Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

KTM Duke 390.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Ondeki ilk kece hemen cikiyor.arkadaki kece sanirim isidan ve yagdan dolayi metale yapismis.benim usta zorlanarak parcalayarak ciksrdi ama sonucta cikiyor.keceleri geri takarken on arka yuzune dikkat edin.

    He birde kullanicilar kufur ediyor yazmissiniz.
    Tek sorunu kece patlatmasi olsun hahaha ben seviyorum dukeyi )


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Henüz Türkiye'den siparişlerim gelmedi ama arkadaşımın ısrarı üzerine bugün orjinal olmayan 12x24x7mm (arka keçe) ve 12x24x4.5mm (ön keçe) ile işlemi yeniden tekrarladık. Keçeler olması gerektiği gibi toplamda 11.5mm alan kapladılar içeride. Keçelerin gerekli yüzlerine gres ve sıvı contayı sürdük, öyle ki ön keçeyi yerleştirmekte çok zorlandım çünkü hiç hava geçirmiyordu iki keçe arası. Ön keçe ben ittirdikçe içerideki hava basıncından dışarı çıkıyordu kendiliğinden. Sonra topladım kapattım. Ucuz bir 10w50 motor yağı ve ortalama bir antifriz de ekleyip deneme amaçlı çalıştırdım. Uzunca bir süre rölantide sorunsuz çalıştı. Hararet yükselmeye başladı bir müddet daha geçtikten sonra yine fan açamadan içeri yavaş yavaş su dolmaya başladı ve motor kendini kapattı. Sonuç yine hüsran... Bu arada fark ettim ki motor ısındıkça su alma oranı hızla artıyor çünkü uzunca bir süre hiç su karışma yoktu yağa. Bunun dışında silindir contası tamam görünüyor, radyatör kapağı açıkken de devirlendirip test ettim. Yukarıya fışkırma yok. Açıp keçeleri kontrol ettiğimde hafif yağlanma da yaptığını gördüm pervanenin/rotorun. Belki de bu keçeler yapılış amaçları doğrultusunda bu işe uygun değiller ve ısındıkça formlarını kaybediyorlar bilemiyorum. Moralim yeniden bozulmadı değil. İnsanın aldığı motoru daha hiç kullanamadan bu dertlerle uğraşması fena can sıkıcı bir şeymiş, böyle zorlanacağımı tahmin etmemiştim. Bu noktada başka bir şey mi var diye düşünmeye başlamalı mıyım yoksa gerçekten bu işe özel keçeleri taktığımızda bu sorun çözülecek mi merak içindeyim. Sizle en dıştaki 4.5mm olan keçenin fotoğraflarını (deneme amaçlı olduğu için bahsi geçen gres ve sıvı conta henüz kullanılmamıştı) ve motorun rölantideki sesini paylaşıyorum, sesi size nasıl geliyor yorumlarsanız sevinirim;

    https://streamable.com/1woq83

    https://www.hizliresim.com/dshmp88

    https://www.hizliresim.com/pl65tzx

  3. #23

    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    E ozaman kece su devirdaimdeki suyun yaga karismasiji engelliyor.
    Diger ihtimal radyatorden motora giden soguk suyun motor.bloguna karismasi deilmi.ama o da hizli olmazki.sonucta kilcal catlak biyerden hulasmasi lazim.
    Ben cikamadim isin icinden.
    Mumkunse ktm orjinal keceyle deneyin

  4. #24

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    E ozaman kece su devirdaimdeki suyun yaga karismasiji engelliyor.
    Diger ihtimal radyatorden motora giden soguk suyun motor.bloguna karismasi deilmi.ama o da hizli olmazki.sonucta kilcal catlak biyerden hulasmasi lazim.
    Ben cikamadim isin icinden.
    Mumkunse ktm orjinal keceyle deneyin
    İlk teslim aldığımda sorun tam olarak radyatör suyunun motor bloğuna karışması idi. Şu an değiştiğimiz keçelerle hem aynı sorun devam ediyor hem de radyatör suyuna bir miktar da yağ karışıyor Biz de çıkamadık işin içinden. Orjinal keçeler ile deneyeceğim bundan sonra. Hatta sanırım anlayan bir ustaya götüreceğim yolda gelmekte olan tüm parçaları ile. O ilgilensin artık. Umudum orjinal keçeler ile bu sorunun çabucak çözülmesi.

  5. #25

    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    içimden ses orjinal keçeler ile hallolur diyor.hayırlısı

  6. #26

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı jamesjay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Henüz Türkiye'den siparişlerim gelmedi ama arkadaşımın ısrarı üzerine bugün orjinal olmayan 12x24x7mm (arka keçe) ve 12x24x4.5mm (ön keçe) ile işlemi yeniden tekrarladık. Keçeler olması gerektiği gibi toplamda 11.5mm alan kapladılar içeride. Keçelerin gerekli yüzlerine gres ve sıvı contayı sürdük, öyle ki ön keçeyi yerleştirmekte çok zorlandım çünkü hiç hava geçirmiyordu iki keçe arası. Ön keçe ben ittirdikçe içerideki hava basıncından dışarı çıkıyordu kendiliğinden. Sonra topladım kapattım. Ucuz bir 10w50 motor yağı ve ortalama bir antifriz de ekleyip deneme amaçlı çalıştırdım. Uzunca bir süre rölantide sorunsuz çalıştı. Hararet yükselmeye başladı bir müddet daha geçtikten sonra yine fan açamadan içeri yavaş yavaş su dolmaya başladı ve motor kendini kapattı. Sonuç yine hüsran... Bu arada fark ettim ki motor ısındıkça su alma oranı hızla artıyor çünkü uzunca bir süre hiç su karışma yoktu yağa. Bunun dışında silindir contası tamam görünüyor, radyatör kapağı açıkken de devirlendirip test ettim. Yukarıya fışkırma yok. Açıp keçeleri kontrol ettiğimde hafif yağlanma da yaptığını gördüm pervanenin/rotorun. Belki de bu keçeler yapılış amaçları doğrultusunda bu işe uygun değiller ve ısındıkça formlarını kaybediyorlar bilemiyorum. Moralim yeniden bozulmadı değil. İnsanın aldığı motoru daha hiç kullanamadan bu dertlerle uğraşması fena can sıkıcı bir şeymiş, böyle zorlanacağımı tahmin etmemiştim. Bu noktada başka bir şey mi var diye düşünmeye başlamalı mıyım yoksa gerçekten bu işe özel keçeleri taktığımızda bu sorun çözülecek mi merak içindeyim. Sizle en dıştaki 4.5mm olan keçenin fotoğraflarını (deneme amaçlı olduğu için bahsi geçen gres ve sıvı conta henüz kullanılmamıştı) ve motorun rölantideki sesini paylaşıyorum, sesi size nasıl geliyor yorumlarsanız sevinirim;

    https://streamable.com/1woq83

    https://www.hizliresim.com/dshmp88

    https://www.hizliresim.com/pl65tzx

    Dostum bendeki yedek keçelern fotoğrafları aşağıda. En dıştaki keçe 4.5 değil 4. İç keçe de piyasada bulunan standart bir keçe değil. Çift dudaklı.

    https://i.hizliresim.com/or4nijw.jpeg

    https://i.hizliresim.com/rbsx0sa.jpeg

    https://i.hizliresim.com/1tl0gcp.jpeg

    https://i.hizliresim.com/3lajc1w.jpeg

    https://i.hizliresim.com/g837mn7.jpeg
    Atincozkan bunu beğendi.

  7. #27
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı jamesjay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Henüz Türkiye'den siparişlerim gelmedi ama arkadaşımın ısrarı üzerine bugün orjinal olmayan 12x24x7mm (arka keçe) ve 12x24x4.5mm (ön keçe) ile işlemi yeniden tekrarladık. Keçeler olması gerektiği gibi toplamda 11.5mm alan kapladılar içeride. Keçelerin gerekli yüzlerine gres ve sıvı contayı sürdük, öyle ki ön keçeyi yerleştirmekte çok zorlandım çünkü hiç hava geçirmiyordu iki keçe arası. Ön keçe ben ittirdikçe içerideki hava basıncından dışarı çıkıyordu kendiliğinden. Sonra topladım kapattım. Ucuz bir 10w50 motor yağı ve ortalama bir antifriz de ekleyip deneme amaçlı çalıştırdım. Uzunca bir süre rölantide sorunsuz çalıştı. Hararet yükselmeye başladı bir müddet daha geçtikten sonra yine fan açamadan içeri yavaş yavaş su dolmaya başladı ve motor kendini kapattı. Sonuç yine hüsran... Bu arada fark ettim ki motor ısındıkça su alma oranı hızla artıyor çünkü uzunca bir süre hiç su karışma yoktu yağa. Bunun dışında silindir contası tamam görünüyor, radyatör kapağı açıkken de devirlendirip test ettim. Yukarıya fışkırma yok. Açıp keçeleri kontrol ettiğimde hafif yağlanma da yaptığını gördüm pervanenin/rotorun. Belki de bu keçeler yapılış amaçları doğrultusunda bu işe uygun değiller ve ısındıkça formlarını kaybediyorlar bilemiyorum. Moralim yeniden bozulmadı değil. İnsanın aldığı motoru daha hiç kullanamadan bu dertlerle uğraşması fena can sıkıcı bir şeymiş, böyle zorlanacağımı tahmin etmemiştim. Bu noktada başka bir şey mi var diye düşünmeye başlamalı mıyım yoksa gerçekten bu işe özel keçeleri taktığımızda bu sorun çözülecek mi merak içindeyim. Sizle en dıştaki 4.5mm olan keçenin fotoğraflarını (deneme amaçlı olduğu için bahsi geçen gres ve sıvı conta henüz kullanılmamıştı) ve motorun rölantideki sesini paylaşıyorum, sesi size nasıl geliyor yorumlarsanız sevinirim;

    https://streamable.com/1woq83

    https://www.hizliresim.com/dshmp88

    https://www.hizliresim.com/pl65tzx
    Hararet müşürünü termostatı kontrol edin, su dolaşmıyor baskı yapıyor içeri alıyor demekki veya bir tıkanıklık var.

  8. #28

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hararet müşürünü termostatı kontrol edin, su dolaşmıyor baskı yapıyor içeri alıyor demekki veya bir tıkanıklık var.
    Hararet musurunu eski sahibi yeni degismis. Fani devreye sokamadik gerci ama bir yerlerde bir tikaniklik olsaydi saniyorum antifrizli su da isinmazdi. Suyu bosalttigimizda su yaniyor. Belli ki bir dolasim var.

  9. #29

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Kaçağın devirdaim contasından değil de motor blok contasından olma ihtimali üstüne düşündünüz mü? Motor hararet görmüş ise bu da mümkün olabilir.
    Orjinal keçe ile de olmaz ise tüm motor indirilip sökülüp tek tek kontrol edilmesi en kolayı gibi görünüyor.

  10. #30

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bendeki yedek keçelern fotoğrafları aşağıda. En dıştaki keçe 4.5 değil 4. İç keçe de piyasada bulunan standart bir keçe değil. Çift dudaklı.

    https://i.hizliresim.com/or4nijw.jpeg

    https://i.hizliresim.com/rbsx0sa.jpeg

    https://i.hizliresim.com/1tl0gcp.jpeg

    https://i.hizliresim.com/3lajc1w.jpeg

    https://i.hizliresim.com/g837mn7.jpeg
    Yapı olarak da farklı görünüyorlar lastikleri gözüme. Bizdekiler sanki ısıya dayanıksızmış gibi bir izlenim bıraktı bende. Motor soğukken kaçak olmaması ve ısındıkça suyu içeri vermesi de sanki bundan gibi. Bizdekilerin ısıya mukavemetleri yok belki de, ve içerisi ısındıkça deforme oluyorlar. Orjinal keçeler gelince anlayacağız ancak bunu tabi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaçağın devirdaim contasından değil de motor blok contasından olma ihtimali üstüne düşündünüz mü? Motor hararet görmüş ise bu da mümkün olabilir.
    Orjinal keçe ile de olmaz ise tüm motor indirilip sökülüp tek tek kontrol edilmesi en kolayı gibi görünüyor.
    Evet bunu düşündük ve İstanbul'da iki farklı KTM servisi ile de görüştüm. Biri Spormoto biri Atamoto... Silindir contasının bozulmuş olacağını radyatör kapağı açıkken devirlendirerek suda fışkırma olup olmadığına bakıp anlarsınız demişlerdi. Herhangi bir fışkırma yok. Diğer contalardan da sızma olsa dışarıya doğru bir terleme gözlemlemez miydik en azından? Zaten bu şekilde kullanım pek mümkün değil, içeri su almasıyla kendini kapatması bir oluyor aletin. Satın aldığım arkadaş çok titizdi ve eşinden ötürü 1 senede sadece 2000 km yapmıştı. Bunun haricinde ilk vitesli motosikletiydi. Bu yüzden sürekli tedirgin ve servislerle ustalarla kontak halindeydi. Kendisinin en ufak bir gariplikte kullanmayı bırakıp ustalarını aradığına eminim. Bu arkadaştan önceki sahibi de aynı titizlikte biniyormuş motora. Toz geçirmeyen bir odacıkta tutuyormuş motoru da kullanmadığında. Zannetmiyorum bu şekilde hor kullanacaklarını ama tabi yine de ihtimal dahilinde bunlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    içimden ses orjinal keçeler ile hallolur diyor.hayırlısı
    İnşallah Ben de öyle ümit ediyorum. Orjinalleri geldiğinde anlayacağız durumu ancak.

  11. #31

    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Radyatordeki suyun havasini almassaniz su icerde devirdaim yapmiyor.ona dikkat edin.devirdaim yapmassasa motor hararet yapar ve kendini kapatir.ben yasadim

  12. #32

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Radyatordeki suyun havasini almassaniz su icerde devirdaim yapmiyor.ona dikkat edin.devirdaim yapmassasa motor hararet yapar ve kendini kapatir.ben yasadim
    Antifrizi radyatör kapağı açıkken ve motor çalışıyorken dolduruyoruz. Havasını atıyor olması lazım o şekilde zaten. Bir de bizim motor hararet yapamadan söndürüyor kendisini. İçeri su alınca oluyor bu olay. Hararet çizgisinin en üstünde ayrıca 3 çizgi var ya hani bırakın oraya gelmesini normal çizgiyi de doldurmadan, fan açamadan su alıp sönüyor. Devirdaim hiç olmasaydı çok hızlı bir biçimde ısınırdı diye düşünüyorum rölantide. Halbuki birkaç dakika sürüyor su alıp kapanana kadar motorun sönmesi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

    Silindir kapaginda cok hafif bir terleme var. Akma yok ama parmakla siyirinca eser miktarda yag geliyor ele. Eski sahibi gecen konustugumuzda son zamanlarda az az radyator suyu eksilttiginden de bahsetti. Satin aldigimiz gun sohbet esnasinda bir kez son hiz denedigini ama 160'i zor gordugunu de soylemisti. Bir de bu su kacirma olaylari... Insan silindir kapagini dusunuyor fakat egzosda renkli duman da yok, devir verirken radyator suyunda fiskirma da yok. Performans dusuklugu, su eksiltme, yaga su karistirma hepsi beni suphelendirdigi icin conta da elimde bulunsun istedim, ne olur ne olmaz siparis ettim revize kecelerle birlikte. KTM'lerden anlayan bir usta ile anlastim. Parcalar gelince o ilgilenecek bakalim. Herkese yardimlari icin tekrar tesekkur ediyorum bu arada. Guncel durumu ara ara bildirecegim buraya.

  13. #33

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı jamesjay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Antifrizi radyatör kapağı açıkken ve motor çalışıyorken dolduruyoruz. Havasını atıyor olması lazım o şekilde zaten. Bir de bizim motor hararet yapamadan söndürüyor kendisini. İçeri su alınca oluyor bu olay. Hararet çizgisinin en üstünde ayrıca 3 çizgi var ya hani bırakın oraya gelmesini normal çizgiyi de doldurmadan, fan açamadan su alıp sönüyor. Devirdaim hiç olmasaydı çok hızlı bir biçimde ısınırdı diye düşünüyorum rölantide. Halbuki birkaç dakika sürüyor su alıp kapanana kadar motorun sönmesi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

    Silindir kapaginda cok hafif bir terleme var. Akma yok ama parmakla siyirinca eser miktarda yag geliyor ele. Eski sahibi gecen konustugumuzda son zamanlarda az az radyator suyu eksilttiginden de bahsetti. Satin aldigimiz gun sohbet esnasinda bir kez son hiz denedigini ama 160'i zor gordugunu de soylemisti. Bir de bu su kacirma olaylari... Insan silindir kapagini dusunuyor fakat egzosda renkli duman da yok, devir verirken radyator suyunda fiskirma da yok. Performans dusuklugu, su eksiltme, yaga su karistirma hepsi beni suphelendirdigi icin conta da elimde bulunsun istedim, ne olur ne olmaz siparis ettim revize kecelerle birlikte. KTM'lerden anlayan bir usta ile anlastim. Parcalar gelince o ilgilenecek bakalim. Herkese yardimlari icin tekrar tesekkur ediyorum bu arada. Guncel durumu ara ara bildirecegim buraya.
    Silindiri açmışken silindir kapağını da kapakçıya götür. Supap keçelerini değiştirsin supap ayarına baksın alıştırma yapsın. Motorun ömrü uzar performans artar.

  14. #34

    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    James jay.benim de ust kapak tek vidada terleme var.ktm servisine sordum.ust kapak contasi degistirmene gerek yok.sadece terleyen vidayi ve contasini degistir dedi.conta var stokta ancak ust kapak vidasi stokta yok brkliyorum

  15. #35

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Silindiri açmışken silindir kapağını da kapakçıya götür. Supap keçelerini değiştirsin supap ayarına baksın alıştırma yapsın. Motorun ömrü uzar performans artar.
    Burada oyle seyleri yaptiracak usta bulmak oyle bela bir is ki... Bir bakalim, kapagi acma ihtiyacimiz olursa sorayim yapabilecek neresi var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    James jay.benim de ust kapak tek vidada terleme var.ktm servisine sordum.ust kapak contasi degistirmene gerek yok.sadece terleyen vidayi ve contasini degistir dedi.conta var stokta ancak ust kapak vidasi stokta yok brkliyorum
    Bir Honda bir Yamaha gibi yaygin degil ne yazik ki bizim parcalar. Benim terleme olayi kapagin yanlarinda, birlesim yerlerinde. Ama cok cok ince... Gozle gorulmuyor, akma gibi de degil. Eli degdirince o birlesim yerine ele geliyor hafif yag. Belki de benim husnu kuruntumdur, bilemiyorum. Sonucta ilk kez binecegim bir motor. Dolayisiyla hic tanimiyorum.

  16. #36

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Bugün servis parçaları ile ilk parti keçe takımı geldi Türkiye'den. Kıyas olsun diye ikisinin fotoğraflarını bırakıyorum. Mavi olan bizim ölçü olarak uydurduğumuz ama başarılı sonuç alamadığımız keçelerdi. Mavi olanın eni 4.5mm, bugün gelenlerin 4mm olmasına rağmen bugün gelen keçeler daha kalın ve etli duruyor. Sanki dokunduğumda da yapı olarak daha farklı gibiler. Yalnız işlemi tekrarlamak için diğer kargoyu beklemem gerekecek çünkü en son devirdaim pompasının kapağını çıkardığımda farkettim ki kapak oringinin alt bölümünde muhtemelen soğuk - sıcak, tak - çıkar derken küçük bir yırtık oluşmuş. Sıvı conta ile saçma sapan bir iş yapmamak için o parçanın da gelmesini bekleyeceğim.

    [IMG][/IMG]
    Atincozkan bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Hayirlisi hadi bakalim insallah sorun cozulur.bende devirdaim repair kit almistim sana soyledim.300 tl civariydi.2 kece ve kapak contasini kullandim,diger 3_4 tane ivir zivir vidayi kullanmadim bide ortadaki plastik donen rotoru.3000km oldu suan sorun yok...ama icimden bir ses ilerde belirsiz bir zamanda bu ariza gene olabilir diyor ))
    Am

  18. #38

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayirlisi hadi bakalim insallah sorun cozulur.bende devirdaim repair kit almistim sana soyledim.300 tl civariydi.2 kece ve kapak contasini kullandim,diger 3_4 tane ivir zivir vidayi kullanmadim bide ortadaki plastik donen rotoru.3000km oldu suan sorun yok...ama icimden bir ses ilerde belirsiz bir zamanda bu ariza gene olabilir diyor ))
    Am
    Evet, keşke öyle bulabilseydim ben de o şekilde alırdım kesin. Neyse artık bekleyeceğiz diğer paketi. İnşallah hallolacak bakalım. Bu arada bir durum keşfettim; benim aldığım sağda yer alan "Suptex" marka keçelerin sitesinde çalışma sıcaklığı olarak -30 ve +105 derece belirtmişler. Anlık olarak +130 dereceye çıkabilir yazıyor. Ve bir sitede KTM Superduke 1290 için sürüş esnasında yağ sıcaklığı 270f yani 132 santigrat dereceye kadar çıkabiliyor demişler. Bizim 390'lar için bu sıcaklık kaç bilmiyorum ama 1290'a benzer ise, bu durumda benim tahmin ettiğim gibi bizim mavi keçelerin sıcaklık mukamevetleri bu motoru karşılamıyor ve sonuçta deforme oluyor olabilirler.

  19. #39

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    çift dudaklı keçeden almadın mı?

  20. #40

    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    KKTC
    Motosikleti
    Ktm Duke 390
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çift dudaklı keçeden almadın mı?
    Aldim. Onlar da kargo ile geliyor su an.


    BLUE MOTOR
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler