Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: motopisklet; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.740

    bidaha yakalandıgım zaman 2400 tl ceza + 3 ay...

    bidaha yakalandıgım zaman 2400 tl ceza + 3 ay hapis diye biliyorum. bunu göze alamam:)
  2. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.740

    hocam zaten ehliyet cezasını elime vermiyor 1...

    hocam zaten ehliyet cezasını elime vermiyor 1 kere bakkala giderken kask takmamıştım 62 tl ceza kesti ehliyetle alakası bile yokken ceza kagıdında adım ve tc kimlik numaram yazdıgı için savcılıktan...
  3. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.740

    kubacg150 motorum, yzf ile takas edelim :)

    kubacg150 motorum, yzf ile takas edelim :)
  4. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.740

    Motorumu 1 Sene yatıracagım.

    1 sene sonra ehliyetimi alıyorum. ve 2. kez ehliyet cezamı yedim 1 sene motorumu yatıracagım. ehliyet aldıktan sonra tekrar devam. dogum tarıhım 10.10.1995
  5. xenon akuyu zorlamaz baglatıları düzgün yapılırsa...

    xenon akuyu zorlamaz baglatıları düzgün yapılırsa hiçbir sorun olmaz yanlız dikkat etmen lazım motoru stop ederken ve çalıştırırken açık olmaması lazım. o harddisk boyutundakı dedigin şey beyini iyi...
  6. Cevaplar
    150
    Görüntü.
    24.924

    Anket: 7 bin 3 ayda.

    7 bin 3 ayda.
  7. Cevaplar
    53
    Görüntü.
    3.812

    bende yaşadım ben sag şeritte giderken birden...

    bende yaşadım ben sag şeritte giderken birden benı görmesiyle kendini sol şerite attı. neden böyle bir hareket yaptıgını anlayamamıştım o anda.
  8. Cevaplar
    30
    Görüntü.
    6.952

    tam the fastest indian filmini bitirmiştimki...

    tam the fastest indian filmini bitirmiştimki konuyu gördüm. büyük raslantı :)
    film aynı yerde geçiyor ve 200 mil sürate ulaşmış indian ile....
  9. Cevaplar
    61
    Görüntü.
    5.208

    c diyorum ve ortalıktan kayboluyorum :P

    c diyorum ve ortalıktan kayboluyorum :P
  10. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.569

    dikkate alanlar cıkacaktır.

    dikkate alanlar cıkacaktır.
  11. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.569

    sadece bulvar motosiklet trafigine kapalı onada...

    sadece bulvar motosiklet trafigine kapalı onada karışmıyorlar.
  12. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.569

    Trafik kazalarına levhalı uyarı

    http://www.turgutluyanki.com/images/haber_resim/6ba8a395c3.jpg
    http://www.turgutluyanki.com/images/haber_resim/1315479695_levha.JPG


    Turgutlu’da son zamanlarda artan motosiklet sayıları...
  13. krank orjinal. 2 kere piston degiştim. şüanda tek...

    krank orjinal. 2 kere piston degiştim. şüanda tek farklı ustunde 200luk pistonu ve 200luk vakumlu kalburatörü birde dişlileri işte. balansörü iptal ettinmi sen yanı birtek balansör dişlilerini...
  14. selam usta bende cg150 sport var. piston tepeli...

    selam usta bende cg150 sport var. piston tepeli 200cc yaptırdım üst kapagı 200luk takmıştık motor 8 bin'e gelmeden kesiciye giriyordu(sende bu olay oldumu). daha sonra orjinal üst kapagı taktık sorun...
  15. Cevaplar
    12
    Görüntü.
    3.543

    hiçbirşey delmedim aynen sendeki demir gibi bişey...

    hiçbirşey delmedim aynen sendeki demir gibi bişey vardı oraya iki tane kalın kelepce taktım sorunsuz titreme bile yapmıyor.
  16. Cevaplar
    12
    Görüntü.
    3.543

    ben sistem yapmıştım bu bisikletlerdeki...

    ben sistem yapmıştım bu bisikletlerdeki camurluklar yokmu plastik onların demirini kullanarak acılır kapanır plakalık yaptım maliyeti 5 tl.
  17. aynı şey benımde başıma geldi. tum kubalarda...

    aynı şey benımde başıma geldi. tum kubalarda kronik sorun gibi bişey şamandıranın içinde başında plastik top olan demir var. benzin koydukca o top kalkar ve ibre cubugu kırmızıya gelir. serviste...
  18. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    949

    subab ayarı yeni yapıldı. bujiyi yeni...

    subab ayarı yeni yapıldı. bujiyi yeni degiştirdim. elektrik tesisatında sorun yok gibi.
  19. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    949

    Gaz Yememe Durumu.

    2 gündür bu gaz yememe olayı oluyor
    motor arada sırada hafif gaz verip uzarken boguluyormuş gibi oluyor 1 snde kendini toparlıyor. tamircim bindi bende oyle bişey olmadı diyor günde 10 15 defa...
  20. gaz koluna bak fazla gergin olabilir ?

    gaz koluna bak fazla gergin olabilir ?
  21. şeffaf vizörüm var. bügün degiştirdim siyahı ile...

    şeffaf vizörüm var. bügün degiştirdim siyahı ile sürekli. şeffaf vizörü kullanmayı düşünüyorum hergün tak çıkar yapamam.
  22. Siyah vizör kullanıp geceleri önünü görebilen varmı ?

    ls2 moby kaskıma siyah vizör aldım geceleri önümü göremiyorum. aynı durumda olan varmı yoksa tek benmiyim göremiyen :)
  23. Cevaplar
    15
    Görüntü.
    51.268

    1. full depo yanı hiç yedekte benzin bırakmaz....

    1. full depo yanı hiç yedekte benzin bırakmaz.
    2. kapalı
    3. yedege 50. km götürecek kadar benzin bırakır içinde
  24. Cevaplar
    30
    Görüntü.
    3.403

    bende kullanmadan önce birisi böyle deseydi bende...

    bende kullanmadan önce birisi böyle deseydi bende gülerdim. ama hiç öyle degil.
  25. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    1.230

    siboplardaa boşluk oluşmuşsa ses gelebilir...

    siboplardaa boşluk oluşmuşsa ses gelebilir ayarına baktır.
1. sayfa 1 2 3 4