bilgisine güvenen varsa gelsin...HODRİ MEYDAN!
-
25 Ağustos 2010, 12:53
#41
Viraj herzamanen dıştan alınır.Sebebi viraj içerisini taraya bilmek ve tehlikeyi önceden farkedebilmke için ''bu cadde sürücüleri için''...
Şimdi denicekki (iyide kardeşim motosiklet yarışlarında,yarışcılar pistte hangi tehlikeyi görmek için dışarıdan içeriye doğru viraj alıyorlar)...Evet her ikiside dışarıdan alıyorlar ve her ikisininde amacı keskin hatlardan uzak durmak,rahat bir açı ile virajı tehlikesiz ve hızlı alınabilecek en doğru açı ''yaptığın hıza ve virajın keskinliğine göre değişir bu tabiki'' yakalandığı noktada girmektir diyorum ve...
Yukardaki panoda ''YEŞİL DOĞRU AÇI''
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Reklamlar
-
25 Ağustos 2010, 13:10
#42
Tek yön ise yeşil.
Çünkü virajın içini en net şekilde tarayan tek çizgi.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
25 Ağustos 2010, 13:29
#43
'' Yavaş gir ve hızlı çık '' mantığını uygularsak!..
Sağa dönüş virajda; Sürüş çizgimiz önce dış sonra iç olmalıdır..
Çağla yeşili .. uygun görünüyor..
[B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]
-
25 Ağustos 2010, 13:51
#44
Su Silahı adlı üyeden alıntı
Üçü de yanlış. En güzel girişi kırmızı yapmış ama o da çıkışta çuvallamış. Viraja giriş kırmızı gibi çıkış mavi gibi olmalı.
kesinlikle katılıyorum yaşamak istiyorsan içerden girip içerden çıkmalı
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
-
25 Ağustos 2010, 13:56
#45
hepsi yanlis.
youtube'da profesyonel viraj dersleri var. hem de tüm yol durumlarina göre.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
-
25 Ağustos 2010, 13:56
#46
-
25 Ağustos 2010, 14:41
#47
Lacivert..........
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
25 Ağustos 2010, 14:44
#48
ben ilk başta mavi olduğunu düşünmüştüm ama yeşilmiş.hımm yeni şeyler öğrenioruz.
ee yeni soru yok mu?
-
25 Ağustos 2010, 15:26
#49
bu virajı dönmeye çalışan motorsikletin markası ne merak ettim .
-
25 Ağustos 2010, 21:19
#50
Yeşil tam olması gereken harita. Fren ancak viraja giriş noktasından önce motosikleti yavaşlatma maksadıyla kullanılmalıdır, viraj içinde frene basılmaz. Fren noktasından itibaren motosiklet virajın içine yönlendirilerek apex'e kadar kontrollü bir şekilde gaz verilir (hız belirli bir miktarda artırılır). Orta noktada (apex'te) motosiklete uygulanan merkezkaç kuvveti maksimumdadır. Bu nokta aynı zamanda virajın en içten dönüldüğü noktadır.
Resimdeki Apex Noktası'nda virajın uzak olan dış noktası hedeflenerek motosiklet gaza oturtulur. Her zaman için en doğru viraj dönme tekniği; ''Dış - İç - Dış'' tır.
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
-
25 Ağustos 2010, 21:27
#51
bence turuncumsu...
yani üçünün karışımı turuncuya yakın oluyor
-
25 Ağustos 2010, 21:32
#52
Kırmızı patlamış mısır olduğuna göre
Tabiki yeşil
Yolver gitsin .
-
25 Ağustos 2010, 22:35
#53
Eğer kitaplara, tecrübelere ve kaza videolarına güvenir/inanırsanız doğru çizgi her zaman için size en geniş görüş açısını veren çizgidir..
Motosiklet ile güvenli sürüşün ruhunda bu ilke yatıyor zaten..
Virajlarla ilgili görüp, izleyeceğiniz video veya grafikler arasında kaybolursanız bu bilgiyi kullanabilirsiniz..
-
25 Ağustos 2010, 23:35
#54
Ya boşversenize ,öyle bir viraja her üç renkteki gibi girin bakaım ne oluyo,aynen karşı yönden gelen araç ile kafa kafaya kaza kaçınılmaz olur...Hem o viraj bayır aşağımı, bayır yukarımı? Yoksa düzmü belirtilmemiş,teorik yaklaşımlar bunlar.Kaz dağlarından küçükkuyuya iniyorsan bi dene bakalım her üç renkteki sürüşü ne olacak...eğer saroz körfezinde Kömür limanına iniyorsan o zaman iş başka ,valla yol çok bozuk daha çok dikkat etmek gerekir... herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim...
doğuştan çaresi olmayan bir hastalığım var,her gördüğümü adam sanıyorum...
-
25 Ağustos 2010, 23:53
#55
Yeşil
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
31 Ağustos 2010, 18:38
#56
Böyle bir yolu yapan karayolları bölge şefliğini ayakta alkışlarım. Mümkünse virajın sonuna hastane ve mezar yapsınlar tam olsun.
Sorunun cevabını veriyorum. Hiçbiri!
Benim çizgüm orada yok! Daha önce girmediğim viraja hızlı girmem ve biliyorsam resimdeki viraja asla hızlı girmem. Yavaş yavaş... sağdan sağdan...
Hepinize güzel günler dilerim.
korkuyorsan sorun yok... çünkü korkmalısın... SUZUKI GSX-R1000
-
31 Ağustos 2010, 19:02
#57
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
Hızlı gelip,bilmediğim yolda vereceğim tepki bu olur.
Ortadaki virajda(Kırmızının kaza yaptığı)apex açısı biraz daha geniş tutulabilir frenleme durumuna göre..
-
şimdi bu yol çift şerit mi yoksa tek yön mü oda önemli tek yön ise en doğrusu yeşil çizgidir. Çünkü virajı dışarıdan alarak viraj içini daha geniş açıdan görerek ona göre hareket eder. Ayrıca dönüş çizgisinde fazla bir eğrilik olmadığı için hızı da daha stabil olacaktır yani diğerlerinden daha hızlı dönecektir. eğer çift yön ise yok kırmızı gibi girilip mavi gibi çıkılmalıdır.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler