Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motor seçimi için yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    ezme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha XSR 900
    Hyo mevzusuna gelince; motorları ile ilgili kronik sorunları olduğunu biliyorum. Yanlış hatırlamıyorsam krank mili ile ilgili sorunları var yani öyle ufak defek bir sorun değil anlayacağınız. Eskileri karburatörlü ve performansları iyi ama yakıtları yüksek, yenileri ise enjektörlü ve performansları düşük yakıtları daha makul diye biliyorum. Açıkcası bir arkadaşım için bir dönem alımkar olduk ama Antalya için konusuyorum; doğru düzgün bir satıcısı ve düzgün bir servisi yok. Piyasadaki hyo larda çok dökük denk geldi bize. Ben senin yerinde olsam hyo ya hiç bulaşmam.

    Kawasaki güzel, çift silindir, sınıfın en güçlüsü ama pahalı ve şahsi fikrim devir ve hız göstergeleri çok eski duruyor. Honda kawasakiye nazaran daha ucuz, kalitesi fena değil, parçasını kolayca bulursun, kolay satarsın vb. Honda cbr 250r ında bazı motor sahiplerinde 5000-5500 devirde bir şıngırtı şeklinde ses sıkıntıları olabiliyormuş, o da aklında bulunsun!
    acun0 bunu beğendi.
    07 EEE 31


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Evet o konuda biliyorum Antalya'yı 2 yıl önce Antalya'daydım 6 yıl yaşadım orda biraz araştırmam olmuştu o konuda. Teşekkür ederim cevabınız için bakalım artık Ninja ile CBR arasında birisini seçicem bu gidişle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

    Ayrıca bir sorum daha olacak gördüğüm kadarıyla bazı forumlarda motosiklet eğitim kurslarına gitmen daha iyi olur diyolar başlangıç için. Honda'nın filan varmış buna gitsem yararı olurmu gitmelimiym 250cc ile kendim öğrenmeye başlamadan önce böyle bir kursa acaba?

  3. #23
    ezme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha XSR 900
    Kurslar hakkında derin bilgiye sahip değilim ama hondanın kursunu duydum. 4 seviyede eğitim veriyorlar diye biliyorum. Eğitimin zararı olmaz hatta direkt orada eğitimlerde öğrendiklerini uygulayarak motor kullanmaya başlamak daha iyi olacaktır. Kendin alışkanlık edindiğin yanlış motor kullanım alışkanlıklarını değiştirmek zorunda kalmazsın! Kolay gelsin
    07 EEE 31

  4. #24
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    hadi bi tavsiyede benden sana ama özellikle şunu unutma,verilen tavsiyelerde özellikle önem vermen gereken konu kullanan kişiden motor hakkında yorum alman 'EZME' kardeşimin yorumlarına bakarsan ordan duydum burdan okudum şeklinde.
    ben şu an 2004 bmw f 650 gs kullanıyorum.bundan önceki motorum 2009 hyo comet idi ondan önceki 2000 R1,ondan önce çinli,ondan önce zzr 600 idi.böyle 17 adet sayarım.sonuç olarak hyo gt 250 r güzel alet 2007 ye kadar evet krank kırması vardı hyo yorumlarında bulabilirsin.2008 ve sonrasında devir kesici koyuldu bu sorun halloldu.krank kırma zaten 250 lık makınaya bilinçsizce bilgisizce ve acemice 600 lük muamele yapılmasından kaynaklanır.ama başlangıç motorun kesinlikle SS tarzı olmasın zira ilk ani frenınde kendini asfaltla öpüşürken bulacaksın bu kesin iddiaya bile girerim.senın için en güzel başlangıç motoru cbf 150 dir.rahat ve düşmelerde kolay dağılmaz grenaj kırmaz,bu yüzden bi çok eğitimlerde cbf 150 ana eğitim motorudur.10 hp civarı güç üretir pati yapmaz,selesi rahattır,parçası ucuz ustası çok adı hondadır.bi 15.000 km yap sonra ne istediğine karar verirsin.4 silindirli otoban faresimi tek silindirli arazi canavarımı bakarsın duruma.göre
    ama önce kendini eğit,nerede ders alırsan al kendi tecrübenin yerini tutmayacaktır.unutma TECRÜBE YANLIŞ KARARLAR SONUCUNDA EDİNİLİR.İYİ KARARLAR İSE TECRÜBE İLE VERİLİR. kendine iyi bak.
    Halil Karamanoğlu bunu beğendi.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  5. #25

    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Alıntı uğuR1000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadi bi tavsiyede benden sana ama özellikle şunu unutma,verilen tavsiyelerde özellikle önem vermen gereken konu kullanan kişiden motor hakkında yorum alman 'EZME' kardeşimin yorumlarına bakarsan ordan duydum burdan okudum şeklinde.
    ben şu an 2004 bmw f 650 gs kullanıyorum.bundan önceki motorum 2009 hyo comet idi ondan önceki 2000 R1,ondan önce çinli,ondan önce zzr 600 idi.böyle 17 adet sayarım.sonuç olarak hyo gt 250 r güzel alet 2007 ye kadar evet krank kırması vardı hyo yorumlarında bulabilirsin.2008 ve sonrasında devir kesici koyuldu bu sorun halloldu.krank kırma zaten 250 lık makınaya bilinçsizce bilgisizce ve acemice 600 lük muamele yapılmasından kaynaklanır.ama başlangıç motorun kesinlikle SS tarzı olmasın zira ilk ani frenınde kendini asfaltla öpüşürken bulacaksın bu kesin iddiaya bile girerim.senın için en güzel başlangıç motoru cbf 150 dir.rahat ve düşmelerde kolay dağılmaz grenaj kırmaz,bu yüzden bi çok eğitimlerde cbf 150 ana eğitim motorudur.10 hp civarı güç üretir pati yapmaz,selesi rahattır,parçası ucuz ustası çok adı hondadır.bi 15.000 km yap sonra ne istediğine karar verirsin.4 silindirli otoban faresimi tek silindirli arazi canavarımı bakarsın duruma.göre
    ama önce kendini eğit,nerede ders alırsan al kendi tecrübenin yerini tutmayacaktır.unutma TECRÜBE YANLIŞ KARARLAR SONUCUNDA EDİNİLİR.İYİ KARARLAR İSE TECRÜBE İLE VERİLİR. kendine iyi bak.
    Çok teşekkür ederim yazınız için ama şöyle bi sorun var 15.000km ne kadar fazlada olsa yüksek oranla kısa bir zamanda 15.000km'yi geçicem ve her ne kadar para sorun değil desemde bu şekilde kısa zamanda CBF150 üstüne gidip 250cc kawa veya başka birşey alamam. Dediğiniz gibi hondanın eğitim kursundada CBF150 kullanılıyor. Bunlara göre dermisiniz düşe kalka öğren 250 alıp ya da sen yinede 150 ilemi başla dersiniz. Çünkü dediğim gibi kıza zaman olmasa dahi 2-3 yıl içinde değiştirebileceğimi sanmıyorum motorumu.

  6. #26
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    sahibinden com daki cbf 150 ilanlarına bi nak ne kadar uygun olduklarını göreceksin.ikincisi bu motor çok çabuk alınıp satılan bi motordur.illa sıfır almana gerek yok 1500-2000 tl lık bişi al kullan 1000 e sat 250 cc bi ss aldığında zaten ilk düşmende sana açacağı masraf sinyal, gidon,ayna,basamak,depo eziği yada eksoz çiziği,grenaj kırığı yada çatlağı boyası işçiliği 400-500 tl.motoru parçalayarak zarar etmek yerine satarken zarar et.ne kadar yüksekten düşersen o kadar çok canın yanar.yaşadığın yeri bilmiyorum ama istanbulda hyo parçası bol ustasıda bol ama benim f 650 ile yakıtıda parça fiyatıda hemen hemen aynı.cbf 150 kullan ustalaş,ss e bulaşmadan endurunun keyfini keşfet.yamaha xt 600-660, bmw f 650,transalp xv650-xl 700,ktm genelde ihtiyar ağır kanlı motoru olarak görünür bilinir.ama son yaptığımız istanbul sapanca(5 şubat) gezisinde dönüşte ss ler benden illallah etti.185 km gördüm.onların yaktığının yarısına.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  7. #27
    abdullah_03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Motosikleti
    YOK
    başlangıç olarak 2. el ucuz bişey almanı tavsiye ederim çünkü tecrübesizsen motora yazık olur cc olarak 250 liğin ağır geleceğini sanmıyorum

  8. #28

    Üyelik
    02 Temmuz 2011
    Şehir
    Kıbrıs/Kocaeli
    Motosikleti
    R25
    250 ss ile başlamak doğrumudur tartışılır tabiki ama hyo yu bir kenara atma.. görüntü olarak 250 cc sınıfında daha iri ve daha gösterişli bir ss yok.. ama malzeme kalitesi vs dersen tabiki hondanın kawasakinin yerini tutmaz. fakat çin malı muameleside yapmaya gerek yok..
    bana sorarsan eğer illada iri motorum olsun demiyorsan ninja250r güzel ve diğer 250liklere göre daha sağlam motoru var gücüde iyi.. ama hyonun görüntüne de tav olabiliyor insan bazen ..ürettiği güç de cbr.den daha iyi diye hatırlıyorum.. cbr250 honda kalitesi sonuçta tabiki ama teknik verilerini bir incele yanlış hatırlıyor olabilirim ama tek silindir olması lazım.. bu yüzden güç ve görüntü diyorsan ninja yada hyo..kalite diyorsan ninja yada cbr daha mantıklı.. bende senin durumundayım ve 2008 hyo almayı düşünüyorum şuan fakat ninjanın piyasası da hyo ile aynı olsaydı ya da maddi durumum el verişli olsaydı düşünürdüm kawasakiyi.. yinede hyo alırdım sanırım (:

  9. #29
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı ezme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyo mevzusuna gelince; motorları ile ilgili kronik sorunları olduğunu biliyorum. Yanlış hatırlamıyorsam krank mili ile ilgili sorunları var yani öyle ufak defek bir sorun değil anlayacağınız. Eskileri karburatörlü ve performansları iyi ama yakıtları yüksek, yenileri ise enjektörlü ve performansları düşük yakıtları daha makul diye biliyorum. Açıkcası bir arkadaşım için bir dönem alımkar olduk ama Antalya için konusuyorum; doğru düzgün bir satıcısı ve düzgün bir servisi yok. Piyasadaki hyo larda çok dökük denk geldi bize. Ben senin yerinde olsam hyo ya hiç bulaşmam.

    Kawasaki güzel, çift silindir, sınıfın en güçlüsü ama pahalı ve şahsi fikrim devir ve hız göstergeleri çok eski duruyor. Honda kawasakiye nazaran daha ucuz, kalitesi fena değil, parçasını kolayca bulursun, kolay satarsın vb. Honda cbr 250r ında bazı motor sahiplerinde 5000-5500 devirde bir şıngırtı şeklinde ses sıkıntıları olabiliyormuş, o da aklında bulunsun!
    size cok hikaye dinletmişler hemde çok------------------------2012 hyosung um var çok memlunum pişman değilim ama size tavsiye etmem neden çünkü biraz daha büyük vede kullanılışı tam bir ss gidon turu anlıycanız dilde direksiyon dönme mesafesi diğerlerine göre kısa vede boş depo 171 kilo alıcağınız 250cc sınıfında sizi en çok zorlıycak motor odur ama acemiliğinizi attıktan sonrada en çok zevki o verir kawasakiden 10km civarı son hızda yavaş kalıyor asla kalitesiz bi alet değil grenaj kalitesi işçiliği belki honda kawasakiden 1 gömlek düşüktür ama özellikle motor aksamı onlardan aşa kalır yanı yok krank kırma meseleside birey şehir efsanesinden başka bişey değil zaten artık devir kesici var böle bi sorun şikayet kalmadı tip olarakta aralarında seni en çok hyosng tatmin eder gözler üzerinde olur yanlız tahminim düşme ihtimalin yüksek çünkü gerçekten hiç motor sürmemiş biri için zor bi alet cbr 250r tek silindirli oluşundan ve yakıt ekonomisinden dolayı size daha uygun geldi bana durumunuz olsa ve aceleci davranmasanız kesinlikle grenajlı bir motorla başlamanızı tavsiye etmem heleki 0ır çünkü düşünce insan çok üzülüyor
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  10. #30

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    size kesinlikle 150 cc yada ybr önermiyeceğim. ilk 1 ayda sıkılırsınız. hatta ninja 250 olsa bile ilk bir sene içinde yetmeyecektir.yazılarına göre maddi durum elvermediği için biraz beraber olacağın da düşünülürse, sevdiğin aklının kalmadığı bir model almanı tavsiye ederim.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)