konuyu horlatacım ama bende 250 bir motosiklet bakınmaya başladım aklımda naked var tarz olarak hosuma gidiyor forumda baya bir araştırma yaptım motor marka ve modelleri üzerinde cok bilgim yok
forumda 2006 da acılmış bir konuyu baştan sona inceledim hyusong 250 coment ile ilgili ve gercekten motor ile ilgili yazılanlar kullananların yorumları hatta bir abi vardı hem cbf 250 hem hyu 250 sahibi ikisine aynıanda sahipti ve hyu cbfe göre daha üstün tutuyordu
motorun tipi vs hersey çok hoşuma gitti ama konuyu okumaya devam ettikce global motorun hyu getirmeyi bıraktıgını ve desteğini cektiğini gordum s&t kanuni bu motoru kendi adı altında getirmeye baslamıs
ve ciddi bir para odeyeceğim için kanuni yazan bir motor cok korkutuyor beni bu konuda kanuniden gt250 almıs arkadaslar yardımcı olursa sevirnirmi yani kullananlar hyu da denildiği gibi cbf250 yerine hyu gt250 seklinde cbf250 yerine kanuni gt250 diyebilirmiyiz bu motor için şimdi neden kanuni olunca bu kadar cekimser yaklasıyorum onuda soyliyeyim kanuniden vakti zamanında bir atv aldım ve sürekli servisteyim bi gidiyorum sert kullanım kaynaklı falancı sorun diyor bi gidiyorum bu atv arazi için asfalt zeminde titreşimden bu tur sorunlar hep olucak diyor hep sacma cocukca bahaneler asıl bombaları aşağıda yazıyorum merak edenler kanuni servisinden neler yasadıgımı okusunlar neden kanuniden uzak durmaya calıstıgımı anlarla :D
bir arkadaşım bana dediki sağlam motoruda oraya götürsen sana masraf cıkarırlar dedi inanmadım ve idda üzerine coğu motordada olan motorun stop ettiren bir buton vardır bunun bu butonun kablosunun ek yerine 2-3 cm bir kablo sokarak düğme kabalı oldugu halde acık durumdayki yaptığı işlemi yaptık ve atvyi servise goturduk
inanmayacaksınız motorla usta ilgilenmeye basladı bir kaç yerini soktu buji vs baktı etti o sıra sonradan eklediğimiz kabloyu arkadasım farkettirmeden cekti biraz daha ugrastıktan sonra bize böyle böle olmus dediler söylediği sorunu tam hatırlmaıyorum ve sorunun halloldugunu soledi ve bizden 30 tl istediler durumu servise acıkladık ve ortam gerildi 10 tl verip cıktık ve ben bu olayı yasadıktan sonra atvyi satmaya karar verdim bunun oncesindede km saatim birden kendini sıfırladı 800 km idi bir gun 0 km den saymaya basladı sudan kaynaklı camda lekeler vardı ben bunu servise soledim halbuki soleme sıfırdan saysın benim karıma soledik işte km saati sokuldu servise gitti sonra hatanın benim oldugu solendi ya karanti dısı kalıcak yeda yeni km saati takılacak dediler yenisini taktırdık 160 tlye :D dudulludaki kanuni servisinde yasanıyor bu olaylar gecenlerde gecerken baktım kapanmış bu sekilde hizmetle bu kadar acık kaldı demekki
konu cok dağıldı motosiklete donelim :D