Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

BMW K 1200 GT vs. R 1200 RT

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    Birisi 4 silindir diğeri boxer.
    Biri daha sportif diğeri daha touring.
    Bu iki motoru sürüş izlenimi açısından kıyaslabilir miyiz.
    Gerçekten ikisi arasında kararsız kaldım. Smile5
    Uzun yol, ruzgar alma, yatış açıları, viraj alma, rahatlık...
    Şehir içinde kıvraklık, yakıt, eğlence...
    Arıza, 2. el satış, görünüş...

    Not: forumda bu konuyu bulamadım
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    kimse cevaplamadı mı?
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  3. #3

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Genelde eski model araç alırken hangisi temizse o tercih edilir.İkisi de 1200cc, hacim farkı yok Gt daha sportif kullanım ağırlıklı RT touring tipi yani uzun yola daha iyi gider...

    Daha iyi bilen mutlaka çıkar.

  4. #4
    tifosi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2003
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC 750 X
    Neye benziyorlar bir bakalım.
    BMW K 1200 GT



    BMW R 1200 RT

    İZMİR

  5. #5
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Hocam bu ikisinin birbiriyle alakası yok..RT bildiğimiz boxer.150 beygir KT nin yanında çok uysal bir motosiklet.KT si olan bir tanıdığım arkasında artçısı ile sabit 240 bir saat kullandığı olmuş.
    Bir de şöyle bir kıyaslama var.
    http://www.youtube.com/watch?v=85qb0Yz7Jtc&feature=fvw
    Kolpa Adamları

  6. #6
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu ikisinin birbiriyle alakası yok..RT bildiğimiz boxer.150 beygir KT nin yanında çok uysal bir motosiklet.KT si olan bir tanıdığım arkasında artçısı ile sabit 240 bir saat kullandığı olmuş.
    Benim de kafamdaski soru bu, yani 600 cc transalpten sonra kt gibi güçlü bi makine gerekir mi? Uzun zamandır dört silindire ağzımın suyu akıyor bu da ayrı bir gerçek.
    Performans açısından o kadar farklı olur mu?
    Ayrıca sormak istediğim bir diğer konu da; artçı konforu?
    Bir saat 240 kt ile seyahat etti demişsiniz. RT nin KT ye oranla artçıya hiç rüzgar hissettirmediğini duymuştum.
    Bilenlerin yorumlarını bekliyorum.
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  7. #7
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    kullanıcılar yorumlarınızı bekliyorum
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  8. #8
    omersirin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Motosikleti
    Gara Yılan, Nam-ı Diğer Bandit 650 SA ve F 800 S
    Bu soru bizi aşar "aga"..şimdi garip bir sosyal sorumluluktan bilen bilmeyen herkes cevap yazmak zorunda hissedecek kendi Ben de bunun hastasıyım!
    Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)

  9. #9
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    ikiside rahat ettirir ama rt nin piyasası daha hareketli ayrıca rt de radyo cd çalar var ama gt de yok diye biliyorum bakım masrafı olarak rt gt ye göre daha hesaplı esa ewa rdc abs elektrikli ön cam elcik ısıtma koltuk ısıtma yol bilgisayarı gibi aksesuarlarda iki modelde de var bu sorunun cevabı sende saklı en güzeli sen bi bmw satıcısına git ve ikisini test et
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  10. #10
    M.Ozbayrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS
    Kardeşim benim motorum R1200 GS her yola uysun diye ama BMW deyince akla hava soğutmalı boksör motor gelir bu bir efsanedir ikisi arasında R 1200 RT benim tercihim olur daha da ekonomiktir bakımı da daha kolaydır diye düşünüyorum.

  11. #11
    lastresort78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Deauville NT700V
    Hocam R1200RT'nin 2011 test sürüşüne katıldım 220 hiç hissettirmeden kat ettirdi. Bana sorarsan ikiside tarz olarak birbirlerine çok yakınlar ivmelenme senin için ne kadar önemli bilemem ama eğer şehir içi diyorsan zaten ikiside yanlış tercih derim. 1200 RT dediğin gibi çift silindir, mp3 player, gibi artıları var 1200GT ise 150PS kararı sen vereceksin :D

  12. #12
    simyacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    2014 tmax
    hocam bırak bnuları al bı ducatı multıstrada 1200s hayatını dagdada sehırdede uzunyoldada yasa ...ben oyle yapcam
    daha önce beynini götüremediğin yere motorunu götürme!!!
    ybr250-vstrom-600f-fz6-fazer1000-cbf1000-z1000sx(-xcity250&crosstourer1200)

  13. #13
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    Öncelikle şunu belirteyim motorsikleti daha çok touring amaçlı hafta sonu, günübirlik gezileri için kullanıyorum. Şehir içinde ulaşım için değil zevk için biniyorum.
    Hayalimde kafama göre birisini daha bulup 2 motor uzun turlara çıkma planları var.
    Bu hayali yaşarken virajlarda hangi motor benim yüzümde anlamsız bi sırıtmaya sebep olur esas soru bu.
    Adanada yaşıyorum Tarsus BMW de motorlar test edilebiliyor mu? Bileniniz var mı? Önceden randevu almak gerekir mi?
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  14. #14
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Kesinlikle BMW K 1200 GT alırdım ben. Dört herzaman iki den iyidir

  15. #15
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    kaynak motoprofi.com
    (Her ne kadar ingilizcesini bulabilsem de ilgilerinize.)

    TECHNICAL SPECIFICATION
    Model ID
    Manufacturer (Make) BMW
    Model Name K 1200 GT
    Year 2008
    Category(class) Touring
    Engine
    Engine Capacity (Displacement) 1157 ccm (70.6 cubic inches)
    Engine Type In-line four
    Bore x Stroke Ø79.0 mm x 59.0 mm (Ø3.11 inches x 2.32 inches)
    Bore/Stroke Ratio 1.34
    Compression Ratio 13.0:1
    Stroke 4
    Valves per Cylinder 4
    Fuel System(Carburetion) Injection. Electronic intake pipe injection/digital engine management including knock sensor (BMS-K)
    Starter System Electric
    Cooling System Liquid
    Powertrain
    Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, hydraulically operated
    Gearbox 6 speed
    Transmission (Final Drive) Shaft drive (cardan)
    Chassis/Suspension/Brakes
    Frame Type Bridge-type frame, cast aluminium, load-bearing engine
    Front Suspension BMW Motorrad Duolever
    Front Suspension Travel 115 mm (4.53 inches)
    Rear Suspension Cast aluminium single-sided swing arm with BMW Motorrad Paralever
    Rear Suspension Travel 135 mm (5.31 inches)
    Front Brakes Double disc. ABS
    Front Brakes Diameter Ø320 mm (Ø12.6 inches)
    Rear Brakes Single disc. ABS
    Rear Brakes Diameter Ø294 mm (Ø11.57 inches)
    Front Tire 120/70-17
    Rear Tire 180/55-17
    Dimensions
    Overall Length 2318 mm (91.26 inches)
    Overall Width 965 mm (37.99 inches)
    Seat Height 820 mm (32.28 inches)
    Fork Angle (Rake) 29.2° degrees
    Trail 120 mm (4.72 inches)
    Wheelbase 1572 mm (61.89 inches)
    Dry Weight 249.0 kg (549 lb)
    Boş Ağırlık (resmi site) 282kg (tam dolu depoyla)
    Kuru Ağırlık (resmi site)249 kg

    Curb Weight 282.0 kg (622 lb)
    Fuel Capacity 24.00 litres (6.34 gallons)
    Yakıt deposu 24 litre (bmw resmi site)
    Reserve Fuel Capacity 2.00 litres (0.53 gallons)
    Performance
    Max Power 150.19 HP (109.6 kW) at 9500 RPM
    Max Torque 130.00 Nm (95.59 ft*lbs) at 7750 RPM
    Power/Weight Ratio 0.53 Hp/Kg
    Top Speed -
    Acceleration (dart, speedup) time
    0-100 km/h 3.5 seconds
    0-60 mph 3.3 seconds
    # 1/4 mile
    -
    # 60 to 140 km/h, highest gear
    -
    Fuel Consumption 4.80 litres/100km (48.98 mpg)
    120 km/h sabit hızla 5.8 litre/100km


    TECHNICAL SPECIFICATION
    Model ID
    Manufacturer (Make) BMW
    Model Name R 1200 RT
    Year 2008
    Category(class) Touring
    Engine
    Engine Capacity (Displacement) 1170 ccm (71.4 cubic inches)
    Engine Type Two cylinder boxer
    Bore x Stroke Ø101.0 mm x 73.0 mm (Ø3.98 inches x 2.87 inches)
    Bore/Stroke Ratio 1.38
    Compression Ratio 12.0:1
    Stroke 2
    Valves per Cylinder 4
    Timing System SOHC
    Fuel System(Carburetion) Injection. Electronic intake pipe injection/BMS-K digital engine management with overrun fuel cut-off, twin-spark ignition
    Starter System Electric
    Cooling System Oil & air
    Powertrain
    Clutch Single dry plate clutch, hydraulically operated
    Gearbox 6 speed
    Transmission (Final Drive) Shaft drive (cardan)
    Chassis/Suspension/Brakes
    Frame Type Two-section frame consisting of front and rear sections, load bearing engine-gearbox unit
    Front Suspension BMW Motorrad Telelever
    Front Suspension Travel 120 mm (4.72 inches)
    Rear Suspension Cast aluminium single-sided swing arm with BMW Motorrad Paralever
    Rear Suspension Travel 135 mm (5.31 inches)
    Front Brakes Double disc
    Front Brakes Diameter Ø320 mm (Ø12.6 inches)
    Rear Brakes Single disc
    Rear Brakes Diameter Ø265 mm (Ø10.43 inches)
    Front Tire 120/70-17
    Rear Tire 180/55-17
    Dimensions
    Overall Length 2082 mm (81.97 inches)
    Seat Height 820 mm (32.28 inches)
    Fork Angle (Rake) 26.2° degrees
    Trail 116 mm (4.57 inches)
    Wheelbase 1485 mm (58.46 inches)
    Dry Weight 182.0 kg (401 lb)
    Boş Ağırlık (resmi site) 259kg (tam dolu depoyla)
    Kuru Ağırlık (resmi site)229 kg

    Curb Weight 204.0 kg (450 lb)
    Fuel Capacity 16.00 litres (4.23 gallons)
    Yakıt deposu 27 litre (bmw resmi site)
    Reserve Fuel Capacity 2.00 litres (0.53 gallons)
    Performance
    Max Power 108.62 HP (79.3 kW) at 7500 RPM
    Max Torque 115.00 Nm (84.56 ft*lbs) at 6000 RPM
    Power/Weight Ratio 0.53 Hp/Kg
    Top Speed -
    Acceleration (dart, speedup) time
    0-100 km/h 3.5 seconds
    0-60 mph 3.3 seconds
    # 1/4 mile
    -
    # 60 to 140 km/h, highest gear
    -
    Fuel Consumption 3.60 litres/100km (65.3 mpg)
    120 km/h sabit hızla 4.8 litre/100 km
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  16. #16

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Tuhaf,ikisi de 100km/h'a 3,5 saniyede ulaşıyor.

  17. #17
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    Alıntı jönysf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle BMW K 1200 GT alırdım ben. Dört herzaman iki den iyidir
    Teknik verilere bakılınca hızlanmada bir fark görülmüyor. Acaba veriler yanlış mı?
    Eğer doğruysa hem yakıt tasarrufu, hem tamir ve servis masrafları açısından bakarsak oylar RT den yana duruyor.
    Boxer motorun ağırlık merkezini olabildiğince aşağıya çekmesi, adeta denge çubuğu görevi ile acaba daha konforlu bir sürüş mü vaadediyor?
    Tüm bunları düşününce 4 silindir sadece sesten, kulaklarımıza akustik bir ziyafetten mi ibaret?
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  18. #18
    lastresort78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Deauville NT700V
    ikisinin yan yana durmuş hali :D
    http://www.youtube.com/watch?v=4-eAgnXchCk

    Hocam sana şöyle bir bilgi vereyim Ankarada Başbakanlık koruma polisleri 1200RT kullanıyor fiyatları biribilerine yakın olmasına rağmen Emniyet Genel Müdürlüğü RT'yi seçmiş bi bildikleri vardır diyorum. Ama bende ikisinden birini 4, 5 aydır düşünüyordum. Arkadaşımın RT'si satılık ama sanırım GT daha güzel duruyor videoda da bunu görebilirisin.

    Ekonomi diyorsan RT daha sportif görüntü diyorsan GT ama touring diyorsan sana başka bir marka önereyim ABD'de yılın toruing'ine bak derim.

    http://www.youtube.com/watch?v=UrW2mxnaHAc

  19. #19
    il_ragazzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/İstinye
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS - BMW K 1300 R
    Arkadaşlar her ikisini de uzun kilometreler kullanan biri olarak tartışmasız RT. Bunu ancak her ikisini de kullandıktan sonra anlayabiliyosunuz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:52 ----------

    Alıntı jönysf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle BMW K 1200 GT alırdım ben. Dört herzaman iki den iyidir
    Bu tamamen amatörce bir düşünce.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------

    Bu arada RT makyajlandı ve motoru üstten çift eksantrikli olarak yenilendi. Yukardaki veriler 2010 öncesi RT'ler içindir ayrıca K 1200 GT yerine çıkarılan K 1300 GT artık üretilmeyecek yerine 1600 cc olan K 1600 GT ve GTL geliyor ( Kullanmak için sabırsızlanıyorum). Bilginize...

  20. #20
    lastresort78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Deauville NT700V
    Alıntı il_ragazzo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar her ikisini de uzun kilometreler kullanan biri olarak tartışmasız RT. Bunu ancak her ikisini de kullandıktan sonra anlayabiliyosunuz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:52 ----------



    Bu tamamen amatörce bir düşünce.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------

    Bu arada RT makyajlandı ve motoru üstten çift eksantrikli olarak yenilendi. Yukardaki veriler 2010 öncesi RT'ler içindir ayrıca K 1200 GT yerine çıkarılan K 1300 GT artık üretilmeyecek yerine 1600 cc olan K 1600 GT ve GTL geliyor ( Kullanmak için sabırsızlanıyorum). Bilginize...

    Bu güzel bilgiler için teşekkür ederiz


    ANES MOTOR
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler