herkeze ıı aksamlar ıı forumlar
-
12 Ağustos 2011, 00:14
#1
Reklamlar
-
12 Ağustos 2011, 00:20
#2
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
12 Ağustos 2011, 01:16
#3
Hoşgeldin Kardeşim. Hysoung hakkında pek bilgim yok fakat forumdan olumlu olumsuz bir çok bilgi bulabilirsin. Benim fikrim o bütçe ile 2011 Cbr 125 sıfır alman daha mantıklı performans açısından çok farketmeyecekdir sıfır ve yakışıklı bir motora bineceksin 2. Elde her zaman şanslı olamayabilirsin ilk motorun olacağı içinde sorunlarla boğuşmak durumunda kalıpda motordan soğuyabilirsin. Şimdiden hayırlı olsun kardeşim Allah cc kaza bela vermesin...
-
12 Ağustos 2011, 01:25
#4
Camuka adlı üyeden alıntı
Hoşgeldin Kardeşim. Hysoung hakkında pek bilgim yok fakat forumdan olumlu olumsuz bir çok bilgi bulabilirsin. Benim fikrim o bütçe ile 2011 Cbr 125 sıfır alman daha mantıklı performans açısından çok farketmeyecekdir sıfır ve yakışıklı bir motora bineceksin 2. Elde her zaman şanslı olamayabilirsin ilk motorun olacağı içinde sorunlarla boğuşmak durumunda kalıpda motordan soğuyabilirsin. Şimdiden hayırlı olsun kardeşim Allah cc kaza bela vermesin...
yorumunuz ıcın tesekkurler ama o motor goruntusu bıraz zayıf geldı bana kaslı bır motora sahıp olmak ıstıyorum gıtmesede kenara cekınce 600 luk gıbı dursun :D
-
12 Ağustos 2011, 01:37
#5
Kesinlikle daha kaslı fakat herkesin öncelikleri farklı olabiliyor. Bana göre öncelik Honda'nın kalitesi ve servis ağı olmakla birlikde uzun süreler seni üzmeyecek olması. Hysoung kullanıcaları beni yanlış anlamasın kötü oldğunu söylemiyorum fakat ikisini yan yana koyduğumuzda Honda derim gözlerim kapalı. Buda benim düşüncem almadan önce muhakkak Hysoung ve Cbr 125 yorumlarını takip et artıları ve eksileri gör derim.
-
12 Ağustos 2011, 02:02
#6
Motosiklet Eğitmeni
yine geldi biri basimiza.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
12 Ağustos 2011, 02:39
#7
Camuka adlı üyeden alıntı
Hoşgeldin Kardeşim. Hysoung hakkında pek bilgim yok fakat forumdan olumlu olumsuz bir çok bilgi bulabilirsin. Benim fikrim o bütçe ile 2011 Cbr 125 sıfır alman daha mantıklı performans açısından çok farketmeyecekdir sıfır ve yakışıklı bir motora bineceksin 2. Elde her zaman şanslı olamayabilirsin ilk motorun olacağı içinde sorunlarla boğuşmak durumunda kalıpda motordan soğuyabilirsin. Şimdiden hayırlı olsun kardeşim Allah cc kaza bela vermesin...
Katılıyorum hoş geldin kardeşim cbr özel seridir ve çok iyidirler özellikle türkiyede...
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
14 Ağustos 2011, 14:11
#8
kaslı motor istiyorum repsoller belki saglamda adamın altında bisiklet gibi duruyor cbr sahıplerı lutfen alınmsaın benım fıkrım :D hysoung konusu 850 sayfa muhabbette donuyor 50 sayfaya kadar okudumda cok net bılgılere rastlamadım acaba nerelerde bnm sorum su alıcam bu motor redlıne yok yuksek devırden motor bıtme sorunu yasanmıs olursa rektefıyesı asagı yukarı neye cıkar bırde sızce karburatorlu mu yoksa enjeksıyonlu mu alsam ... bunları cevaplayan olursa devamı gelcek
-
17 Ağustos 2011, 23:20
#9
-
17 Ağustos 2011, 23:32
#10
hoşgeldin...
servis danışmanı olduğuna göre 4 tekerlerden anlıyorsun senin anlıyacağın japon ile çinliyi TATA ile HİLUX karşılaştırması olarak düşün
tabiki 250 cc bir motorun sürekli redline aralığında kullanılması ciğerini yorar birde hyosung ise tabiki ekstra yorulacaktır.
masrafı ise senin motoru yorman ve ustanın seni yolmasına göre değişir net birşey söylenmesi çok zor
anlayacağın dilden söylemek gerekirse servis konusunda da TATA ile HİLUX karşılaştırması yapabilirsin...
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
18 Ağustos 2011, 00:06
#11
fall_racer adlı üyeden alıntı
Yeni kasa cbr 125 gayet kasli.yeni baslayan biri olarak goruntu ve hiz acisindan seni fazlasiyla keser diye dusunuyorum
-
18 Ağustos 2011, 13:09
#12
takendy adlı üyeden alıntı
hoşgeldin...
servis danışmanı olduğuna göre 4 tekerlerden anlıyorsun senin anlıyacağın japon ile çinliyi TATA ile HİLUX karşılaştırması olarak düşün
tabiki 250 cc bir motorun sürekli redline aralığında kullanılması ciğerini yorar birde hyosung ise tabiki ekstra yorulacaktır.
masrafı ise senin motoru yorman ve ustanın seni yolmasına göre değişir net birşey söylenmesi çok zor
anlayacağın dilden söylemek gerekirse servis konusunda da TATA ile HİLUX karşılaştırması yapabilirsin...
rektifiye maliyetlerini bir cozsem motoru 5 aldıktan sonra 5 te harcamayalım ustune:/
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
Zippo's adlı üyeden alıntı
Yeni kasa cbr 125 gayet kasli.yeni baslayan biri olarak goruntu ve hiz acisindan seni fazlasiyla keser diye dusunuyorum
ya zevkler sanırım bılemıyorum ama kıyasladıgım gorunus olarak ıkısı cok farklı aslında fıyat olarak ekonomık ama dedıgım gıbı SS tarzında durmuyor cbr125
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)