Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

[Mersin - MT]

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2901
    jetsurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    mersinde
    Motosikleti
    yamaha R1 ve honda cbf150
    tamiratı bitince illaki getirecem ve ben giderken sende yaptıgın ayıpla pişmanlık duyacan yazık delikanlı adama bunlar yakışmaz


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2902
    karasu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    GS200, zs125
    jetsurucu öncelikle hosgeldin.
    topegi yapmis olabilir bi terbiyesizlik biraz fazla abartmış konuşmasını ama yunusun yaptığı terbiyesizlik nedir onu anlıyamadım ??

  3. #2903
    moto_yunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Avcılar
    Motosikleti
    ER-6N
    jetsurucu

    ben etraftan duyduklarımı yazdım. motorunu görmüş bile değilim...

    sana karşı bi saygısızlık göremiyorum.

    geçen gün marinada aldıgın yenilgiyi unutamadın galiba onun hırsına veriyorum bu sinirini (şakaa)
    YUNUS EMRE KARAN
    www.facebook.com/yunusemrekaran
    https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw

  4. #2904
    moto_yunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Avcılar
    Motosikleti
    ER-6N
    sencer abi noldu buluşma.....nerlere kayboldun...
    YUNUS EMRE KARAN
    www.facebook.com/yunusemrekaran
    https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw

  5. #2905
    jetsurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    mersinde
    Motosikleti
    yamaha R1 ve honda cbf150
    yunus sende ki 250 bendeki 150 ona ben bile bile girdim bu bir ikincisi o sadece eglenceydi ama illa yarışalım diyorsan ben varım istediğinde istediğin yerde ama hangi makine ile gelecemi bilemezsin buda bir gerçek ve asla çevredekilerden duyduklarınla değil kendi bildiğin gördüğün ve duydugunla hareket et tamm kardeşim

    karasu olaya yaklaşımın için tsk ederim ortama biraz gergin girdim birde yunusu destekçi görünce togepiye olan kızgınlıktan birazda o nasibini aldı desem yani o okadarda hatalı değil

  6. #2906
    moto_yunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Avcılar
    Motosikleti
    ER-6N
    bu yarış konusunda saka yaptım tabiki yenilicen çünkü 150 lik bende tayfuna yenildim çünkü 650 lik....neyse konuyu büyütmeyelim....hatam varsa özür dilerim pardon...
    YUNUS EMRE KARAN
    www.facebook.com/yunusemrekaran
    https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw

  7. #2907
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    SELAM ARKADAŞLAR. GÖZLERİMDEKİ BİR RAHATSIZLIK YÜZÜNDEN ORTAMDAN BİRAZ UZAK KALDIM AMA ortalık bayağı gerilmiş. aslında hepimiz birbirimizin nasıl karakterlerde olduğunu biliyoruz ve içimizde de kötü niyet yok. birbirimizi yemenin zamanı değil kardeşler. her ne yaşanmışsa yaşanmış, yanlış anlaşılmalar da olmuş geçmiş. bu arada toplantı işi biraz aksadı farkındayım ama iş saatlerim bayağı değişti, üstüne rahatsızlığım eklenince de mesafe açıldı. çok yakın zamanda yine toplanacağız inşallah. hepinizi kucaklıyorum kardeşlerim. sevgiyle kalın, tekeriniz düz bassın....
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  8. #2908
    Katre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    mersin
    selam arkadaslar bu konuda sanırım özur dılemesı gereken benım yunuscum ablacım. ama ben dun aksam da yüzünüze karsı tekrarladım gıbı sayın jetsurucu r1 demeye bın sahit ister ha kalkıp bana o yuzden zor tutundun arkamda dıyebılırsın ama sunu da unutma gaz fren ıtekleye ıtekleye gıdıyorsun motorun hasat ve hepsınden öte göruntu ıtıbarıyla r1 demeye bin sahit ister ama lafım tırnagınla kazanarak aldın motor a degıl sadece göruntu ıtıbarıyla konustum tabıkı saygı duyuyorum allah daha iiyilerini ve en azından görunutu ıtıbarıylen de layıklarını versin herkese. umarım bu konuda burda noktalanır.
    blogcu.com/katrenil

  9. #2909
    jetsurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    mersinde
    Motosikleti
    yamaha R1 ve honda cbf150
    bu ince ve nazik davranışınızdan ötürü tesekkür ederim katre hanım bu olayı zaten kapadımı size bizzat söledim neyse yaşanan herşey bir derstir...

  10. #2910
    erdal3323 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    arkadaslar bende mersindnm hafta sonu gezi düzenlerseniz bende katılırım;)
    bu arada herkese slm

  11. #2911
    ressam_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Şehir
    osmaniye/KADİRLİ
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER, Honda CBF 150
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SELAM ARKADAŞLAR. GÖZLERİMDEKİ BİR RAHATSIZLIK YÜZÜNDEN ORTAMDAN BİRAZ UZAK KALDIM AMA ortalık bayağı gerilmiş. aslında hepimiz birbirimizin nasıl karakterlerde olduğunu biliyoruz ve içimizde de kötü niyet yok. birbirimizi yemenin zamanı değil kardeşler. her ne yaşanmışsa yaşanmış, yanlış anlaşılmalar da olmuş geçmiş. bu arada toplantı işi biraz aksadı farkındayım ama iş saatlerim bayağı değişti, üstüne rahatsızlığım eklenince de mesafe açıldı. çok yakın zamanda yine toplanacağız inşallah. hepinizi kucaklıyorum kardeşlerim. sevgiyle kalın, tekeriniz düz bassın....
    sencer abi olay sende bitecekse daha bu toplantıya çok var desene o iş allaha kalır ahaahaahahaheheehee canım abim yaa herkese selamlar saygılaar

  12. #2912
    moto_yunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Avcılar
    Motosikleti
    ER-6N
    bu olayın kapanmasına sewindim arkadaşlar....reşit abi nasılsın ya.....sencer abi su toplantıyı yapsak artık biran önce....belki eski günlerimize döneriz belli mi olur
    YUNUS EMRE KARAN
    www.facebook.com/yunusemrekaran
    https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw

  13. #2913
    ressam_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Şehir
    osmaniye/KADİRLİ
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER, Honda CBF 150
    yunus müsait oldugunda beni bi arayabilirmisin.

  14. #2914
    SaLToN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Beyaz MELEK
    Tüm Mersin'li arkadaşların Kurban bayamını kutlar huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.
    27 B 3793 Sürücü Hataları için HATA yaz 3793 yolla Hatasız Kul olmaz Melodisi Cebine Gelsin

  15. #2915
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    Tüm dostlarımın bayramı mübarek olsun...
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  16. #2916
    ressam_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Şehir
    osmaniye/KADİRLİ
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER, Honda CBF 150
    herkese hayırlı bayramlar diliyorum iyi bakın kendinize

  17. #2917
    moto_yunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Avcılar
    Motosikleti
    ER-6N
    kurban bayramınız mübarek olsun....
    YUNUS EMRE KARAN
    www.facebook.com/yunusemrekaran
    https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw

  18. #2918
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    tüm dostlarımın yeni yılını kutlarım...
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  19. #2919
    byfurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2007
    Şehir
    (46)кαняαмαηмαяαş
    Motosikleti
    мση∂ιαℓ 151яѕ
    Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2008 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin. Neşe dolu bir yıl geçirmeniz dileğiyle.
    Kahramanmaraş MT

  20. #2920
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    tüm MERSİN Lİ motorsever dost ve arkadaşlarımın yeni yıllarını kutlar,2008'in hepinize sağlık,huzur ve gönlünüzdeki motorları getirmesi dileklerimle.sevgilerimle.

    GAZİANTEP MT
    HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
    O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler