Harley görünümlü Kanuni

Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Bu fotolar motordelisi.com'dan alıntıdır.
120ot7vg1bu.jpg

28042003174613lastikler8ku.jpg

155na9it1ez.jpg


Benim fikrimi sorarsanız motor muhteşem motorun kanuniye benzer yanı kalmamış. Sadece motorun üzerinde Kanuni yazısı işi bozuyor. O kadar kusur Paris Hilton'dada olur. :queen:
:bestmt:

*****************UYARIDIR..!!*************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
SAYFA DÜZENİNİ ETKİLEDİĞİ İÇİN RESİM/RESİMLER YENİDEN DÜZENLENMİŞTİR
foruma BÜYÜK boyutta resim göndermeyiniz ..!!
lütfen resminizin boyutunu küçülterek gönderme yapınız.!!
*********************I*********************
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu resmi sanirim bir cok kisi gormustur barisci kardesim..
Sahibi meshur oldu walla tomahawk nickli bir arkadas sanirim benim bile aklimda kalmis. :cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
merak ettim bu farların hepsi bir anda yanarmı eğer yanıyosa nasıl bir şarj dinamosu ile besleniyor termik santral fakan olmalı :cherry:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Ne gerek var bu kadar masrafa,bu masrafı edene kadar üstüne biraz daha koy düzgün bşi al.Dogan görünümlü şahin gbi bşi olmuş :queen:
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
27
motorun içi yine kanuni ama silindir boslugunu guzel kapatmıs :thumleft: :thumleft:
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
180
*conqueror*
Bu resmi sanirim bir cok kisi gormustur barisci kardesim..
Sahibi meshur oldu walla tomahawk nickli bir arkadas sanirim benim bile aklimda kalmis.


evet bu eski bir resim ama sağol yeniden hatırladık...
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Resmin yollanış tarihine baktım gerçektende eski resimmiş pardon.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
229
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Barış barıştır barıştırır barışmayanları :bounce:
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
82
SELAM ARKADAŞLAR
gercekten uğraşmış bunu yapan arkadaş ama bana göre jınlun olsa daha büyük ebatda çünkü daha çok güzel olurdu.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
205
uğraş iyi ... zaman geçirmiş ... eksoz değişse imiş bari .
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
122
Arkadaş özenmiş lakin eşeğe altın semer vursan yine eşektir
parasına yazık etmiş bence
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Arkadaş özenmiş lakin eşeğe altın semer vursan yine eşektir
parasına yazık etmiş bence
Aynen katılıyorum. Ama motordan anlamayan birine Harley diye yutturabilirsin ama kendini asla kandıramazsın.

Barış barıştır barıştırır barışmayanları
Okulyolu af buyur :silent: :sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu alet eski hatta satılıktı
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
pacino,
sende motor bile yok baba ya sen niye milleti ha bire bokluyon anlamıyom bence muhteşem olmuş benim ilk morum bir mobiletti daha sonra hondam oldu piaggiom oldu yamaham oldu ktm aldım ama o mobilet markasıda puch tu en çok sevdiğim motordu daha iyisine bin sevinelim öyle motoru olmadan ahkam kesme :farao:
 
Katılım
1 Eyl 2004
Mesajlar
329
pacino' Alıntı:
Arkadaş özenmiş lakin eşeğe altın semer vursan yine eşektir
parasına yazık etmiş bence

ben bu yapılanı modifiye olarak adlandırıyorum ve modifiye insanın zevklerine uygun olarak aracına parçalar takması veya şeklini değiştirmesidir...
üzgünüm ama herkes harley alamıyor.kimsenin kimseyi kandırdığıda yok...
adam özenmiş yapmış ve kutluyorum çok güzel olmuş..direk böyle üretip satsalar daha pahalıya ve daha çok satarlar....
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya güzel arkadaşlarım nie adam gibi bişey yapan adama bok atar yaptığı şeyi sıçar batırırsınız.sözüm kendini bilmez saçma sapan şeyler yazan arkadaşlarıma.hem sana veya size ne adam iyi veya kötü kendi isteği doğrultusunda bişiler yapmış.senin bu işi boklamana ne gerek var.ben de 250mct me modifiye yapıp dolaşaıyorum ki ben bu modifi,yeyi yapan arkadaşın yerinde olsam sana bu densizliği yapma hakkını vermezdim ki belki de o arkadaş sessizliğini bozmak istemiyordur!!!bu arada sadece kendi fikrini beyan eden arkadaşlar gibi sende "bence ii olmamış" desende adam akıllı bi yorum yapsan hiç fena olmazdı.biraz abatmış olabilirm ama napiim kardeşler bence kötü de olsa bu şekilde tabirler çok yanlış.hepinizden özür diler teşekkür ederim :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
122
tüm arkadaşlara yaptıkları yorumları kendilerine iade ediyorum
herkese cevap verilecek yakında
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
pacino sana katılıyorumm...al hyosungu vur kanuniye.... :queen:

bak şimdi bbrr abimin kafasına koca bir kaya attımmm...

barışcı26 sen bu sitenin gülüsün kardeşimm... :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
pacino avukattır bbrr abicim...azıcıkda benim uşaktan torpağım olur...dikkat et valla kendisi profesyonel hatipdir...

yav beyler herkes tabiri caizse öksürükten nem kapıyor...

bbrr ve pacino ikinizide çok seviyorumm...lütfen kırmayalım birbirimizi...gereksiz bir konu uzatmaya bile değmez...

şunu anlıyorumki bizim hiçbir düşünceye saygımız yokk...yanlışmıyım.. :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst