Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Nedir bizim sizden çektiğimiz ey Cahil Motor Sevdalıları / Ayşe Şule BİLGİÇ

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    hehehe :D sen kafanı yorma ayşe abla onlar motora değil sana yazılıyorlar şaka bir yana o tip elemanlar sadece hayal eder eline ilk para geçtiğinde gider çinli alır boşa üzülmüşsün sonuç önemlidir
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben buna katılıyorum, ama asıl parmak basılması gereken nokta bu, eğitim ve trafik kanunlarına uygunluk ve yollarımızın kalitesi; bir yere takılmışız gidiyoruz. Bizim asıl sorunumuz bahsettiklerimin olması gerektiği değil mi? Berbat Yollarımızda ve saçma sapan eğitim sistemimizle, Trafik kurallarının düzgün uygulanmayışı ile araba bile zor sürülür. Asıl parmak basılması gereken nokta bu. "Cahil Motor sevdalıları" lafı yerine beceriksiz yöneticiler ve sakat düzene parmak basılmalı, neler değiştirilebilir bununla uğraşılmalı. Yolun en sağından giderken gözüme yediğim sigara izmariti bile yeterli buna...

    Eğitim eğitim, düzgün ve sıkı uygulanan kurallar, düzgün yollar... Bakkaldan ekmek alır gibi dağıtılan ehliyetler, çukur-set dolu yollar ve trafik kurallarına uymamayı maharet bilen asıl cahil araba sürücüleri... Sorunumuz bu olmalı, bunların düzeltilmesi için çalışmalıyız. İstanbul'a geldiğimden beri araba kullanmıyorum, kullanamıyorum... Ki motor sürücüsü olarak yaşadıklarımızın çoğunu araba içinde de yaşadım ve nefret ettim... Kafalar değişmeli ve asıl hedefler belirlenmeli buna göre yol alınmalı, ne zaman vazgeçeceğiz asıl problemin nedenlerini çözmekten tali yollara sapmaya? Acıyorum ülkeme çok acıyorum; neden böyleyiz pısırığız ve kötüye tamah etme huyumuz, amin deyişimiz? Ne zaman insanlarımız haklarını savunur, gerçek eğitimi ister, gerçekten makul kurallara uyar. Bu cc tartışması yapılır. Ama önce düzeltilmesi gereken o kadar çok şey var ki, öncelikle de zihniyetlerimiz...
    Bu anlattıkların kısa vadede olacak işler değil,hatta korkarım bizim görebileceğimiz şeylerde değil...

    Çukurlarla dolu yollar....

    Beceriksiz siyasetçiler...

    Bilinçsiz eğitim...

    vs. vs.

    Bunların düzelmesini istemek yalnış,çünkü düzelmeyecekler...

    Düzelmesi için ne yapacağız..?

    Çocuğumuzu çevresine milletine saygılı,kurallara uyan,vatan millet sevgisi nedir bilen,hoşgörülü bi o kadarda eğitimli ve görgülü yetiştireceğiz...

    Sonra çocuğumuzda çocuğunu öyle yetiştirecek...

    Belki bir iki nesil geçecek ama,bizim çektiklerimizi onlar çekmeyecek....

    Toplumun temel taşı ailedir,Moderasyone ailemizden başlamalıyız...

    Ancak bu şekilde bir toplum şekillenebilir...Umarım...

    Yoksa,saydıklarınızı temenni etmek,siyasetçilere sihirli bi deyneğin değmesini istemek gibi bişey....

    Hoş dokunulmazlıklarıda var,Yani sihirli çubukta işe yaramaz...

    SAYGILAR
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  3. #23
    Moderatör Ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İZMİR/ALİAĞA
    Alıntı efendy_iso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maillere gönderilen cevapları,devrik kurulan cümleler yüzünden ben bile anlamakta zorluk çektim....

    Yeni başlayan birine bu şekilde verilen cevaplar çok tatminkar olmayacaktır...

    HEleki bi gazeteciye hiç yakışmamış....
    Ayşe şule ya motosiklet ikonu ya! her şey yakışır cümleleri devrik kurar tersten yazar şifreli yazar o yazınca CAHİL! olmaz ama okuyucuya güzel kelime oyunları ile alttan üstten laf sokuşturur okuyucu CAHİL! olur.

    Ben bu hanımefendiyi yıllardır anlayamadım gitti.Ne bir organizasyonda gördüm,ne toplumsal bir girişimde, ne bir motorcu dayanışmasında nede yolda.bundan bir kaç yıl önce bi mail atmıştım imla hatalarımla uğraşmaktan yazıyı tekrardan yazmak zorunda kaldığını parmaklarının yorulduğunu söylemişti sadece gülüyorum.boş verin fazla takmayın o meşhur motosiklet ilahı o ne yazar nasıl yazarsa kural odur
    YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR

  4. #24
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Kesinlikle katılıyorum sana ama bir yerden başlanması gerekiyor, o kadar motosiklet forumuna üyeyim, hepsinde bir kısır döngü; hep aynı klişeler hep aynı sorular hep aynı cevaplar, bu döngü kırılamıyor bir türlü maalesef, gazetecilerimiz bile buna ayak uydurmuş artık, cesaretli insanlar lazım bize. Bu düzen artık bir yerden kırılmalı...

  5. #25
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda 50 ile de gitsen 100 le de gitsen, 150 ile de gitsen düşersen ölme riskin var. @sadık1453 yazdıklarımı dikkatle okuduysan; ben orada trafik kurallrına uyumdan bahsettim. Nedir bu kural motorlar için azami sürat %10 farkla 77 KM dir. Uğraştığınız bahsettiğiniz şeyler yanlış... Eğitimini alan insan her motoru kullanır. İnsanlara kullanamazsın diyemezsin. Bunlarla uğraşacaklarına, yolların kalitesine, trafik kurallarına uyuma, ehliyet verilirken yapılan eğitime, seçime parmak bassınlar. Yoksa çok komik oluyorlar... Hız tutkusu olan gitsin yarışsın kardeşim ( burdaki yarış pist yarışıdır, yanlış anlaşılmasın), Moto GP sürücüleri YBR 125 le başlıyorlar sanki...
    Söylediklerinde haklı olsduğun kısımlar çok, ama yeterince ince düşünmek istemediğin konular da bizim sıkıntımız zaten. İstatistikler incelendiğinde motoru durduğu yerde düşürüp kafasında kask olmadığı için kaldırıma vurup ölen motorcu pek az değil. Ama seninde dediğin gibi bizim ülkemizdeki yolların kalitesi, sürücülerine bilinçsizliği (buna hem dört hem iki teker sürücüleri dahildir) trafik kurallarının caydırıcı olmayışı da eklenince bu kadar çok olumsuzluğu düzeltemeyeceğimize göre...? Çare kendimizi düzeltmekten ve eğitmekten başlamak gibi görünüyor. Tamam 600rr ile başlayan arkadaşlar tanıyorum, ama bu doğru olan davranış şekli değil. Bana ülkemizde bir (1) tane doğru düzgün motosiklet eğitimi veren marka yada kurum gösterirmisin? Ben motosiklet ehliyetimi 100 metre ileri gidip dönerek aldım ve kendi motorumla. Böyle ehliyet sınacından geçiyoruz. Benim motorum 150 cc ve bursada bir gezi sırasında iki kişi düştük ama kendimi motordan kurtarmyı ve altında kalmamayı başardım. İnan bana 600 yada 1000 cc' lik bir motorda bunu yapamazdım. Motora binmek konusunda bi SOFUOĞLU değilim belki ama yeteneksiz de sayılmam. Umarım şimdi birbirimiz daha iyi anlamışızdır.

    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sadık1453 oldukça makul ve akıllı bir yorum yapmış. Altımızda 10 sn de 100 km ye çıkan bir motorla, roket şeklinde havalanan dikkatiinizi çekerim giden demiyorum havalanan bir motorlu taşıtı diyorum kontrol etmek olumsuz bir anda tepki verebilmek gerçekten tecrübe işi. Draggy nin 50 ilede ölürsün 150 ilede ölürsün lafını hatta lakırtısını forumdan kaldırılmasını insalara yanlış bilgi verilerek hatalı şeyleri kışkırttığını düşünüyroum. Hayır hız işinde 10 km nin bile önemi varsın birçok kazada bu bilimsel bir gerçektir kafadan atmıyorum bir çok araba 100 km ile gittiği nedeni ile ölümcül kazalara karışmaktadırlar oysa aynı kazalara 90 km ile giderken yapsalar birçoğunun kazası sadece yaralanmalı şeklinde bitecek. Hatta hatırlayınız 100 öldürür 90 yaşatır diye TV de reklamları vardı... 120 ile 80 km arasında toros dağları kadar fark var en basiti zincir atsa 120 de bacak keserken 80 de sadece arka tekeri kilitleyip motorun arka teker üzerinde kaymasına neden olacaktır takdir o dur ki oesnada 120 ile 80 arasında acemi bir sürücü için 180kg lık bir motorun konrolü çok farklıdır.
    Katılıyorum...

    Alıntı by_001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    almis basini gidiyor baslangic motoru sacmaligi...

    simdi adamin hayabusa alacak parasi varken ben yeni basliyom diye 125 cc mi alcak

    ne olursa olsun 15 icinde alisir insan motoruna arabasina..

    sahsen benim 15 gun icinde alisamayacagim motorlu kara tasiti yok...

    hayabusa alacak paramiz war ama ben bi 103 alayimda alisayim..
    Saygısızlık yada ukalalık olarak algılamanı istemem ama yaşını çok merak ediyorum...? Bu kadar kendine güven insanı öldürü benden söylemesi. 15 günde üzerine bindiğin her motorlu araca alışırsın? Bu çok iddialı bir söylem, 4 tekerlek ok. Ama iki tekerler...??????
    Lütfen bu iddianı kimseye ispatlamaya çalışma, senin hakkında herhangi kötü bir haber duymak istemem.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul - Fındıkzade
    Motosikleti
    Leike gitti kaldık kawaya
    aslında yüksek cc lafı yanlış. burdaki sorun 4 silindir yüksek beygir olan makinanın hırçın davranması. ani tepkilemelere atak vermesi ve yeni kullanıcının bunu kontrol edememesi. Hysoung 650rr honda 600rr arasında dağlar kadar fark var ama yeni oturan biri bi kaç denemede hysoung u kullanır.

  7. #27
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Alıntı teror adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayşe şule ya motosiklet ikonu ya! her şey yakışır cümleleri devrik kurar tersten yazar şifreli yazar o yazınca CAHİL! olmaz ama okuyucuya güzel kelime oyunları ile alttan üstten laf sokuşturur okuyucu CAHİL! olur.

    Ben bu hanımefendiyi yıllardır anlayamadım gitti.Ne bir organizasyonda gördüm,ne toplumsal bir girişimde, ne bir motorcu dayanışmasında nede yolda.bundan bir kaç yıl önce bi mail atmıştım imla hatalarımla uğraşmaktan yazıyı tekrardan yazmak zorunda kaldığını parmaklarının yorulduğunu söylemişti sadece gülüyorum.boş verin fazla takmayın o meşhur motosiklet ilahı o ne yazar nasıl yazarsa kural odur

    Patron yazını nasıl okuduysam,ilk bölümü okuduktan sonra...

    Ben ne dedim şimdi yaa dedimm...

    NEyse,kesinlikle haklısın...

    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle katılıyorum sana ama bir yerden başlanması gerekiyor, o kadar motosiklet forumuna üyeyim, hepsinde bir kısır döngü; hep aynı klişeler hep aynı sorular hep aynı cevaplar, bu döngü kırılamıyor bir türlü maalesef, gazetecilerimiz bile buna ayak uydurmuş artık, cesaretli insanlar lazım bize. Bu düzen artık bir yerden kırılmalı...
    Evet haklısınız...

    Sizin gibi tartışmayı,tartışma adabını bilen kişilerile sabaha kadarfikir alış verişi yapabilir,sabaha kadar tartışabilirim...

    Teşekkür ederim üslubunuzdan dolayı....
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  8. #28
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Ben de nazik üslubunuzdan dolayı çok ama çokteşekkür ederim

  9. #29

    Üyelik
    26 Eylül 2008
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    bisan
    Paylaşım çok güzel hatta süper ama gelelim dediğin mevzulara gülemiyorum bile üzücü yani akıllanmak lazım bence
    [B][I]DENGESİZ MOTORA BİNMEK ORGANLARINI BAĞIŞLAMAK DEMEKTİR...[/I][/B]

  10. #30

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    çelik crown 150

    sonunda

    sonun da geldım bu sıteden ıkı gun ayrı kaldım yanı atıddım tekrar geldımmm hepinıze

  11. #31

    Üyelik
    16 Eylül 2008
    Şehir
    MersiN
    Motosikleti
    F5SS&CBR125
    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediklerinde haklı olsduğun kısımlar çok, ama yeterince ince düşünmek istemediğin konular da bizim sıkıntımız zaten. İstatistikler incelendiğinde motoru durduğu yerde düşürüp kafasında kask olmadığı için kaldırıma vurup ölen motorcu pek az değil. Ama seninde dediğin gibi bizim ülkemizdeki yolların kalitesi, sürücülerine bilinçsizliği (buna hem dört hem iki teker sürücüleri dahildir) trafik kurallarının caydırıcı olmayışı da eklenince bu kadar çok olumsuzluğu düzeltemeyeceğimize göre...? Çare kendimizi düzeltmekten ve eğitmekten başlamak gibi görünüyor. Tamam 600rr ile başlayan arkadaşlar tanıyorum, ama bu doğru olan davranış şekli değil. Bana ülkemizde bir (1) tane doğru düzgün motosiklet eğitimi veren marka yada kurum gösterirmisin? Ben motosiklet ehliyetimi 100 metre ileri gidip dönerek aldım ve kendi motorumla. Böyle ehliyet sınacından geçiyoruz. Benim motorum 150 cc ve bursada bir gezi sırasında iki kişi düştük ama kendimi motordan kurtarmyı ve altında kalmamayı başardım. İnan bana 600 yada 1000 cc' lik bir motorda bunu yapamazdım. Motora binmek konusunda bi SOFUOĞLU değilim belki ama yeteneksiz de sayılmam. Umarım şimdi birbirimiz daha iyi anlamışızdır.



    Katılıyorum...



    Saygısızlık yada ukalalık olarak algılamanı istemem ama yaşını çok merak ediyorum...? Bu kadar kendine güven insanı öldürü benden söylemesi. 15 dakikada üzerine bindiğin her motorlu araca alışırsın? Bu çok iddialı bir söylem, 4 tekerlek ok. Ama iki tekerler...??????
    Lütfen bu iddianı kimseye ispatlamaya çalışma, senin hakkında herhangi kötü bir haber duymak istemem.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    adam 15dk değil 15 gün yazmış

  12. #32
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    15 dk yada 15 gün ne fark ederki hüseyinnn

    15 günde rossi'mi olacak adam...
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  13. #33
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    En az 1 aylık süre lazım gibi geliyor bana, 1 ay trafiğe kapalı alanda hem eğitimcimle, hem yalnız antremanlar yaptım... Ki hala %100 süper sürücüyüm diyemem... En büyük salaklığım o günlerde eğitim alırken trafikte değiliz diye kask takmamamdı, Motor üzerine biniyorsan nerede olursa olsun kaskını takacaksın arkadaşım...

  14. #34
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Iyi de, mail atip soru soran insanlari ne diye desifre etmis ki
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  15. #35
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    Iyi de, mail atip soru soran insanlari ne diye desifre etmis ki
    millet hayabusa ile başlayayım mı diye alay edince kanına dokundu herhalde. o da eee kurunun yanında yaş da yanar dedi galiba.

    ay çok güldüm ya Allah da seni güldürsün şule hanım.

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    ben bu yazının başlığını hiç tutmadım arkadaşlar!!ayrıca Cahil kelimesi dahada dikkat çekici!!!

  17. #37
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı efendy_iso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 dk yada 15 gün ne fark ederki hüseyinnn

    15 günde rossi'mi olacak adam...


    Bu konuda hatırı sayılır insanlar gün değil kilometreleri kendilerine ve yeni başlayanlara sınır çizmişler. insanların yetenek ve cesaretlerine bağlı olara k 10.000 ile 30.000 km arasında bir km. yapılmasından bahsediliyor bu forumda da buna benzer bir yazı okumuştum. Hatta aldığınız yeni motorda 1.000 km. yapmadan arkanıza atrtçı almayın yazıyorlar. Tamam belki uzun yıllar kazanılan tecrübe farklı motorların kullanımına cesaret ve yetenek olarak izin verebilir, ancak takdir edersinizki benim söylemeye çalıştığım şey standart problemsiz düzgün yollardaki seyir esnasında yapılan sürüş değil. Uç noktalardaki problem yaşanan zamanlardan bahsediyorum. Yok bende 600 f istiyorum, üzerinde binip gazlamak o sesi duyarak km yapmak istiyorum. Yapabileceğim konusunda da güvenim var, sadece kötü ihtimalleri maksimum derecede uzaklaştırmak için bu işi yapmayı 1 yıl bekleyeceğim. Olacaksa 50 cc' lik motorlada olacaktır ama dediğim gibi riskleri minimuma indirmeye çalışıyorum. BMW F650 istiyordum, motorun üzrine binmeden pazarlık ettim tamam dedim. Ne zaman ki motorun üzerine binip çalıştırdım, dehşete düştüm Tay gibi altımdan kaçıp gidecek gibi duruyor. Tamam normal yolda ok kullanırım ama saçma sapa bir sürücü yapmaması gerekn birşey yaptığında ne olacak diye düşünüp vaz geçtim...! Bu konu belki çok uzadı diye düşünebilirsiniz ama bence uzaması hatta hiç bitmemesi ve süerkli güncel kalması gerekn bir konu.
    Bu arada draggy bize cesaretli insanlar lazım diye sözünü bitirmişsin. Ok cesaret tamam ama bize sağlam, yaşayan ve aklı başında insanlar lazım. Çünkü burada yazılarımıza cevap verecek ve bilmediğimiz konuları tartışarak düzgün bir üslup ile birbirimize öğretecek insanlara ihtiyacımız var. Ayrıca naçizhane fikrim, cesaret büyük cc' li motora binerek gösterilecek kadar ucuza harcanak bir meziyet değildir.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  18. #38
    by_001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Şehir
    42 KONYA
    Motosikleti
    kawasaki er5 cbr 929

    Cadıllac Sts..

    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediklerinde haklı olsduğun kısımlar çok, ama yeterince ince düşünmek istemediğin konular da bizim sıkıntımız zaten. İstatistikler incelendiğinde motoru durduğu yerde düşürüp kafasında kask olmadığı için kaldırıma vurup ölen motorcu pek az değil. Ama seninde dediğin gibi bizim ülkemizdeki yolların kalitesi, sürücülerine bilinçsizliği (buna hem dört hem iki teker sürücüleri dahildir) trafik kurallarının caydırıcı olmayışı da eklenince bu kadar çok olumsuzluğu düzeltemeyeceğimize göre...? Çare kendimizi düzeltmekten ve eğitmekten başlamak gibi görünüyor. Tamam 600rr ile başlayan arkadaşlar tanıyorum, ama bu doğru olan davranış şekli değil. Bana ülkemizde bir (1) tane doğru düzgün motosiklet eğitimi veren marka yada kurum gösterirmisin? Ben motosiklet ehliyetimi 100 metre ileri gidip dönerek aldım ve kendi motorumla. Böyle ehliyet sınacından geçiyoruz. Benim motorum 150 cc ve bursada bir gezi sırasında iki kişi düştük ama kendimi motordan kurtarmyı ve altında kalmamayı başardım. İnan bana 600 yada 1000 cc' lik bir motorda bunu yapamazdım. Motora binmek konusunda bi SOFUOĞLU değilim belki ama yeteneksiz de sayılmam. Umarım şimdi birbirimiz daha iyi anlamışızdır.



    Katılıyorum...



    Saygısızlık yada ukalalık olarak algılamanı istemem ama yaşını çok merak ediyorum...? Bu kadar kendine güven insanı öldürü benden söylemesi. 15 dakikada üzerine bindiğin her motorlu araca alışırsın? Bu çok iddialı bir söylem, 4 tekerlek ok. Ama iki tekerler...??????
    Lütfen bu iddianı kimseye ispatlamaya çalışma, senin hakkında herhangi kötü bir haber duymak istemem.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    Dakikayi nereden cikardin SADIK 1453..gun diye yaziyor iyi oku..

    geclerimize 150 cc dandik scooteri cok goren EFENDY ISO tebrik ederim..

    amerikanin gencleri taksinlar GMC lerine CADILLAC larina 20 inc krom jantlari..ole gezsinler..

    sen turkiyenin genclerine 150 cc dandik scooter cok gor iyi falla EFENDY_iSO...

    racing motorlari ile bisiklet gibi oynasinlar..t.t.a gibi show yapsinlar...sende

    turkiyenin genclerine bisiklet fazla de iyi imis EFENDY ISO...
    kawasaki er5 yamaha xjr 1300

  19. #39
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Trafik beyefendisi...

    YAzımı tekrar oku...

    Sonra trafikte cirit atan gençlerimizi hayal et...

    Sonra bi daha oku....

    Sonra bi daha teşekkür et...
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul - Fındıkzade
    Motosikleti
    Leike gitti kaldık kawaya
    Herkesin aklı var istiyen istediğini alır biner. Adam bu kadar uyarıya karşı 1000 cc motor alıyosa kendi bileceği iştir. Yanlız bi gerçeği utunmamak lazım. altında büyük güç olupta kullanmıcak adam yoktur. (ör: amerika ) 150 lik makina varken ve bi araç seni sıkıştırıyoken gözün geçmeyi kezmezse frene basarsın. aldında 600 cc makina varken biri seni sıkıştırıyosa geçmek için gaza basarsın çünkü kendini araçtan hızlı görürsün. onun için kimse kimseyi kandırmasın 600cc makina alıpta basmam demeyin elbet basıcaksınız


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler