Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910 SonuncuSonuncu

Honda CB750 Cafe Racer Projesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    göstergesi uyumlu olmuş ama ben yakıştıramadım.... forever analog...
    Acikcasi modern bir cagda biraz digital bir uyum lazim. Sonucta Retro tarz bir motor yapiyoruz. Klasik bir cafe racer hic degil. Iyi bir tasarimda eski ve yeniyi birlestirmek o tasarimi ozel kilar. Onemli olan cok goze batmamasidir.

    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emeğinize sağlık çok güzel olmuş,yalnız depo ile sele nin arası biraz boşluk var sanırım yanlarında gözüme çarptı.
    saygılar sevgiler.
    Tessekurler. Evet kucuk bir bosluk var. Selenin girip cikmasi icin bu bosluga ihtiyacimiz var. Aksi taktirde deponun icine sifir girip tak cikarda sorun cikariyor. Birde sele deponun tam cizgi hizasinda. Icine girmesi icin daha ince olmali , buda konfordan odun vermek demek.

    Alıntı yalcin33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ellerine sağlık çok sade ve güzel olmuş işçilik yönünden de eminim kalitelidir (resimlerden anlaşılan bu) şurası olmamış burasını şöyle yapsaydın demiyecem tamamen zevk meselesi eminim nasıl istiyorsan öyle yapmışsındır, benim yada başkasının zevkine göre yapsan bi anlamı kalmazdı söyliyecek pek bişey yok yani ama plakayı nere takacaksın (mutlaka düşünmüşsündür?)
    Tessekurler Plaka tam arka camurlugun ortasinda yeri da hazir , resime dikkatli bakar isen iki kucuk delik olan bir parcayi gorebilirsin. Malesefki kucuk plaka takmak kanuna aykiri. Plakanin her sekilde aracin tam arkasinda olmasi sart. Sinyaller ve fari bile muayenede sorun cikarmayacak sekilde sectik. Amacimiz kullanicinin trafikte kurallara uygun ama farkli tarzda bir motor ile dolasabilmesi. Yoksa yurt disi orneklerinde ne sinyal var ne plaka nede ayna. Buna birazda Legal versiyon diyebiliriz sanirim
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senelerce o disklerin benzerini yolcu ucaklarinda kullandilar. Hic bir ucagin freni kitlenip kaza yaptigini duymadim.

    MZ lerdeki sorun fren merkezinin yanlis tasarlanmasidir.
    Üstad çift papatya disk fena durmaz ama bunlar çok antika duruyor Tabi herşey para.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  3. #163
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad çift papatya disk fena durmaz ama bunlar çok antika duruyor Tabi herşey para.
    Dostum her sey para degil! Her sey para olsa sence boyle bir motora bu kadar para harcanirmi?

    Bazi seylerde tasarim ve sentezdir. Bu motorun diskini degistirmek belki senin gibi race motor kullanan birini gozune hos gorunebilir, lakin bugun hic bir motorda olmayan kapali disk, bu motoru farkli kilan bir detaydir.

    Yoksa ne olacak , bu egzozlari yapacaz diye ugrasmaz bir akrep takardik, iki haris elcik , bir gidon amortisoru , tank ped , iki on papatya disk birde arka masayi degistirir soyle 180 tekeride koydukmu al sana motor derdik.

    Eee o zaman biz niye retro cafe racer yapiyoruzki ,yok farkli olacaz, yok tasarim olacak. gider bir tane Ducati monster filan alirdik ne gerek var bu kadar kendimizi 7 aydir kasmaya degilmi

    Bu yuzden fark o motorun kimsede olmayan disk frenlerinde yatiyor belkide
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  4. #164
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad çift papatya disk fena durmaz ama bunlar çok antika duruyor Tabi herşey para.
    Dostum Kara Kartal, o frenlerin dahada eski modeli benim '77 CB 'de de var, ve gayet guzel gorevlerini yerine getiriyorlar. Zeda gene bana gore cok modern/teknolojik sayilir. bahsettigin "papatyalari" googleladim hakikaten papatya rotor ... cafe kulturune/tarzina ('60/'70) uymaz.. bu arada herseyin para oldugunu dusunursen bircok kisi gibi yanilirsin.. tasarimda para hicbirsey, yaraticilik ise pek cok seye bedeldir.. En pahali parcalari alabilirsiniz, ama neticede yan sanayi parcalarin biraraya yigildigi gorgusuz bir arac cikabilir..
    sevgiler KARA KARTAL,
    ergün1968 bunu beğendi.
    www.sungurtekin.com

  5. #165
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum her sey para degil! Her sey para olsa sence boyle bir motora bu kadar para harcanirmi?

    Bazi seylerde tasarim ve sentezdir. Bu motorun diskini degistirmek belki senin gibi race motor kullanan birini gozune hos gorunebilir, lakin bugun hic bir motorda olmayan kapali disk, bu motoru farkli kilan bir detaydir.

    Yoksa ne olacak , bu egzozlari yapacaz diye ugrasmaz bir akrep takardik, iki haris elcik , bir gidon amortisoru , tank ped , iki on papatya disk birde arka masayi degistirir soyle 180 tekeride koydukmu al sana motor derdik.

    Eee o zaman biz niye retro cafe racer yapiyoruzki ,yok farkli olacaz, yok tasarim olacak. gider bir tane Ducati monster filan alirdik ne gerek var bu kadar kendimizi 7 aydir kasmaya degilmi

    Bu yuzden fark o motorun kimsede olmayan disk frenlerinde yatiyor belkide
    Evet sizin gibi bakmamıştım ben olaya ama direk gözüme fren diskleri çarptı Dediğiniz gibi bu frenler gerçekten fark ettiriyor motoru. Açıkçası retro kültürünü sizin kadar bilmiyorum ukalalık falan yapmaya çalıştığımı düşünmeyin sakın

    Alıntı Angel Spear adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum Kara Kartal, o frenlerin dahada eski modeli benim '77 CB 'de de var, ve gayet guzel gorevlerini yerine getiriyorlar. Zeda gene bana gore cok modern/teknolojik sayilir. bahsettigin "papatyalari" googleladim hakikaten papatya rotor ... cafe kulturune/tarzina ('60/'70) uymaz.. bu arada herseyin para oldugunu dusunursen bircok kisi gibi yanilirsin.. tasarimda para hicbirsey, yaraticilik ise pek cok seye bedeldir.. En pahali parcalari alabilirsiniz, ama neticede yan sanayi parcalarin biraraya yigildigi gorgusuz bir arac cikabilir..
    sevgiler KARA KARTAL,
    Aslında beni soğutma kanallarının olmaması da tedirgin etti. Ama dediğiniz gibi görevini yerine getiriyorsa ne ala Para hiçbişeydir dediğiniz gibi ama birşeyler yapmak için gerekli para varsa Günümüzde bir çift papatya diskin 1000 TL civarı olduğunu düşünerek bu yorumu yazdım. Yan sanayi falan demek istemedim orjinal parçalar her zaman iyidir.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  6. #166
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    harika bir motosiklet belirginleşmiş. Tamamen bittikten ve profesyonel olarak fotoğraflandıktan sonraki halini düşünemiyorum bile.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  7. #167
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet sizin gibi bakmamıştım ben olaya ama direk gözüme fren diskleri çarptı Dediğiniz gibi bu frenler gerçekten fark ettiriyor motoru. Açıkçası retro kültürünü sizin kadar bilmiyorum ukalalık falan yapmaya çalıştığımı düşünmeyin sakın



    Aslında beni soğutma kanallarının olmaması da tedirgin etti. Ama dediğiniz gibi görevini yerine getiriyorsa ne ala Para hiçbişeydir dediğiniz gibi ama birşeyler yapmak için gerekli para varsa Günümüzde bir çift papatya diskin 1000 TL civarı olduğunu düşünerek bu yorumu yazdım. Yan sanayi falan demek istemedim orjinal parçalar her zaman iyidir.
    Ukalalık yapmak istemedigin belli. Bu sadece senin aliskanligin bindigin motordan dolayi. Eger bu motor saatte 300km/h hiza ulasacak , ve hatta yarisacak olsaydi belkide sen hakli olurdun. Surekli isinan bir disk sorun teskil ederdi. Ama bahis ettigimiz motor retro bir cafe racer , gezide tas catlasa yapacagi hiz 150 km/h olur. Bu motorda bazi seyleri eskiden hatira birakmak iyi oluyor.

    Bunu ultra luks arabalarin icindeki halen yapilan masif ahsap kaplamasi gibi dusun. Titanium yada Karbin fiber konsollarin devrinde bile halen birileri eski araclari hatirlatan o ahsap dokusunu bir nebzede olsa gormek istiyor.

    Ama para konusunda sana bir sey belirtiyim, bu diskin yenisi senin papatyada daha pahali Bulacaz diye kicimiz yirtildi.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  8. #168
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Konu başlığındaki fotolar gözükmüyor? Neden?
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  9. #169

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    ağabey ellerine sağlık...
    her ne kadar benim tarzım olmasada, beğenilmeyecek hiç bir tarafı yok motorun...
    buram buram her yerinden işçilik kalitesi akıyor...
    güle güle kazasız belasız bimneniz dileğiyle....

  10. #170
    Isaac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2008
    Şehir
    YediTepeliŞehir
    Motosikleti
    Yayayayayaya.....
    Sn.Zeda,
    Eğer projenize nihai noktayı koyduysanız, bizi fotoğraflar ve videolardan mahrum bırakmayınız...
    Saygılar.

  11. #171
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı Isaac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn.Zeda,
    Eğer projenize nihai noktayı koyduysanız, bizi fotoğraflar ve videolardan mahrum bırakmayınız...
    Saygılar.
    Tessekurler acikcasi nihai nokta konuldu denebilir ama bazi parcalarin test sonrasi yeniden ayarlanmasi gerekiyor o yuzden kisa bir sure daha motor garajda kalacak ve test esnasinda gordugumuz son ayarlar icin bekleyecek. Bu donemde kendi is yogunlugum da baskin oldugundan biraz yavas ilerliyor. Bu motor icinde kucuk bir blog acmayi dusunuyorum eger becerebilir isem , daha once hic blog acmadim. Boylece oraya her parcanin yapimi ile ilgili bilgilendirci resimli uygulamalari da koyabilirim.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  12. #172
    Isaac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2008
    Şehir
    YediTepeliŞehir
    Motosikleti
    Yayayayayaya.....
    Açıklamanız için teşekkür ederim Sn.Zeda,
    Merakla bekliyorum efendim.
    Kolay gelsin.

  13. #173
    ALEXANDER 1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Öncelikle ne kadar harika bir iş çıkardığınızı kelimelere dökmem mümkün değil.Teorik bilgilerin ,pratiğe başarıyla dökülmesi,kendi el emeği ve uğraşılarınız ve bunların verdiği hazzı ancak bizim gibi motosiklet ve mekaniğe aşık insanlar anlayabilir.Bu uzun ve zor sürecin başarı ile bitmiş olması beni en az sizin kadar memnun etti.Şimdi konuyu dağıttığım için beni affedin ama kısaca 2 sorum olacak.

    Sübapları Konyada yaptırdınız.Sübap gibi ,örneğin şanzıman dişli grupları da orada dayanıklı bir şekilde birebir imal edilebilirmi?
    Ekzantrik zinciri yapan firmaya ,zincirin numunesi ve manuelde yazan değerlerini vermemiz yeterli oluyormu.

    Tekrar tebrikler ve kazasız belasız zevkli beraberlik diliyorum.Saygılarımla.
    LINCOLN 6 ECHO

  14. #174
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    darısı bir gün benim de başıma inşallah ...emeğinize sağlık..

  15. #175
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    ee nerde fotolar merak ettim valla...retro sevdiğim için ilgimi baya çekti bu olay taze bir motorcu olarak..

  16. #176
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı ALEXANDER 1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle ne kadar harika bir iş çıkardığınızı kelimelere dökmem mümkün değil.Teorik bilgilerin ,pratiğe başarıyla dökülmesi,kendi el emeği ve uğraşılarınız ve bunların verdiği hazzı ancak bizim gibi motosiklet ve mekaniğe aşık insanlar anlayabilir.Bu uzun ve zor sürecin başarı ile bitmiş olması beni en az sizin kadar memnun etti.Şimdi konuyu dağıttığım için beni affedin ama kısaca 2 sorum olacak.

    Sübapları Konyada yaptırdınız.Sübap gibi ,örneğin şanzıman dişli grupları da orada dayanıklı bir şekilde birebir imal edilebilirmi?
    Ekzantrik zinciri yapan firmaya ,zincirin numunesi ve manuelde yazan değerlerini vermemiz yeterli oluyormu.

    Tekrar tebrikler ve kazasız belasız zevkli beraberlik diliyorum.Saygılarımla.
    Kusura bakmayin sorunuzu yeni gordum.
    Subap lar Konyada Land Rover Defender icin subap yapan fabrikasinda yapildi. Bunun icin italyadan ozel ithal krom kullanildi. Kullanilan teknoloji bire bir kopyalama imkani veriyor. Ayni anahtar yapar gibi.

    Egzantrik zincirinde belli standart olculer vardir. Kitapta bunlar bulunur. Bu sekilde zincir siparisi verebilirsiniz. Ama yan sanayiler risklidir. 0.1 mm hata olsa yerine tam oturmaz. Bizde bu yuzden orjinal zincir satin aldik. Her fabrikanin markalari var bunu bilirseniz ithalatcisindan da alabilirsiniz.

    iyi dilekler icin tessekurler

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ee nerde fotolar merak ettim valla...retro sevdiğim için ilgimi baya çekti bu olay taze bir motorcu olarak..
    Fotolar motor istanbula getirilince cekilecek. Su anda hava sartlarindan dolayi bir sey yapmiyoruz ve motoru sakli tutuyoruz. Muayenesi yapildiktan sonra Istanbula getirecegiz, Su hava sartlarinin biraz duzelmesi lazim.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  17. #177
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Vayyyyyy neler yapmışsın sen öyle zeda
    Daha yeni gördüm bu konuyu ve motosikletin son halini bende merak ediyorum şimdi.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  18. #178
    bsabora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2012
    Şehir
    ADANA
    resimler görünmüyor

  19. #179
    pridefirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2014 Yamaha x max 250
    Tebrik ederim harika olmuş,türkiyedeki ilk somut cafe racer çalışması sanırım,siz bunun öncüsü olmuşsunuz umarım bizlerde devam ettirip yeni el yapımı sanat eserleri mevdana getirebiliriz,benimde bi yamaha projesi düşnyrm inşallah gerçekleştirebilirsem ilk sizlerle paylaşıcam,unutmadan arka seleye depo renginde yüksek bi mono kapak takılsa çok daha fena olurmuş demeden geçemiycem

  20. #180
    trgy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HD xl 883
    sizce kawasaki er-5 'ten cafe racer olur mu? O altyapı var mı?


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)