Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

YELEK PATCH

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    Alıntı Ahmet26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam onun olayı ne siz böyle yazınca çok merak ettim, bu yaz tatilinde çalışıp bir chopper almayı düşünüyorum ve Sons Of Anarchy yeleği alıp arada onu giymeyi düşünüyodum. Neden soa şeyleri kullanmayalım?
    İsim vermeyim bir kaç kulübe denk gelirsen güzel ce uyarırlar arkadaki mc patchini çıkartırlar geri kalanı giyebilirsin


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Sonrada üzerine işerler

  3. #43

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yok :(
    Alıntı Crixa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsim vermeyim bir kaç kulübe denk gelirsen güzel ce uyarırlar arkadaki mc patchini çıkartırlar geri kalanı giyebilirsin
    Onların kulüp patchi değil ki neden öyle birşey yapıyorlar :(
    hasmet bunu beğendi.

  4. #44
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    amerigada yaparlar da türkiyede olmas o iş.
    oldu olacak cruiser motorda kullandırmasınlar

  5. #45
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    3 sene kadar önce arkadaşımın kardeşini konserde sıkıştırmışlardı.

    Sons of anarchy yeleği vardı, mc vs. tüm patchleri vardı. Sert bir şekilde değil ancak başın belaya girer patchleri cıkar demişler.

    bu arada sormadan edecemeyeceğim hayali bir kulübün yeleğini giymek anlarım fan'ısınızdır da patchlerini takarak hayali bir kulübe üye oldugunuzu göstermek biraz garip değil mi zaten?

  6. #46
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    Ben 3 tane mc patch aldım kulüp hayatım boyunca bu ego olarak değil şöyle söleyim size saçma gelebilir haketmediğin birşeyi giyemessin ayrıyetden sons of dizisi hells angels mc kurgusudur zaten dizi de 2 oyuncu bu kulübün üyesiydi neyse bu işi bilmeyenlere saçma gelir

  7. #47

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Crixa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 3 tane mc patch aldım kulüp hayatım boyunca bu ego olarak değil şöyle söleyim size saçma gelebilir haketmediğin birşeyi giyemessin ayrıyetden sons of dizisi hells angels mc kurgusudur zaten dizi de 2 oyuncu bu kulübün üyesiydi neyse bu işi bilmeyenlere saçma gelir
    Yanlış anlaşılma olmasın. Merakımdan soruyorum. Ne yapmak gerekiyor haketmek için bu patchleri? Amerikadaki bu chopper kültüründe böyle rütbeler olması doğal. Adamlar askerlikten gelmişlerdi. Irak’ta mı savaşmak gerekiyor? Yoksa başka birşey mi yapılması gerekiyor?

    Burada bu konuları merak eden bir sürü genç arkadaşımız oluyor. Sağda solda sıkıştırılmaları yerine mesela amiyane tabiri ile raconunu açıklayabilir misin?

  8. #48
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    http://www.custom-mania.com/motosiklet-kulupleri/ burda belli bilgiler var hocam bakabilirsiniz. yüzyüze olsa anlatırımda bildigim düşündüğüm şeyleri bi kağıda aktarmada kötüyüm hocam.
    Angrypower bunu beğendi.

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    valla rütbe konusunu dizilerden biliyorum da ülkemizde nasıl oluyor cok merak ettım.
    linkte göremedim rütbe nasıl alınır diye.

    ne bileyim 6 ayda bir rütbe mi alıyorlar ya da prospectken kurucunun motorunun 10bin bakımını güzel yaparsan sana rozet mi takıyor


    Saka maka güzel MC'ler var ancak İzmir'de büyük olan 1-2 tanesi hariç kalanları hep çöp.

  10. #50

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Okuduktan sonra tespitimin haklı olduğuna karar verdim. Kimse alınmasın ama bir kulübe kendini kanıtlamak için imtihanlardan falan geçmek komik geliyor. Motosiklet özgürlüktür felsefesinden çıkarak; zaten çoğunlukla tek sürüyorum.

    İlla yelek giyecekseniz, fosforlu yelek giyin ki en azından canınız %1 protection aura’sı ile kaplansın
    Dr.Aequitas bunu beğendi.

  11. #51
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Crixa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.custom-mania.com/motosiklet-kulupleri/ burda belli bilgiler var hocam bakabilirsiniz. yüzyüze olsa anlatırımda bildigim düşündüğüm şeyleri bi kağıda aktarmada kötüyüm hocam.
    Kucukken evcilik oynuyoduk, onun buyuk versiyonu. Biri doktor oluyo falan

    Koskoca insanlarin modern toplum hayatina adapte olamayip ta bir oyuna bu derece ehemmiyet vermeleri makul gelmiyor bana...
    Angrypower ve pea bunu beğendiler.

  12. #52

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yok :(
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 sene kadar önce arkadaşımın kardeşini konserde sıkıştırmışlardı.

    Sons of anarchy yeleği vardı, mc vs. tüm patchleri vardı. Sert bir şekilde değil ancak başın belaya girer patchleri cıkar demişler.

    bu arada sormadan edecemeyeceğim hayali bir kulübün yeleğini giymek anlarım fan'ısınızdır da patchlerini takarak hayali bir kulübe üye oldugunuzu göstermek biraz garip değil mi zaten?
    Amaç hayali bir kulübe üye olduğumuzu göstermek değil; yani en azından benim için değil. Ben onun yeleğini giydiğimde kendimi daha mutlu hissediyorum, biraz çocukça ama kendimi o dizideki karakterleri yerine koyuyorum o yeleği giydiğimde

  13. #53
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F
    Bilmediğimden soruyorum "Mc" kurmak sadece bir grubun tekelinde mi? Ben herhangi bir kulübün patch.inin çakmasını, izinsiz logolarını kullanmadığım sürece (haketmediğin şeye izin vermez adamlar doğal olarak) kim, neden karışıyor?

  14. #54
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kucukken evcilik oynuyoduk, onun buyuk versiyonu. Biri doktor oluyo falan

    Koskoca insanlarin modern toplum hayatina adapte olamayip ta bir oyuna bu derece ehemmiyet vermeleri makul gelmiyor bana...
    modern toplum hayatı dediğimiz şey dahi bir oyun. kulüp üyeleri toplumdan kopuk insanlar değiller. insanların kendileriyle ortak ilgi alanlarına sahip kişilerle sosyalleşmeye ihtiyacı var. kendini bir şeye ait hissetmek, grubun parçası olmak, bunlar çok insani duygular. konulan kurallar, hiyerarşi sistemi, takınılan tavırlar, bu deneyimi güçlendiren şeyler. sırf kendimizi oraya uygun hissetmediğimiz için o insanları küçümsemememiz lazım.

  15. #55

    Üyelik
    20 Mart 2017
    İki yıl önce yazmışım. Amerikan özentisi kişilik bozukluğu .
    Cidden bu bireylere tıbbi yardım yapmak lazım.

    Açıkçası ne yalan söyleyim eskiden bıyık altı gülüyordum , kendileri jadge madge , demeleri ne .

    Şimdi ise üzülüyorum aslında..
    allegromod bunu beğendi.

  16. #56

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    isteyen istediğini giyer size nee özentilik kötü birşey

  17. #57
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ayetlervaray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    modern toplum hayatı dediğimiz şey dahi bir oyun. kulüp üyeleri toplumdan kopuk insanlar değiller. insanların kendileriyle ortak ilgi alanlarına sahip kişilerle sosyalleşmeye ihtiyacı var. kendini bir şeye ait hissetmek, grubun parçası olmak, bunlar çok insani duygular. konulan kurallar, hiyerarşi sistemi, takınılan tavırlar, bu deneyimi güçlendiren şeyler. sırf kendimizi oraya uygun hissetmediğimiz için o insanları küçümsemememiz lazım.
    Kendimi oraya uygun hissetmediğim için değil, onlar kanunları iplemez bir tavır içinde oldukları için problemli olduklarını söylüyorum.

    Başlığı baştan itibaren okuyun. Net sorular soruldu. Tek cevap yok daha. Biri "çay içelim" dedi, bir diğeri "dışarıdan garip gelebilir" dedi.

    Tabii ki isteyen MC istediğini yapsın, kim karışabilir? Ta ki başkasının özgürlüğüne haksız yere bulaşana kadar... Ne demek "yeleği çıkarır parçalar üzerine işeriz". Eğer bir MC üyesi bunu açıktan yazabiliyorsa, bir başka MC üyesi de "harfi harfine" destekleyebiliyorsa, kendilerine ve ait oldukları MC kulüplerine "haydut bozuntusu" muamelesi yapılmasını da garipsememeleri lazım. Çünkü o tanımın içini bizzat kendileri doldurmaktalar.
    Dr.Aequitas bunu beğendi.

  18. #58
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    Ben kendi kulübümden örnek vereyim kendi kulübümüz de yalan söylemek yok kardeşten çalma yok kardeşin karısına kızına bakmak yok bunlardan herhangi birini yapan olursa azını burnu kırılıp atılır, kulüpte kardeşlik var çok büyük bir aile sadece türkiye de yok dünyanın her ülkesinde hemen hemen var diyebilirim amaç sadece motorsiklet kullanmak değil motorsiklet çatısınıun altında bu kardeşliği yaşamak öz kardeşim gibi hepsi bende onlarınki gibiyim birimizin durumu kötü olsun maddi manevi yardım ederiz 1 kardeşin açken 1 kardeşin tok olmaz bunlar belki size hayal gibi gelebilir ama ben ve kardeşlerim bu duyguyu yaşıyorlar anlatılcak çok şey var ama burası buranın yerı değil anlattım size samimi gelmeyebilir ondan kulübe gelen kişileri direk biz patch vermiyoruz yol yapınca da patch vermiyoruz cidden bize kardeş olabilir mi ona bakıyoruz national bir kulübüğüz dediğim gibi dünyanın en büyük köklü kulüplerinden biriyiz. biz mafya yada çete değiliz dışarda motorsiklet süren herhangi biri düşmanımız değil her motor kullanan arkadaslara selamımız veririz motorcu selamı dır bu kendi egomuz yok dısardakı ınsanlarla ugrasmayız ugrastıgımız dıger şeyler var buda şu her yelek giyen adamı biz sannediyorsunuz önyargılı bakıyorsunuz her mc kulüp farklıdır her mk kulüpte farklıdır bazıları stand açar ünüversiteye kayıt yapmaya bazıları yol yapınca rozet yada rütbe atlar bizde öyle bir şey yok kulübe gelen kişiyle konuşulur buna patch verilmez yanımızda takılır gelir gider ondan sonra hakediosa alınır patch verilir o da full patch değildir hanground patchi verilir bu patch de çaylak anlamındadır nese dedim ya size saçma gelebilir ama yaşayamadınız kardeşliği yaşıyoruz hiç tanımadıgın bir yabancı adam geldiğinde öyle bir sarılırki kemiklerini kıracak derece de sarılır beni tanımayabilir ama aynı yeleği giydiğimiz için nasıl biri oldugumu az cok tanır yada trafik kazasında vefat eden kardeşimizin maddi durumları iyi olmadığı için ailesine maddi manevi yardım ederiz her ay bunlar burda söylenmez aslında yaptıgın iyilikler ama kulübümün ismini söylemiceğim için bi sakınca görmedim

  19. #59

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Kardeşlik diyorsunuz ,bunda behis yok STK hatta sosyal zengilik fakiri olan Türkiye için iyi bir şey .

    Sosyal zenginlik çok çok önemli bir toplumun gelişmesi için .

    Şöyle ki güzel bir iş ve işe layık bir adam var ne adam o işden haberdar ne iş veren o adamdan , bundan dolayı liyakat siz biri o işe giriyor ve geliştiremiyor sosyal zengili fazla olsa . Liyatli kişiler hak etigi degeri bulur. Neyse konuyu uzat mayalım. STK kısmına kardeşlik kısmına kimse bir şey dediği yok , hatta takdir ederiz.. zaten o sizin özeliniz bizide ilgilendirmez , isterseniz kendi aranızda birbirinize Gold on show yapın bize ilgilendirmez .

    Lakin adam pach taktı diye adam dövmek üzerine işemek nedir . ABD de ki serserileri özenen şehir eşkiyalıları , bu düşünde olan kişiler için demizde beyis olmaması lazım.

    ha şu var ,
    bunu becere bilseniz yine eyvallah çogunuz beyaz yakasınız kalem efendisisiniz eşkıyalık kim siz kim. Olsa olsa eşkiya müsvetdesi olur.. Üzerine işemek falan da kuru sıkı boş beleş atıyorlar , ha bunlar 30 kişi bir araya gelip bir gariban bulup üzerine yürümüşlerdir onun yelegine işemişler dır o başka.

    İki kişi dahi olsanız kendi MC in izinsiz pach ini takan birisine gelip bir şey yapamazlar anca bir 6-7 kişi olacaklar ki işte. Pey yavrum pey... Tercübe ile sabit ..

    Eşkiyalık yapmaya kalkıyorlar bari onun hakkını verin be kardeşim ...o da yok ..

    Eşkiyalık kısmı nı bırakıp , kanunlara uyarız diyin kimse size bir şey demez ,o zaman takdir eder teorik eder gıpta eder ,

    Ha zaten uyuyorsunuz Tr de kalem efendisinin ABD gibi hareket etmesi sıkar ..çünkü azdan az çoktan çok gider sizlerin kaybedecekleri çok şey var toplumun kalanına göre .sizler ekonomide lorenz eğrisinde 1 gruptasınız bilmeyenler için ilk %20 demek. Froyt ve bir.çok davranış bilinciyle göre yapabilecekleriniz kaybınız çok olması dolayısı ile limitli ..

    ... sadece yaparız ederiz diye boş beleş konuşmanız İRİTE ediyor miletti hepsi o .. yoksa zaten her kes kuru sıkı oldugunu biliyor...

    STK olayınız 👍👍👍👏👏👏
    TCK dışı iş yaparız diye kuru sıkı tehtit 👎👎👎🤮🤮

  20. #60
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    size kur sıkı denk gelmıs dolusuna denk gelsenız yazamazdınız neyse bosver sızın gıbıler saygı duymayı bılmedıgı ıcın saygı kazanamayan kısıler


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)