Scorpion Exo 1000 Kask İncelemem
-
Yaklaşık 1 ay önce Scorpion Exo 1000 kask aldım.
İyi yönü 20-30 km üzerine çıktığınız anda ön cam hiç buğu yapmıyor. 50 km yol boyunca (yaklaşık 40 dk) terleme pek olmuyor. Her tarafında hava kanalları var, hepsini açsanızda kafanıza direk üfleyen bir rüzgar yok.
Şehir içinde hava fazla rüzgarlı değilse içerisi sessiz sayılabilir (120 km/h'a kadar deneyebildim) fakat rüzgarlı havada kulaklarıma birşey olurmu düşüncesine kapılacak kadar ses mevcut. Şehirler arası yolda rüzgar oldukça hissedilir derecede kulaklarınızı rahatsız ediyor (bunun kasklarda genellikle olduğunu, bu yüzden kulak tıpası kullanıldığını okumuştum).
Ürünü satın aldığım Motomax ile de yaşadığım sorunu anlatmak istiyorum:
Kaskımı aldıktan 10 gün sonra kaskın alt tarafındaki lastikleri yerinden çıktı. Telefon açtım, şu anda bu konuyla ilgilenecek müdürümüz yok, 1 hafta sonra getirin dediler. 1 hafta sonra götürdüğümde kaskı bırakmamı ve min. 3-4 gün sonra alabileceğimi söylediler. Tamir edeceklermiş yada yenisini vereceklermiş. Tamiri kabul etmedim. Bu kaskı düşürmedim, lastiğinin sökülmesine etki edecek birşey yapmadım. Kendiliğinden 10 günde bu hale geldi. Değiştirin lütfen dedim.
Değiştirmeleri için de yine kaskı bırakman gerekiyor dediler. İkame bir kask istedim, o da mümkün değilmiş. Ya kasksız binecekmişim yada kask gelene kadar motoru kullanmayacakmışım.
Neyse fotoğrafını çektirdik zorla da onu gönderdik merkezlerine.
1-2 hafta sonra aradığımda, sorunun çözüldüğünü ve yeni kaskı alabileceğimi söylediler. Ancak benim kaskın kilit mekanizması olan model ellerinde yokmuş. Farklı bir kilit mekanizması vardı ki, kaskı takıp çıkarmak işkence olacaktı. 1 hafta daha bekledik.
Bugün yeni kaskı almaya gittiğimde mevcut kaskımın alt tarafındaki kumaşın deforme olduğunu, bu şekilde kaskı alamayacaklarını söylediler. Bırakın servise gönderelim dediler. Haftaya gidip alırmışız.
Yeni vereceğiniz kasktan sökün değiştirin o zaman dedim.
Kaskın sökülebilir tüm camlarını, kumaşını vs. değiştirdiler.
Bence çok da ayıp ettiler.
500-600 TL para verip aldığımız kask 10 günde hertarafı dökülüyor, deforme oluyor. Özür dileyip yeni kaskınız hayırlı olsun diyeceklerine, bir de kaskın orasını burasını söktüler. İçimden lanet olsun dedim sadece. Eğer dökülmezse birkaç ay daha kullanıp adam gibi bir kask alırım. Tekrar dökülürse de doğru çöpe atarım.
Bir malı aldığınızda birkaç ay kullanırsınız ve sorunla karşılaşırsanız servise gönderilir ve 30 güne kadar bekletilebilir. Daha sonra mümkünse tamiratı yapılır, mümkün değilse değiştirilir.
Ancak 1 hafta içinde sorunla karşılaşırsanız, bu kusurlu maldır. Bunun lafı edilmez. Ya iade alınır, yada değiştirilir.
Hala kendime neden 100-150 tl daha verip ismi cismi belli bir kask almadığımı soruyor durumdayım.
Motomax'ten 1.000 TL alışveriş yaptığım için GIS Akademiden eğitim kazanmıştım. Umarım bu eğitim birşeye benzer de pişmanlığım daha fazla artmaz.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
Reklamlar
-
Benimde aklımdaki modellerden, teşekkürler inceleme için.
Konuyu SS ile destekliyim müsadenizle,
-
benzer şeyi shark s900 de yaşadım, köşesinden boya atmıştı. anes motor beşiktaşa gittim, 2 gün bekleyeceğimi yoksa atlayıp istoç a gitmemi söyledi. istoç a gittim, hoş sohbetten sonra kaskın tüm padleri ve vizörü çıkarılıp istemediğim bir renk almam önerildi yoksa 2 hafta bekleyecektim. aldım... nitekim bunun da çene havalandırmasının kapağı deforme oldu. tekrar gitmedim, aramadım da. eğer bi sıkıntı olursa o zaman gönderirirm...
-
Motomax'e servisiniz neredeyse oraya gidebilirim dedim. Olmaz dediler. Beni içeri almazlarmış. İlla kendilerinin göndermesi gerekiyormuş.
-
Biri honda pcx e 1 aydır parça bekliyor
biri kaskına parça bekliyor..
Bu satış servis işlemleri ile ilgili yaptırımların yasaların acilen devlet tarafından ele alınması lazım. kural kanun yasa inanılmaz kötü işliyor..
-
Şu ana kadar buğu problemi pek yaşamadım. Havalandırma kanalları işimi görüyordu.
Artık hiçbirşey göremez durumdayım.
Ön camım biraz çizilmişti, garip garip birşeyler de oluştu camda. 80 TL verip cam değiştirdim, yine sonuç alamadım.
Meğer standar cam buğu yaparmış. Pinlock için 100 TL diyorlar.
Şu anda hiçbirşey göremiyorum yolda. Buğu giderici sprey falan aldım ama o da bir işe yaramıyor.
Sırf bu yüzden yağmurda motor çıkarmayacağım nerdeyse ki yağmurda motor kullanmak çok zevkli.
Bu parayı bu kaska verdiğime üzülüyorum.
-
bu kaskın ağırlığı ne kadardı?
-
1650+-50
Ağırlığı fena değil. rahatsız etmiyor.
-
bu tarz sinek ufaktır mide bulandırır mevzuları duyunca yeni markalar deneme merakım köreliyor hemen. Yaz başında bu kasklardan almayı düşünüyordum sonra riske girmeyeyim dedim gittim agv k4 evo aldım mevcut bütçemle. Biraz sesli ama onun dışında gayet iyi bence.
-
Değiştirdikleri kask ta çok uzun süre dayanmadı. 7-8 ay sonra kaskın yine altı olduğu gibi açıldı. 6 ayı geçtiği için değiştirmiyorlarmış. getirin tamir edelim diyorlar. tamir süresi de en az 2 hafta sürer herhalde. yeni bir kask almak zorundayım artık. tamirden sonra mı kapılarının önünde parçalasam bu kaskı, tamirden öncemi parçalasam ona karar veremedim.
Deri eldiven aldım buradan, eldivenin cırt yeri açıldı birşey oldu onu kullanamadım. kilit aldım, 1 hafta sonra bozuldu (değiştirdiler ama cesaret edip kullanmıyorum. öylece duruyor).
bir daha motomax'ten değil ürün almak, kapısından bile geçmem artık.
-
01 Temmuz 2014, 16:25
#11
Tüketici mahkemesine başvurdum ve dilekçem kabul edildi. sonuç bekliyorum artık. kask ta motomax'te duruyor. Nolan kask aldım.
-
19 Temmuz 2014, 18:51
#12
arkadaşlar, ben bu kaskı ilk alanlardanım ve USA dan da motomax a gelmeden önce almıştım. şuan 2 tane var. dolanırken bu yazıyı gördüm ve hakikaten çok üzüldüm. sağlamlığı ve kaza sonuçlarında insanları korumuş olan bu kaskı yerden yere vurmanın bir alemi yok bence. kaldı ki sürekli tek kask kullanırsanız (aynı ayakkabı gibi) kaskınızdan pek hayır beklemeyin. her iki kaskımda da hiçbir sorun yaşamadım. chikpad lerin birinin tırnağı kırıldı ki ben çıkarırken oldu, onu bile ücretsiz değişim yaptılar. hem avrupa da hemde amerika da tutulan ve sorun yaşanmayan bu kaskta birimizin başına tesadüf bir sorun gelince yerden yere vurmayalım lütfen.
şunuda söylemek isterim scorpion fanatiği filan değilim sadece düzgün bir ürüne haksızlık yapılması tatsız geldi.
sevgi ve saygılarımla
halil
-
20 Temmuz 2014, 01:51
#13
Bence burada ürüne haksızlık yapılmıyor. Arai alsan bile hatalı üretime denk gelmek mümkün. Ama basit şeyler için de aylarca bekletilmez...
-
24 Temmuz 2014, 12:41
#14
halilertan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar, ben bu kaskı ilk alanlardanım ve USA dan da motomax a gelmeden önce almıştım. şuan 2 tane var. dolanırken bu yazıyı gördüm ve hakikaten çok üzüldüm. sağlamlığı ve kaza sonuçlarında insanları korumuş olan bu kaskı yerden yere vurmanın bir alemi yok bence. kaldı ki sürekli tek kask kullanırsanız (aynı ayakkabı gibi) kaskınızdan pek hayır beklemeyin. her iki kaskımda da hiçbir sorun yaşamadım. chikpad lerin birinin tırnağı kırıldı ki ben çıkarırken oldu, onu bile ücretsiz değişim yaptılar. hem avrupa da hemde amerika da tutulan ve sorun yaşanmayan bu kaskta birimizin başına tesadüf bir sorun gelince yerden yere vurmayalım lütfen.
şunuda söylemek isterim scorpion fanatiği filan değilim sadece düzgün bir ürüne haksızlık yapılması tatsız geldi.
sevgi ve saygılarımla
halil
hocam kaskta hata vardı değiştirdiler, aynı sorun yeni kasktada oldu. hata scorpion'dan çok motomax'ta. Yaptıkları çok ayıp. Kaskın ne hale geldiği ortada. insan bi özür diler, bi çözüm yolu sunar. oradan aldığım hiçbirşeyden memnun değilim. hani ucuza almış olsak yine sesimizi çıkarmayalım. o paraya ne bekliyordun ki derler. birsürü de para ödedim. yazıktır, ayıptır.
Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...
Nietzsche
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)