Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bende Tanıtayım Kendimi :)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    vay hırsız vayyyyy Arkadaşım zaten aramızdaymışsın ama bız senı tanımıyormuşuz sen de güzel bır anlatımla kendını tanıttın aramıza hoş geldınız


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    osmanba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul /( Katkısız Laz )
    Motosikleti
    Honda şhadow VT 750 c 4 - Honda CBF 150
    Hoş geldiniz arkadaşım. Fakat böylesine genç insanlarda elinizde bulunan sigaralar kötü durmuş.

  3. #23
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    hOŞGELDİNİZ..
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  4. #24

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul & ŞişLİ
    Motosikleti
    Honda 1000 RR
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldiniz iyi forumlarrr
    Gazlamalara da bekleriz
    Haberim olursa seve seve gelirim



    Alıntı anesmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoş geldiniz
    Hoşbulduk hakan bey Teşekkür ederim.


    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hoş geldin, kendini açık ve elştirerek tanışmış olmandan dolayı teşekkür ederim. gezi ve toplantılarımızda senide görmek isteriz.
    hoşbulduk,insanların karşındakilerden önce kesinlikle kendilerini eleştirmeleri gerekir.Bende bunu yaptım.Gezi ve toplantılarda olmaya gayret göstereceğim..


    Alıntı CAPANORD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş hoş geldin Bende şişlide oturuyorum MT-gezilerinde seni,de görmekisteriz.Selamlar
    Ben tünal 0533 395 93 04 ( Fazer )
    Merhaba tünal Memnun oldum..Komşu çıktık telefonu kaydettim.Benimki de zaten imzamda yazıyor..Umarım görüşürüz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------

    Alıntı askon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vay hırsız vayyyyy Arkadaşım zaten aramızdaymışsın ama bız senı tanımıyormuşuz sen de güzel bır anlatımla kendını tanıttın aramıza hoş geldınız

    Hoşbulduk.. beğendiğinize sevindim.


    Alıntı osmanba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoş geldiniz arkadaşım. Fakat böylesine genç insanlarda elinizde bulunan sigaralar kötü durmuş.
    Üstad dedğine katılıyorum.29 ekim fotoğrafıydı o 1 kasım itibarıyla sigarayı bıraktım zaten artık temiz hava sahalarından faydalanıyorum Eskilerden kaldı o foto
    [B]AnıL DOĞRU[/B]
    anildogru@mynet.com

  5. #25

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    merhaba arkadaşlar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------

    ps3 sbk 09 oyunu hakkında bilgisi olan varmı acaba

  6. #26

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    Aramıza hoşgeldin dostum,Daima tekerin düz,Asfalt yüzü görmemeni temenni ederim
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  7. #27
    BiLaL_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul K.Çekmece
    Motosikleti
    SuperKing 110-2 [ cup ] Çan Çin Çon =)
    Benim Babam da Motorcuydu Ve Motor Sevdalısıydı Bende Onun Sayesinde Motor Bağımlısı oLdm
    Drumist... Gerisini Sen Anla.. --İSTANBUL / KücükÇekmece ! SuperKıng 110-2 Cup 06 [ 34 EJ 0734 ] [ EDİRNE UzunKöPRü ] Lüü x) bilal___@windowslive.com

  8. #28
    BerKToprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Burası İstanbul Hacı!
    Motosikleti
    HİLTİ
    Hoşgeldin mt ye
    Yolver gitsin .

  9. #29
    batubay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2009
    Şehir
    beşiktaş çarşı alayına karşı değilim ama
    Motosikleti
    mt-01
    hos geldin dostum.seni biyerden tanıcam ama cıkaramadım .bende şişilideyim kalpvakfının ordayım.tekrar hosgeldin...

  10. #30

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul & ŞişLİ
    Motosikleti
    Honda 1000 RR
    Alıntı batubay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hos geldin dostum.seni biyerden tanıcam ama cıkaramadım .bende şişilideyim kalpvakfının ordayım.tekrar hosgeldin...
    hoşbulduk doğrudur.Bende doğma büyüme şişliliyim...Yüzyüze gelsek belki çıkarırız amma İlk buluşmada görüşürsek bakınırız

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

    Alıntı dynner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aramıza hoşgeldin dostum,Daima tekerin düz,Asfalt yüzü görmemeni temenni ederim
    iyi dileklerin için tşk Bilmukabele tüm ikiteker kullanıcılarına gelmiş olsun bu dileğin...
    [B]AnıL DOĞRU[/B]
    anildogru@mynet.com

  11. #31
    batubay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2009
    Şehir
    beşiktaş çarşı alayına karşı değilim ama
    Motosikleti
    mt-01
    ben kalp vakfının arka sokagın da tamirciyim yolun düserse beklerim kardes batuhan CAKIR CAKIRLAR OTO KLINIK

  12. #32

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul & ŞişLİ
    Motosikleti
    Honda 1000 RR
    Alıntı batubay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kalp vakfının arka sokagın da tamirciyim yolun düserse beklerim kardes batuhan CAKIR CAKIRLAR OTO KLINIK
    bi dakika rampadan aşagı inerken sağda ki yer mi ?
    [B]AnıL DOĞRU[/B]
    anildogru@mynet.com

  13. #33

    Üyelik
    24 Kasım 2007
    Şehir
    7 ay Antalya 5 ay İstanbul
    Motosikleti
    apache baş baş Gt 250R and today 50 :)
    Hoş geldin kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle

  14. #34
    batubay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2009
    Şehir
    beşiktaş çarşı alayına karşı değilim ama
    Motosikleti
    mt-01
    Yok kardes kalp vakfının arka sokagında eski pazar sokagındayım.

  15. #35

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul & ŞişLİ
    Motosikleti
    Honda 1000 RR
    Alıntı batubay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok kardes kalp vakfının arka sokagında eski pazar sokagındayım.
    ok en kısa zamanda uğrarım yanına bir çayını içerim ;)
    [B]AnıL DOĞRU[/B]
    anildogru@mynet.com

  16. #36
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Bekara SS vermesinler.

    Aramıza hoşgeldin gazcı.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda cbf 150
    hoşgeldiniz hocam.

  18. #38

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul & ŞişLİ
    Motosikleti
    Honda 1000 RR
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bekara SS vermesinler.

    Aramıza hoşgeldin gazcı.
    hehehe iyi valla : bekara SS yok Çocukluya Da SS yok Benim müstakbel eşim ole diyo valla çocuk olunca motora kendide binemicek ya sende binmiceksin diyo

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------

    Alıntı baran06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hoşgeldiniz hocam.
    hoşbulduk baran
    [B]AnıL DOĞRU[/B]
    anildogru@mynet.com

  19. #39

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Aramıza hoşgeldin abim..

  20. #40

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul & ŞişLİ
    Motosikleti
    Honda 1000 RR
    Alıntı okanco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aramıza hoşgeldin abim..
    hoşbulduk kardeşim...
    [B]AnıL DOĞRU[/B]
    anildogru@mynet.com


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler