Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: buteo; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    Ama global olarak da üretimi devam etmedi diye...

    Ama global olarak da üretimi devam etmedi diye biliyorum ben , ayrıca SYM hangi akla hizmet Japonlardan pahalıya satıyor onu da anlayamıyorum, bu aralar Japon motosikletleri karaborsaya düştüğü için...
  2. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    Sanmıyorum gelse iyi olurdu ama ----------...

    Sanmıyorum gelse iyi olurdu ama

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------



    Muhtemelen Euro 5 normlarıyla ilgili bir durumdan...
  3. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    Aynen tam arada bir ürün tabi çok da fazla...

    Aynen tam arada bir ürün tabi çok da fazla offroad becerisi beklememek lazım gibi geliyor bana , aslında bunun NHT 300 modeli de gelse fena olmazdı 25 beygir 24 nm tork var 280cc su soğutmalı , gerçi...
  4. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    Evet xpulse almaktansa NHT almak bence çok daha...

    Evet xpulse almaktansa NHT almak bence çok daha mantıklı 169 bin lira fiyatı, crf ye göre çok uygun, Xpulsedan da çok çok pahalı değil
  5. Cevaplar
    29
    Görüntü.
    2.728

    videoda 320-330 bin lira fiyat yazmışlar yani...

    videoda 320-330 bin lira fiyat yazmışlar yani fuar fiyatına göre çok da fazla değil , çok fazla zam yapmazlarsa çok iyi satış adetlerine ulaşırlar ama öncelikle bayi ve servis ağını...
  6. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    Crf nin dengi değil bana kalırsa çünkü crf...

    Crf nin dengi değil bana kalırsa çünkü crf bildiğin enduro ama nht daha çok küçük cc touring motoru ama offroad becerileri de var gibi. Bana kalırsa Hero xpulse dan çok daha üstün bir model, yine de...
  7. Cevaplar
    29
    Görüntü.
    2.728

    Daha demin izledim bence çok iyi bir motosiklet...

    Daha demin izledim bence çok iyi bir motosiklet olmuş ki eminim Türkiye'de çok satacaktır
  8. Hero X-pulse söylenildiği kadar sıkıntılı bir model mi...

    X-pulse söylenildiği kadar sıkıntılı bir model mi ? Youtube da birkaç videoda çok sorunlu olduğu söyleniyordu.
  9. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    NHX 125 modelini instagram ve youtube da görmeye...

    NHX 125 modelini instagram ve youtube da görmeye başladım hatta Motopark TV kanalında incelemesi de var , sanıyorum önümüzdeki haftalarda NHT 200 incelemesi de gelir, satışa da Mayıs ayının...
  10. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    evet güç değerlerine bakılırsa görebilir zaten...

    evet güç değerlerine bakılırsa görebilir zaten anladığım kadarıyla son hızdan ziyade tork önemsenerek üretilmiş bir model bu, umarım çok geç kalmadan satışa sunulur , fiyatı uygun da olursa ki...
  11. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    Öyle ağır arazide kullanılabileceğini hiç...

    Öyle ağır arazide kullanılabileceğini hiç sanmıyorum , hafif arazi ve uzun yolda kullanma amacıyla üretilmiş gibi duruyor, fiyat için de 169 bin lira demişler, 200 cc sıvı soğutmalı bir model için...
  12. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    Evet bize gelen NHT 200 yani 183 cc olan versiyon...

    Evet bize gelen NHT 200 yani 183 cc olan versiyon sanırım 19 beygir civarı gücü var sıvı soğutmalı ön arka absli gayet güzel bir model, xpulse satışlarını etkileyebilir
  13. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.104

    SYM NHT 200

    https://imagecdn.websitebuilder.prositehosting.co.uk/80/bb/80bb840a-d4fa-4578-991d-34ca4fc64ef5.jpg

    Sonunda bu model de satışa sunulmuş veya yakında sunulacak ama bence geç kalındı çünkü bu model...
  14. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    Muhtemelen gerekir hocam pek iyi bir lastikle...

    Muhtemelen gerekir hocam pek iyi bir lastikle verileceğini sanmıyorum , ama Hero Xpulse gibi Metzeller ile gelse mükemmel olurdu
  15. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    bu versiyon çok iyi görünüyor ve ön cam da...

    bu versiyon çok iyi görünüyor ve ön cam da yakışmış
  16. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    şöyle bir görsel gördüm internette ...

    şöyle bir görsel gördüm internette




    https://gomechanic.in/blog/wp-content/uploads/2022/07/TVS-Ronin-lineup-1000x529.jpeg
  17. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    Hindistan'da hemen her modelin ucuz ve dandik...

    Hindistan'da hemen her modelin ucuz ve dandik versiyonları ve daha dolu dediğimiz iyi versiyonları oluyor örneğin aynı motorun karbüratörlü, kampanalı, kötü süspansiyonlu halini daha ucuza satıyor,...
  18. Cevaplar
    23
    Görüntü.
    1.448

    Nevada ya kim commuter der ya biraz makul konuşun...

    Nevada ya kim commuter der ya biraz makul konuşun , kimse tabii ki adamakıllı cruiser modellerle karşılaştırmasın ama fiyatına göre de gayet iyi görünen bir model, yıllardır satılıyor herhalde parça...
  19. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    instagramda satıcı olduğunu düşündüğüm biri mayıs...

    instagramda satıcı olduğunu düşündüğüm biri mayıs ayında satışta olacağını yazmış fiyat da 100-120 bin lira arası olacakmış tabii mayısa kadar dolar falan yükselir fiyat da artabilir diye düşünüyorum.
  20. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    225 cc zaten , 25cc mi büyütecekler motoru :D

    225 cc zaten , 25cc mi büyütecekler motoru :D
  21. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    1.084

    Hindistan'da iki motor aynı fiyata satılıyor,...

    Hindistan'da iki motor aynı fiyata satılıyor, bizde de öyle olsa düşünülebilirdi ama muhtemelen yarı yarıya fiyat farkı olacak o yüzden royal enfield hunter çok fazla satmayabilir, ama Himalayan...
  22. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    1.084

    Royal Enfield Hunter

    Arkadaşlar fuarda Royal Enfield Himalayan modeli çok konuşuldu hatta kapışıldı, peki Royal Enfield Hunter hakkındaki düşünceleriniz ve bilgileriniz neler ? Hindistan'da özellikle TVS Ronin modeli...
  23. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    Ben de Denizli'de yaşıyorum Nazilli'deki...

    Ben de Denizli'de yaşıyorum Nazilli'deki fabrikaya gidilebilir ama parça tedarik ediliyor mu mesele o. Ben çok geç kalmadan satışa sunacaklarını düşünüyorum, aslında apache rtr 310 naked modelini de...
  24. videoda kesmişler, ne olay oldu tam olarak ?

    videoda kesmişler, ne olay oldu tam olarak ?
  25. Cevaplar
    57
    Görüntü.
    6.393

    TVS modellerinde yedek parça sıkıntısı yaşanıyor...

    TVS modellerinde yedek parça sıkıntısı yaşanıyor mu şuan ?
1. sayfa 1 2 3 4