Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: abyasar; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    499

    Çok güzel "Sürücü" esprisi yapılır burada da...

    Çok güzel "Sürücü" esprisi yapılır burada da keşke komik olsam :queen:
  2. Honda Dio, Activa 125 veya Hero Dash 125...

    Honda Dio, Activa 125 veya Hero Dash 125 alabilirsiniz. Dio 101k lira, Activa 107k lira, Hero da 92k lira gördüğüm kadarıyla

    Hero Fiyat Listesi

    Honda Fiyat Listesi

    Edit: Gözümden Dio kaçmış...
  3. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    518

    Fren ile debriyaj maneti farklı mı bana mı öyle...

    Fren ile debriyaj maneti farklı mı bana mı öyle geldi?

    Ya bu 125cc racing motorların hiçbiri aslında racing değil. Siz görünüş için istiyorsunuz tamam ama bir durun düşünün. Bunların görünüşleri...
  4. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    493

    Gagalı arkadaş ne kadar fotojenik öyle :)...

    Gagalı arkadaş ne kadar fotojenik öyle :) 2000'ler pop yıldızları gibi çıkmış.
  5. Hocam öyle yapıyorum tabii ama, 10-15. tümsekten...

    Hocam öyle yapıyorum tabii ama, 10-15. tümsekten sonra sinir bozucu oluyorlar. Bir de ben bunlar varken geri kalan yolda hız limitinde gidince kendimi keriz gibi hissediyorum. Madem bunları koyup 10...
  6. Gidip BFREN hissesi almak en mantıklısı o zaman...

    Gidip BFREN hissesi almak en mantıklısı o zaman :mrgreen:
  7. Plastik Hız Kesici Kasislerden Nasıl Geçmeliyim

    https://www.saraymedya.com/wp-content/uploads/2023/04/hiz-kesiciler-832-1.jpg

    Eskiden kasislerin üstünden geçerken çok rahattım. Hızımı erkenden düşürüyordum ki ön süspansiyon kendine gelecek...
  8. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    1.510

    Anket: Yani evet de, bu ecnebilerde bizimki kadar pahalı...

    Yani evet de, bu ecnebilerde bizimki kadar pahalı bir hobi değil bu. Onlarda pist günlerine özel motosiklet sahibi olmak daha mümkün bize göre :D

    Bizde kanattan daha çok süspansiyon önemli gibi,...
  9. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    1.510

    Anket: Hocam Bernoulli ilkelerini kullanan bir mekanik...

    Hocam Bernoulli ilkelerini kullanan bir mekanik bu. Havayı sıkıştırıp hızlandırıyor ve motorun önüne aşağı doğru bir kuvvet uyguluyor. Aynısı arabalardaki diffuserlarda var. Bu da motosikletlerin...
  10. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    748

    Her ay kaza mı yapıyoruz hocam? Nasıl yani her ay...

    Her ay kaza mı yapıyoruz hocam? Nasıl yani her ay fiyat artışı :pr::pr::pr:
    Zorunlu sigorta zaten, ödeyecekleri maksimum TL miktarı değişmiyor diye biliyodum ben. 100.000₺ mi ne ödemiyorlar mı...
  11. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    605

    125cc motosiklette SC egzoz ve spor ayna...

    125cc motosiklette SC egzoz ve spor ayna bulunması ve ilanda kendi fotoğrafını koyması (Arkadaş da mı satılık?) bana bu motorun iyi kullanılmadığını gösteriyor.

    2 tane fotoğraf koymuş sadece, bir...
  12. Cevaplar
    12
    Görüntü.
    1.055

    Abi iyi hoş üretsinler de "Voom" nasıl bir isim...

    Abi iyi hoş üretsinler de "Voom" nasıl bir isim :D Yakında bi tane de 1000cc SR modeli çıkar adı "Kachow" olur.
    Suzuki'den daha kötü motor ismi koyan bir firma görmek güzel oldu.

    Kawasaki ZX4R'a...
  13. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    998

    https://www.youtube.com/watch?v=T_7b9Jpx2Pk ...

    https://www.youtube.com/watch?v=T_7b9Jpx2Pk

    Hocam geçmiş olsun. Senin tamircinin bu adamla benzer bir yanı olabilir :queen:
  14. Far Parlaklığı Hakkında Kısa Bir Yakınma

    Son zamanlarda arabaların da motosikletlerin de farları göz almaya başladı. Kimse ne açısını ayarlıyor, ne parlaklığını düzgün seçiyor. Millet küçükken ışıklı ayakkabı isteyip de alamamış gibi...
  15. A1 sınıfı sürücü belgesi A1 ehliyet motor...

    A1 sınıfı sürücü belgesi

    A1 ehliyet motor silindir hacmi maksimum 125 cc olan motosikletleri kullanmak için gerekiyor. A1 grubu motor ehliyeti yaş şartı 16 olarak belirlenmiş durumda.

    A2...
  16. Cevaplar
    25
    Görüntü.
    1.293

    Eğlence polisi olmak istemiyoruz ama bu forumda...

    Eğlence polisi olmak istemiyoruz ama bu forumda zaten az üye var, olanlar da ölmesin :mrgreen:
  17. Cevaplar
    25
    Görüntü.
    1.293

    Yav sokakta motor kullanacaksın işte, ne...

    Yav sokakta motor kullanacaksın işte, ne yeteneği? Eğer pistte böyle kaskın asfalta sürtene kadar bi sağa bi sola 2-3G kuvvete karşı viraj almayacaksan veya gidip akrobatik hareketler yapmayacaksan...
  18. Cevaplar
    25
    Görüntü.
    1.293

    Henüz motosiklet ehliyetin bile yokmuş. 250cc...

    Henüz motosiklet ehliyetin bile yokmuş. 250cc üstü racing'e bin dersek biz seni öldürürüz. Super sport'un zaten oturuşu agresif.

    Bence 125cc-200cc, daha dik oturacağın, trafiği görebileceğin,...
  19. Cevaplar
    1
    Görüntü.
    444

    Kullanıcı isminizdeki 17'den Çanakkale'ye...

    Kullanıcı isminizdeki 17'den Çanakkale'ye geldiğinizi varsayıyorum.

    Eğer merkezdeyseniz Gürel Ticaret'i veya SC Moto'yu öneririm. En kötü ihtimalle uyumlu parçaları size sağlayacaklarını...
  20. Çocuk 25 yaşına varana kadar aile, devletten...

    Çocuk 25 yaşına varana kadar aile, devletten 350-600 lira arası bişi aylık çocuk desteği alabiliyor. Sırf bu yüzden 25 yaşına kadar yaptırdığı harcamaları yok sayabiliyoruz :D

    Nereden baksan aylık...
  21. Mesai sonrası tekrar bi baktım: Memcoş'ta...

    Mesai sonrası tekrar bi baktım:
    Memcoş'ta KTM'nin büyük Adventure motosikletlerinden birini sürecek o hava var.
    Aynı şekide Mertowski'de de CBF600 geldi gözüme şimdi.


    Tam senin sorunun cevabı...
  22. O durumda ben Tommygun'a bi Triumph T120 de...

    O durumda ben Tommygun'a bi Triumph T120 de yakıştırdım şimdi.
  23. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    1.225

    Yerli ve milli Navy Seals copypasta'mız hayırlı...

    Yerli ve milli Navy Seals copypasta'mız hayırlı uğurlu olsun. :)
  24. Sadece motosikletin genel temizliği vs. için ...

    Sadece motosikletin genel temizliği vs. için


    https://www.youtube.com/watch?v=GQGIAnJ39lI

    https://www.youtube.com/watch?v=O6Iss-FsMSE

    Motosikleti temizleme konusunda da bu forumda,...
  25. Acemi bir motorcu olarak ne zaman yağlamam...

    Acemi bir motorcu olarak ne zaman yağlamam gerektiğini anlamak için şöyle yaptım ben:

    Önce bi zincirleri yağladım. Yağlanmış zincirlere sürerek kendime bir referans noktası oluşturdum. "Heee demek...
1. sayfa 1 2 3 4