Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Chopper Fikrine İhtiyacım Var

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Herkese keyifli ve güvenli sürüşler diliyorum.
    Ilk motorumu alacağım ve chopper tarzından başka bir motora binmeyi düşünmüyorum. Sizce sıfır GV250 mi almak mantıklı yoksa 35k km'de 2004 model Yamaha Virago 535 mi ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    6 ayda 15000 km.yi geçmiş biri olarak 14 senede 35000 km bana pek inandırıcı gelmiyor. Cruiser sürmüşlüğüm yok ama tercih şansımı her zaman sıfır motordan yana kullanırdım.

  3. #3

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Ben yanlış yazmışım km 65.700 sıfır kore mi 2004 yamaha mı diye düşünüyorum

  4. #4
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Bence virago temiz ve düzgünse onunla başlamanı tavsiye ederim çok rahat ve kullanışlı bir motordur. İlk motorunda olsa senin hamlığını kaldıracak tecrübeye sabit bir motor. Seni hertürlü taşır yani 👌

  5. #5

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    viragoyu iyi kontrol ettir almadan önce.. motor isteye bilir onların belli km sonra şaftta boşluk falan oluyordu iyi baktır .. birde marş dinamoları sıkıntılı idi bizim arkadaşın ki arıza yapmışdı bulamamışdık opelin kini takmışdık yada fordu du tam hatılamıyorum..

    bana sorarsan gv al bak keyfine bir buji piposunu değiştirirsin alır almaz.. aküyü kaliteli bir şeyle değiştir iki sıfır lastik al arkana bakmadan bas gaza..

    cruiser güzel motordur yaklaşık 5 yada 6 motorum cruiserdı çok severim sürmeside gitmeside viraja girmeside çok ayrı keyifdir..
    Bir gerçek varsa piyasada yeni km az yaşı genç bakımlı temiz fiyatı uygun cruiser yok..

    alınıcak cruiserların hemen hemen hepsi 90 lı 2000 li yılların başında gelen cruiserlar.. onlarıda alıcaksanız ve uzun soluklu binicem diyorsanız motorunu sıfırlayıp komple elden geçirip yani bir motor parası daha harcayıp binmeniz gerekir..

  6. #6
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Sıfır Daelim Daystar alırsan daha az problemli bir motosiklete binmiş olursun. 2017'den sonra gelenleri hatta ABS'li idi. Türkiye'ye getirildi mi bilmiyorum. Sıfır GV250 diye bir şey yok. 2016'dan beri yatan, satılamamış motorları iteliyorlar.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  7. #7
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viragoyu iyi kontrol ettir almadan önce.. motor isteye bilir onların belli km sonra şaftta boşluk falan oluyordu iyi baktır .. birde marş dinamoları sıkıntılı idi bizim arkadaşın ki arıza yapmışdı bulamamışdık opelin kini takmışdık yada fordu du tam hatılamıyorum..

    bana sorarsan gv al bak keyfine bir buji piposunu değiştirirsin alır almaz.. aküyü kaliteli bir şeyle değiştir iki sıfır lastik al arkana bakmadan bas gaza..

    cruiser güzel motordur yaklaşık 5 yada 6 motorum cruiserdı çok severim sürmeside gitmeside viraja girmeside çok ayrı keyifdir..
    Bir gerçek varsa piyasada yeni km az yaşı genç bakımlı temiz fiyatı uygun cruiser yok..

    alınıcak cruiserların hemen hemen hepsi 90 lı 2000 li yılların başında gelen cruiserlar.. onlarıda alıcaksanız ve uzun soluklu binicem diyorsanız motorunu sıfırlayıp komple elden geçirip yani bir motor parası daha harcayıp binmeniz gerekir..

    250 cc chopper klasmanında gv 250 en iyilerden birisidir. Hem gidişi hem çekişi hemde görüntü kalitesiyle diğerlerinden öndedir. Fakat belli başlı kronik sorunlar olmasa çok daha iyi bir motor olabilirdi. Özellikle çoğunda yaşanan beyin problemi ve elektiriksel bazı problemler.. Arkadaşında ilk motoru olacağı için bu tarz sorunlarla başetmek onu motordan soğutabilir. Bir dönem virago kullanıcısı olarak daha sonra bindiğin hiç bir chopper dan viragodan aldığım zevki ve sürüş keyfini alamadım. Viragodan sonra sırasıyla dragstar, vn 800, intruder ve şuanda gv650 kullanıyorum ama hiç biri viragonun yerini tutmadı. Hele şu hyosung beni motordan soğuttu diyebilirim.

  8. #8

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Teşekkür ederim bilgilendirme için. Yamaha markasının kalitesinden dolayı Hyosung geri planda kalır diye düşünmüştüm ama 15 bin e alacağım motora bir de 8 10 bin motor masrafı edeceksem Yamaha nin Yamaha olması benim pek işime yaramaz doğrusu...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:54 ----------

    Peki 65k km'de olan bir Virago dan hayır gelir mi sizce ?

  9. #9

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Benimde az çok cruiser tecrübem var çok kısa süre takasdan zamanında virago 535 elimde bir kaç ay kaldı , en500 üm oldu , vulcan 900 üm oldu bir ara regal raptor kısa süreli oldu .. gv 250 bir arkadaş bursadan satın aldı tecrübesi yoktu bana rica etti abi alırmısın die gittim aldım geldim yani gv250 ilede bir bursa istanbul tecrübem oldu..

    Gv250 2016 da elde kalan sıfırlar var aynen bunun nedeni bu motorun tutulmamasından değil distiribütör sorunu servis yedekparça sorunu ile ilgili bence...
    yoksa zamanında hyo türkiyede güçlüyken peynir ekmek gibi satıyordu gv.. daelim yenileri abs li ve var piyasada.. zaten şu anda piyasada alınabilicek en iyi iki motor bunlar ortalama rakamlara..

    virago 535 ler güzel ama yaşından km'sinden ötürü kronikleri vardı şaftta mı krankda mı boşluk oluyordu.. parçasıda zor bulunuyor yoksa keyifli sürüşü güzel motor.. bundada şaşıcak bir şey yok burda 18 -16 yaşında motordan bahsediyoruz.. geçmişi nasıl kullanıldığı hangi ustaların ellerinden geçdiği bilmediğin kaç sahip değiştirmiş onu bilmediğin bir motor alıcaksın .. bana kalırsa riskli..

    ben alsam en500 c kasa alırdım o ayrı .. artısı çok fazla.. ama onu bile artık almak çok riskli temizi nerdeyse hiç yok olanda satmıyor zaten. ama temizini bulursan secereli uygunda rakama veriyorsa hiç kaçırma al derim.. dediğim gibi çok zor.

  10. #10

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Düşelim tek silindir. Bu bir eksi mi sizce? Sıfırı 20 bin TL biraz aşıyor beni açıkçası.

  11. #11
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Zifir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşelim tek silindir. Bu bir eksi mi sizce? Sıfırı 20 bin TL biraz aşıyor beni açıkçası.
    250 cc cruiser zaten olmaz, cruiser görünümlü commuter olur. Tek silindir olsa ne farkedecek ki ?
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  12. #12

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    250cc lik cruier olmaz deniyor , 250 cc lik endurolar çıktı 250 cc den enduro olmaz dendi , 250 cc lik ss ler çıktı 250 cc den ss olmaz dendi

    commutercı adam 150cc fazla fazla yeter commutera 250cc ye ne gerek var ne yapıcan der..

    Yahu bu 250cc de ne gariban bir hacim kimseye yaranamıyor.. ) işin ilginç yanıda piyasada her segmentte scooterından ss inden cruiserına kadar en çok bu hacim satıyor .. euro4 standartlarında artık isim değiştirdi yeni ismi 300c.c oldu..

  13. #13

    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    NC750x - 2019
    65k KM çok yüksek. ben olsam bulaşmam. Riski büyük.

    GV250 - Al geç git.

  14. #14

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Şimdi şöyle bir durum söz konusu sıfır gv fiyatına 2014 2. El Daelim Daystar var. 7k km'de daystar. Ne önerirsiniz :D

  15. #15
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Sifir gv derim

  16. #16

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Gv nin kronik sorunları beni biraz düşündürüyor o yüzden direk gidip alamıyorum. Daelim için en sorunsuz kroniksiz motor deniyor.

  17. #17
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Benzer fiyatlara en 500 veya marauder 800 ler varken bence gv 250 ile zaman kaybetmeye gerek yok. Ayrıca daelim tek silindir.

  18. #18

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Peki hasar kaydı, km'si ve yaşı önemli değil mi ?

  19. #19

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    gvde ki sorunlar kronik değil.. daelim abs li ise ona yönel yok değilse ben olsam şahsen gv den yana tercihimi kullanırdım..

    gv nin çözülemeyen sorunu yok youtube açarsan görebilirsin en son egzosunun ısınma sorunana kadar çözdüler.. gv alıcaksan alır almaz önce ister sıfırken servisde aldığın yerde ister kendi ustanda bir kronik sorun çıkartan yerlerini hallet öyle bin. onun kroniği aklımda kalan bir buji piposu var onu ngk alırsan hatırladığım başka kroniği yoktu almışken bir temiz bakımını yaptırgüzel sıfır kaliteli bir akü iki kaliteli lastik at .. bak keyfine.

    En500 en iyisidir ama temizini bulamaz arkadaş yorgunuda üzer.. temiz en500 kimse ucuz rakama satmaz.. ucuz olanda yorgundur ilk motor olucak insanı üzebilir..

  20. #20

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Gv250de beyin ve elektronikte de sorun olduğu söyleniyor. Bir de söyle bir şey var. Sıfır gv alıp aldigim yerde lastikleri ve buji piposunu değiştiririm tamam ama işin içine akü ivir zıvır girince sıfır makine almanin ne anlamı kalıyor diye düşünüyorum. 2018 daelim sıfır bulamadım bayii gelmedi hiç dedi. Daelim in sadece tek silindir olması kafamı kurcalıyor. En 500 veya marauder ben de isterim ama cok çok eski motorlar var sahibinden.comda


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)