Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2015 R25 mi 2004 R6 mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    titanyumm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2015
    Merhaba arkadaşlar. 17 bin lira bütçem var ve halihazırda Yamaha Yzf R125 kullanıcısıyım. CC yükseltmek istiyorum fakat bir türlü karar veremedim. Acaba 2015 model sıfır km Yamaha R25 mi alsam yoksa 2004 model 40.000 km de eski kasa Yamaha R6 mı alsam bilemedim. 600 cc kullanabilme konusunda sıkıntım yok yıllardır kullanıyorum. (r125 kullanma sebebim eski motorumun çalınmış olması) 250 cc beni kesmeyecek biliyorum ama sıfır alacağım kafam rahat olacak diyorum ama bir yandan da ikinci el ve 2004 model (bu arada bayağı bir eski) R6 gerçeği var ortada. Yorumlarınızı bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    2015 modeli tercih ederdim..

  3. #3
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    R6 yaşından ve kmsinden kaybediyor arkadaşım. O yaşta o km de olması zor. Km ile oynanmıştır büyük ihtimal. Sende bilirsin ki bizim memlekette satıcılara göre hiçbirinin motoruna anahtar değmemiştir, hepsi ciğerlidir, kazasızdır, en fazla durduğu yerde yana yatmıştır vs vs...

    Birde R6 süpersport, sahipleri bu motosikletleri hep limitlerinde kullanmayı seven tipte insanlar.

    11 yılda o motor neler yaşamıştır, başından neler geçmiştir dili olsa da anlatsa, oturur bir cigara yakarsın, gözünün kenarından yaş sızar, efkarlanırsın, darlanırsın...

    Ancak dersen ki R6 tek kişi tarafından itinayla kullanıldı, sahibini tanırım, motor çok temiz, ozaman Elbet R6 tercih edilebilinir. Aksi takdirde aman uzak dur. İlla alacağım dersen sanayide bol bol usta tanır iyi çevre yaparsın
    xawa, keremkrmn, Samet Özkan ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4
    berkay3212 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 RR 2015
    2004 model bir Supersport alınmaz. 250 liğe göre çok zevkli olacağı kesin ama gerçekten çok masraf çıkartıyorlar. Tamirhaneden çıkamıyorsun.

  5. #5
    titanyumm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2015
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R6 yaşından ve kmsinden kaybediyor arkadaşım. O yaşta o km de olması zor. Km ile oynanmıştır büyük ihtimal. Sende bilirsin ki bizim memlekette satıcılara göre hiçbirinin motoruna anahtar değmemiştir, hepsi ciğerlidir, kazasızdır, en fazla durduğu yerde yana yatmıştır vs vs...

    Birde R6 süpersport, sahipleri bu motosikletleri hep limitlerinde kullanmayı seven tipte insanlar.

    11 yılda o motor neler yaşamıştır, başından neler geçmiştir dili olsa da anlatsa, oturur bir cigara yakarsın, gözünün kenarından yaş sızar, efkarlanırsın, darlanırsın...

    Ancak dersen ki R6 tek kişi tarafından itinayla kullanıldı, sahibini tanırım, motor çok temiz, ozaman Elbet R6 tercih edilebilinir. Aksi takdirde aman uzak dur. İlla alacağım dersen sanayide bol bol usta tanır iyi çevre yaparsın


    R6 yı satan kişiyi tanımıyorum internet ilanına göre hareket ettim. Yani bana da mantıklı gelen sıfır r25 almak sonuçta sıfır makina gibisi olmaz ama işte mevcut bütçe eski de olsa R6 yi karşılayınca kafa karıştırıcı oldu tabi. Bir de 250 cc nin yeterli gelmeyeceğinden beni mutsuz edeceğinden korkuyorum. Yani o kadar para verip sıfır makina alıp binmekten zevk almayacaksam diye düşünüyorum bir yandan da. Tamam Yamaha marka R25 sınıfının lideri olabilir ama sonuçta 250 cc gerçeğini değiştirmiyor. Çok kararsızım. Bir süre daha para biriktirmeye devam etmeliyim sanırım :(

  6. #6
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    SS tarzından vazgeçersen Duke 390 tek alternatif kalır.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  7. #7
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    biri motor diğeri hobby bike
    bilginozi bunu beğendi.

  8. #8
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Ben bugünkü aklım ve tecrübemle seçim yapacak olsam r6 yı seçerdim.

  9. #9
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Büyük motor olsun çatlak paylak olsun mantığı çok saçma. Küçük olsun benim olsun. Arkadaşların dediği gibi o model temiz ve o kadar düşük km de r6 çok zor.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  10. #10
    motodevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul/Bostanci
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Momo
    r6 muhtemelen bu zamana kadar çok fazla aksiyon yaşamıştır.
    Aldığında tamamen şansına olacaktır.Ya sıkıntısız üzerinde taşır yada servise gitmekten motoru kullanamazsın.
    Eğer bütçeyi biraz daha çıkartma şansınız varsa daha modelli bir 600cc tavsiye ederim.
    Ama sadece bu 2 motor derseniz ben r25 alıp yola onunla devam ederdim

  11. #11
    Coach_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xciting R
    10 - 11 yaş bandındaki hemen hemen bütün ss motosikletler ilk sahibinden veya ikinci sahibinden alınan " seceresi belli " olanlar hariç bayağı hırpalanmış oluyor. Yurtdışına çıkanlar bilir, SS motosikletlerin üretilmesindeki ana gaye, şehir deki kullanıcıların track-day organizasyonlarına katılımlarını sağlamaktır. Yurtdışında insanlar SS alıp ara gazı vermiyor, lastik yakmıyor demiyorum, ama büyük bir çoğunluk makineyi ana gayesine göre kullanıyor.

    Türkiye'de durum farklı, bizde tam tersi hemen hemen hiç track day organizasyonlarına katılmadan / katılamadan sadece otobanda ve cadde sürüşlei yapıyoruz. Bu da motorun kazaya karışma ihtimalini çok artırıyor. 2 gün önce plakasıyla verilmiş bir başlık vardı, otobanda yatan bir cbf650, şimdi malum sitede değişensiz diye satılıyordu.

    2004-2005 r6 ve ya 600rr alınır. Seceresi belli ise alınır. Ama makinelerin genelde 40.000km civarında bazı rektefiyelere ihtiyaç duyduğunu unutmamak lazım. Makine yani 600cc her zaman makinedir. R25 güzel motor şık motor ama ben biraz daha bekleyip daha detaylı araştırıp r6 veya 600rr vb bir makineye yönelirim. tamam r25 başımı ağrıtmaz ama bir 600cc değil. Makine ne kadar modelli olursa o kadar iyi olacağı aşikar ama bakımları düzenli yapılmış bir motorda model aslında o kadar da sıkıntı değil. Önemli olan nasıl kullanılmış olduğu bence.
    bilginozi bunu beğendi.

  12. #12
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    R25 sıfır motor hep tercihim olmustur

  13. #13
    LifeisBike
    Misafir
    Yüksek CC motosiklet kullanmış birisi daha düşük bir motosiklet satın aldığı zaman onu sahiplenme konusunda hep bir güçlük çekecektir. Ne kadar sıfır olursa olsun. Üzerine oturduğunda keyif alamıyorsan altın kaplama olsun nafile.

    2004 oldukça yaşlı ama 2006 ve 2007 19 binlere ilk bakışta temiz gibi gözüken makineler var. Ben tercihimi 2004 den yana değil ama biraz daha 2007 2009 aralığına doğru kullanmayı düşünürdüm.

  14. #14

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Dostum bu ülkede ikinci el motorlu taşıt alınmaz. Sıfıra yönelin bence , her zaman millet ölmüş şasisi kopmuş makinaları kaynaklayıp satıyor bu ülkede. Asla ve asla güvenmiyorum kimseye.

  15. #15
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Alıntı Ertugyigit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bu ülkede ikinci el motorlu taşıt alınmaz. Sıfıra yönelin bence , her zaman millet ölmüş şasisi kopmuş makinaları kaynaklayıp satıyor bu ülkede. Asla ve asla güvenmiyorum kimseye.
    Keşke böyle olmasa ama katılıyorum. Gönül ister ki 10 -20 yaşındaki motorları alalım bir iki bakımdan sonra yıllarca binelim ama neredeeeeee
    Ertugyigit bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    2004 model R6 sorun çıkarmasının yanında birde aşırı miktarda benzin tüketecektir. Bence bu tercihi aylık motora ayırabileceğin bütçe ile belirlemen daha mantıklı olur. Sonuçta R6 işletmek ile r25 işletmek arasında dağlar kadar fark olucaktır maddi anlamda. Alıp kullanamamakta çok kötü bişey bence aldığın motoru rahat kullanmak hesap yapmadan binmek en keyiflisi.

  17. #17
    LifeisBike
    Misafir
    Alıntı burakmetu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2004 model R6 sorun çıkarmasının yanında birde aşırı miktarda benzin tüketecektir. Bence bu tercihi aylık motora ayırabileceğin bütçe ile belirlemen daha mantıklı olur. Sonuçta R6 işletmek ile r25 işletmek arasında dağlar kadar fark olucaktır maddi anlamda. Alıp kullanamamakta çok kötü bişey bence aldığın motoru rahat kullanmak hesap yapmadan binmek en keyiflisi.
    Eski kasasını bilmiyorum ama benim makine 6-7 litre yakıyor 140- 180 sakin kullanımda.

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    2004 R6 = çöp

  19. #19
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Bence R6, sabirla bekleyip temiz bir tane bulursunuz belki. Ya da R6 motorulu Fz6 da dusunulebilir. Temiz bulma ihtimali daha fazla.

  20. #20
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Kimsede dememiş ki neden r6


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)