Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

yine felaket!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    koray gfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda dylan - CBR 250R
    yeter artık ya bu nedir böyle resmen cinayet yazık çok yazık o telleri bir an önce kaldırmaları gerek:(
    allah rahmet eylesin motorsiklete gönül veren dostumuza :(
    Yarını düşünmeden, özgürlüğe yelken açmışcasına..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    DORADO SANDOR 250
    bu nedir arkadaşlar ya......
    moraller yine alt üst oldu
    ölen arkadaşa allah ta n rahmet diliyorum ne olur dikkat edelim,

  3. #63
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    dün istanbul dışından gelirken gördüm olay yerini yerde yatıyordu ve üstünü örtmişlerdi motor 30 metre iledide idi ve plakası yoktu durdum baktım polisler daga fazla yaklaşmama izin vermedi
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  4. #64
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Yine metrobüs yine hayatına kaybeden bir motorcu. Başımız sağolsun allah rahmet eylesin.

    Bu metrobüs hattıda yaşanan ilk kaza değil ve malesef sonuncusuda olmayacak. Yapılan çarpık metrobüs hattı çalışmaları yüzünden E-5 karayolu motosikletler için bir ölüm tuzağına dönüştü. Hat çalışmaları kontrolsüz ve güvenlik önemleri yeterli olmadan ilerliyor. Tabii çalışmalar bittikten sonra da daralan araç şeritleri, kaybolan emniyet şeridi ve katil çelik tel bariyerler oldukça bu yol ölüm saçmaya devam edecek.

    Herkes birşeyler yapalım protesto edelim demiş, gerçekleştirmek istediğimiz protestoları eylemleri, yetkili birilerinin dikkate alacağını sanmıyorum. Sadece o an trafikte olan bazı araç sürücüleri bizim farkımıza varabilir veya trafiği aksattığımız için motosikletlere karşı olan nefretleri daha da artacaktır.

    Yine de birşeyler yapmamız gerekiyor ama sadece motosiklet.net sitesi olarak yapacağımız protesto yeterli olmayacaktır. Bu yüznde tüm motosiklet kulubleri, dernekler ve TMF ye bu konuyu iletmeye çalışacağız. Bakalım bizler gibi duyarlı motorcular var mı? Yoksa olup biten insanların umrunda değil mi göreceğiz.

    Ayrıca bu kısa vadeli protestolar motosikletlerin fark edilmesi adına bize fazla birşey kazandırmayacaktır. Daha önce sitemizde de duyurusu yapılan Motosikletleri Fark Edin Proje yarışmasını biliyorsunuz. Bu tarz bir çalışmaya girip çok daha geniş kitlelere özellikle diğer araç sürücülerine ulaşmayı düşünüyoruz. Ne kadar acı ki burada veya farklı konularda (bir arkadaşımız hayatını kaybettiği zaman) duyarlı olan motorcu arkadaşlarımızdan ne bir fikir ne de işimize yarayacak bir proje üretilip bize gönderildi. Ben de bu projeye destek oluyorum demekten öte ufacıkta olsa fikir üretip proje sayfasından yetkili kişilere iletilmedi. Malesef çoğu zaman destekler sözde kalıyor.

    Motosiklet.net sitesi olarak motosikletlerin fark edilmesi adına bugüne kadar birçok çalışma yaptık ve yapmayada devam edeceğiz, amacımız eğitimli bilinçli motosiklet sürücüleri olmanın yanında diğer araç sürücülerinin motosikletlere bakış açılarını değiştirmek olacak. Aksi halde trafikde hayatımızı yok yere kaybetmeye devam edeceğiz.

    Saygılar

  5. #65
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Allah rahmet eylesin arkadaşa :S Ne kadar bu böyle gitmezz desekte devran böyle dönmeye devam edecek

  6. #66
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı MrCool adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tellerin kendisinden daha çok ara bağlantıları bize tehlike yaratmaktadır. Normalde belli bir açıyla bariyere çarpan kişi/araç sekene kadar bariyerle birlikte üzerinde kayarak ilerlemektedri. Ancak böyle çıkıntılar olunca bir yerleri mutlaka orada takılı kalacaktır. İşte kask oraya gelirse kaskı orada tutacaktır (kafa kopacaktır), omuzu gelirse (kolu sökülecektir), vs.

    Arkadaş tellerden çok bu çıkıntıların(ayakların) bu kafa kopmalarına sebep olduğuna dikkat çekmiş, bildiğim kadarıyla telli olmayan bariyerlerde de neredeyse aynıları var.

    Burda metrobus hattının ölümlere etkisi telli bariyerinden çok trafiğin aktığı şerit ile arasında her hangi bir boşluğun söz konusu olmaması sıfıra sıfır yaplımış olması, kazazedenin bu bariyerlerden kaçma şansı nerdeyse sıfır, yolun sağında kalan bombeli tip eski bariyerlerle şerit arasında da her hangi bir boşluk yok, ölümcüllük direklerde(çıkıntı) olduğuna göre yolun sağıda gayet tehlikeli diyebiliriz.

    Peki teknik açıdan nasıl bir bariyer olmalı ve şerite min. uzaklığı ne olmalı?
    Yurt dışında ne yapmışlar veya bizde budur dedirtçek bir çözüm fikrine sahip arkadaş var mı?

    Ne istediğimizi bilmeden sesimizi duyursak, ilgi odağı olsakta boş...

    Önce ne istediğimizi belirleyelim, sonra sesimiz çıksın derim, ölümler devam edecekse sesimizden sonra yine canımız çıkacaksa bırakın sesimizde durduğu yerde dursun.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  7. #67

    Üyelik
    18 Aralık 2008
    Motosikleti
    My Kawa..
    Söyleyecek söz bulamıyorum... Allah Rahmet Eylesin... İzleyin... Hangi yetkili çıkıp açıklama yapacak? kim bu gidişe dur diyecek..? iyi bakın...
    [B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]

    [B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]

  8. #68
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    allah gani gani rahmet eylesin.
    metröbüs geçicek diye şeritler oldukça daraldı, bariyerler içinde söylenecek çok fazla bişey zaten yok.. artık motosikletler bu istikametten
    şerit aralarından gidemeyecek durumda..
    bu kazalar beklendik şeylerdi, son olacağınıda sanmıyorum.. eminim bir an önce çözüm bulunur.. bu aşamadaki her türlü organizasyona, katılıma tam destek bizden..
    GKN MOTORS

  9. #69
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş tellerden çok bu çıkıntıların(ayakların) bu kafa kopmalarına sebep olduğuna dikkat çekmiş, bildiğim kadarıyla telli olmayan bariyerlerde de neredeyse aynıları var.

    Burda metrobus hattının ölümlere etkisi telli bariyerinden çok trafiğin aktığı şerit ile arasında her hangi bir boşluğun söz konusu olmaması sıfıra sıfır yaplımış olması, kazazedenin bu bariyerlerden kaçma şansı nerdeyse sıfır, yolun sağında kalan bombeli tip eski bariyerlerle şerit arasında da her hangi bir boşluk yok, ölümcüllük direklerde(çıkıntı) olduğuna göre yolun sağıda gayet tehlikeli diyebiliriz.

    Peki teknik açıdan nasıl bir bariyer olmalı ve şerite min. uzaklığı ne olmalı?
    Yurt dışında ne yapmışlar veya bizde budur dedirtçek bir çözüm fikrine sahip arkadaş var mı?

    Ne istediğimizi bilmeden sesimizi duyursak, ilgi odağı olsakta boş...

    Önce ne istediğimizi belirleyelim, sonra sesimiz çıksın derim, ölümler devam edecekse sesimizden sonra yine canımız çıkacaksa bırakın sesimizde durduğu yerde dursun.
    Bahsettiğin yol, yol olmaktan çıktı. Araba ile daracık bir şeride sığmak bile imkasız. Normal bir sürüş sıranda arabanın aynalarını bariyerlere bile süretebilirsiniz. Emniyet şeridi yok. Daracık yolda araç sürücünün yaptığı ufak bir hata kazaya neden oluyor. O esnada motosiklet ile orada olmadığınıza dua etmelisiniz. Yoksa kazaya dahil olma şansınız yüksek.

    E-5 karayolu Türkiye'nin en işlek ve İstanbul'un en önemli yolu, peki bu yolların bir standartı olması gerekmiyor mu?


    Birazda diğer sürücülerin bizler ve bu kazalar hakkında düşüncelerini okumanızı öneririm, ne kadar fark ediliyoruz siz hesaplayın...
    http://haberyorumlari.hurriyet.com.t...54621&PageNo=2

  10. #70

    Üyelik
    18 Aralık 2008
    Motosikleti
    My Kawa..
    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    E-5 karayolu Türkiye'nin en işlek ve İstanbul'un en önemli yolu, peki bu yolların bir standartı olması gerekmiyor mu?
    Skull haklısın.. iyi diyon güzel diyon da...

    Standardı olması gerekmiyor..! Belediyem oy alsın maksat.. bak metrobüs yaptılar iyi olmadı mı? hee sen, ben, o, bu, şu hayatını kaybediyormuş ne önemi var!!? Yeterki çıkıp meydanlara yaptıkları işleri övsünler...!!!

    verdiğin linkte bu yorumu yapan Gerizekalılarıda... neyse, alkışlıyorum diyim bari...

    "Tayfun Kaplan ('tayfunk76' tüm yorumları) 26.01.2009 11:09:47
    Metrobüs ile kazanın alakası ne. Aşırı hız yapıp bariyere vurduktan sonra ölen kişiyle metrobüsü bağlayan arkadaşı tebrik etmek gerek.Metrobüs ne kadar çağdışıysa Avrupada kullanan ülkelerde o kadar çağdışıdır."

    "İbrahim KURT ('halk-ozani' tüm yorumları) 26.01.2009 11:04:47
    Bu mevsimde motosiklet ile trafiğe çıkılması ne kadar doğru ? İnsanlar kendi kendilerine yazık ediyor allah rahmet etsin."
    [B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]

    [B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]

  11. #71

    Üyelik
    31 Ekim 2008
    Şehir
    eSKİŞEHİR
    Motosikleti
    hONDA CBF-150 (YAKINDA) :)
    yok artık yaa bune kardeşim şakamı

  12. #72
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önce ne istediğimizi belirleyelim, sonra sesimiz çıksın derim, ölümler devam edecekse sesimizden sonra yine canımız çıkacaksa bırakın sesimizde durduğu yerde dursun.
    http://www.motosiklet.net/forum/gunc...i-tehlike.html

  13. #73

    Üyelik
    16 Nisan 2007
    Allah (c.c.) rahmet eylesin ...çok üzücü..yakınlarına sabır dilerim..

  14. #74
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Yavf söylemeye söz dahi bulamıyorum o kadar sinirli ve canım sıkkın ki bu ölüm bariyerlerini
    yapan zihniyetin allah bin belasını versin o bariyerlerde bir yakını ölse ne hissederler acaba
    vefat eden arkadaşa allahtan rahmet yakınlarına sevenlerine sabırlar versin.

  15. #75
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Metrobüs gereklidir - gereksizdir, avantajları çoktur - yoktur, bizim ilgilendiğimiz konu metrobüs 'ten ziyade bu sisteme bağlı olarak;

    Emniyet şeritlerinin kalkması,
    Mevcut şeritlerin daralması,
    Beyaz şerit çizgilerinden hariç bazı noktalarda fazladan sarı şerit çizgileri gelmesi, insanların hangisini baz alıp o şeridin içerisinde duracağını bilmemesi,
    Çalışma yapılan yollarda ışıklandırmanın kalkması,
    Çalışma yapılan bölgelerde ki ikaz ve uyarıların yetersizliği,
    Eski bariyerlerin kesilmesi, şeritlerin değişmesi sebebiyle şerit ortasında kalan bariyer çıkıntıları,
    Kazınan şerit çizgilerinin asfaltta yaptığı kot farkı,,
    Metrobüs hattını yoldan ayıran çelik halat bariyerler.


    Avrupa çok örnek veriliyor, aşağıda ki fotoğraf Meksika 'dan;



    Bogota, Kolombiya:



    Tahran, İran



    Çin



    Lagos



    Genelde çelikten veya sertleştirilmiş kalın sactan üretilen altı açık bariyerler ile gerilmiş çelik halattan yapılmış bariyerler bir giyotinden farksızdır. Uygulanan bu sistemlerde 2 tekerlekli araçların sürücülerinin yerde sürüklenme ihtimalleri göz önünde bulundurulmamaktadır!

  16. #76
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Bir yazı daha vardı aradım ama bulamadım... Yine normal bariyerlerin altına yapılan ek kısımlar vardı onda da bir kaç ülkede bazı yerlerde uygulanmış... Bariyeri tutan ayaklara gitmemizi engelliyor böylece boyun kırılmasının önüne geçiyordu... Bulabilen biri koyuversin linki bir zahmet yeri gelmişken herkes görüp okur belki...

  17. #77
    kayazaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2007 Kanuni Rokko 150 - 2012 MR Vulture
    Motosiklet Aşkı Ölmez,Biz Ölürüz

  18. #78
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Allah rahmet eylesin ailesine, sevenlerine ve biz motorcu dostlarına sabır diliyorum.



    Linkte kaza le ilgli fotolar var.

    http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/Ga...9777&p=1&rid=2
    ''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''

  19. #79
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Alıntı KyCd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Skull haklısın.. iyi diyon güzel diyon da...

    Standardı olması gerekmiyor..! Belediyem oy alsın maksat.. bak metrobüs yaptılar iyi olmadı mı? hee sen, ben, o, bu, şu hayatını kaybediyormuş ne önemi var!!? Yeterki çıkıp meydanlara yaptıkları işleri övsünler...!!!

    verdiğin linkte bu yorumu yapan Gerizekalılarıda... neyse, alkışlıyorum diyim bari...

    "Tayfun Kaplan ('tayfunk76' tüm yorumları) 26.01.2009 11:09:47
    Metrobüs ile kazanın alakası ne. Aşırı hız yapıp bariyere vurduktan sonra ölen kişiyle metrobüsü bağlayan arkadaşı tebrik etmek gerek.Metrobüs ne kadar çağdışıysa Avrupada kullanan ülkelerde o kadar çağdışıdır."

    "İbrahim KURT ('halk-ozani' tüm yorumları) 26.01.2009 11:04:47
    Bu mevsimde motosiklet ile trafiğe çıkılması ne kadar doğru ? İnsanlar kendi kendilerine yazık ediyor allah rahmet etsin."
    Anlatmak istedigim de bu, çogu kisinin motorcular hakkındaki düsüncesi malesef boyle. İlgili sitedeki yorumlardan da bunu fark etmişsin. Malesef insanların bizlere bakış açısı ve bilgisi bu. Durum içler acısı.

    Protesto ve eylemler ile bu kişilerden çok az bir kısmına ulaşıyoruz. Konu hassas sadece burada yorum yapan bizler değil tüm motosiklet sürücüleri ve yakınlarının desteği ile birşeyler yapabiliriz.

  20. #80
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı erginturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir yazı daha vardı aradım ama bulamadım... Yine normal bariyerlerin altına yapılan ek kısımlar vardı onda da bir kaç ülkede bazı yerlerde uygulanmış... Bariyeri tutan ayaklara gitmemizi engelliyor böylece boyun kırılmasının önüne geçiyordu... Bulabilen biri koyuversin linki bir zahmet yeri gelmişken herkes görüp okur belki...
    http://www.motoaktuel.com/blog/index...er-test-edildi

    http://www.motoaktuel.com/blog/index...tlu-sona-dogru


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)