Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

4 silindire geçiyorum kararsızlık yaşıyorum

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Mart 2011
    Motosikleti
    2006 er 6n
    6 ay sonra er 6n imi satıp 4 silindir grenajlı bi motora geçme kararı aldım ancak çok kararsızım oturuş ve sürüş pozisyonundan dolayı 600f den yanayım ama kafama zx6 ve gsxr600 de takılmıyor değil.600f alırsam 2006 model zx veya gsxr alacaksam da 2005 model bakabiliyorum bütçeme göre.uzun yol çok yapamasam da her sene 2 3 tane 1000 er km lik uzun yol yapıyorum.zx 6 da veya gsxr da gidon yükseltme şansı nedir?ve ne kadar işe yarar.bunu merak ediyorum.birde okula gidip gelme taşıtım motosiklet olduğu için gün içinde faal olarak kullanıyorum.tavsiyelerinizi bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    dreamdark nickli emre derdi ki

    4 silindirin mi var 4 çocuğun var arkadaş
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  3. #3

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Gidon yükseltme konusunda birşey diyemem ancak ; 2005-2006(636) öneririm.
    Neden diye sorarsan tipine hastayım yeşil rengine.R6 daha konforlu daha kıvrak motor olabilir daha kolay satılabilir fakat ZX6 başka geliyor bana.GSXR konusunda hiç bilgim yok.

  4. #4
    emre_tnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dreamdark nickli emre derdi ki

    4 silindirin mi var 4 çocuğun var arkadaş
    o 4 silindirmi
    Kahya Motorumu Hazırla Çıkıyorum!

  5. #5

    Üyelik
    05 Mart 2011
    Motosikleti
    2006 er 6n
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dreamdark nickli emre derdi ki

    4 silindirin mi var 4 çocuğun var arkadaş
    evet.öğrenci halimle 2 silindiri zor döndürüyorum ben 4 te neler olacak bakalım

  6. #6

    Üyelik
    22 Ağustos 2009
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    4 silindirli grenajlı motor arıyorsan yeni Z1000SX i öneririm fakat o daha yeni bütçene uymayabilir.

  7. #7
    saykem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2005
    Şehir
    avcılar
    Motosikleti
    honda cbf 600
    temiz bir dört silindir, uzun süre periyodik bakımların dışında bir masraf çıkarmaz.Elinden biraz iş gelen birisiysen bakımlarını bile kendin yapabilirsin.
    HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR

  8. #8

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    ben senın yerınde olsam er 6 yı satmam . paşa paşa biner bakarım keyfıme . seside 10 numara zaten

  9. #9

    Üyelik
    05 Mart 2011
    Motosikleti
    2006 er 6n
    Alıntı speirs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 silindirli grenajlı motor arıyorsan yeni Z1000SX i öneririm fakat o daha yeni bütçene uymayabilir.
    öğrenciyim ben
    yoksa multistrada düşünüyorum

  10. #10
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    kardeş kusura bakma ama 2 sorum olacak
    1 aylık gelirin nekadar?
    2 neden 4 silindir
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  11. #11

    Üyelik
    05 Mart 2011
    Motosikleti
    2006 er 6n
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş kusura bakma ama 2 sorum olacak
    1 aylık gelirin nekadar?
    2 neden 4 silindir
    aylık gelirim bi öğrenci kadar işte.bakım masraflarını ben karşılamıyorum ailem karşılıyor.ben sadece benzin koyuyorum.bütün gelirim zaten benzine gidiyor.yemek bile yiyemez oldum benzin aldığımdan dolayıneden 4 silindir diyorsan artık büyütmek istiyorum.

  12. #12

    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul/GaziOsmanpaşa
    Motosikleti
    Keeway Cruiser 250
    4 silindir fazla yakar be usta ben öğrenci adamım az çok anlarız birbirimizi sonra makarnaya talim edersin herr gün .ilk motoru aldığımda 7/24 makarna yemeye başlamıştım para biriktireyim biraz diye .okulunun bitmesine ne kadar var bilmiyorum ama okul bitip tam bir gelir elde edene kadar kendi motorunla idare etmeni tavsiye ederim (tabi bu benim nacizane bir fikrim ).karar senin neden olsa.
    Gül nedir ki ? Solup gider. Gün nedir ki ? Gelip geçer. Ateş nedir ki ? Söner biter. Sana olan sevgim sonsuzdur ancak mezarda biter…

  13. #13

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    2 silindirden 4 silindire geçmek motoru büyütmek anlamına gelmez. Aynı CC'deki motorun vereceği verim üç aşağı beş yukarı aynıdır. ZX-6, ER-6'ya göre 30-40 beygir fazla verir belki (ki o da 10000 devirin üzerine çıktığında) ama senin gibi hergün okula motorla giden biri için çok değerli olan alt ve orta devir torkunu yok eder.

    Ayrıca hayalindeki motor Multistrada olan biri ER-6'dan neden SS motorlara geçme ihtiyacı duyar onu da anlamadım. ER-6, biniş ve kullanım tarzı açısından Multistrada'ya herhangi bir SS motordan çok daha yakındır.

    Ayrıca anlamadığım diğer konu SS alıp üzerine 100-200 Euroluk çakma bi aparatla gidon yükselteceksen neden hali hazırda gidonu yüksek olan motorlara bakmıyorsun.

  14. #14
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı ColdhearteD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben senın yerınde olsam er 6 yı satmam . paşa paşa biner bakarım keyfıme . seside 10 numara zaten
    Bende aynı fikirdeyim. Neden motorunu satıyorsun. Bununla idare et öğrencilik hayatın bitene kadar.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  15. #15

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    600 f in km kurcalanmamış ve yere çarpılmamışını bulman çokkkkkkkk zorrrrrrrr.

  16. #16
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    ben senin yerinde olsam makinemi değiştirmem
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  17. #17

    Üyelik
    05 Mart 2011
    Motosikleti
    2006 er 6n
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 silindirden 4 silindire geçmek motoru büyütmek anlamına gelmez. Aynı CC'deki motorun vereceği verim üç aşağı beş yukarı aynıdır. ZX-6, ER-6'ya göre 30-40 beygir fazla verir belki (ki o da 10000 devirin üzerine çıktığında) ama senin gibi hergün okula motorla giden biri için çok değerli olan alt ve orta devir torkunu yok eder.

    Ayrıca hayalindeki motor Multistrada olan biri ER-6'dan neden SS motorlara geçme ihtiyacı duyar onu da anlamadım. ER-6, biniş ve kullanım tarzı açısından Multistrada'ya herhangi bir SS motordan çok daha yakındır.

    Ayrıca anlamadığım diğer konu SS alıp üzerine 100-200 Euroluk çakma bi aparatla gidon yükselteceksen neden hali hazırda gidonu yüksek olan motorlara bakmıyorsun.
    multistradayı orada geyik olsun diye söyledim aslına bakarsanız.
    merak ettiğim husus şuydu ss bir motosiklete gidon aparatı takınca ne olur?bunu tecrübe etmiş birileri var mı?

  18. #18

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 silindirden 4 silindire geçmek motoru büyütmek anlamına gelmez. Aynı CC'deki motorun vereceği verim üç aşağı beş yukarı aynıdır. ZX-6, ER-6'ya göre 30-40 beygir fazla verir belki (ki o da 10000 devirin üzerine çıktığında) ama senin gibi hergün okula motorla giden biri için çok değerli olan alt ve orta devir torkunu yok eder.

    Ayrıca hayalindeki motor Multistrada olan biri ER-6'dan neden SS motorlara geçme ihtiyacı duyar onu da anlamadım. ER-6, biniş ve kullanım tarzı açısından Multistrada'ya herhangi bir SS motordan çok daha yakındır.

    Ayrıca anlamadığım diğer konu SS alıp üzerine 100-200 Euroluk çakma bi aparatla gidon yükselteceksen neden hali hazırda gidonu yüksek olan motorlara bakmıyorsun.
    Hocam 30-40 fazla beygirin olup olmaması birşey ifade etmez gibi konuşuyorsun , yapma o zaman racingden inelim 2 silinidire geçelim hem az yakıyor

  19. #19

    Üyelik
    01 Şubat 2009
    Şehir
    üçgün ora dörtgün bura
    Motosikleti
    Touring
    4 silindir çok masraflı olur bence
    atıyorum;
    buji 15tl x 4adet=60tl
    yağ 3litre,litresi 25tl diyelim=75tl
    yağ fitresi her yağ değişiminde=30 tl
    100km de en az 5litre yakar tabi sesini duyunca gaza geldin mi
    100km de 6 bilemedin 7 litre yaktın mı
    türkiyede de benzinin litresi 4 küsür tl olunca
    YANLIŞ ANLAMA AMA BU ÖĞRENCİ GELİRİNLE "HAVADA BULUT SEN BU İŞİ UNUT" şaka yaptım sakın bozulma arkadaşım....ben üç aşşağı beş yukarı bir istatistik yaptım sen bu istatistiklere bir bak kafana uyarsa tabii bütçene uyarsa kendini de kasmak istiosan giriş bu işe...

  20. #20

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 30-40 fazla beygirin olup olmaması birşey ifade etmez gibi konuşuyorsun , yapma o zaman racingden inelim 2 silinidire geçelim hem az yakıyor
    Bişey ifade etmez demiyorum dikkat edersen. Ama o fazladan beygirlerin bir bedeli var demek istiyorum.

    Ben şahsen 130 beygir için 12000 devire çıkacağıma, 8000 devirde 72 beygire talim ederim, daha iyi... Ekstra tork da cabası.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)