PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Lifanın yeni modeli emisol bilen varmı ?



EsesLifan
19 Temmuz 2013, 12:43
http://www.lifan.com.tr/urunlerimiz/touring.html?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=8&category_id=2

motor bu sizce nasıl bu motormu uzun yolda daha iyi bir hıza çekişe güce sahip olur yoksa mondial 150 mcx roadracermi :silent:

Tİme_shİft42
19 Temmuz 2013, 12:49
8.2 kw az değilmi 150 ccye torku güzelmiş :queen:

Karlıyollar
19 Temmuz 2013, 14:59
Burda bir abimiz almış 3000 tlye motor yakışıklı gerçekten.Biraz sürdüm torku çok çok iyi motorun vites geçişleri çok iyi kullanan abi maximum 110 gidiyor diyor zaten max ibre 120
Motorun artıları:
+Torku çok güzel iyi çekiyor
+Farları iyi aydınlatıyor.
+Vites geçişleri çok güzel.
+Motor yakışıklı ve kalıplı
+Titreşim az var arka pedlere geliyor biraz.
+Vites göstergesi devir saati benzin göstergesi vb hepsi mevcut.
+Oturuş pozisyonu rahat uzun yolda pek yormaz gibime geldi.
Şimdiki izlenimlerim bu kadar :)

efecan0303
19 Temmuz 2013, 15:02
nbf motor teknolojisi var diye duymuştum.

Karlıyollar
19 Temmuz 2013, 15:04
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/117655-lifan-emisol-lf150-2-a.html?prefixid=40_Lifan_Motosiklet&daysprune=-1
Bu konudada bir abimiz açıklama yapmış:)

Forumda hiç bu motordan alan yok galiba...

EsesLifan
19 Temmuz 2013, 16:31
Yani kısaca şöyle kıyaslıyabiliriz. Lifanın torku yüksek olduğu için az devirde yüksek tork üretiyor ve daha az yakmasına yardımcı oluyor, kalkışlarda 150mcxe kıyasla daha seri büyük bi ihtimalle.

Yani kıyasla
- Lifan kalkışlarda daha seri
- Lifan daha az yakıyor
- Uzun yolda mondial daha çok uzuyor son hızı lifandan daha fazla
- Kalite olarak aşağı yukarı aynı gibiler malzeme kalitesi
- Mondial dağ bayırda daha iyi gibi daha yüksek olduğundan bu kanıya vardım.
- Mondial daha kalıplı ve ağır olduğundan uzun yolda biraz daha oturaklı olur diye düşünüyorum
- Mondialin arka freni disk biraz daha oturaklı bi fren diye düşünüyorum ve ömrü kampanaya nazaran daha uzun sanırım
- Görüntü olarak sanırım mcx daha hoş bi görüntüye sahip gibi led sinyal ve stoplar falan :)
- Ayrıca mondialin arka amortisör gazlı sanırım çukurlarda daha konforlu bu tip amortisörler


Bunlara göre sizce hangi motor daha iyi ?

Lifan kalkışlarda seri düşük devirde iyi bir tork üretmesi daha az yakmasına ve şehir içinde daha atik bir kullanıma sahip olmanı sağlıyor

Mondialde pek geri kalmaz sanırım kalkışlarda cc sine göre iyi bir kalkışa sahip diye düşünüyorum ve uzun yolda son hızı lifandan daha fazladır diye düşünüyorum çünkü beygir olarak daha fazla

Konfor olarak (koltuk bakımından) lifan daha iyi bir seçenek gibi geldi ama mondialin koltuğuda iyileştirilebilir diye düşünüyorum ufak tefek değişikliklerle mesela koltuğa ek sünger yaptırılmak falan

granaj kalitesi hakkında bişey diyemicem ama motor olarak parçaları lifanın daha kalitelidir diye düşünüyorum pek fazla kullanıcısı yok cup dışında lifan motorlarının ancak diğer çinlilerden daha kaliteli motor yaptığı düşüncesindeyim ve lifan motorlarını inceleyenler mondiallere kanunilere nazaran daha kaliteli bir yapıya sahip olduğunu görüceklerdir.

Önerileriniz nelerdir ? Kullanıcılardanda yorumlar alabilirsek müthiş olur :=)

kadanow
31 Temmuz 2013, 00:46
ben lifan emisol kullanıcısıyım. motoru alalı daha bir ay oldu şuan ança 400 km filan yaptım. ilk izlenimlerim olarak şunları söyleyebilirim, motor bikere çok konforlu titreşim çok az nerdeyse yok denilebilir. dedikleri gibi çok çabuk hızlanabiliyor ama son hızı 105 daha fazla yapmıyor. belki kilometre arttıkça yapabilir. far performansı çok güzel nerdeyse araba ile aynı şiddette, vides geçişleri çok iyi v.b. şimdilik bunlar zamanla yine tecrubelerimii palaşırım.

Mengu16
31 Temmuz 2013, 00:54
Normal cg motor var üzerinde, MCX gibi üstten egzantrikli cg değil.

Tİme_shİft42
31 Temmuz 2013, 01:12
Normal cg motor var üzerinde, MCX gibi üstten egzantrikli cg değil.

Her seyede cg diyon sende yw .

Mh drift kullanıcısı olarak mcx ile aynı yapıya sahip

Balansörlü olması konforu artırıyor ne selede ne elcikte ne peglerde hic titresim yok

Tek silindirli motor sonucta titrer derlerya işte titremiyor bu motor :)

Drift icindi bu yazdıklarım :)

satoyama
31 Temmuz 2013, 01:33
oha ya adamlar çakma xmax i getirmişler çinden :mrgreen:

çakma olmayna tek yeri ağırlığı, maşallah 170kg :)

13hp 170 kg 125cc bir scooter düşünün ve 100km de 2.8 litre tüketimi var vuuuuu :P

bu çinlilerin kafası gerçekten güzel


ya arkadaş buna binen adam xmax ile yanyana geldiğindeki hali ruhiyetini düşünemiyorum...


http://www.lifan.com.tr/components/com_virtuemart/shop_image/product/LF125T___19_5118b16ce6096.jpg



geçen gün b aşağıdaki resimdeki scooterli birisi ile mecburi trafikte sıkıştık kaldık, adam yanıma geldi dalga geçerek diyor ki "iyi gardaş ne hava atıyon tamam anladık seninki orjinal" :queen:

http://2.bp.blogspot.com/-DIj5gkNF-iw/TdOvt6RjGQI/AAAAAAAAA04/Z2zbENlN7TI/s1600/ASYA+MOTOR+AS150T-6A.jpg

efecan0303
31 Temmuz 2013, 02:52
emisolu bilmemde cup ta lider lifan. Lifandan gayet memnunum. çok seri.

Seko
31 Temmuz 2013, 11:22
O 125 cc scoooter dalga geçilecek motor değil söyleyeyim. Gayet kaliteli, su soğutmalı ve gücü yerinde bir motor. Yakından inceleyince anlarsınız.

EM150L üstten egzantrikli bir motor. Aşağıdaki kataloğundan bakabilirsiniz. Ayrıca şunu da söyleyeyim, son derece pürüzsüz, yağ gibi çalışan bir motoru var. Vitesleri de keza motor çalışmadığında bile şıkır şıkır geçiyor.

http://lifan.com.tr/katalog/Main.php?MagID=2&MagNo=2

Oturup bir incelemenizi tavsiye ederim. Motorunda, başka motorlarda olmayan bir sürü detay var.