Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gv 650 Test Motokeyf

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul / karabük
    Motosikleti
    moto-zeta rally 50 :)


    GV 650 hakkında herşey
    [COLOR="Red"]RÜZGARI RUHUNDA HİSSET....![/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Paylaşımın için teşekkürler elline sağlık.

  3. #3

    Üyelik
    22 Şubat 2008
    bunu bilmeyen yokturrrr!!!!!!!!!!

  4. #4

    Üyelik
    24 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    R' lı bişiler düşünüyom
    Alıntı sofuoğlu__54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu bilmeyen yokturrrr!!!!!!!!!!
    var veya yok adam emek vermıs konu acmıs begenmesek bıle ona tesekkur etmemız gerek
    elıne saglık bıldıklerımzı tazeledık
    ::winkwink[B]zeki çevik ve ahlaksızım beni böle seven manitanın hastasıyım::winkwink[/B]

  5. #5
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı sofuoğlu__54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu bilmeyen yokturrrr!!!!!!!!!!
    ben bilmiyordum...öğrendim...GV 650 yi tanımış olduk...

    testi yapanada buraya topik açanada teşekkürler...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  6. #6

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul / karabük
    Motosikleti
    moto-zeta rally 50 :)
    motoru çin malı sananlar cok oldu ve suzukinin motorları kullanıldığını bilmiyolardı bende sevdiğim motoru kötülemeden kurtarmak istedim
    [COLOR="Red"]RÜZGARI RUHUNDA HİSSET....![/COLOR]

  7. #7
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şirketimizin mensubu olduğu Kuralkan Holding ve bağlı şirketleri 22 yıldır motosiklet sektöründe faaliyette bulunan ve bu güne kadar MZ, Kanuni MZ, Kanuni ve S&T Kanuni markalarını ülkemize kazandırmış sektör içerisinde son derece saygın, ilkeli bir duruş sergileyen, büyük ve köklü bir topluluktur.

    Malumunuz olduğu üzere şirketimiz, S&T Motors Co.Ltd.Şti. ile imzalamış olduğu 14 Aralık 2007 tarihli Distribütörlük Anlaşması gereğince Hyosung ve S&T Kanuni marka motosikletlerin Türkiye Distribütörü olarak atanmış olup, şirketimiz şimdilik Güney Kore’den S&T Kanuni markalı motosikletleri ithal etmekte ve motorseverlerin beğenisine sunmakta ve S&T Kanuni markalı motosikletlerin garanti hizmetlerini, servis ve yedek parça temin hizmetlerini sunmaktadır.

    Ancak, internet forumlarında, şirketimize gönderilen mailler ve açılan telefonlarda Hyosung marka motosiklet almış tüketicilerin bu motorlara ilişkin garanti hizmetine, servis ve yedek parça teminine yönelik şirketimizin getireceği çözüm sorulmakta ve bu hususun netleştirilmesi istenmektedir.

    Hyosung marka motorların şirketimizden önceki distribütörü Global Motor’un üretici S&T Motors’un markası olan Hyosung markasını kendi adına Türkiye’de tescil ettirmesi sebebi ile S&T Motors tarafından Global Motor aleyhine açılmış Markanın Hükümsüzlüğü Davası sonuçlanıncaya kadar istediğimiz halde Hyosung marka motosikletlere garanti hizmeti verememekteyiz.

    Şirketimizin motorseverlerin sıkıntılarının giderilmesi için elinden gelen tüm çabayı sarf etmekte olduğunun bilinmesini ve şirketimizin sebep olmadığı bu süreçten dolayı şirketimizi anlayışla karşılayacağınızı umar, hiçbir sıkıntının yaşanmayacağı günlerin yakın olduğu duygu ve düşüncesi ile saygılar sunarız.


    Kuralkan Motorlu Araçlar
    Üretim San ve Dış Tic.A.Ş.




    Kuralkan Motorlu Araçlar tarafından yapılan kamuoyu duyurusudur.

    Hoca sevdiğin motor yalan oldu...almayı düşünenler için açıklama...

    Ledo abi senin makinaya 1500 gayme çalışır helalinden....yedek parça için...yada bizim burda toprak sahada bebelere turunu 1 ytl den köşeyi dönmek istiyomda...

    kızma abi be...sevmeye devam et beni...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #8

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul / karabük
    Motosikleti
    moto-zeta rally 50 :)
    tamam abi sadece şekli hosuma gidiodu inş yakın bi zamanda hallolur die dua edicem
    [COLOR="Red"]RÜZGARI RUHUNDA HİSSET....![/COLOR]

  9. #9
    sametrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    Alıntı lozygo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Wow Gold Store Welcome you! Look here to Buy WoW Gold, Cheap WoW Gold, Buy cheap world of warcraft gold, Power Leveling, Wow Gold on Sale with Fast Instant ...
    topice spam girdi sanırsam
    İki kişinin bindiği motor değildir.

  10. #10

    Üyelik
    01 Aralık 2007
    Şehir
    ankara-didim-akbük
    Motosikleti
    kawasaki kle 500
    bildiğim kadar kore malıdır

  11. #11
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Konu boş kalmış biraz bilgilendirelim...
    Yurt dışı kazanımları çeviri yapma kararı aldım.
    Hyosung gv650 için İngiliz MCN (Motorcycle news) dergisi yorumları ve KENDİ ÇEVİRİM....

    MCN overall verdict (5-4)
    The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.

    MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
    Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.

    Engine (5-4)
    MCN rating

    Owners' rating

    The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
    MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
    Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.

    Ride and Handling (5-4)
    MCN rating

    Owners' rating

    Again, surprisingly good. Many assume cruisers don’t handle and although the Hyosung GV650 Aquila's certainly no sports bike, with decent usd forks and twin discs up front and a reasonable twin shock set-up at the rear, the GV650 Aquila manages to be both laid-back sumptious AND retain enough control to makes bends entertaining. Well, for a custom bike at least.


    SÜRME-KULLANMA (5 üzerinden 4 yıldız.)
    Yine şaşırtıcı bir şekilde iyi. Bir çoğu cruiser’ın kullanışsız olduğu kabul ediliyor ve Hyosung gv650 aslında sport bir motor olmamasına rağmen, önde baş aşağı çatalı ve ikiz diskleriyle, arkada uyumlu ikiz amortisör takımıyla gv650 Aquila her pozisyonda sürüşü zevkli hale getirecek yeterli kontrolü sağlar. Yani en azından custom motosiklettir.

    Specifications (ÖZELLİKLERİ)
    Top speed 124mph
    1/4-mile acceleration 13.6 secs
    Power 79bhp
    Torque 50.1ftlb
    Weight 220kg
    Seat height 675mm
    Fuel capacity 15 litres
    Average fuel consumption 42mpg
    Tank range 141 miles
    Insurance group 11
    Engine size 647cc
    Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
    Frame Steel twin spar type
    Front suspension adjustment None
    Rear suspension adjustment Preload
    Front brakes 2 x 300mm discs
    Rear brake Single 230mm disc
    Front tyre size 120/70 x 18 in
    Rear tyre size 200/70 x 17 in


    Tork değeri yüksek olan motorda, yüksek motor devirlerine yük altında tırmanması daha hızlı ve tatmin edicidir. Tork ancak his verir...beygir görev-iş yapar... beygiri yüksek olanın son sürati daha fazladır...test verileri-katolog ....honda-SUZUKİ.....son süratlarına bakınız...tork motosikletin hızlanmasında ve yokuşlarda devirden düşmemesine sebebiyet veren ve vites düşürmeden tırmanmasını sağlayan çevirme kuvvetidir.Yani araç hızlanırken geri itilme hissi istiyorsanız, torkun yüksek olması gerek. Ancak maksimum hız için beygir gücü gereklidir.Tork döndürme gücünü gösterirken beygir gücü yapılan işi gösterir. bir motorun maksimum torku ne kadar yüksek devirdeyse beygir gücü o oranda artar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  12. #12
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    vıceroy; çeviri ve bilgilerden dolayı teşekkürler...

  13. #13
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Faydamız olduysa ne mutlu...
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #14
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    viceroy süpersin kardeş ellerine sağlık baya bi faydan oldu
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  15. #15

    Üyelik
    25 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv 650

    slm

    2007 gv 650 cc lik makinam var ve rampa yukarı olsun düz seyir halinde olsun süratlanırken motorda kesme titreme yapıyor sebep sizce ne olabilir bujimi karbüratötün temizlenmesimi gerekmektedir yardımcı olursanız sevinirim.

  16. #16
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    sa

    gaz açınca titreme yapmasının sebebleri bujiler karbüratör veya debriyaj balatalarından kaynaklanabilir nerdesin yakınlşardaysan gel bir kontrol edelim

    aslında gv 650 başlıgı var orda yazabilirsin burda konu kapanmışdı yeniden canlandırmışın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler