2017 Model CBR 600RR alacağım Tavsiye
-
Merhabalar arkadaşlar en son 1 yıl Yamaha MT07 kullandım aşırı rüzgardan ve ses olmadığı için ve çift silindirin sesini sevmediğim için sıkıldım ve sattım 2017 Model CBR 600RR almak istiyorum siz tecrübeli arkadaşlar ve aktif olarak 600RR kullananlar tavsiye verebilirmi yağ yakma problemi var falan diyip kafamı bulandıranlar oluyor yardımcı olursanız sevinirim çanakkalede yaşıyorum günlük işe gidip gelicem askeriyeye akşamları mesaiden sonra şehir içinde bikaç tur atıp çevre yolundan evime gideceğim benim için motorda güzel dolu dolu sesi olsun ve yüksek hıza çıkmak istediğimde az rüzgar yiyim hoşgörü çerçevesinde yorumlar gelirse sevinirim tşk ederim...
2017 CBR600RR ARTIK SADECE BU RENGİ VARMIŞ
Reklamlar
-
ABS'siz alma baba. 600RR'ın eski cazibesi yok. Pist odaklı bir motor. Şehir içinde alt devirlerde daha çok güç üreten modellere yönelmelisin diye düşünüyorum. Sıralı 4 silindir supersport makinelerde ne yazık ki bu mümkün değil. Daytona 675'e yönelebilirsin. ZX636 bi nebze bahsettiğim güç oranlarına sahip. Hangi supersport'u alırsan al ona saygı duy, fırlatıyor üstünden namıssız
Kazasız sürüşler
-
2012 600rr halen en güzel kasası bence, renkler ve zevkler tartışılmaz.
Honda kalitesi servis ağı vs zaten biliyorsun.
Sesi dolu dolu olsun diyorsan, Daytona 675 ve arrow titanyum egzoz ile 6.000dd geçtikten sonra küçük bir orkestra gibi gezebilirsin
Straights are for Fast Bikes, CORNERS are for FAST RIDERS !
-
Tuncay Selam;
2015 modelini kullanıyorum, çok memnunum. Alırken de ince eleyip sık dokudum. Tek sorun 70km altı giderken fazla ısınması, şehir içi trafik de çok zaman geçiriyorsan tavsiye etmem. onun dışında bana sorarsan çok zevkli makina.
-
Tuncay YEŞİL adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar en son 1 yıl Yamaha MT07 kullandım aşırı rüzgardan ve ses olmadığı için ve çift silindirin sesini sevmediğim için sıkıldım ve sattım 2017 Model CBR 600RR almak istiyorum siz tecrübeli arkadaşlar ve aktif olarak 600RR kullananlar tavsiye verebilirmi yağ yakma problemi var falan diyip kafamı bulandıranlar oluyor yardımcı olursanız sevinirim çanakkalede yaşıyorum günlük işe gidip gelicem askeriyeye akşamları mesaiden sonra şehir içinde bikaç tur atıp çevre yolundan evime gideceğim benim için motorda güzel dolu dolu sesi olsun ve yüksek hıza çıkmak istediğimde az rüzgar yiyim hoşgörü çerçevesinde yorumlar gelirse sevinirim tşk ederim...
2017 CBR600RR ARTIK SADECE BU RENGİ VARMIŞ
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...922/7d15q2.jpg
Selamlar dostum bazı arkadaşlar ABS siz alma demişlerki hakları var. Birde şimdi euro 4 emisyon muhabbeti çıktı hatta bir çok kişi 600lerin sonumu gelecek dedi. Böyle birşey olmaz örnek yamaha r6 ile 600lüklerde ilk euro 4 e geçen makina tabi istediği fiyata bakarsanız 66 bin tl hiç tavsiye etmem.
Şimdi 1000rr deseydin hemen alınır derdim tabi bu tecrübenizle de alakalı bir durum olurdu.
1. 600rr trye absli model getirmedi,
2. bu sene son şansı seneye euro 4 hatta bu sene ağustosta dahi euro 4 uyumlu bir makina getirebilir. Birde bu 46 bin olan fiyat euro 420 den hesaplanan fiyat bu konuda haberin olsun sonraki parti mallarda ya yeni 600rr gelip 50bin felan olur yada bunun fiyatı 43-44e düşer.
3. Bu makina da bırak quickshifter'ı kaydırmalı debriyaj bile yok. Bence supersportların 600+ ların da olmaması kadar saçma bir şey olamaz.
4. Klasmanındaki yeni kasa r6 dışında diğerlerine göre avantajı elektronik direksiyon amortisörü.
5. kawa 636, suzuki ve 600rr son 3 yılda kullandığım makinalar. 2014 600rr, 2015 beyaz 636 ve 2016 da yeşil 636, Ayrıca arkadaşın gsxr600 2015 modelinide kullandım. Şunu söyleyebilirim.
5.A) 600rr iki kişide iyi çekmeyen bir makina, tek kişide diğer 600 lükler den çok aşırı bir fark anlamayabilirsiniz. Rahatlık derler 600rr rahat sayılırki bence 3 makinada birbirini aratmaz.
5.b) Suzukike brembo frenler olmasına rağmen ne kawa nede 600rr kadar iyi fren tutuşu olmadığını söyleyebilirim.
5.c) şahsen 636 al demek istemem benim ilk 636 satma nedenim rengiydi 2015de güzel bir renk getirmediler, 2016 rengi güzeldi fakat onla minik bir sorun yaşadım o sorundan sonra motor tiremeye başladı 10 kez zmotora gittim yok depodan pislik çıkarmışlar, yok egzantrik zinciri ki duşunun motor 5.000 kmlerde felandı. Sorunu çözemediler hatta sorun yok diyip beni başlarından savdılar ama kim göstersem sorunluydu. Bende lanet edip sattım.
600rr dada debriyaj yumuşaktır ama aşırı şehir içi kullanımda mt 07 sonrası canını sıkabilir.
Vites düşürüken özellikle 200 km civarı hızlarda debriyajdan elini çekerken muhakka motorun devrine uygun gaz vermeyi ihmal etme.
Bende 1000rr yeni kasa düşünüyorum ama o aradaki rakam kafamı allak bullak edio daha doğrusu değer 70 bine ama ben çıkaramıyorum o rakamı, 600rr bu haliyle 46 bin eder mi bence etmez, yamaha gibi yeniliklerle gelip 50 bin dese bende alırım. 636 53-54 vericen o para verilmişken absli al 57 vericeksin arkadaş bu seferde 13 bin kalıyor 1000rr yani bu sene çok saçma bir politika var :D
600rr alacaksan ikinci el hiç bakma millet zaten uçmuş. Sıfırı 46 bin olan makinanın 2015 modellerinde 40 bin altı fiyat yok 2 yaş yaşlı makina. Şuan 2016 öncesi 1000rr lara olan talep nasıl düştüyse 600rr yeni kasasını bu sene ortası veya seneye getirdiğinde bu 2017 yede talep düşecek ve zarar etme durumu söz konusu olacak. Gerçi bizim ülkede dövizle alınan mallar tl karşıosında zarar ettirmede.
Çok uzun oldu ilk mesajım kusuruma bakmayın arkadaşlar sadece burada buna benzer soru soran arkadaşa cevap vermek için üye olmuştum.
-
Tlnts'nin söylediği bir çok şeye katılmamla birlikte; alacağım makine 600 klasmanında önce 636 sonrasında ise R6 olurdu. Kimse kusura bakmasın ama honda fiyatının ederi motosiklet değil, hala 37 bandın da gezmesi gerekiyordu. Ha diyeceksin fiyatları yüksek, ozmanda temiz 2016 model bulabilirsin rahatlıkla dolu dolu....
-
memory42 arkadasimiza bende katiliyorum. hondanin 600rr ederi 35-40 arasidir. fakat kawanin servisleri berbat z motorda hic iyi degil. sorun durumunda cok canin yanar. r6 da bi makina yapti 66 bin nedir arkadas binlik fiyatina satiyor... kawa en azindan euro usulu satiyor bu yuzden tl satan bu iki firma gibi kaziklayamazlar. hondaya dun gece mesaj attim 1000rr euro 4,20 iken 68 bindi simdj euro 3,85 ama motor 72,800 oldu. euro dususunude hesaba katinca %15 zam yapmissiniz amac ne dedi. yamahayada 66 bine r6 yi ancak bi elin parmaklari kadar kidiye satarsin dedim. o motora o parayi verebilecek adam gider r1 felan alir. honda 2017 1000rr alacagima gider 3 yildir uretilen r1 2015 ini 60 bine yada 2016sini 70 bine alirim. sonucta 1000rr yeni makina bakalim obumuzdeki gunlerde ne kronik sorunlari cikacak. bu sene spersportlarin gecen seneki gibi satilamayacagini dusunuyorum ben.
-
Triumph Daytona 675 hem abs var , hem daha guclu, hemde cok daha uygun.
-
josepth_o6 adlı üyeden alıntı
Triumph Daytona 675 hem abs var , hem daha guclu, hemde cok daha uygun.
Onunda ikinci el satışı sorun çıkarabilir :S
-
Dun Honda Güngör'e gittim. Mayıs için gelen cbr600 rr larin hepsinin satıldığını ve sadece 1 tane olduğunu söyledi. Satış taktiği mi yoksa gerçek mi bilemedim. Drd honda buluruz sıkıntı yok dedi. Birde 2 gün önce yazdım foruma yinr 600rr ile.ilgili, Konşuk motordaki 2016 sıfır km hikayesini oda gözümün önünde satıldı.
Bu senede talep var gibi
-
Talep olmasını ben normal buluyorum çünkü bu fiyata sıfır böyle motor kalmadı. Yamahacılar ellerindeki 2016 R6'lara 56 bin yazmaya başladılar. Honda'da bu motorun bir altı sayılabilecek Cbr650f 40 bine dayandı.
1000'lik süper sporlar 72 binden başlıyor, bundan 5 yıl önce bedavaya verseler kimsenin dönüp bakmayacağı çıplaklar karaborsa ve iyisi (Mt-09 mesela) 42 bin lira.
Hissiyat olarak cbr hala güncel ve modern bir motosiklet. Üstelik model yılı da 2017. Böyle bir motor almak isteyenler için güzel bir alternatif.
-
sanausbe adlı üyeden alıntı
Talep olmasını ben normal buluyorum çünkü bu fiyata sıfır böyle motor kalmadı. Yamahacılar ellerindeki 2016 R6'lara 56 bin yazmaya başladılar. Honda'da bu motorun bir altı sayılabilecek Cbr650f 40 bine dayandı.
1000'lik süper sporlar 72 binden başlıyor, bundan 5 yıl önce bedavaya verseler kimsenin dönüp bakmayacağı çıplaklar karaborsa ve iyisi (Mt-09 mesela) 42 bin lira.
Hissiyat olarak cbr hala güncel ve modern bir motosiklet. Üstelik model yılı da 2017. Böyle bir motor almak isteyenler için güzel bir alternatif.
yamaha 2016sini halen 48 bine satiyor. bi halt olmayan 600rr 46 verecegime 52 ye kawa alirim daha iyi. hondada seneye model yenilicek yada agustosta ayrica talep olsa 1000rr gibi 600rr cakardi zammi
-
Dadaş motor sıfır 2016 r6 fiyati 56 bin. 0 km 2016 r6 48 bin tl ye şu anda var mı satışı? Bilgi için soruyorum.
-
600rr doğrusunu söylemek gerekirse kara düzen bir yapıda, hala hiç bir yardımcı elektronik abs ıvır zıvır yok. En ufak bir güncelleme de şimdiki yeni 600rr sahipleri çok üzülecekler diyorum.. Yapmayın Almayın...
-
Salurbey adlı üyeden alıntı
Dadaş motor sıfır 2016 r6 fiyati 56 bin. 0 km 2016 r6 48 bin tl ye şu anda var mı satışı? Bilgi için soruyorum.
Yamahanın resmi sitesi hocam buyrun.
https://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/supersport/yzf-r6.aspx?year=2016
-
TlntS adlı üyeden alıntı
Tints selam,resmi sitesindeki fiyattan hangi bayide var ? Fiyat tavsiye edilen satış rakamı. İstanbul'daki büyük bayilere sorun,ben sordum ama atladığım varsa veya sizin bildiginiz öğrenmek isterim. Ayrıca piyasayi az çok takip ettigimiz malum siteye girin bakın,r6 piyasası ne alemde. Ayrıca en buyuk bayilerden birinin 2 hafta önce bana söylediği aynen şu "abi 2017 64 tl den çıkınca ,piyasada sıfır km 2016 r6 kalmadı 48.5 larda alan aldı, kalanlarda fiyatı 55 lere çekti " biz bunu konuştuğumuzda 2600 tl lik zam daha gelmemişti. Varsa 48.5 dan sıfır km 2016 gerçekten bilmek isterim. ( alan aldı dediği zamanlar bundan 3 ay önceyi kastediyor )
-
Salurbey adlı üyeden alıntı
Tints selam,resmi sitesindeki fiyattan hangi bayide var ? Fiyat tavsiye edilen satış rakamı. İstanbul'daki büyük bayilere sorun,ben sordum ama atladığım varsa veya sizin bildiginiz öğrenmek isterim. Ayrıca piyasayi az çok takip ettigimiz malum siteye girin bakın,r6 piyasası ne alemde. Ayrıca en buyuk bayilerden birinin 2 hafta önce bana söylediği aynen şu "abi 2017 64 tl den çıkınca ,piyasada sıfır km 2016 r6 kalmadı 48.5 larda alan aldı, kalanlarda fiyatı 55 lere çekti " biz bunu konuştuğumuzda 2600 tl lik zam daha gelmemişti. Varsa 48.5 dan sıfır km 2016 gerçekten bilmek isterim. ( alan aldı dediği zamanlar bundan 3 ay önceyi kastediyor )
dostum millet uyanik. acikcasi kara duzen viraj delisi denilen ve bu yuzden bir cok kisinin olumune bile sebep olan 2016 alacaginiza uzerinde zaten kendiniz yaptirsaniz 20 bini asacak hatta bazilarini yaptiramicaniz ozelliklerle gelen 2017 alsaniz daha iyi. bayilerde 2016 varsada demekki yamahanin tavsiye fiyatiyla degilde artan fiyat sebebi ile daha karli satmak istiyorlar. tavsiyem bu yil 600lerde 636 olacak ama onunda servis berbat. litrelikte 1000rr oda talep var diye ayda bir zam yapio. bende suan bu aralarda kaldim sanirim bu sene almicam millette 2, elde sifirdan fazla fiyat istio sezon basladi ya. gorucem agustosta sezon sonuna fiyatlari kirip yalvarcaklar alin diye hele bide elektronik donanimli 2017 veya 18 600rrlar gelsin. suanki 600rrlar ve r6 nasi patlicak milletin elinde. 2015-16 1000rrlar 43-50 bin arasi, r6 alacaginiza onlari tercih edin derim.
-
Motosiklet Eğitmeni
600cc ve üzeri spor motosikletler hiçbir zaman değer kaybetmez çünkü cazibelerini de kaybetmiyorlar.
Hava atmak için alınan motosikletler bunlar ve havayı atacağınız kesim için 2003 model cbr ile 2017 arasında bir fark yoktur.
Her ikisinide gören;
-vauvv yarış kawazakisi
diyeceği için son model olsun diye takıntı yapmanıza gerek yok.
Yani bu motorların sezonu yoktur fiyatı asla düşmez.
Ancak tek tük paraya sıkışan veya model yükseltmek isteyip bir an önce elimden çıksın diye telaşe eden satıcı denk gelirse belki birkaç bin lira ucuza bulursunuz.
Üstelik pahalı motorlar bunlar ve alıcısı genellikle parası cebinde olan adamlar.
Yani aman elimden çıksın bir an önce paraya çevireyim diyen yek tük çıkar.
Satışının acelesi yoktur dediğim gibi çünkü aa benim 2003 cbr artık havasını kaybetti hemen 2017 alayım ele güne karşı sosyetem kaçmasın diyen de yok.
Hepimizin farkında olduğu gibi 2003 cbr de r6 da hala havalı hala geçerliliğini koruyan motosikletler.
Bunun dışında performans farkları için yeni model arayan arkadaşlar da teknik detaylara iyi baksınlar.
Son 10 senedir 600cc segmentinde yeni modellerine ekstra performans ekleyebilen bildiğim tek marka kawasaki.
O da zx 6r de.
E sen yolda kullanacaksan 636 alacaksın yani yine eline fazla bir şey geçmeyecek.
R6 için beklentim vardı bu performans konusunda ama pist sürüşünde bir takım donanımsal avantajlar dışında performans açısından hiç bir fark olmadığını bizzat gördüm.
Ulem ihtiyarladık acaba bende mi sorun var diye düşünüyordum.
Fakat yarış sezonu başlayınca hem stok yarışlarında hem de boğazına kadar modifiyeli wss da eski ve yeni R6'ların kapışmalarını seyrettik.
Eski R6 yenisinden hiçde geri kalmıyor.
Tüm bunlardan sonra elimizde kalan Daytona ve Mv Agusta'nın F3 modeli.
Yani süpriz yok, hayal kırıklığı yok çünkü beklenti yüksek değil.
Üstelik özellikle F3 inanılmaz atılım yaptığı gibi Mv grubu yarış işini acaip ciddiye almaya başladı.
Fakat bu iki motor neredeyse 700cc lere yaklaşıyor ve bu seferde ulem ya 636 olsun bizim olsun demek var ya da gözü karartıp suzukinin 750cc modeline göz kırpmak var.
Oralara çıkınca bu sefer ducati bende varım diyor.
Velhasıl Türkiye şartlarında gerçekçi davranmak zorunda kalacak ve elinizden en kolay çıkaracağınız modele yöneleceksiniz.
Bir önemli nokta daha var.
Türkiye ehliyet sisteminde eu modeline entegre olmaya başladı.
Bunu detaylar ve sigorta sistemi de takip edecektir.
Bu da 600cc sporların fiyatlarını uçuracak.
Şu an sıfır kmde 600 fiyatlarının binliklere yaklaşmasının nedenide avrupa uygulamaları.
Burada ikinci el 600lük bulmak zorlaşmaya başladı.
Özellikle ehliyeti çok eski olmayan ya da yaşı genç sürücüler harıl harıl 600cc alıyorlar ve daha önce binlik almış olanlar ellerinden çıkarmaya çalışıyor.
Benim motor bile bin avroya yakın değer kaybetti.
Mesela ben satıp yeni 1000RR almak istiyordum ama model değişikliği 4bin avroya yakın fiyat bindirirken 2. Ellerde modeline göre 2 hatta 3 bin avroya yakın değer kaybı oldu.
Bu da beni 2. Ele yöneltiyor.
Birincisi yeni modelin ne getireceğine yönelik belirsizlik ikincisi ise daha önce 10bin avrodan aşağıya alamayacağım beğendiğim bir modelin 8bin avrolara kadar bulunabilir olması.
Bunları nasıl düşünüp karar vermeniz gerektiğine bir de farklı pencereden bakın diye yazıyorum.
Donanım farklılıklarına girmedim.
Bu tercihinizi nasıl etkiler bilmiyorum çünkü.
Kımisi tc olmalı derken bir başkası önemsemeyebilir.
Kimi abs şart derken bir başkası ben bunu pistte kullanıcam arkadaş diyebilir.
Dediğim gibi kişiseldir.
Ben sadece olayın hava atma ve performans kısmına değindim.
Özetle son model sporların geçen yılki modellerden 10-15bin lira fazla edecek bir üstünlükleri yok gibi duruyor.
Ama Türkiye şartlarında bu parayı verdiniz diye zararda etmezsiniz.
Enflasyon ve döviz fiyatları yeni modellere sürekli zam gelmesine neden oluyor ve bu durum haliyle 2.el fiyatlarını da yükseltiyor.
Son olarak bu 600cc japonların hepsi aynı fiyattır.
Aralarında en fazla 200 300 euro oynar.
Hadi yeni modelde bin euro olsun.
Bu yüzden x markasının 600cc sporu 50bine, y markasınınki 60bine satılıyorsa orada bir sorun var demektir.
Gidin x markasını alın. 10bin liranın ne günahı var.
-
06 Ağustos 2018, 23:56
#19
COQ adlı üyeden alıntı
600cc ve üzeri spor motosikletler hiçbir zaman değer kaybetmez çünkü cazibelerini de kaybetmiyorlar.
Hava atmak için alınan motosikletler bunlar ve havayı atacağınız kesim için 2003 model cbr ile 2017 arasında bir fark yoktur.
Her ikisinide gören;
-vauvv yarış kawazakisi
diyeceği için son model olsun diye takıntı yapmanıza gerek yok.
Yani bu motorların sezonu yoktur fiyatı asla düşmez.
Ancak tek tük paraya sıkışan veya model yükseltmek isteyip bir an önce elimden çıksın diye telaşe eden satıcı denk gelirse belki birkaç bin lira ucuza bulursunuz.
Üstelik pahalı motorlar bunlar ve alıcısı genellikle parası cebinde olan adamlar.
Yani aman elimden çıksın bir an önce paraya çevireyim diyen yek tük çıkar.
Satışının acelesi yoktur dediğim gibi çünkü aa benim 2003 cbr artık havasını kaybetti hemen 2017 alayım ele güne karşı sosyetem kaçmasın diyen de yok.
Hepimizin farkında olduğu gibi 2003 cbr de r6 da hala havalı hala geçerliliğini koruyan motosikletler.
Bunun dışında performans farkları için yeni model arayan arkadaşlar da teknik detaylara iyi baksınlar.
Son 10 senedir 600cc segmentinde yeni modellerine ekstra performans ekleyebilen bildiğim tek marka kawasaki.
O da zx 6r de.
E sen yolda kullanacaksan 636 alacaksın yani yine eline fazla bir şey geçmeyecek.
R6 için beklentim vardı bu performans konusunda ama pist sürüşünde bir takım donanımsal avantajlar dışında performans açısından hiç bir fark olmadığını bizzat gördüm.
Ulem ihtiyarladık acaba bende mi sorun var diye düşünüyordum.
Fakat yarış sezonu başlayınca hem stok yarışlarında hem de boğazına kadar modifiyeli wss da eski ve yeni R6'ların kapışmalarını seyrettik.
Eski R6 yenisinden hiçde geri kalmıyor.
Tüm bunlardan sonra elimizde kalan Daytona ve Mv Agusta'nın F3 modeli.
Yani süpriz yok, hayal kırıklığı yok çünkü beklenti yüksek değil.
Üstelik özellikle F3 inanılmaz atılım yaptığı gibi Mv grubu yarış işini acaip ciddiye almaya başladı.
Fakat bu iki motor neredeyse 700cc lere yaklaşıyor ve bu seferde ulem ya 636 olsun bizim olsun demek var ya da gözü karartıp suzukinin 750cc modeline göz kırpmak var.
Oralara çıkınca bu sefer ducati bende varım diyor.
Velhasıl Türkiye şartlarında gerçekçi davranmak zorunda kalacak ve elinizden en kolay çıkaracağınız modele yöneleceksiniz.
Bir önemli nokta daha var.
Türkiye ehliyet sisteminde eu modeline entegre olmaya başladı.
Bunu detaylar ve sigorta sistemi de takip edecektir.
Bu da 600cc sporların fiyatlarını uçuracak.
Şu an sıfır kmde 600 fiyatlarının binliklere yaklaşmasının nedenide avrupa uygulamaları.
Burada ikinci el 600lük bulmak zorlaşmaya başladı.
Özellikle ehliyeti çok eski olmayan ya da yaşı genç sürücüler harıl harıl 600cc alıyorlar ve daha önce binlik almış olanlar ellerinden çıkarmaya çalışıyor.
Benim motor bile bin avroya yakın değer kaybetti.
Mesela ben satıp yeni 1000RR almak istiyordum ama model değişikliği 4bin avroya yakın fiyat bindirirken 2. Ellerde modeline göre 2 hatta 3 bin avroya yakın değer kaybı oldu.
Bu da beni 2. Ele yöneltiyor.
Birincisi yeni modelin ne getireceğine yönelik belirsizlik ikincisi ise daha önce 10bin avrodan aşağıya alamayacağım beğendiğim bir modelin 8bin avrolara kadar bulunabilir olması.
Bunları nasıl düşünüp karar vermeniz gerektiğine bir de farklı pencereden bakın diye yazıyorum.
Donanım farklılıklarına girmedim.
Bu tercihinizi nasıl etkiler bilmiyorum çünkü.
Kımisi tc olmalı derken bir başkası önemsemeyebilir.
Kimi abs şart derken bir başkası ben bunu pistte kullanıcam arkadaş diyebilir.
Dediğim gibi kişiseldir.
Ben sadece olayın hava atma ve performans kısmına değindim.
Özetle son model sporların geçen yılki modellerden 10-15bin lira fazla edecek bir üstünlükleri yok gibi duruyor.
Ama Türkiye şartlarında bu parayı verdiniz diye zararda etmezsiniz.
Enflasyon ve döviz fiyatları yeni modellere sürekli zam gelmesine neden oluyor ve bu durum haliyle 2.el fiyatlarını da yükseltiyor.
Son olarak bu 600cc japonların hepsi aynı fiyattır.
Aralarında en fazla 200 300 euro oynar.
Hadi yeni modelde bin euro olsun.
Bu yüzden x markasının 600cc sporu 50bine, y markasınınki 60bine satılıyorsa orada bir sorun var demektir.
Gidin x markasını alın. 10bin liranın ne günahı var.
Şimdi ne yapalım. Dolar 5.3 oldu. 600rr 2018 modelini çıkarmadı. 2 aydır 600cc motosiklet bakıyorum. Ne yapalım abi sen iyi bilirsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)