Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

[Mersin - MT]

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Mersin MT 2006-2017


     MT Site yönetimi bilgi mesajı
    Bilgilendirme:  Uğur Gündüz adlı üyemizin katkılarıyla yeniden düzenlenmiştir
     Şikayet sahibi üyemiz, şikayet konusu hakkındaki gelişmelerin mesaja eklemesini istiyorsa site yöneticileri ile iletişime geçmelidir.
     Şikayet konuları yoruma kapalıdır.
     Site yöneticileri ile iletişime geçmek için tıklayın
     Forum Kurallarını okumak için tıklayın..



    Dağınık ve disiplinsiz bir grup yerine organize olmuş bir grup olarak yapılan bir sürüş tüm sürücüler için daha güvenli bir sürüş sağlamaktadır. Bu hem grubun kendinden hem de dışardan gelebilecek etkilerde görülebilir. Eğer bir grup düzenli bir şekilde seyahat ediyorsa bireyler birbirlerinin yoluna çıkmayacakları gibi yoldaki diğer araçların grubu rahatsız etmelerini de caydırılmaktadır.

    Bir motorsiklet grubu içinde grup hainde sürüş kuralları konduktan sonra herkesin bunlara uyması beklenir. Kurallara uymayan ve diğer grup üyelerinin güvenliğini zedeleyecek davranışlar sergileyen sürücüler uyarılır. Bu tutumları sürdüğü takdirde grup aktivitelerine alınmazlar.


    NOT:Aşağıdaki kurallar farklı kaynaklardan toplanmıştır. Birçok grup benzer kuralları uygulayarak seyahat ederler.


    GRUP SÜRÜŞÜN'DE UYULMASI GEREKEN EL İŞARETLERİ


    Her sürücü önündeki sürücü tarafından yapılan el işaretini tekrarlayarak grubun arkasına bu bilgiyi geçirmelidir.


    Gezi ve Toplantılara Gelmeden Önce Bilmeniz Gerekenler;

    • Grup olarak en dikkat ettiğimiz nokta, sürücünün ekipmanlı olmasıdır. Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için geleneği ile herkes önce Allah'a sonra birbirine emanet. Kask, mont, eldiven ve dizlik vucutlarımızın bir parçası gibidir ve onlar olmadan sürüş yapmamaya özen göstermekteyiz. Ekipmansız ve hem trafiği hem'de grubun can güvenliğini tehlikeye atanlar aktivite ve toplantılara çağırılmaz.

    • Buluşma noktasına muhakkak dolu depo gelinir.

    • Eğer sürat, keskin viraj, vs. gibi özel endişeleriniz varsa muhakkak Road Captain'a bilgi verilmelidir.

    • Eğer grubu varış noktasından önce terkedecekseniz muhakkak hem road captain'a hem de Tail Gunner'a bilgi verin. Ayrıca grupta önünüzde ve arkanızda olacak sürücülere de bilgi verin ki, bir problem olduğunu düşünmesinler.

    • Eğer fermuar düzeninde bir sürücü gruptan ayrılırsa onun arkasındaki sürücüler çizgi değiştirerek boşluğu kapatırlar.

    • Eğer motorunuzun benzin menzili düşükse road captain'a söyleyin. Aynı şey mesafe menzili için de geçerlidir.

    • Muhakkak tahmin edilen hava koşulları için uygun giyecek bulundurulmalıdır..

    • Eğer sürüş gece de devam edecekse gözlerinizi korumak için uygun gözlükler bulundurulmalıdır.

    • Otobandan çıkarken muhakkak süratinizi muhafaza edin ki, arkadan gelen sürücüler otobanda uygunsuz bir sürate düşmek zorunda kalmasınlar.

    • Yeni (ve tecrübesiz) sürücüler mümkün olduğu kadar ön sıralarda yer almalıdırlar.

    • Herhangi bir acil durumda grubu uygun bir şekilde durdurmak road captain sorumluluğundadır. Eğer bir motor bozulursa vs. o motor sağa yanaşır ve durur. GRUP DURMAZ. Tail Gunner duran motor ile ilgilenecektir. Road Captain grubu güvenli bir yerde durduracaktır.

    • Yapılan aktiviteler'de (sucuk partisi , köfte ekmek , çay-kahve faslı) hesaplar alman usulü ödenir.

    • Siyasi-Dini meseleler grup içerisinde tartışmaya açık değildir. Bizim işimiz onun lastiği kötü, bunun balatası ölmüş, onun frenleri kötüymüş meselesi. Bu tarz çakışmalar yaşanırsa, konuyu açan kişi grup dışı kalır ve bir daha hiç bir aktiviteye çağrılmaz.




    UYULMASI ZORUNLU EL İŞARETLERİ

    DÜZENİ SIKLAŞTIR
    Eğer Road Captain motorların birbirine daha yakın seyretmeleri gerektiğini düşünüyorsa (ki bu genellikle Tail Gunner tarafından uyarılır), sol kolunu kaldırarak elini sürekli kaldırıp indirir. Tüm sürücüler bunu tekrar ederek motor aralarındaki gereksiz mesafeleri kapatırlar.
    UYARI
    Bu işaret her sürücü tarafından başlatılabilir. Tehlike arzedecek herhangi birşey gören her sürücü eliyle onu işaret eder. Takip eden tüm sürücüler bunu tekrarlayarak tehlikeden kaçınırlar.



    FERMUAR DÜZENİ

    Güvenlik nedeniyle eğer aksine bir karar yoksa fermuar düzeni ile seyahat etmek en doğru yöntemdir.Fermuar düzeninde direk olarak aynı çizgide önünüzde bulunan motorla en az 2 (iki) saniye mesafe bulundurmak gerekir. Otoban süratinde giderken bu 2 saniyenin hayli büyük bir mesafe olduğunu düşünebilirsiniz, ancak herhangi bir problem durumunda olayın farkına varana kadar 2 saniye geçer gider.



    SAĞA DÖNÜŞSOLA DÖNÜŞ
    ŞERİT DEĞİŞTİRME
    Bu çoğunlukla kullanılabilecek yöntemdir.Tail Gunner şerit değiştirerek geçilecek olan şeriti güven altına aldıktan sonra Road Captain sinyal vererek şerit değiştirme kararını bildirir. Bunu gören tüm sürücüler de sinyal vermeye başlarlar. Daha sonra Road Captain şerit değiştirir. Onu takip eden tüm sürücüler de şerit değiştirir. Burada en önemli nokta hiçbir sürücünün önündeki sürücü şerit değiştirmeden şerit değiştirmeye başlamamasıdır.



    TRAFİK IŞIKLARI VE KAVŞAKLAR
    Grup olarak seyahat ederken bir trafik ışığında veya kavşakta durmak zorunda kaldığınız zaman fermuar düzeninden ayrılarak diğer sürücünün yanına geliniz ve ikili gruplar halinde durunuz. Bu grubun boyunu yarıya indirir. Kavşaktan çıkana kadar bu düzeninizi muhafaza ediniz. Bu şekilde grubu en kısa zamanda kavşaktan geçirerek grubun bölünme riskini azaltırsınız.
    Eğer siz henüz trafik ışıklarından geçemeden kırmızı yanarsa bir kere korna çalarak durun. Kırmızıda geçmeye çalışarak grubu riske atmayın. Road Captain grubu yavaşlatarak veya uygun bir yerde durdurarak sizi bekleyecektir.




    GRUP HALİNDE GÜVENLİ PARK
    Düzenli bir şekilde park etmek grubun en hızlı ve güvenli şekilde trafikten çıkarak park haline geçilmesini sağlar, ancak daima park etmeyi beklerken trafiğe maruz kalacak sürücüler olabilir.Eğer yer müsaitse her sürücü park edeceği yerin önüne gelerek geri geri park yerine girmelidir. Bu hayli hızlı yapılabilir, çünkü hiçbir sürücü bir diğerini beklemek zorunda kalmayabilir.
    Eğer grubun en sonundaysanız ve parketmek için akan trafikte beklemek zorundaysanız bir tur atarak vakit geçirin ve sonra tekrar park yerine geliniz.




    ROAD CAPTAIN ve TAİL GUNNER nedir, görevleri nelerdir? İsterseniz hemen o konuya'da değinelim.


    ROAD CAPTAİN:
    • Güvenli bir sürüş sağlamak.
    • Şartlar ve sürücü yeteneklerine göre güvenli bir sürat belirlemek.
    • Şerit değiştirme, durma, yol şartları ve grup formasyonu hakkında sürücüleri el işaretleri ile uyarmak.
    • Grubun kontrol ve bütünlüğünü muhafaza etmek.
    • Rotayı önceden gitmek.
    • Rotanın haritasını çıkartmak.
    • Dinlenme noktaları belirlemek.
    • 150 km'lik aralıklarla benzin molaları ayarlamak.
    • Yol çalışmaları ve tehlikeler için önlemler almak.
    • Seyahat öncesi sürücüleri bilgilendirmek.
    • Seyahat planlarını açıklamak.
    • Seyahat mesafasi ve süresini belirlemek.



    TAIL GUNNER:
    • Tail Gunner Road Captain'ın gözleri gibidir.
    • Grup Formasyonunu gözler, her türlü potansiyel problemden Raod Captain'ı haberdar eder.
    • Diğer araçları gözler ve grubun arasına girmek isteyen araçlar veya aşırı rüzgar yaratan ağır vasıtalar gibi potansiyel tehlikeleri Road Captain'a bildirir.
    • Yandan karışan yolları/şeritleri gözler. Gerektiğinde bu şeritlere geçerek buradan gelecek trafiğin grubun arasına girişini engeller.
    • Road Captain'ın talimatı doğrultusunda şerit değiştirmelerde ilk olarak şerit değiştirerek o şeridi güvence altına alır.



    Gerçekleştirilen Toplanma ve Gezi Fotoğrafları:

    1. Mersin Buluşması..

    2. Mersin Buluşması ve Boğsak Gezisi..

    3. Mersin Buluşması ve İnsu Gezisi

    4. Mersin Buluşması ve Sunturas Gezisi..

    5. Mersin Buluşması ve Tarsus-Kadıncık Barajı Gezisi..

    6. Mersin Buluşması - Kapızlı Gezisi...

    7. Mersin Buluşması ve Sarnıç - Gözne Gezisi..


    8. Mersin Buluşması ve Elvanlı Gezisi..

    9. Mersin Buluşması ve Boğsak Gezisi..

    10. Mersin Buluşması ve YapraklıKoy Gezisi..

    11. Mersin Buluşması ve Arslanköy Gezisi...

    12. Mersin Buluşması ve Kanlıdivane, Kapızlı Gezisi...

    Yeni Ekip ile Yapılan Etkinlikler.


    1. Mersin MT Fındıkpınarı Gezisi
    2. Şehit Trafik Polisi Fethi Sekin İçin Tazi'ye Bulunuldu.






    Gerçekleştirilen toplanma ve gezi fotoları:

    1. Mersin Buluşması..

    2. Mersin Buluşması ve Boğsak Gezisi..

    3. Mersin Buluşması ve İnsu Gezisi

    4. Mersin Buluşması ve Sunturas Gezisi..

    5. Mersin Buluşması ve Tarsus-Kadıncık Barajı Gezisi..

    6. Mersin Buluşması - Kapızlı Gezisi...

    7. Mersin Buluşması ve Sarnıç - Gözne Gezisi..


    8. Mersin Buluşması ve Elvanlı Gezisi..

    9. Mersin Buluşması ve Boğsak Gezisi..

    10. Mersin Buluşması ve YapraklıKoy Gezisi..

    11. Mersin Buluşması ve Arslanköy Gezisi...

    12. Mersin Buluşması ve Kanlıdivane, Kapızlı Gezisi...

    GRUP SÜRÜŞÜ(güncellendi..)

    Dağınık ve disiplinsiz bir grup yerine organize olmuş bir grup olarak yapılan bir sürüş tüm sürücüler için daha güvenli bir sürüş sağlamaktadır. Bu hem grubun kendinden hem de dışardan gelebilecek etkilerde görülebilir. Eğer bir grup düzenli bir şekilde seyahat ediyorsa bireyler birbirlerinin yoluna çıkmayacakları gibi yoldaki diğer araçların grubu rahatsız etmelerini de caydırılmaktadır.

    Bir motorsiklet grubu içinde grup hainde sürüş kuralları konduktan sonra herkesin bunlara uyması beklenir. Kurallara uymayan ve diğer grup üyelerinin güvenliğini zedeleyecek davranışlar sergileyen sürücüler uyarılır. Bu tutumları sürdüğü takdirde grup aktivitelerine alınmazlar.



    Aşağıdaki kurallar farklı kaynaklardan toplanmıştır. Birçok grup benzer kuralları uygulayarak seyahat ederler.



    El İşaretleri
    Fermuar düzeni
    Şerit değiştirme
    Trafik Işıkları ve Kavşaklar
    Grup parkı
    Road Captain görevleri
    Tail Gunner görevleri


    Buluşma noktasına muhakkak dolu depo gelinir.
    Eğer sürat, keskin viraj, vs. gibi özel endişeleriniz varsa muhakkak Road Captain'a bilgi verin.
    Eğer grubu varış noktasından önce terkedecekseniz muhakkak hem road captain'a hem de Tail Gunner'a bilgi verin. Ayrıca grupda önünüzde ve arkanızda olacak sürücülere de bilgi verin ki, bir problem olduğunu düşünmesinler.

    Eğer fermuar düzeninde bir sürücü grupdan ayrılırsa onun arkasındaki sürücüler çizgi değiştirerek boşluğu kapatırlar.
    Eğer motorunuzun benzin menzili düşükse road captain'a söyleyin. Aynı şey mesane menzili için de geçerlidir.
    Muhakkak tahmin edilen hava koşulları için uygun giyecek bulundurun.
    Eğer sürüş gece de devam edecekse gözlerinizi korumak için uygun gözlükler bulundurun.
    Otobandan çıkarken muhakkak süratinizi muhafaza edin ki, arkadan gelen sürücüler otobanda uygunsuz bir sürate düşmek zorunda kalmasınlar.
    Yeni (ve tecrübesiz) sürücüler mümkün olduğu kadar ön sıralarda yer almalıdırlar.
    Herhangi bir acil durumda grubu uygun bir şekilde durdurmak road captain sorumluluğundadır. Eğer bir motor bozulursa vs. o motor sağa yanaşır ve durur. GRUP DURMAZ. Tail Gunner duran motor ile ilgilenecektir. Road Captain grubu güvenli bir yerde durduracaktır.


    El işaretleri


    Her sürücü önündeki sürücü tarafından yapılan el işaretini tekrarlayarak grubun arkasına bu bilgiyi geçirmelidir.



    STOP

    SOLA DÖNÜŞ

    SAĞA DÖNÜŞ

    YAVAŞLA

    HIZLAN

    TEK SIRA

    FERMUAR DÜZENİ

    DÜZENİ SIKLAŞTIR
    Eğer Road Captain motorların birbirine daha yakın seyretmeleri gerektiğini düşünüyorsa (ki bu genellikle Tail Gunner tarafından uyarılır), sol kolunu kaldırarak elini sürekli açıp kapar. Tüm sürücüler bunu tekrar ederek motor aralarındaki gereksiz mesafeleri kapatırlar.

    UYARI
    Bu işaret her sürücü tarafından başlatılabilir. Tehlike arzedecek herhangi birşey gören her sürücü eliyle onu işaret eder. Takip eden tüm sürücüler bunu tekrarlayarak tehlikeden kaçınırlar.


    Fermuar Düzeni

    Güvenlik nedeniyle eğer aksine bir karar yoksa fermuar düzeni ile seyahat etmek en doğru yöntemdir


    Fermuar düzeninde direk olarak aynı çizgide önünüzde bulunan motorla en az 2 (iki) saniye mesafe bulundurmak gerekir. Otoban süratinde giderken bu 2 saniyenin hayli büyük bir mesafe olduğunu düşünebilirsiniz, ancak herhangi bir problem durumunda olayın farkına varana kadar 2 saniye geçer gider.



    Peki bu 2 saniye nasıl ölçülebilir ?



    Kolay :
    Önünüzde giden motorun yanından geçtiği sabit bir cismin yanından siz de geçene kadar şu cümleyi söyleyin:



    "Only a fool breaks the two-second rule."



    Tabii bunun yerine siz türkçe bir muadilini de bulabilirsiniz. ;-)



    Tail Gunner tam şerit ortasından tüm ışıkları yakılı olarak gider. Böylelikle Road Captain onu rahatça görürü ve tanır.






    Şerit Değiştirme



    A. Basit Şerit Değiştirme

    Bu çoğunlukla kullanılabilecek yöntemdir.

    Tail Gunner şerit değiştirerek geçilecek olan şeriti güven altına aldıktan sonra Road Captain sinyal vererek şerit değiştirme kararını bildirir. Bunu gören tüm sürücüler de sinyal vermeye başlarlar. Daha sonra Road Captain şerit değiştirir. Onu takip eden tüm sürücüler de şerit değiştirir. Burada en önemli nokta hiçbir sürücünün önündeki sürücü şerit değiştirmeden şerit değiştirmeye başlamamasıdır.



    B. Arka Doldurma

    Bu yöntem yeni şeritte gerekli miktarda aralık bırakılamayacak durumlar için uygundur. Mesela sağ şeritten orta şeride geçmeye çalışırken sol şeritten diğer araçların bırakılan boşluğa girmesi durumunda bu yöntem kullanılır.

    Road Captain hangi şeride geçmek istiyorsa o sinyalini verdikten sonra tüm sürücüler sinyallerini yakarak bu bilginin Tail Gunner'a ulaşması sağlanır.
    Tail Gunner şerit uygun olduğu zaman yeni şeride geçerek oradan gelecek trafiği keser.
    Tail Gunner trafği kestikten sonra Road Captain elini omuz hizasından dışarı iterek işaret verir. Tüm sürücüler işareti tekrarlar. Bu bilgi en arkadaki sürücüye ulaşınca en arkadaki sürücüden başlayarak sırayla yeni şeride geçilir. Önemli husus arkanızdaki sürücü şerit değiştirmeden sizin şerit değiştirmemenizdir.





    Trafik Işıkları ve Kavşaklar


    Grup olarak seyahat ederken bir trafik ışığında veya kavşakta durmak zorunda kaldığınız zaman fermuar düzeninden ayrılarak diğer sürücünün yanına geliniz ve ikili gruplar halinde durunuz. Bu grubun boyunu yarıya indirir. Kavşaktan çıkana kadar bu düzeninizi muhafaza ediniz. Bu şekilde grubu en kısa zamanda kavşaktan geçirerek grubun bölünme riskini azaltırsınız.



    Eğer siz henüz trafik ışıklarından geçemeden kırmızı yanarsa bir kere korna çalarak durun. Kırmızıda geçmeye çalışarak grubu riske atmayın. Road Captain grubu yavaşlatarak veya uygun bir yerde durdurarak sizi bekleyecektir.






    Grup haline güvenli park


    Düzenli bir şekilde park etmek grubun en hızlı ve güvenli şekilde trafikten çıkarak park haline geçilmesini sağlar, ancak daima park etmeyi beklerken trafiğe maruz kalacak sürücüler olabilir.



    Eğer yer müsaitse her sürücü park edeceği yerin önüne gelerek geri geri park yerine girmelidir. Bu hayli hızlı yapılabilir, çünkü hiçbir sürücü bir diğerini beklemek zorunda kalmayabilir.



    Eğer grubun en sonundaysanız ve parketmek için akan trafikte beklemek zorundaysanız bir tur atarak vakit geçirin ve sonra tekrar park yerine geliniz.






    ROAD CAPTAIN


    Güvenli bir sürüş sağlamak

    Şartlar ve sürücü yeteneklerine göre güvenli bir sürat belirlemek

    Şerit değiştirme, durma, yol şartları ve grup formasyonu hakkında sürücüleri el işaretleri ile uyarmak

    Grubun kontrol ve bütünlüğünü muhafaza etmek

    Rotayı önceden gitmek

    Rotanın haritasını çıkartmak

    Dinlenme noktaları belirlemek

    150 km'lik aralıklarla benzin molaları ayarlamak

    Yol çalışmaları ve tehlikeler için önlemler almak

    Seyahat öncesi sürücüleri bilgilendirmek



    Seyahat planlarını açıklamak

    Gidilecek yer

    Tercih edilecek rota

    Seyahat mesafasi ve süresi

    Planlanan molalar

    Benzin

    Yiyecek

    Resimler

    İhtiyaç molaları

    Grup sürüşünün nerede başlayıp nerede bittiği

    Diğer Road Captain'ler kimler

    Tail Gunner'lar kimler

    Road Captain ve Tail Gunner'ların görev ve sorumlulukları nelerdir.


    Diğer sürücülerden özel koşullar hakkında bilgi almak

    Tıbbi ihtiyaçlar

    Sürat/Viraj

    Küçük benzin deposu

    Küçük ç.ş deposu

    Otoban trafiğine alışkanlık



    TAIL GUNNER



    Tail Gunner Road Captain'ın gözleri gibidir.

    Grup Formasyonunu gözler, her türlü potansiyel problemden Raod Captain'ı haberdar eder.

    Diğer araçları gözler ve grubun arasına girmek isteyen araçlar veya aşırı rüzgar yaratan ağır vasıtalar gibi potansiyel tehlikeleri Road Captain'a bildirir.

    Yandan karışan yolları/şeritleri gözler. Gerektiğinde bu şeritlere geçerek buradan gelecek trafiğin grubun arasına girişini engeller.

    Road Captain'ın talimatı doğrultusunda şerit değiştirmelerde ilk olarak şerit değiştirerek o şeridi güvence altına al .



    Kaynakça : www.americancruisers.us
    okeanos33 ve Herigo bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    gcc_ondr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    mersin-erdemli
    Motosikleti
    ybr 2006-gara ilan
    ooo bende diyordum herkesin, herşehrin topiği var bizim niye yok, yav hemşerilerim topraklarım sizde yapsanıza şöyle organizasyonlar, geziler falan da şöyle memleketimizin dağlarını, yollarını bir görsek, malum biz şehir dışındayız, yapamıyoz bari siz yapın yav...

    kerim babacım bu işi en iyi sen takip edersin topla elemanları, biizmde bir ağırlığımız olsun yav, yazın gelince benimde bir grubum olsun isterim, ne dersiniz sayın topraklarım hoş olmaz mı...

    bir gün gelecek, gelecekte gelecek...B RH+

  3. #3
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    eyvallah hoca.. ayıpsın tabiki yapcaz.. mersin bizden sorulur..

    azda olsa mersinde grup war.. yaza kitle genişleyecek inşallah..
    CBR 600F Honda,

  4. #4
    gcc_ondr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    mersin-erdemli
    Motosikleti
    ybr 2006-gara ilan
    yılmaz kirletme len topiğimizi, biz senin konya mt'den de ahkam kesiyormuyuz, alla alla yav

    hadi kerim ve diğer topraklarım, coşturun bakalım...

    bir gün gelecek, gelecekte gelecek...B RH+

  5. #5
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    kirletmiyom yav hani yaptım mı ööle bişii bize de beklerizzzz.

    konya mt den saygı sevgi vs...
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  6. #6
    gcc_ondr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    mersin-erdemli
    Motosikleti
    ybr 2006-gara ilan
    şaka yapıyorum yılmazcım, sevgi ve saygı bizden, hem ben biliyorum senin öyle bişey yapmıyacağını,adım gibi eminim

    bir gün gelecek, gelecekte gelecek...B RH+

  7. #7
    LazKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    satıldı.. cross arıyorumm...
    merak etme öndercim yaza geniş bi kitle seni bekleyecek.ondan sonra gezmediğimiz dağ köy bırakmayız.avda yaparız...

  8. #8
    gcc_ondr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    mersin-erdemli
    Motosikleti
    ybr 2006-gara ilan
    yav deme barbaroscum, zaten yazı dörtgözle bekliyoruz şimdi gaza getiriyonuz beni, geçmiycek vakit falan, ders falanda çalışmıyoz zaten, ama eminim yazın süper olcağından, hadi baklaım inşallah, ama siz ne yazını bekliyonuz yav memlektim de zaten hep yaz havası mevcut, siz gezin tozun bizde fotolarla falan hasret giderelim...

    bir gün gelecek, gelecekte gelecek...B RH+

  9. #9
    omerowen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Motosikleti
    racer 200
    ayıpsınız topraklarım bende varım burda beni unutmayın kitlede zaten şu anda 4 -5 motoruz ben ve kerim (pckopatghostrider) iki kişide dışardan var ama yaza inşallah kitle büyür toplanmak isteyenler mail adreslerimiz ben omerowen@hotmail.com kerim krmbg33@hotmail.com bekleriz

  10. #10
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    hocam haklısın.. aslında şu azizleride üye yapsak siteye hiç fena olmaz.. hadi aziz neysede diğer kardeşimiz için biraz zor olur.. her neyse.. bir çaresine bakacaz artık..
    CBR 600F Honda,

  11. #11
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    skull hocam eyvallah.. ilgilenip soruna el attığın için tşkkr ederim..
    CBR 600F Honda,

  12. #12
    gcc_ondr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    mersin-erdemli
    Motosikleti
    ybr 2006-gara ilan
    kerim hadi iyiyiz baba, ilgilenen arkadaşa teşekkürler, eh kerim bundan sonra artık bol bol organizasyon olur ha, sizleride gezilerde görmek isteriz efem

    bir gün gelecek, gelecekte gelecek...B RH+

  13. #13
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    haklısın hoca gezilere başlamak lazım.. aslında eski ufak tefek yaptığımız gezi fotolarını koysammı..
    CBR 600F Honda,

  14. #14
    gcc_ondr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    mersin-erdemli
    Motosikleti
    ybr 2006-gara ilan
    koy kerimcim, eskide olsa iyi olur şöyle biraz hasret giderelim yahu, özledik zati

    bir gün gelecek, gelecekte gelecek...B RH+

  15. #15
    omerowen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Motosikleti
    racer 200
    kerim önder bu siteden kimsenin gezmeye niyeti yok boşver bence baksana kimse yazmıyor ya utandım valla

  16. #16
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı omerowen adlı üyeden alıntı
    kerim önder bu siteden kimsenin gezmeye niyeti yok boşver bence baksana kimse yazmıyor ya utandım valla

    baba dur ya.. ne demek kimsenin gezmeye niyeti yok.. 1 ayda neredeyse 4-5 gezi yaptık.. şu sıralar okul falan war.. o yüzden pek bişeyler düzenlenemiyo.. havalar tamamen ısınsın o zaman gör bak sen..
    CBR 600F Honda,

  17. #17
    LazKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    satıldı.. cross arıyorumm...
    Kardeşler aypsınız ya yazın sizi gezmekten bıktıriimde bi görün.Vatanımın her karış toprağına adımızı yazalım.dağıtalım beaaa

  18. #18
    LazKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    satıldı.. cross arıyorumm...
    yaza yeni cross um ile dağları delecem tabiki sizlerlede heryere gelecem.kerim sanade o motorunla cross yaptırim de gör. nede olsa tek mobiletle bile eshabı keyfe çıkan adamız demi kankiii?

  19. #19
    LazKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    satıldı.. cross arıyorumm...
    ha ha ha sen öle san dostum yazın bıkmayın ama. ....

  20. #20
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    dostum ayıpsın.. daha neler yapacaz.. merak etme motorcu ruhu taşıyan adam gezmekten önemli sebepleri olmadığı sürece bıkmaz.. asfalt kurban olsun senin crossunun lastiğine..

    dostum bu arada 3 tane topic açmışsın ard arda.. şimdi mod abiler kızacak.. aklında bulunsun bir topiği istediğin kadar deiştirip ekleme yapabilirsin..
    CBR 600F Honda,


    REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler