Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kanuni Breton 125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Evet arkadaşlar Kendi bretonumda (1000km de) test ettim ve görüşlerimi sizlerle paylaşmak istedim..

    Bu motorda en çok sorulan sorular;
    Son hız:120 (Orjinal haliyle aynalar dahil dişlilerde oynama yok egzoz orjinal ve delik değil bunlarla oynanılırsa 130 140 yapar diye düşünüyorum ki yapanlar var)
    Yakıt tüketimi:2.5 litre. Full Redline sürünce 3 ü aşıyor
    Gelelim titreşim konusuna. 80 km hıza kadar rahatsız etmiyor pek fakat 80 den sonra rahatsız edebiliyor.
    Çekişi gayet güzel. Egzoz sesi mondial uag e göre daha tok ve hoş.
    Frenler.. İşte bu motorda şikayetçi olduğum konulardan birisi bu. Frenler hafif biri için yeterli fakat bu motora 2 kişi biniyorsanız bilmediğiniz yolda fazla hızlı gitmemenizi tavsiye ederim durmak biraz zor oluyor.

    Sorularınız varsa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.
    Herkese kazasız belasız sürüşler.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    _w_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2009
    Şehir
    AfyonKarahisar - ErZiNCan
    Motosikleti
    Kanuni Breton 125
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .

    Bu motorda en çok sorulan sorular;
    Son hız:120
    Yakıt tüketimi:2.5 litre. Full Redline sürünce 3 ü aşıyor
    Gelelim titreşim konusuna. 80 km hıza kadar rahatsız etmiyor pek fakat 80 den sonra rahatsız edebiliyor.
    Çekişi gayet güzel. Egzoz sesi mondial uag e göre daha tok ve hoş.
    Frenler.. İşte bu motorda şikayetçi olduğum konulardan birisi bu. Frenler hafif biri için yeterli fakat bu motora 2 kişi biniyorsanız bilmediğiniz yolda fazla hızlı gitmemenizi tavsiye ederim durmak biraz zor oluyor.
    şase si küçük olduğu için çekiş gücü yüksek ,dağ bayır dinlemiyorum.:
    kısa ve öz bir yazı olmuş teşekkürler....
    Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
    Kanuni Breton _Mavi Ejder_

    Vedalar Zamansız olur...

  3. #3
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Breton kullandım daha önce. Frenler tek kişi için de yetersiz, ön fren de kampana, motor durmuyor. Titreşim 90 dan sonra dayanılmaz hale geliyor, o kadar ki gidonu tutmakta zorlandığımı hatırlıyorum. Km saati fazla gösteriyor, 125 gösterdiğinde 105 ile gidiyordum GPS e göre. En beğendiğim kısmı çok seri olması, ve düşük yakıt tüketimi ve ucuz bol yedek parça. Sesi benim de çok hoşuma giderdi.

  4. #4
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Breton kullandım daha önce. Frenler tek kişi için de yetersiz, ön fren de kampana, motor durmuyor. Titreşim 90 dan sonra dayanılmaz hale geliyor, o kadar ki gidonu tutmakta zorlandığımı hatırlıyorum. Km saati fazla gösteriyor, 125 gösterdiğinde 105 ile gidiyordum GPS e göre. En beğendiğim kısmı çok seri olması, ve düşük yakıt tüketimi ve ucuz bol yedek parça. Sesi benim de çok hoşuma giderdi.
    takdir edersiniz ki 60 kg olduğumdan benim için yeterli oluyor 2008 model var arkadaşımın ben 100 le giderken o 115 te gidiyordu yanyana. Fakat ben internette okuduğum yazılara göre çoğu kişide 15 20 km fazla gösterdiğini biliyordum. bu yüzden bu çinlilerin km saatine güvenmeyip bide bizim dobloyla yan yana gidelim km ne göstercek diye. oda doğru gösterdi. Sanırım bu sorun 2010 modellerde ortadan kaldırılmış ya da benimki bir istisna
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  5. #5

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    yazdıkların doğru.
    eksoz deldirme hızlandırmıyor
    ha bi de
    anahtarına yarışılır

  6. #6
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazdıkların doğru.
    eksoz deldirme hızlandırmıyor
    ha bi de
    anahtarına yarışılır
    Yorumun için teşekkürler. Ben 125 lik communer tarzı motorla yarışan tiplerden değilim ama bu motora sahip olan ve yarışacak birsürü kişi tanıyorum
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  7. #7

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumun için teşekkürler. Ben 125 lik communer tarzı motorla yarışan tiplerden değilim ama bu motora sahip olan ve yarışacak birsürü kişi tanıyorum
    asıl büyük motorla yarışılmaz .ezan okundu kaçtım

  8. #8

    Üyelik
    01 Kasım 2010
    bendede aynısı var motorumdan çok memnunum

  9. #9

    Üyelik
    29 Ekim 2013
    kuba cg 150 mi breton 125 mi tavsiye verseniz :D

  10. #10
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Konu madem güncellenmiş, 3 yıl tecrübe edinmiş bir sürücü olarak bir kaç düzeltme yapıyorum

    Motorum 20bin km ye yaklaştı, henüz motor kısmı bir arıza vermedi.
    Benzin deposunda musluk için yapılmış kaynak benzin kaçırmaya başladı, bunun sonucunda benzin deposu değişti.
    Bir kez konjektör bozuldu.
    Arka dişli göbeği yalama yaptı, göbek tornaya gitti sonra torna yapılan yer tekrar bıraktı vs. bu benim başıma çok dert oldu.
    Bunlar dışındaki tümü keyfi masraflardı.

    Titreşim konusunu tekrar ele alıyorum, başka motor kullanmadığım zaman ilk zamanlar titreşim pek koymuyordu, fakat uzun yol ve bir kaç titreşimsiz motordan sonra çok titreşimli bir motora bindiğimi anladım. Frenler her zamanki gibi tırt. Ama 80km aşılmadığı ve balata ayarı düzenli yapıldığı sürece 60-75 kg arası tek kişi için hala yeterli olabileceğini düşünüyorum. Titreşim sonucu oluşan zırıltılara değinmiyorum bile. Sele rahatsız. Titreşimden gevşeyen somunlar...
    Diğer bir şikayetçi olduğum kısım, apaçilerle sürekli yüz göz olmam. Motoru gören yanaşıyor yarışmak istiyor yapılı mı falan diyor aynayı sökme tavsiyesi veriyorlar. Bunlar da bezdiriyor.

    Masrafı ve yedek parçası minimum bir motosiklet. Yalnız çevreye (apaçilere) ve motorun rahatsızlığına aldırmayacaksanız, sürekli somunları kontrol edilecekse alınabilir.
    Ben tavsiye eder miyim ? Etmem. Tekrar alır mıyım ? 300-500 TL biriktirip artık 3-5 ay mı ne kadar sürerse en azından titreşimsiz bir motor alırım.
    cenkito ve shooter1 bunu beğendiler.

  11. #11
    tayfungun45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2012
    Şehir
    BORNOVA
    Motosikleti
    BS6 Dominar 400 UG
    teşekkürler blackealetr


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)