Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

CLEVER motosiklet-otomobil melezi artik yollarda.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer


    CLEVER yani Compact Low Emission Vehicle for Urban Transport bundan 3 sene evel sehir icinde dusuk yakit tuketimi ile konforlu yolculugu sunan bir proje olarak Ingilteredeki Bath universitesinde dogdu. Amac cok basiti motosikletin dayanilmaz kivraklik ve manavre yetenegi ile 4 dekerin yere tutus ve sesiz yol kat etme ozelligini bir araya getirme.Son hizi 100km/h olan bu aracin su anda tam olarak motor teknik verileri basina aciklanmamaktadir.Tek bildigimiz benzin ile calisan bu aracin 218 cc lik bir BMW C1 scooter motoruna sahip oldugudur ve cok az yakit sarf ettigi.Motorsikleteki yana yatma sevkini veren bu arac 3 teker ile guvenli bir yol tutusu saglamakta.2 yolcu kapasiteli tam bir sehir ici CLEVER artik seri uretime gecmesini saglayacak sponsorlari bekliyor.








    Kucuk bir not: Bu aracin icat edilmesi 1.5 milyon sterline mal olmus.Kralice otomotiv mucitlerini seviyor sanirim
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    emreben - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    simsiyah mt 03
    Bunlar basi ve güzel projeler ameikayı baştan keşvedemesekte Türkiyemizdede yapılabilecek sonuç getirebilecek projeler o 1.5 milyon sterlinler seri üretimden sonra ülkeye milyar dolarlar olarak geri dönecek çünkü satacak hem az yakıyor hem sportif duruyor hemde rakamları bir araba kadar yüksek olmayacaktır ahhh ahhhh bizim olsun istiyorum bu projeler biz üretelim biz satalım yeter artık
    Aslnda o bir KARŞIYAKALI

  3. #3
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    tip olarak sevmediğim bir araç, ama ar-ge denen şey bizde de olmalı. ancak "de"ler ayrı yazılmadan, dilimize sahip çıkmadan o projeler gerçekleşmez
    May the Force be with McLaren Mercedes

  4. #4
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Bence illa üç teker olmasına gerek yok.Smart vardı dört teker.Aynı bunun gibi böcek stili bir araç.Eğer motosikletse mantığı değiştirmişler.Rüzgarı hissetmedikten sonra ne anlamı varki bu aracın?

  5. #5
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı
    tip olarak sevmediğim bir araç, ama ar-ge denen şey bizde de olmalı. ancak "de"ler ayrı yazılmadan, dilimize sahip çıkmadan o projeler gerçekleşmez
    Evet katılıyorum, hatta Türkçe iyice öğrenilmeden demeliyiz, cümlenin ilk harflerini de büyük yazarak...
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  6. #6
    mehmethan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2004
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    birde bu var
    PİAGGİO M500
    505 cc Dizel
    CVT vites
    sanırım dört tekerde disk fren
    İtalya'da fiyatı 11.600 EURO. bir önceki modeli 9.600 EURO







    detaylı bilgi:
    http://www.it.vtl.piaggio.com/m500.htm
    namk bunu beğendi.

  7. #7
    Güner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight 150
    Eğer ucuz olursa çok mantıklı çünkü motosiklet kadar boyutu mototsiklet kadar yakıtı araba kadar dengeli bi ton artısı var en önemlisi kapalı artık düşmek ce yaralanmak , kask ,rüzgar, haslalık, yağmur kar derdi yok bence harika ama tek sorun fiyat eğer yüksek yapmazlarsa çok satar...
    [COLOR="Blue"][/COLOR]'Kadınlara güvenmek saflık, nefret etmek ise sanattır.'[FONT="Franklin Gothic Medium"][SIZE="2"][/SIZE][/FONT][I][/I]

  8. #8
    mehmethan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2004
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    BAZI TEKNİK ÖZELLİKLERİ:
    Motor: 505 cc. Dizel
    2 silindir
    Sıvı soğutma
    otomatik CVT vites
    ön fren: 210 mm. disk
    arka fren: 150 mm. disk
    lastikler: 135/70 R13 145/60 R13
    ağırlık: 350 kg.
    Yük kapasitesi: 302 kg.
    Toplam ağırlık: 652 kg.
    depo: 19 litre

    gerisini yukarıdaki linkten italyanca'sı iyi olanlar çevirsin. haaa içinde CD çalar da var.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı ozaktasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2004
    Şehir
    Kilis-Nizip Belkıs Trafo
    Motosikleti
    HondaCB900F,HondaCBR125,Kymco Süper8,Sym Xs125
    Alıntı Güner adlı üyeden alıntı
    Eğer ucuz olursa çok mantıklı çünkü motosiklet kadar boyutu mototsiklet kadar yakıtı araba kadar dengeli bi ton artısı var en önemlisi kapalı artık düşmek ce yaralanmak , kask ,rüzgar, haslalık, yağmur kar derdi yok bence harika ama tek sorun fiyat eğer yüksek yapmazlarsa çok satar...
    Motorsiklet ne içindir ? Özgürlük için,rüzgarı hissetmezsek,yağmurun çiselemesini algılamazsak,açıkta olupta o heyecanı yaşamazsak,,kask, eldiven, mont,giymezsek,motora binmiş olurmuyuz ?Bence hayır ha 3 tekerlekli ha 4 tekerlekli her tarafı kapalı olduktan sonra otomobil olur..İki tekerleğin haricinde olanlar bence kesinlikle motorsiklet değildir.İki tekerlek üzerinde Rüzgarla kucaklaşmadıktan sonra motora binmiş olmazsın..Yani bu bir motor değil otomobil olmuştur..

  10. #10
    sed22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Bornova-İzmir
    Motosikleti
    Moto-Zeta Ralli 125
    çok hoş bir araç.. Fiyat uygun olduğu taktirde oldukça tutulur bence.. Yere eğimli olması bence çok lüks olmuş.. Bu fiyatı arttırıcı bi özellik olur kanaatindeyim.. Yana yatmasına bile ihtiyaç yok bence

  11. #11

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    haberlere bakıyorumda dünyanın azalan petrol rezervi yüzünden bu tip extreme radikal araçları görmeye alışsak iyi olur çünkü bütün ifrmalar düşünürken çoğu firmada bu boşlukdan büyük bir buluşla adını tarihe kazıyıp büyük vole vurmak istioyr bu yüzden ilerliyen vakitlerde bu tip çok ilginç şeylere görmeye alışsak iyi olucak özellikle bütün motor ve araba firmaları elektrikli motor üstünde çalışıyorlarmış menzili uzatmaya çalışıyorlarmış.

  12. #12
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Bu icatlar tamamen motosikleti dejenere etmek için çıkarılıyor.Motosiklet'ten yola çıkıp arabaya döndük dikkat ediyosanız.Bize farkettirmeden ha araba,ha motosiklet! arada ne fark var.O zaman arabaya binelim mantığı oturtmaya çalışılıyor.Ha şunuda belirteyim bunları yazarken arabamın olduğunuda belirtmek isterim.Ama motosiklet denen rahatsızlık başka bişey.Öbürleri başka bişey.

  13. #13
    sefabo3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motor DedİĞİn ÜstÜ AÇik Olur.İnsan Gİderken YÜzÜne RÜzgar Vurmali.

  14. #14
    ICED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 RR
    Alıntı sefabo3 adlı üyeden alıntı
    Motor DedİĞİn ÜstÜ AÇik Olur.İnsan Gİderken YÜzÜne RÜzgar Vurmali.
    yani ama yinede değişik biş olmus kim alırsa arık bunu alan da olur heralde

  15. #15
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    Alıntı ozaktasi adlı üyeden alıntı
    Motorsiklet ne içindir ? Özgürlük için,rüzgarı hissetmezsek,yağmurun çiselemesini algılamazsak,açıkta olupta o heyecanı yaşamazsak,,kask, eldiven, mont,giymezsek,motora binmiş olurmuyuz ?Bence hayır ha 3 tekerlekli ha 4 tekerlekli her tarafı kapalı olduktan sonra otomobil olur..İki tekerleğin haricinde olanlar bence kesinlikle motorsiklet değildir.İki tekerlek üzerinde Rüzgarla kucaklaşmadıktan sonra motora binmiş olmazsın..Yani bu bir motor değil otomobil olmuştur..
    virajlarda eğim vererek viraj kabiliyetini attırmay ve hemde motosiklet keyfini vermeye çalışmışlar fakat motor tadı hiçbir zaman alınamaz bu aletten..ancak , düşük yakıt ekonoomisi vede araba konforu sunarsa ki bunu iddia ediyorlar evet tutar ve şehir içi için kullanımı artar. ama bu alet bize gitemez bununla kaldırıma çıkamazsınız ,trafikte gene saplanır kalırısınız, motor kadar iyi kaçmaz,bide pahalı olacağı açık..

    bu tür araçları biz üretmediğimiz sürece bizim için en uygunu en iyi fiyatlı ve kaliteli olan motorlar olmaya devam edecek
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  16. #16

    Üyelik
    27 Haziran 2006
    ğüzel olmamış bence ...yanlarındaki ipler bozmuşolayı...kapalı olsa daha iği olabilirdi.....

  17. #17
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    O ip degil dostum gecici koruma agi , gercek modeli kapili geliyor.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  18. #18
    cinedev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Gecen gun Pıaggıonun bır modelini gordum o da uc tekerliydi ama onde iki teker vardi ve cok guzeldi. Ve seri uretime de baslamislar sanirim. Modelin adini hatirlamiyorum ama sanirim Piaggio baz alinarak arama yapilirsa meraklilari bulabilir.

  19. #19
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    arkadaşlar, bir hatırlatma yapmak istiyorum. bu tür tasarımlar motosiklet tabanlı görünse de motosiklet amaçlı değildir. yani bunlar, şehir içi ulaşım için tasarlanan, ağır olmayan, az yakıt tüketen, trafik sıkışıklığına neden olmayan, pratik olan, konfor sunan, teknolojik olan vb. faktörlerin göz önünde bulundurulması ile üretilmek istenen modellerdir. en önemli faktör ise, şehir içi ulaşımda pratiklik/ekonomikliktir. bu tür araçların hedef kitlesi motosiklet binicileri değildir.

    belki mantıksız gelebilir ama, konuya uyan bir benzetme var aslında. at - otomobil. bisiklet - motosiklet. belki at devri çoğu yerde bitmiştir, belki ilk bisikletlerden sonra icad edilen ilk motosikletler için "bunlar gelecekte bisikletlerin yerini alacaktır" da denmiş olabilir. ama görüldüğü üzere bisiklet halen var.

    iki tekerli ve üstü açık motosiklet, kıyamete kadar var olacaktır. bu nedenle gerginleşmeye gerek yok. içimizdeki motosiklet aşkını ne şimdi ne de sonra kimse alamaz. bu nesilden nesile akacaktır.
    [COLOR="Red"][B]Dikkat. 6D Kuralı. Konu motosiklet olunca 4x4-10 yönlü bir sürüş dikkati gerekir.[/B][/COLOR]
    [COLOR="Red"]D1: Öne dikkat, D2: Arkaya dikkat, D3: Sağa dikkat, D4: Sola dikkat, D5: Aşağı dikkat, D6: Yukarı dikkat.[/COLOR]

  20. #20

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bende bir şey sansım ne varki bunda eskiden bizim de ürettiğimiz 3 tekelekli minik kamyonlar yokmuydu adını unuttum şimdi tripotör mü neydi allah bilir haylada üretiyordur devlet her neyse buda onların çok modernize edilmiş geliştirlmiş biraz da sosyetikleiştirilmiş nede olsa ingiliz burjavasisi var hali.
    bende bir şey sandım yeni bir şey yok


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler