Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: rebelrider67; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    520
    Görüntü.
    50.084

    Genç bir kardeşiniz olarak @ckarakan

    Genç bir kardeşiniz olarak @ckarakan
  2. zamanında bu başlığa az mı gülmüştük ya...

    zamanında bu başlığa az mı gülmüştük ya hortlatayım dedim :D
  3. Bajaj 17nin altında gelmez kimse boşuna ümitlenmesin

    17nin altında gelmez kimse boşuna ümitlenmesin
  4. Ne kadar basit görünüyo dimi :D:D:D:D:D

    Ne kadar basit görünüyo dimi :D:D:D:D:D
  5. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    1.206

    Hayırlı olsun kardeşim

    Hayırlı olsun kardeşim
  6. Cevaplar
    29
    Görüntü.
    5.634

    Önce ehliyeti ve ekipmanları dizsin sonra da 2.el...

    Önce ehliyeti ve ekipmanları dizsin sonra da 2.el bi ybr veya mondial drift alsın
  7. Okuldaki dersleri telafi edebileceğini...

    Okuldaki dersleri telafi edebileceğini düşünüyosan bence direksiyon dersine gitmelisin sonuçta birisi pratik öğreticek diğerindeki bilgiler ise kitaplarda var
  8. O kadar kornayı bana çalsa arabadan iner önce...

    O kadar kornayı bana çalsa arabadan iner önce kaskını sonra kafasını kırarım onun madem o kadar iyi şoförsün gör tehlikeleri de bir şeyler yap o kadar büyütülecek bir olay değildi o sanki trafik...
  9. Cevaplar
    23
    Görüntü.
    2.150

    İçler acısı bu durum

    İçler acısı bu durum
  10. Ah be zonguldagim ah be kozlum ah be amasram

    Ah be zonguldagim ah be kozlum ah be amasram
  11. Cevaplar
    5.334
    Görüntü.
    987.002

    Kuba Vaaoovvv :) Etkileyici :D

    Vaaoovvv :) Etkileyici :D
  12. Cevaplar
    15
    Görüntü.
    1.054

    Falcon Freedom 250 diyecek birileri çıkar belki...

    Falcon Freedom 250 diyecek birileri çıkar belki kafamı karıştırırsınız diyordum ama herkes küba'dan yana olmuş ilginç valla ilk defa herkes hemfikir :D
  13. Cevaplar
    5.334
    Görüntü.
    987.002

    Kuba Bu başlık da bayağı canlanmış arkadaşlar hepinize...

    Bu başlık da bayağı canlanmış arkadaşlar hepinize önümüzdeki sezonda keyifli sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın ve burayı biraz fotoğraflayın özlem duyuyoruz motora :D
  14. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    750

    Hoş geldin kardeşim bende zonguldak merkezdeyim...

    Hoş geldin kardeşim bende zonguldak merkezdeyim bakalım belki mt-zonguldak canlanır yaza doğru :D
  15. Cevaplar
    54
    Görüntü.
    4.341

    Kardeşim ehliyetini aldıktan sonra eğer gis...

    Kardeşim ehliyetini aldıktan sonra eğer gis akademi honda yamaha herhangi birinden sürüş eğitimi alacaksan r25 alabilirsin ama sürücü kursu haricinde bir eğitim almazsan r25 hariç bi 250cc almanı...
  16. Cevaplar
    53
    Görüntü.
    2.880

    Anket: Güzel fikir aslında, şehirdışı yolculuk yapan...

    Güzel fikir aslında, şehirdışı yolculuk yapan arkadaşlar için veya anlık buluşmalar için güzel olabilir :)
  17. Şansa yaşamak bu ya başka hiçbir şey değil

    Şansa yaşamak bu ya başka hiçbir şey değil
  18. Cevaplar
    15
    Görüntü.
    1.054

    Havasına diyecek hiçbir şey bulamıyorum gerçekten...

    Havasına diyecek hiçbir şey bulamıyorum gerçekten çok güzel bi motor görünüş olarak :D
  19. Cevaplar
    15
    Görüntü.
    1.054

    Herkes kubada hemfikir mi :D

    Herkes kubada hemfikir mi :D
  20. Cevaplar
    15
    Görüntü.
    1.054

    İki motosiklet arasında son seçim

    Arkadaşlar kuba superlight 200 ve falcon freedom 250 arasında kararsız kaldım her şeyimi seçtim ayarladım artık son aşamadayım sizlerin de fikirlerini almak istiyorum 0 alacağım motoru lütfen...
  21. Motosiklet üzerindeyken şort giymeyin sonuçları...

    Motosiklet üzerindeyken şort giymeyin sonuçları yazmak istemiyorum
  22. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.604

    Arkadaş sende zehiri almışsın bikere o zehir seni...

    Arkadaş sende zehiri almışsın bikere o zehir seni rahat bırakmayacak :D
  23. Cevaplar
    5.334
    Görüntü.
    987.002

    Kuba Bu başlıkta motoru almayı düşünen 5-6kisi var...

    Bu başlıkta motoru almayı düşünen 5-6kisi var sanırım hep birlikte alalım şu motorları beyler :D
  24. Cevaplar
    5.334
    Görüntü.
    987.002

    Kuba Eyvallah hocam peşini bırakma

    Eyvallah hocam peşini bırakma
  25. Cevaplar
    2.343
    Görüntü.
    165.048

    Sadece ehliyet dersinde ve sınavında sürdüm...

    Sadece ehliyet dersinde ve sınavında sürdüm derste 70 yaptım hoca baya laf etti ama apaçilik kanımızda var :D
1. sayfa 1 2 3 4