bence bu model 2011 in ilk yarısında Türkiye ye gelecektir..
bence bu model 2011 in ilk yarısında Türkiye ye gelecektir..
sanki yine 2010lar gibi cılız gibime geldi umarım daha kalıplı olurda 1.80 boya sahip olan insanlarda binebilir..
bkz: japonlar kendilerine göre motosiklet yapıyolar
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
eğer bu gelirse şikayetci olurum honda firmasından daha 1 bucuk ay önce hondadan 2011 model cbr 125 aldım ruhsatta 2011 yazıo böyle bi değişim olursa benım motorumun neresi 2011. benımkı 2011 se bu ikbin kaç :D
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...!
Türkiyeye keske taylandda satılan ve bu modelle aynı kasa 150 lik gelse. Extra 25 cc. sonuçta ötv ve motorlu taşıt vergisinde bir sorun teşkil etmiyor. bizim türk pazarındada iyi sükse yapar. Hem kaslandı hem güçlendi diye..
superr olmus
daha önce beynini götüremediğin yere motorunu götürme!!!
ybr250-vstrom-600f-fz6-fazer1000-cbf1000-z1000sx(-xcity250&crosstourer1200)
açıkçası döndüğümde cbr 125 almak istiyodum.. fakat bugün yeni 2011 modelini görünce çok beğendim.. honda türkiyeye mail attım.. bilmiyorum şu anda honda türkiye de cbr 125 fiyatı 6130 lira.. bu motor en kötü ihtimalle %20 zamla gelse 7300 - 7400 lira civarında olur ki bu da benim gibi yeni başlamak isteyenlere bence oldukça iyi bi seçenek yaratır diye düşünüyorum..
honda ithal etmekte gecikirse de unutmayalım ki türkiye de gelişmiş bi grey market ağı var..
it matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, i am the master of my fate;
i am the captain of my soul.
Bambaşka bir tasarım olmuş ama hepsi birbirine benziyor yeni nesil Honda'ların otomobiller gibi sabit bir yüz olmuş, biraz sıkıcı bir durum. Cc yükseltmek isteyenler bunu satıp benzerini almak istemez.
Motoplus'la Türkiye satışına 10 ay önce başlanan Cbr 125 ne olacak, Honda Türkiye düşünsün.
125 ccyle racing baslangici olmaz racing racingte ogrenilir gider kursunu alirsin ogrenirsin.
Bu motorun oturusu falan racingle alakasiz o kadar yuksek gidonlu racing olmaz amortisorler desen racingle alakasi yok incecik motor zaten oturus pozisyonu racingle alakasiz
racinge benziyen tek yani grenajlari.
Bende biliyorum lastik hesaba dayaniyor ama o egzosun agirligini arttirmak yerine kucuk bi egzos ve daha genis bi lastik daha mantikli olurdu.
Oyuncak olmaktan kurtulamaz bu makina 125ccyle racinge baslanmaz 0-100 u 4 saniye altinda olan makinaya oturmak icin bundan cok fazlasi gerekir.
Buna para verene kadar 600luk alip adam akilli bi egitim daha mantikli olur.
We are many...
ben bu başlığı çoktan attım illa bi derginin bu konuyu işlemesi bekleniyo
Mustafa Kemal Atatürk
Merhabalar arkadaşlar Honda ' ya cbr 125 R 2011 in ne zaman Türkiye'ye geleceği ve fiyatının ne olacağı konulu yazmış olduğum mail e cevap vermek için beni 2 saat içinde aradılar Türkiye'ye gelip veyahut gelmeyeceğinin önümüzdeki şubat ayında belli olacağını ve fiyatının henüz belli olmadığını söylediler. Tahmini fiyatını öğrenirim belki diye yurt dışında ne kadara satıldığını sorduğumda onu da bilmediklerini söylediler yani şimdilik durum bu arkadaşlar . Benim gibi almak isteyenler para biriktirmeye devam etsinler .
evet süper haber diğerine göre hem grenajlar hem lastikler büyük yanılmıyorsam arka lastik 130 falan deposuda büyüyor galiba 13 lt ve yeni bir enjeksiyon sistemi ile daha az yakacağı söylenmekte
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------
cbr 125 r özellikleri yabancı bir siteden ingilizceden tercüme yaptım
site link:http://a-new-motorcycle.blogspot.com...-cbr125-r.html
Motor Tipi Sıvı soğutmalı, tek silindirli dört zamanlı
Deplasman 124,7 cc
Çap Strok 58 mm x 47.2 mm
Sıkıştırma oranı 11:01
Valf Tren Zincir tahrikli SOHC, silindir başına 2 valf
Yakıt Teslimat PGM-FI yakıt enjeksiyon
Iletim Altı vitesli
Final Drive O-ring-mühürlü zinciri
Ön süspansiyon 31 mm teleskopik çatal, 120 mm (4.7 inç) seyahat
Arka süspansiyon Tek şok; 126 mm (5 inç) seyahat
Lastikler 100/80 - 17 ön, 130/70 - 17 Arka
Frenler Ön Çift piston kaliperli 276 mm disk, arka 220 mm disk, tek piston kaliperli
Sele yüksekliği 793 mm (31.2 inç)
Dingil mesafesi 1313 mm (51.7 inç)
Boş Ağırlık 136,9 kg (302 lb) sıvı ve gaz dolu tank gerekli dahil - binmek için hazır
Yakıt Kapasitesi 13 litre
bu honda 250 cbr 125 degıl yanlış bılgı vermıssın kardeşim
bir duyuruyu illahi moto aktüel dergisinden duyurmak için başkalarının önceden duyurmaya çalıştığı şeyler engelleniyor
Mustafa Kemal Atatürk
Arka koltuk olmamış gibi Bir Sport gibi durmamış
bu motor hakkında bi gelişme varmı kimse ses çıkarmıyo
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)