Çok yakışıklı duruyor aynı markanın 150'lik olan modelide gerçekten şık motor bajajdan şık duruyor vesselam
Dizayn muhteşem, tam 42,21 hp oluyor.
31,5 Kw x 1,34 = 42,21 HP
Arka teker hacmi çok iyi sele yükseliği çok güzel, dijital gösterge biraz çin malı kalitesinde duruyor sanki ama sıkıntı yok verileri oldukça iyi.
14-15 civarı olursa ben bile düşünebilirim
Bajaj Domınar 400 35 hp olmasıyla benim hayallerimi yıktı. Hem Duke 390 blogu (44 HP DUKE 390) kullanıyorsun hemde beygiri kısıyorsun. Zaten 250 CC 36 hp japon motor varken bir üst vergi dilimine çıkıp daha fazla para verip 250 cc ile aynı performansı verecek motoru kimse tercih etmez haliyle. Onun için bu 42 hp lik alet çok güzel bir alternatif derken o gösterge ne öyle arkadaş dedim kendi kendime. Herşey iyi güzel süper göstergeye gelince mahvetmişler. Oyuncak gibi bakınca gülesim geliyor. :D
Teknik veriler kesin mi orası belli değil 35kw yerine hp yazılmış olabilir. Şurada bir kaç gün kaldı belli olur ne olduğu
Neye birkaç gün kaldı? Motor hemen geliyormu yoksa?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------
Ben göstergeyi çok beğendim göreceli bir durum bence bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------
Yedek parça için site açmış adamlar tam oturmasada bişeyler var. http://www.cfmotoyp.com/tr
Yahu arkadaşlar yüz kere söylendi forumda, şu BG işlerine kafayı takmayın. 10 BG dediğiniz şey sizi en fazla 10 km/saat daha yüksek hızda götürür o kadar. Bakın 29 BG Hyosung GT250R 170 yapıyor, 79 BG'lik GT650R ise 220 yapıyor. 10 BG'nin ne kadar az etki edeceğini siz tahmin edin artık. Sizin yolda "motor iyi gidiyor" dediğiniz şey torktur. Canı gönülden istiyorum şu motoru alan arkadaşlar R25 ile kalkış videolarını bir yayınlasınlar da biz de yorumları bir okusak. Ayrıca şunu da diyeyim, bu motor bence de Bajaj Dominar 400'den daha güzel bir motor fakat tek silindirli olduğu için kalkışta Dominar 400 her türlü CF Moto 400NK'yı geçecektir. Ta ki son süratlere gelene dek.
Son hızla ilgili bir beklenti icinde olan yok zaten kimse bununla ilgili birsey söylemedi. Bu motoru digerleinden ayıracak en büyük faktör 2 silindir olması. Defalarca duke390mı alsam dedim her defasında 400cc tek silindir motormu olur diye dusunerek vazgectim. Bu motor hem 2 silindir hemde harika bir tasarım yapmislar. Fiyatıda 15-16 olacak büyük ihtimalle. Eğer önemli bir kronik sorun çıkmazsa ve ilk serilerden insanlar memnun kalırsa duke390 ve dominar400'ü sattırmaz diye düşünüyorum.
Motosiklete ilgisi olan herkez bu motoru şekil yönünden sevecektir.
İyide hep transfomers tipi makinalar mı satar arkadas.
Şu motor gelse alacak yokmudur...
CB400superfour
Biz güya uzaya gidiyoz elin japonu arka cift amortisör demir boru şase hava soğutma yuvarlak tas far dan vaz geçmiyor.Bir bilene danışmak lazım...
Şekil şemal olmuş. Fakat çinlilerin tipik hataları bu motorda da olacak. Bundan emin olun. Adamlar ne ürettiklerini kendileri bile bilmiyor. Yada yazı yazma ile araları yok. "Sele Yüksekliği : 95mm"
9.5 cm desek kurbağalar, 95cm desek zürafalar binebilir. Bu çinliler enteresan adamlar. Okyanusu geçip kıyıda boğuluyorlar.
Akşam akşam kahkahalar attım ya Allah da seni güldürsün
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
internette yabancı sitelerde marka hakkında kısa bir araştırma yaptım atv leri hakkında parça kaliteleri hakkında olumsuz yorumlar şikayetler okudum ve bu biraz tadını kaçırdı
o markanın fiyatı pahalı yani yeni bir marka girerken bizde yeniye çok zor ilk başta kazanmaması falan lazım
Şekil olarak duke ye özenmişler
şahsen bunun 650liği bu kasasıyla gelirse ( ki internette fotoğrafları var ) ve fiyatı şuanki gibi olursa ben siyahından bir tane kesinlikle alacağım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)