Kadın sürücü düz yolda giden motosikletliyi çarpıp öldürüyordu

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Bakırköy sahil yolunda bir otomobilin sollama yaptığı sırada çarpması sonucu ölümden dönen motosikletli, çılgına dönerek kendisine çarpan aracı takip etti. Sürücüye tepki gösteren motosikletli, diğer sürücülerin müdahalesi sonrasında olay yerinden ayrılırken, yaşanan anlar kameraya yansıdı.

Olay, Bakırköy sahil yolunda yaşandı. Edinilen bilgiye göre, sahil yolunda ilerleyen motosikletli, şerit değiştiren sürücünün otomobiliyle çarpması sonucu ölümden döndü. Kazayı şans eseri hasar almadan atlatan motosikleti, kazadan sonra çılgına dönerek kendisine çarpan otomobili kovalamaya başladı. Yüksek sesle otomobil sürücüsünün sağa çekmesini söyleyerek kovalayan motosikletli, bir süre sonra aracı durdurmayı başardı. Motosikletli tutanak tutmak istediğini söyledi. Bu sırada trafikteki diğer sürücüler olaya müdahale olarak, motosikletliye küfürler savurup olay yerinden uzaklaştırdı. Yaşanan bu anlar ise motosikletlinin kask kamerasına saniye saniye yansıdı.




https://streamable.com/dg77nc

bGkYw2.jpg


HzSH6r.jpg


LzgVMP.jpg


rVgkYW.jpg


zRI245.jpg
 

Ekli dosyalar

  • motorcuya-saldirdilar.jpg
    motorcuya-saldirdilar.jpg
    73.8 KB · Görüntüleme: 22,890
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Motosiklet sürücüsüne çarpıp kaçmaya çalışan kadın sürücü

Az once arkadasimin basina gelen olay.

Sahil yolu Atakoy-bakirkoy istikametinde sag seritte ilerlerken, bir surucu seridine dalarak makas atmak istiyor.

araci, sag arka kapi kismindan bizimkine carpiyor, bizimki sendeliyor ama dusmuyor. Hiz sanirim 70 km/s civari. Dusse hayati bitecek belki.

Neyse kadin orali olmuyor, kaciyor. bizimki sinirli bir sekilde kadini takip ediyor ve saga cekmesi icin bagiriyor.

Kadin kaciyor bi 500 metre kovalamaca sonucu kadin sol seritte duruyor, cami indiriyor, bizimki "saga cek tutanak tutucaz, yoksa ilk isiklarda arabani dagitirim" diyor.

Bu sirada kadin annem hasta tarzi birseyler soyluyor. kask kamerasinda sesi cok az tam anlamadim.

sonra yoldan gecen kahraman insanlarimiz bizimkine kufur ederek geliyor ve bizimkini dovmeye kalkiyorlar. Kadini rahat birak miktirgit o... cocuguu falan.

Bizimki linç yiyecek, mecbur ordan uzaklasip 155 i arayip kadindan ve bunu dovmeye kalkanlardan sikayetci oluyor.

Arkadasim izin verise videoyu daha sonra ekleyecegim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Gerçekten bu ülkeden gitmenin vakti geldi de geçiyor bile.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,753
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Geçmiş olsun. Dün akşam iş yerinden çıkışta servis minibüsü tam kapının önüne çekmiş. Önü arkası bomboş. Kapıdan dışarısı cadde. Adama dedim ki bana buradan çıkışta göremediğim için araç çarpsa, umurunda olmaz değil mi? dedim. Aldığım cevap sırıtarak olmaz tabii. Ölür müsün öldürür müsün? Dedim ben buna dalayım, içimden 10'a kadar saydım. Ben böyle cevabın ta ......... deyip ayrıldım. Bu akşam hesaplaşacağız bakalım.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Geçmiş olsun kaçıyorsa hiç o tarz hareketlere girmeyeceksin biri orda bıçaklasa yada silah çekip vursa arkadaşın giderdi boşu boşuna. Plakasıyla beraber gidip olay görüntüleriyle şikayetçi olacaksın. Elinde kamera kaydı olmasa kadının beyanı esastır olayı işin içine girdi mi oradan sıyrılamaz.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Geçmiş olsun, trafikte kadınlara baktığım zaman etrafını hiç önemsemeyen arkasında kıyamet kopsa umrunda olmayan tipler olarak karşıma çıkıyor hepsi, dün en basitinden arabayı bir yere koydu her iki yerden de araba geçemedi, diğer gördüklerim dengesiz şerit değiştirmeler, şeritde dolaşmalar gibi gibi sorunlar bu kadar heyacanlıysanız binmeyin kimsenin canına, vaktine ve malına zarar vermeye hakkınız yok, istisnalar varmı var ama oda işte yıldızlar falan dizilirse denk geliyor :).
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Az once arkadasimin basina gelen olay.

Sahil yolu Atakoy-bakirkoy istikametinde sag seritte ilerlerken, bir surucu seridine dalarak makas atmak istiyor.

araci, sag arka kapi kismindan bizimkine carpiyor, bizimki sendeliyor ama dusmuyor. Hiz sanirim 70 km/s civari. Dusse hayati bitecek belki.

Neyse kadin orali olmuyor, kaciyor. bizimki sinirli bir sekilde kadini takip ediyor ve saga cekmesi icin bagiriyor.

Kadin kaciyor bi 500 metre kovalamaca sonucu kadin sol seritte duruyor, cami indiriyor, bizimki "saga cek tutanak tutucaz, yoksa ilk isiklarda arabani dagitirim" diyor.

Bu sirada kadin annem hasta tarzi birseyler soyluyor. kask kamerasinda sesi cok az tam anlamadim.

sonra yoldan gecen kahraman insanlarimiz bizimkine kufur ederek geliyor ve bizimkini dovmeye kalkiyorlar. Kadini rahat birak miktirgit o... cocuguu falan.

Bizimki linç yiyecek, mecbur ordan uzaklasip 155 i arayip kadindan ve bunu dovmeye kalkanlardan sikayetci oluyor.

Arkadasim izin verise videoyu daha sonra ekleyecegim.

Hakliyken haksiz olma durumu biraz. Olayin sokuyla sakinlesememis, o da normal. Asil o kufreden arkadas ceza almali, neyin ne oldugunu bilmeden daldigi icin.
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
429
Arkadaşın İst'da motosiklet kullanıyorsa 2x sakin kalması gerek.Malum şehrimiz taşralı, metropolde yaşamasını bilmeyen kadın erkek,zengin fakir farketmeden davarların bol bulunduğu bir diyar.

Bu arada o küfür eden lavuğa ilk s...git dediğinde sert tepki verseydi veya yumruğu vurup uzatsaydı o kadar ileri gidemezdi emin ol,tücrübeyle sabit.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Şaka gibi olay .mci onun bunun cocuklarina bak ben bu su bidonuna azan milletin biyerine koyayım. Motorcu arkadas yerden goge kadar hakli. O kadinin da anasini sey yapayim geberir insallah itin dogurdugu.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
motosiklet surucusunun arkadasim olmasindan bagimsiz olarak kisisel yorumum su:

1-Araba surucusu bilincli bir sekilde, motosiklet surucusunun seridine giriyor. Carpma amaci olmasa bile, yaptigi davranisin ölumcul sonuclari var.

2-Carpiyor, yani kazaya karisiyor ve kaciyor. carparak kacmasi suc.

3-Bu dunyada var olmamasi gereken yaratik, carptigi insan olumden dondu, kacip gidiyor. insan hayatini hice saymaktan daha alcakca cok az davranis vardir.

4-sagdaki beyaz arac ta embesil. "kadin o bosver devam et" diyor. ulan hiyar oglu hiyar ortada trafik kazasi var. Motosiklet surucusunun tek istedigi sey "tutanak"

5-Eger orda olsaydim o sonradan kufur ederek gelen döt lalesinin dilini koparip dötune sokardim.

6-kadin olmasi, isledigi sucu hafifletmiyor. insan degil o yaratik kadin olasa ne olacak?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Büyük geçmiş olsun, ne desek boş, Allah hepimizi korusun cennet vatanımızda.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
427
Motosikleti
22" Bajaj NS 200 - 25" Pcx DLX
Bağğyan diye gelip yine kadını aşağılayan o.cocugu demesi :)

Şikayetçi olsun tabii ama malesef bir cacık olacağını düşünmüyorum. Geçmiş olsun.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
videoyu ben yuklemistim ucretsiz site, asiri yuklenmeden silinmis. birazdan yeni link paylasirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

https://streamable.com/dg77nc


yeni link
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,251
Motosikleti
Yok
....................................

Ulan yani sanki benim başıma gelmiş gibi sinirlendim videoyu seyrederken. Bu ne arsızlık, ne utanmazlık, ne pişkinlik yahu? Hem adama çarpacaksın, sonra hiç bir şey olmamış gibi, "S*kmişim senin motosikletini" dercesine rahat rahat sürüşüne devam edeceksin.

............................

Yani işte çok kötü şeyler bunlar.Böyle bir pişkinlik durumunda her insanın kan beynine çıkar haliyle, motorcu arkadaş sonuna kadar haklı burda bence.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
O gelen dallamaya direk kaskla uçarak kafayı gömerdim heralde benim kadar sakin adamı bile çıldırttı.Kaza yapan arkadaş gerçekten çok korkmuş sesinden sinirinden adrenalinden belli.Birazda millet ne olduğunu anlamamış.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
34 KE 1615 plakalı Doblo kullanıcısı küfürbaz arkadaş telefon numarası belli olacak diye korkusundan ilanını sahibinden.com'dan kaldırmış.

Unutmayın, unutturmayın. Bugün bu motorcu kardeşimize, yarın bize..





 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
144
Doblocu tam ülkenin özeti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

34 KE 1615 plakalı Doblo kullanıcısı küfürbaz arkadaş telefon numarası belli olacak diye korkusundan ilanını sahibinden.com'dan kaldırmış.

Unutmayın, unutturmayın. Bugün bu motorcu kardeşimize, yarın bize..

[url]https://i.hizliresim.com/7z6f3f5.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/ewvg9pq.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/i5xmdt0.jpg[/url]

Numarası varmı elinizde? Ekside yazayım numarasını da ifşa olsun. Gerçekten bu kadar kolaymı ana avrat gitmek? Bu kadar düşük IQ'lu olan insan yoktur diyordum ama varmış. İnsan bir sorar, hayırdır nedir diye. 2 gr "" için hemen kadını savunuyor. Zeka düşüklüğü.

edit: Delikanlı doblocu kro baya tırsmış. Arkadaşın dediği gibi o küfür duyduğun an kafasına yapıştıracaksın. Video sahibine geçmiş olsun. Triggerlandım yine.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst