Ya arkadaşına sorsana bi nasıl becermiş. Teknikleri bizede versin belki günün birinde lazım olur.. Yuhh dedim walla. Yapabileceği en fazlası motor kaçar gider bi yere çarpar yada devrilir kalır. ondada bu kadar dağıtmanın gereği olmaz
Ya arkadaşına sorsana bi nasıl becermiş. Teknikleri bizede versin belki günün birinde lazım olur.. Yuhh dedim walla. Yapabileceği en fazlası motor kaçar gider bi yere çarpar yada devrilir kalır. ondada bu kadar dağıtmanın gereği olmaz
nasıl becerdin diye sordugumda bana olayı anlattı ben cok şaşırdım.anlatıgına göre... motor calısırken binmiş üzerine tabi sehbadayken motorunda sehba egikti baasmış gaza.. sonra nasıl oldunu anlamadan birden motor hareket etmiş tabi buda ilk mootor kullanışı oldugundan gazı bırakamamış son gaz gittim diyor.kaldırıma carpıp bu düşmüş sonrada motor kaldırıma carpıp oldugu yerde dönmüş..zaten kaldırım olmasa ne motora nede sürücüye bişi olurdu...
saol abi... Allah kimseye kaza bela vermesin.gelen mala geldi.şükür cana gelmedi.
ANKARA MT
gecmıs olsun
[COLOR="Red"][I]CROSS ÖZGÜRLÜĞÜN FARKLI BİR ANLATIMI GUZEL BİR YAŞAM TARZI VE ENGEL TANIMAZLIKTIR[/I][/COLOR].
OH BECOME RICH FOR SAKE DIE
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun.Allah birdaha göstermesin.Bizlerin başına da inş. gelmez...
Bilgi:Mondial markalarda ; grenaj birkaç büyük parçadan oluşuyor.Onun için parçalar sökülünce böyle çıplak kalması normaldir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)