Teşekkürler..
Dostum sekiz yildir ilk kazami yaptim allaha sukur hic birsey yok ama bunlari okuyunca gercektende haklisin dalginlik vardi yerler islakti ustelik taksici sinyal bile vermisti 5 metre onumden onume kirip u dosu yapti bi an panige dustum arka ve on frenlere asildim on teker yoldan cikti taksiyle tokustum halada derim taksici degilmi hepsi boyle boyle geldigimi gordu niye kirdi onume diye ama yuzde 90 suclu benimdir
Kompozisyonun icin Teşekkürler faydali buldum
Çok güzel bilgilendirici bi konu olmuş tesekkurler bılgılerınız ıcın ve cok haklısınız hıc bı zaman karsındakıne guvenmıceksın cunku canı tehlıkede olan bızlerız mesela sınyal verdın sola gırıceksın bı aynana bakıpta don o an o adam bakmıyo olabılır veya yanından bırı sollamıs gelıyo olabılır her zaman kendını garantıye alıp haraket etmelısın baskası ıcın bakıyodur gormustur gıbı seyler buyuk yanlıs olur
Güzel bir bilgi teşekkürler.
Ancak burada benim tereddütte olduğum bir husus var.
Yolda ani engel çıkışlarında bize eğitimde devraja basıp set kontra yapmayı aynı zamanda bakışı nereye kaçmayı planlıyorsam oraya çevirmem gerektiğini öğrettiler.
Şimdi siz devraja basmamamız gerektiğini söylüyorsunuz.
Bu konuda ikilemde kaldım.
Güzel bir yazi olmuş. Elinize sağlık.
Çok faydalı oldu. Teşekkürler.
faydalı bir yazı teşşekkürler.
oldukça az tecrübemle ekleyebileceğim şeyler
motosikletimizin sınırlarını bilmek ve ona uygun davranmak , ne kadar durabileceğimizi , ne kadar kaçabileceğimizi bilmek de çok önemli.bu da tabiki antrenmandan geçiyor.
bir de şehir içi dışı farketmeksizin bulunduğumuz yola bağlanan herhangi bir yoldan bir araç çıktığını görünce mutlaka kornaya basmak gerektiğini düşünüyorum. şöför bizi görse bile kornaya basmanın bir zararı olmaz , eğer görmediyse de kornayı duyunca kazadan kurtulmuş oluruz.
Bilgiler için teşekkürler
Tadbir almak herzaman onemli fakat bazen okadar farkli durumlarda olabiliyorki kaza kacinilmaz 50-60 km araliginde seyreden motorun beyni resetleti bu sebebten arka teker kilitlendi ve sola yatip taklalar attiktan sonra ancak durabiliyorum bazi bolgelerdeki doku zadelenmeai disinda on ve arka kaburgalarda catlaklar mevcut bu arada cirt cirtli ekipmanin dusme aninda veye suruklenme aninda koruyor olabilir fakat benim gibi yana taklalar atarken hepsi uzerimden savruldu bu yuzden kullanimi bana gore artik guvenli degil kask shark s600 okadar takla sonucu kafami tasa vurmama ragmen gorevini basiri ile yerine getirmistir bazen ne yaparsaniz yapin olacagin onune gecilmiyor ama tedbiri elden birakmamak lazim
Eyvallah tam küpelik mevzular
tecrübe konuşmuş emeğine sağlık
Eline emeğine sağlık. Çok faydalı bilgiler, uzun zamandır araba kullanıcı ve yeni bir motorsiklet kullanıcı olarak bu yazılanlara yüzde 100 hak veriyorum.
''2 - en klasik amatör kullanıcı hatasından, yani debriyaj + fren kullanımından kaçınarak zamanla bu alışkanlıktan kurtulmak en iyi refleks geliştirme yöntemidir.'' bu cümlede ne demek istenmiş? birisi açıklayabilir mi?
Çok zaman geçmiş aradan,yine de görünce okudum, güzel anekdotlar. bana twist of wrist i hatırlattı.
her zaman derim, özellikle yeni başlayan arkadaşlara,
'' hayatta kalmak, haklı olmaktan hep iyidir''
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)