda bir motosiklet almayı planladığım için . Yanlış anlaşılmasın 2. motor değil, bunu satıp kendimi özgürlüğe vuracak bir makina almak istediğim için. Mondial, yuki, zongshen derken lifan'da dikkatimi çekti. Genelleme önce ağırıma gitse de objektif bakınca üzerime alınmamayı başardım. Neden Transalp aldığım konusunu geçiyorum neden 250 cc uygun fiyatlı bir cross almak istediğime geliyorum.
    - Profesyonel değilim 25 metre havalanıp 2 li saltodan sonra iniş yapmayacağım.
    - Mesut abinin videosundaki stabilize dağ kır yolu rotasını yapabilecek 5000 tl lik bir motor alabiliyorken 15000 tl harcamak istememem.
    - Cross için ilk adımlarım olduğu için düşüp kalkma, yan yatma çamura batma bol bol yaşanacağından parçası nispeten daha uygun bir model istediğimden.
    - Dürüst olmak adına son maddeye eklemek istedim; benim hanım araba istiyor bunu satıp ona peşinat, bana da uygun ve uzun süredir yanlız yapmayı planladığım macerayı yaşatacak bir motor alabilmek için

  15. #55

    Üyelik
    03 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Bende başlangıç için cross enduro tarzı bir motor istiyorum abiler ama cinli ramzey gm 200 gy , yuki izci 250 yada 2.el bir klx250mi kararsızim hem asfalt hem arazı için arazide ara da yaramazlık yaparım

  16. #56

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Bu motor x treme max a gore daha mi iyi iyi fiyat cektiler sehir disindan getirtecegim ne dersiniz alayimmi

  17. #57
    TUTITO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Enduro
    Biraz hareket lutfen. Bu konuya birseyler yazacak kimse kalmadimi?

  18. #58
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    X-plore tayfa merhabalar. Yahu bu aletin Türkiye sitesinde çok fazla veri zaten yok da, bana asıl lazım olan şey hiç yok: sele yüksekliği. Taylandlı bir sitede 880mm diyor, Lifan'ın global sitesi de aynı motor olmasa da aynı şasiyi kullandığını tahmin ettiğim 200GY-3B için 880mm diyor. Bu bilgiyi hayrına doğrulayabilecek bir arkadaş var mı? Yani metrenin ensesinden tutup yer ile selenin en alçak yeri arasındaki mesafeyi ölçebilecek?

  19. #59

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    200gy-3b ve x-plore 200m aynı motorlar, yani muhtemelen doğrudur global sitedeki bilgi ama gidip ölçmek lazım tabi emin olmak için , bu arada lifan türkiye sitesinde 14 beygir civarı diyor ama global sitede aynı motor 16 beygir diyor

  20. #60
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200gy-3b ve x-plore 200m aynı motorlar, yani muhtemelen doğrudur global sitedeki bilgi ama gidip ölçmek lazım tabi emin olmak için , bu arada lifan türkiye sitesinde 14 beygir civarı diyor ama global sitede aynı motor 16 beygir diyor
    Bize gelen X-plore 200M'in model adı LF200-GY2. Global Lifan sitesindeki X-plore 200Y, model adı da LF200-GY3B. Aynı motorlar değil diye bu yüzden dedim; güç/tork artışına gitmiş olabilirler son iterasyonda. Sele yüksekliğini de bu yüzden ayrıca sordum, Global Lifan'la bizim Lifan arasında boyut uyuşmazlıkları da var çünkü. Lakin Lifan Tayland 200M için de 880mm diyor, umarım doğrudur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)