GV 650 hakkında herşey
GV 650 hakkında herşey
[COLOR="Red"]RÜZGARI RUHUNDA HİSSET....![/COLOR]
Paylaşımın için teşekkürler elline sağlık.
bunu bilmeyen yokturrrr!!!!!!!!!!
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
motoru çin malı sananlar cok oldu ve suzukinin motorları kullanıldığını bilmiyolardı bende sevdiğim motoru kötülemeden kurtarmak istedim
[COLOR="Red"]RÜZGARI RUHUNDA HİSSET....![/COLOR]
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
tamam abi sadece şekli hosuma gidiodu inş yakın bi zamanda hallolur die dua edicem
[COLOR="Red"]RÜZGARI RUHUNDA HİSSET....![/COLOR]
bildiğim kadar kore malıdır
Konu boş kalmış biraz bilgilendirelim...
Yurt dışı kazanımları çeviri yapma kararı aldım.
Hyosung gv650 için İngiliz MCN (Motorcycle news) dergisi yorumları ve KENDİ ÇEVİRİM....
MCN overall verdict (5-4)
The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.
MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.
Engine (5-4)
MCN rating
Owners' rating
The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.
Ride and Handling (5-4)
MCN rating
Owners' rating
Again, surprisingly good. Many assume cruisers don’t handle and although the Hyosung GV650 Aquila's certainly no sports bike, with decent usd forks and twin discs up front and a reasonable twin shock set-up at the rear, the GV650 Aquila manages to be both laid-back sumptious AND retain enough control to makes bends entertaining. Well, for a custom bike at least.
SÜRME-KULLANMA (5 üzerinden 4 yıldız.)
Yine şaşırtıcı bir şekilde iyi. Bir çoğu cruiser’ın kullanışsız olduğu kabul ediliyor ve Hyosung gv650 aslında sport bir motor olmamasına rağmen, önde baş aşağı çatalı ve ikiz diskleriyle, arkada uyumlu ikiz amortisör takımıyla gv650 Aquila her pozisyonda sürüşü zevkli hale getirecek yeterli kontrolü sağlar. Yani en azından custom motosiklettir.
Specifications (ÖZELLİKLERİ)
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
Tork değeri yüksek olan motorda, yüksek motor devirlerine yük altında tırmanması daha hızlı ve tatmin edicidir. Tork ancak his verir...beygir görev-iş yapar... beygiri yüksek olanın son sürati daha fazladır...test verileri-katolog ....honda-SUZUKİ.....son süratlarına bakınız...tork motosikletin hızlanmasında ve yokuşlarda devirden düşmemesine sebebiyet veren ve vites düşürmeden tırmanmasını sağlayan çevirme kuvvetidir.Yani araç hızlanırken geri itilme hissi istiyorsanız, torkun yüksek olması gerek. Ancak maksimum hız için beygir gücü gereklidir.Tork döndürme gücünü gösterirken beygir gücü yapılan işi gösterir. bir motorun maksimum torku ne kadar yüksek devirdeyse beygir gücü o oranda artar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Faydamız olduysa ne mutlu...
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
viceroy süpersin kardeş ellerine sağlık baya bi faydan oldu
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
2007 gv 650 cc lik makinam var ve rampa yukarı olsun düz seyir halinde olsun süratlanırken motorda kesme titreme yapıyor sebep sizce ne olabilir bujimi karbüratötün temizlenmesimi gerekmektedir yardımcı olursanız sevinirim.
gaz açınca titreme yapmasının sebebleri bujiler karbüratör veya debriyaj balatalarından kaynaklanabilir nerdesin yakınlşardaysan gel bir kontrol edelim
aslında gv 650 başlıgı var orda yazabilirsin burda konu kapanmışdı yeniden canlandırmışın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)