2 ay içerisinde bir tane almak istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.
2 ay içerisinde bir tane almak istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.
4 sene evelle k1200gt almak üzereyken son dakikada vazgeçmiştim. Ve hala pişman oluyorum. Aynı fırsatı bulsam bir dakika bile düşünmem.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Yoğun çalışıyorum .yaz tatillerinde Ege Akdeniz yapmak için kullanacağım . 2 kez transalp ile yaptım. Müthiş eğlenceliydi. Rüzgar ve titreşim az olsa daha iyi olur. Çok etkileyici oluyor uzun yolda. Gece yorucu olmamalı.
Burada bmwli veya büyük ccli sorulara zor ve nadir cevap verilir. Verilen cevaplar da duyumlardan ibarettir. Burada ramzeyim çalışmadı ne yapayım, hangi stikeri seçeyim gibi sorulara cevaplar verilir. En iyisi siz ya başka forumlara sorun ya da bildiğinizi yapın. Her halükarda hayırlısı olsun.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
nerden yazmaya başlasam bilmiyorum.
k1200 lt 2005-2006 da üretimi bitti. iki kasası var biri ilk çıkan 99 du sanırım diğeri son 2 sene üretilen makyajlı kasa.
ilk kasada elektrikli orta sehpa yok. makyajlı kasada var
makyajlı kasada dijital gösterge ve topcase için merkezi kilit var
bakımları 10.000 km de bir olur. kendisi ağırdır ama 15-20 km den sonra ağırlığını pek hissetmezsin geri kalan özellikleri rt - gs ortak bmw özellikleri var
ısıtmalı elcik koltuk yol bigisayarı cruisie control elektrikli ön cam park aydınlatma vs.vs
yedekparçası pahalıdır sarf malzemeler hariç borusan siparişlerin 15 gün sonra gelir almanyadan. çok fazla elektirk aksesuar ve bazı sıkıntılarından dolayı bmw yerine 1200 gt yi çıkardı . 1200 gt de bitince k 1600 gt ve lt sınıfında 1600 gtl çıktı
benim bildiklerim bunlar geri kalanını internetten inglizce olarak aratabilirsin...
son olarak hayırlı olsun
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
güzel motor, rahat ,az yakiyor, güclü, cok agir, özellikle virajlarda acemi isi degil. piyasasi hizli degil. 1200 rt cok daha kullanisli piyasasi hizli kus gibi bir motor tavsiye ederim , üstelik cok daha yakisikli, vede hizli.
http://difm :cat:
Turing budur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------
Çok güzel
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:06 ----------
Harika bir konsol
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 ----------
Farklı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 ----------
Rahat ve konforlu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:12 ----------
İçinde bu var
cidden çok güzel yalnız kullanmak çok da rahat değildir diye düşünüyorum,,,ama bmw ve çok güzel görünüyor....evladiyelik...
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
Bir yerine iki mayo birden taşıyabilirsiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ----------
Ege ,Akdeniz ,akşam güneşi, Efes, olimpos ... Evet evet! görebiliyorum...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 ----------
Çok klasik ... Tam bir oldskool...
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
BMW's profilation of this bike
The latest generation of the luxury tourer BMW K 1200 LT perfectly fulfils your dream of dynamic travel. Its technology is state-of-the-art, its comfort is first class and it has everything for relaxed, powerful touring - whether on your own or with a passenger.
General information
Model: BMW K 1200 LT
Year: 2005
Category: Touring
Rating: 74.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 1171.00 ccm (71.45 cubic inches)
Engine type: In-line four, four-stroke
Power: 113.98 HP (83.2 kW)) @ 8000 RPM
Torque: 120.00 Nm (12.2 kgf-m or 88.5 ft.lbs) @ 5250 RPM
Compression: 10.8:1
Bore x stroke: 70.5 x 75.0 mm (2.8 x 3.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection. Electronic intake pipe injection / BMW engine management, Motronic MA 2.4 with overrun fuel cut-off
Fuel control: DOHC
Cooling system: Liquid
Gearbox: 5-speed
Transmission type,
final drive: Shaft drive (cardan)
Clutch: Single-disc dry clutch, hydraulically operated
Fuel consumption: 4.30 litres/100 km (23.3 km/l or 54.70 mpg)
Greenhouse gases: 99.8 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type: Bridge-type frame, die-cast aluminium, engine decoupled from vibrations through bearings
Rake (fork angle): 27.0°
Trail: 117 mm (4.6 inches)
Front suspension: BMW Motorrad Telelever
Front suspension travel: 35 mm (1.4 inches)
Rear suspension: Die-cast aluminium single-sided swing arm with BMW Motorrad Paralever
Rear suspension travel: 135 mm (5.3 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 160/70-ZR17
Front brakes: Double disc
Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 285 mm (11.2 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight: 353.5 kg (779.3 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc: 387.0 kg (853.2 pounds)
Power/weight ratio: 0.3224 HP/kg
Seat height: 770 mm (30.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,395 mm (54.9 inches)
Overall length: 2,502 mm (98.5 inches)
Overall width: 1,080 mm (42.5 inches)
Wheelbase: 1,637 mm (64.4 inches)
Fuel capacity: 24.00 litres (6.34 gallons)
Other specifications
Starter: Electric
Comments: ABS brakes.
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our other partners.
Ask questions Join the 05 BMW K 1200 LT discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------
Güzel filmler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------
Filmdeki trailer taklidde 3 mayo bile alabilirsiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------
cidden güzel makineler ama bana göre değil , ben pan europen 1100 kuıllandım o bile ağır kalıyor,çok rüzgar alıyorlar çok genişler yollarda sıkıntı oluyor bana göre kawasaki 1400 çok iyi fakat benim için son nokta hayabusa...
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
Harika
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 ----------
Waw
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------
Çok eğlenceli
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 ----------
Bu da ne!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:02 ----------
Gülümsetir di mı ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------
Bu biraz maksatını aşmış
Almanya'da yaşayan kuzenimde var. Sınıfına göre daha hesaplı yakıt sarfiyatı olduğunu söylemişti. Kendisi Münich'teki BMW firmasının Showroom'unda test ettikten sonra satın almış... Hala biniyor ama parçaları Almanya'da bile pahalıymış.
BMW 'nin bütün modelleri için geçerli mı bu? Yoksa sadece lt için mı ?
yol bilgisayarında 14.9 L / 100 km. yazıyor
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
O anlık ortalama değerdir canım.... Herhalde
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)