Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: normalkerem; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Asya Motor ilk 100 km.de 3.8 litre benzin yaktı. ağırlıklı...

    ilk 100 km.de 3.8 litre benzin yaktı. ağırlıklı şehiriçi. biraz fazla geldi bana. bujisini, yağını değiştirdik.. usta hava filtresi temiz dedi ama açıp baktığını görmedim. ya kaçırdım ya da beni...
  2. Asya Motor selamlar... 5000 kilometrede bir as 200gy aldım....

    selamlar...
    5000 kilometrede bir as 200gy aldım. oldukça temiz görünüyor.

    ilk izlenimlerimi paylaşayım; rölantisinde biraz oynamalar var. yükselip alçalıyor. lastikler herkesin malumu tabi. dün...
  3. Asya Motor selamlar. hiç enduro tipi düşünmememe rağmen bu...

    selamlar. hiç enduro tipi düşünmememe rağmen bu motoru görünce fikrimi değiştirdim, ve alacak ikinci el bir tane de buldum. fakat firmanın kapandığını duydum. bu durumda kullanan arkadaşlar ne...
  4. bütçene göre alabileceğin en iyi motosiklet...

    bütçene göre alabileceğin en iyi motosiklet kanunidir? demek mümkün müdür? kanuni markası hondaya kıyas değil tabii ki; ama bu marka şimdilik çinliler arasında bile parlamıyor. o pazarda rekabet...
  5. retox beyim; aman da %100 yerli üretim...

    retox beyim;
    aman da %100 yerli üretim yapılsın!! denmiyor. başlığa bakarsan, başlıkta o ibare olduğundan, insanlar %100üne takılmışlar. fakat modellerin bu aynılığı gösteriyor ki; yerli üretimle...
  6. Cevaplar
    4
    Görüntü.
    1.071

    amortisörleri alçaltıp yükseltmek...

    enduro bir motor alıp amortisörlerini alçaltmak mümkün müdür? bunun bir indir-kaldır ayarı var mıdır, yoksa bir kere yapılırsa kalıcı bir işlem midir?
  7. AR-GE ne ya allahını seversen? altı üstü 50...

    AR-GE ne ya allahını seversen? altı üstü 50 yıllık teknolojiyle bi motor bloku dökeceksin. başlığı görünce ben de saf saf sevindim.
    ar-ge'ymiş... hani 600cc üzeri üretimin olur, ince ince 5 beygir...
  8. bu da forumda her zaman söylenir; "çin malı...

    bu da forumda her zaman söylenir; "çin malı motor"dan kasıt çinde üretilen motor değil. çünkü yamaha ve hondanın da pek çok parçası, ve hatta bazı motorlarının tümü çinde üretilir. zaten atla deve...
  9. şimdi bu çinliler ile motor dünyasına girenlerin...

    şimdi bu çinliler ile motor dünyasına girenlerin dörtte biri gerçekten motor tutkunu olup düzgün makineler almaya başlayınca, talep artacak; daha fazla model daha uygun fiyata gelecek, ikinci el...
  10. oturuşu naked gibi eğik olmasın, enduro gibi yüksek olmasın, chopper gibi hantal o...

    bir senedir cbr 125 kullanıyorum. ilk bindiğimde o kadar heyecanlıydım ki; sonsuza kadar bu motora bineceğimi düşünüyordum. şimdi ise yaz arifesinde makineyi satışa çıkardım ve kenara ufaktan para...
  11. iki silindir iyi demişsiniz fakat tek silindirli...

    iki silindir iyi demişsiniz fakat tek silindirli bmw'nin de bu hacme göre inanılmaz düşük yakıt tüketimi olduğu söyleniyor. (100kmde 3.5 litre civarı) bunu da dikkate almalımıyız? yoksa transalpin...
  12. kopya işine neden bu kadar takıldığınızı...

    kopya işine neden bu kadar takıldığınızı anlamadım. zaten bu modellerin karakteristiği bellidir; damla şeklinde depo, hafif kalkık gidon, 250lik motorlar işte, kendininkine benziyor diye yamaha...
  13. Cevaplar
    28
    Görüntü.
    11.894

    2 ve 4 subaplı motolar

    bu konu hakkında teknik bilgiler her yerde bulunuyor fakat sohc ile dohc arasındaki farka örnek gösterebilecek olan var mı? yani silindir başına 4 subap olmasının motorun performansına ve benzin...
  14. yaa cbr'ye benziyo ne demek anlayamadım? cbr...

    yaa cbr'ye benziyo ne demek anlayamadım? cbr sanki çok orjinal bişey mi? o da cbr600'e benziyo.. hepsi birbirine benziyo. kopya ne demek? ön farı tek yapsan bilmemneyin kopyası olacak, çift yaptın...
  15. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    1.621

    ehehü.. tipe bak; tripatör gibi

    ehehü.. tipe bak; tripatör gibi
  16. Cevaplar
    27
    Görüntü.
    16.074

    revit'i aldım arkadaşlar. bu fiyat uygun geldi.....

    revit'i aldım arkadaşlar. bu fiyat uygun geldi.. imkanım da vardı. üstelik de gidip de dükkanda üstüme bir daha geçirince, korumaların çok daha iyi oturduğunu farkettim. ve gerek görünüşü gerekse...
  17. Cevaplar
    27
    Görüntü.
    16.074

    shark ve revit mont

    revit markası belli, kalitesi yerinde motoart'ta indirim yapmışlar. 150 euro'ya 8 taksit yapıyolar. fakat, yıba çarşısında SHARK marka bir mont denedim, üzerime oturuşu gayet güzeldi. kumaşı da iyi...
  18. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    1.363

    50.000 km üzeri motorda ne sorun çıkar?

    suzuki gn250ler çok hoşuma gidiyor. fakat her baktığım ilanda 50bin km üzerinde ikinci eller var. ne gibi masraflar çıkarır başıma? böyle bir alet almak başıma iş almak mıdır? bakarken dikkat...
  19. Cevaplar
    1.832
    Görüntü.
    144.593

    yau arkadaşlar naaptınız?? burada yıba çarşısında...

    yau arkadaşlar naaptınız?? burada yıba çarşısında zeuslar lazerlerin yarı fiyatı neredeyse. kapalı tek parça laser vertigo aldım 145 ytl; yarı açık zeus aldım 60 ytl diyorum..
    bu işler "bence"ye...
  20. Cevaplar
    85
    Görüntü.
    34.914

    deri alacaksan kesinlikle itfaiye meydanı. gir...

    deri alacaksan kesinlikle itfaiye meydanı. gir bir dolaş, başka yerden 300 liraya alacağın montun aynısını 150 liraya fln bulabilirsin. kumaş diyorsan; ne kadar ekmek o kadar köfte.. ya da tam tersi....
  21. sürü olmayacaksınız.. yalnız bazen de kurallara...

    sürü olmayacaksınız.. yalnız bazen de kurallara uyanlara "sürü" denir. bunu unutmayalım. kulağa hoş geliyor diye ağzına her gelen söylenmez. 2 kere düşünmek lazım.
    bu "kurallar" "kanunlar" gökten...
  22. Cevaplar
    1.832
    Görüntü.
    144.593

    yok yok

    yok yok yok. lazerin fiyatı o dediğin aralıkta. zeuslar 50-100 arası değiğşiyor. ben 60 liraya yarı açık aldım. o da safebet olmasın diye.. az daha iyi. belki korur. illa ki korusun diyosan laser 140...
  23. Cevaplar
    50
    Görüntü.
    23.887

    güzel yazı da bilader.. sen motoruna aşık olmuşun...

    güzel yazı da bilader.. sen motoruna aşık olmuşun ki.. çok taraflı olmuş.. 2 silindir bir olmuş; asfalt seyran olmuş. bunun yanına daha güçlü olarak fazer'ın naked'ını bir de benzini daha ekonomik...
  24. Cevaplar
    42
    Görüntü.
    17.303

    hondanın twister ve cbf'si 4valve'dır. arka...

    hondanın twister ve cbf'si 4valve'dır. arka diskten önce en azından o farkı katmalılardı diyorum. ama gelirse de hondadan biraz daha ucuza gelir. ybr/cg farkı gibi. ah ah, global'e bi güvenebilsek de...
  25. kuralların neden konduğunu bilirsek; sağduyulu...

    kuralların neden konduğunu bilirsek; sağduyulu davranırsak; kuralların işlevsiz olduğu, fayda yerine zarar getirdiği yerlerde çiğneriz. hatta değiştirilmesi için harekete geçmeliyiz. kırmızı ışıkta...
1. sayfa 1 2 3 4