Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

bilgisine güvenen varsa gelsin...HODRİ MEYDAN!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Viraj herzamanen dıştan alınır.Sebebi viraj içerisini taraya bilmek ve tehlikeyi önceden farkedebilmke için ''bu cadde sürücüleri için''...

    Şimdi denicekki (iyide kardeşim motosiklet yarışlarında,yarışcılar pistte hangi tehlikeyi görmek için dışarıdan içeriye doğru viraj alıyorlar)...Evet her ikiside dışarıdan alıyorlar ve her ikisininde amacı keskin hatlardan uzak durmak,rahat bir açı ile virajı tehlikesiz ve hızlı alınabilecek en doğru açı ''yaptığın hıza ve virajın keskinliğine göre değişir bu tabiki'' yakalandığı noktada girmektir diyorum ve...

    Yukardaki panoda ''YEŞİL DOĞRU AÇI''
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Tek yön ise yeşil.
    Çünkü virajın içini en net şekilde tarayan tek çizgi.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  3. #43

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    '' Yavaş gir ve hızlı çık '' mantığını uygularsak!..

    Sağa dönüş virajda; Sürüş çizgimiz önce dış sonra iç olmalıdır..

    Çağla yeşili .. uygun görünüyor..
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  4. #44
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    Alıntı Su Silahı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üçü de yanlış. En güzel girişi kırmızı yapmış ama o da çıkışta çuvallamış. Viraja giriş kırmızı gibi çıkış mavi gibi olmalı.
    kesinlikle katılıyorum yaşamak istiyorsan içerden girip içerden çıkmalı
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250

  5. #45
    viyana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2009
    Şehir
    viyana & istanbul
    Motosikleti
    transalp 650 & ybr125
    hepsi yanlis.
    youtube'da profesyonel viraj dersleri var. hem de tüm yol durumlarina göre.
    motorsiklet değil MOTOSİKLET.

  6. #46
    ozzyx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    marmaris+istanbul
    Motosikleti
    kymco grand dink 250
    tabiki yesil .

  7. #47
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Lacivert..........
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  8. #48

    Üyelik
    06 Temmuz 2009
    Şehir
    *AdAnA*
    ben ilk başta mavi olduğunu düşünmüştüm ama yeşilmiş.hımm yeni şeyler öğrenioruz.

    ee yeni soru yok mu?

  9. #49

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    bu virajı dönmeye çalışan motorsikletin markası ne merak ettim .

  10. #50
    philetoaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2008
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Duke 250 ABS, 640 LC4 SM
    Yeşil tam olması gereken harita. Fren ancak viraja giriş noktasından önce motosikleti yavaşlatma maksadıyla kullanılmalıdır, viraj içinde frene basılmaz. Fren noktasından itibaren motosiklet virajın içine yönlendirilerek apex'e kadar kontrollü bir şekilde gaz verilir (hız belirli bir miktarda artırılır). Orta noktada (apex'te) motosiklete uygulanan merkezkaç kuvveti maksimumdadır. Bu nokta aynı zamanda virajın en içten dönüldüğü noktadır.
    Resimdeki Apex Noktası'nda virajın uzak olan dış noktası hedeflenerek motosiklet gaza oturtulur. Her zaman için en doğru viraj dönme tekniği; ''Dış - İç - Dış'' tır.

    Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own

  11. #51
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    bence turuncumsu...
    yani üçünün karışımı turuncuya yakın oluyor

  12. #52
    BerKToprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Burası İstanbul Hacı!
    Motosikleti
    HİLTİ
    Kırmızı patlamış mısır olduğuna göre

    Tabiki yeşil
    Yolver gitsin .

  13. #53
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Eğer kitaplara, tecrübelere ve kaza videolarına güvenir/inanırsanız doğru çizgi her zaman için size en geniş görüş açısını veren çizgidir..
    Motosiklet ile güvenli sürüşün ruhunda bu ilke yatıyor zaten..

    Virajlarla ilgili görüp, izleyeceğiniz video veya grafikler arasında kaybolursanız bu bilgiyi kullanabilirsiniz..

  14. #54
    tekintekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    GELİBOLU
    Motosikleti
    Suzuki BANDİT 650 S (Haydut)
    Ya boşversenize ,öyle bir viraja her üç renkteki gibi girin bakaım ne oluyo,aynen karşı yönden gelen araç ile kafa kafaya kaza kaçınılmaz olur...Hem o viraj bayır aşağımı, bayır yukarımı? Yoksa düzmü belirtilmemiş,teorik yaklaşımlar bunlar.Kaz dağlarından küçükkuyuya iniyorsan bi dene bakalım her üç renkteki sürüşü ne olacak...eğer saroz körfezinde Kömür limanına iniyorsan o zaman iş başka ,valla yol çok bozuk daha çok dikkat etmek gerekir... herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim...
    doğuştan çaresi olmayan bir hastalığım var,her gördüğümü adam sanıyorum...

  15. #55
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Yeşil
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  16. #56
    static - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2010
    Şehir
    Alanya ANTALYA
    Motosikleti
    SUZUKI GSX-R 1000 K8
    Böyle bir yolu yapan karayolları bölge şefliğini ayakta alkışlarım. Mümkünse virajın sonuna hastane ve mezar yapsınlar tam olsun.
    Sorunun cevabını veriyorum. Hiçbiri!
    Benim çizgüm orada yok! Daha önce girmediğim viraja hızlı girmem ve biliyorsam resimdeki viraja asla hızlı girmem. Yavaş yavaş... sağdan sağdan...

    Hepinize güzel günler dilerim.
    korkuyorsan sorun yok... çünkü korkmalısın... SUZUKI GSX-R1000

  17. #57

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    fotoğrafı göremiyorum..!
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:

  18. #58
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07

    Hızlı gelip,bilmediğim yolda vereceğim tepki bu olur.

    Ortadaki virajda(Kırmızının kaza yaptığı)apex açısı biraz daha geniş tutulabilir frenleme durumuna göre..

  19. #59

    Üyelik
    08 Eylül 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Honta titan ES
    şimdi bu yol çift şerit mi yoksa tek yön mü oda önemli tek yön ise en doğrusu yeşil çizgidir. Çünkü virajı dışarıdan alarak viraj içini daha geniş açıdan görerek ona göre hareket eder. Ayrıca dönüş çizgisinde fazla bir eğrilik olmadığı için hızı da daha stabil olacaktır yani diğerlerinden daha hızlı dönecektir. eğer çift yön ise yok kırmızı gibi girilip mavi gibi çıkılmalıdır.

  20. #60

    Üyelik
    26 Eylül 2010
    Yeşill tabikii [:


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler