Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Honda CB750 Cafe Racer Projesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı Free_AnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam son durum ne ne oldu nasıl oldu motor ne halde ? Çatladım meraktan
    Motor blogunu bitti, artik blogu sasi uzerine oturtacagiz.

    Alıntı Norick Abe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tebrik ederim, cafe racer en marjinal tarz, model seçimide ideal, bana kalırsa safkan bir naked yada cafe racer'ın kafa grenajı kesinlikle yuvarlak farlı olmalı, cb 750deki yada monster 620 deki gibi.. paul smart'ta farın etrafında grenaj olmasına rağmen çok şık duruyo mesela, eğer yuvarlak far olmazsa retro durmaz, cb 750de arka artçı kısmına mono kapak olmuyo sanırım ama deponun cüssesini ön plana çıkarmak adına ince koltuk tarz duracaktır, jantlarda tel jant olacak sanırım? projenizde başarılar.
    Aslinda yuvarlak farin bir cok cesidi var. Nakedlar ile ozlesmis bir durum tabikide yuvarlak far. CB 750 de mono kapak yapmak mumkun ama bu proje WM tarzinda ve selesi ince uzun geliyor. Bu projede mono kapak olmayacak. Jantlar orjinal Aluminium olacak. Tel jant biraz daha klasik modeller icin iyi olabilir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    On ve Arka tekerler yerine oturtuldu. Gerekli kontrolden sonra on camurluk ve arka camurluk eskisinin kesilerek ve sekillenerek imal edilmesine devam ettik.

    Arka camurlugu ustunde kaynak ile sekillendirir iken.



    Yeni yaptigimiz sasiye yeni bir sele yapilmasi lazim. Selenin alt kisminin belli bir kalinlikta ve sertlikte olmasi lazim. Bu sekli ancak kompozit yapabilir.

    Epoxy cam elyaf ve karbon fiber ile guclendirilmis bir sele yapmak icin once seleyi kalip almak icin aluminium folyo ile kapliyoruz ve diger tum alanlari recine sicramasina karsi maskeliyoruz. Bu patenti Qweasdnon buldugu bir linkte gormustum. Cok mantikli gelmisti.



    Epoxy yeterince guclu bir recine, ama iki cam elyaf arasina posta seklinde attigimiz karbon bantlar bu seleyi cok daha guclu kilacak. Hemde cok hafif.


    Ust katmani koruyucu kumas ile kapatip 48 saatlik tam kuruma surecine birakiyoruz. Daha sonra kaliptan cikarilip tam seleye gore kenarlarindan kesilecek.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  3. #123
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Sonunda Motor blogu sasi ile bulustu





    On camurlugumuz fiberden yapilma, arka ise metalden. Camurluklar tamamen minimal seviyede. Arka camurluk sadece plaka ve sinyalleri tutsun diye var. Fonksyonel bir islevi yok gibi bir sey.







    Karbon fiber destekli cam elyaf ve Epoxy den imal etmis oldugumuz sele alt taban kismi boyandiktan sonra sele klidi icin son provasinda. Artik dosemesi yapilmaya hazir hale geldi
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  4. #124
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Güzel olmuş
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  5. #125
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    yapınca oluyor... yeterki isteyin...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  6. #126
    -eren- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Değişik bir sl 150
    Hayranlıkla takip ediyorum.Gözüme çarptıda ;
    ön çamurluğun arka tarafındaki çıkıntı nedir?
    Ve akü orta boşlukta üsttemi olucak yoksa arka salıncaktamı?
    Yada daha doğru sormak gerekirse örnek alınan modele birebir sadıkmı kalıncak yoksa kendinizden eklemeler yapıyormusunuz?

  7. #127
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    takipçiyimm

  8. #128
    babaduru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yılların Eskitemediği Peugeot 103-CBR 250 R(2011)
    Çok Güzel Oluyor... Kolay Gelsin...

  9. #129
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı -eren- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayranlıkla takip ediyorum.Gözüme çarptıda ;
    ön çamurluğun arka tarafındaki çıkıntı nedir?
    Ve akü orta boşlukta üsttemi olucak yoksa arka salıncaktamı?
    Yada daha doğru sormak gerekirse örnek alınan modele birebir sadıkmı kalıncak yoksa kendinizden eklemeler yapıyormusunuz?
    On camurluktaki cikintinin ici bos. Orjinal camurlugu bicip bu hale getirdik. Sanirim tasarlayan kisi hem ice dogru bir esneme oldugunda kirilmasina mani olmak icin hemde rugzar ile gelen pisligi orda tutmak icin boyle bir sey tasarlanmis.

    Akunun yeri orta kisimda boslukta olacak. Ona ozel bir plexi glass tas yaptirmistim lakin okuyu 12A kullanmaya karar verdim. Kucuk aku daha sempatik duracak. Yeni yapilacak olan aku tasi mmetalden , onun resimlerini bitince eklerim.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  10. #130
    -eren- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Değişik bir sl 150
    Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
    Ben aküyü muhafaza etmek için linkteki aliminyum levhadan kullanıcam.
    Sanırım sizde aynı maddeyi kullanıcaksınız. wrenchmonkees'in tasarımındakine benziyor çünkü.hatta ondan daha iyi duracağı kanaatindeyim.
    Yeni resimleride merakla bekliyorum

  11. #131
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı -eren- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
    Ben aküyü muhafaza etmek için linkteki aliminyum levhadan kullanıcam.
    Sanırım sizde aynı maddeyi kullanıcaksınız. wrenchmonkees'in tasarımındakine benziyor çünkü.hatta ondan daha iyi duracağı kanaatindeyim.
    Yeni resimleride merakla bekliyorum
    Acikcasi ben daha marjinal bir panel kullanacagim http://www.psdgraphics.com/wp-conten...comb-metal.jpg bal petegi seklinde

    bu model WM stili olacak zaten , bundan sonraki ne olur bilinmez. ilginiz icin tessekurler
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  12. #132
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Son zamanlarda hic resim yukleyemedim. Acikcasi basta gostgermis oldugumuz WM tasarimindan disari cikmaya karar verdik. Kendi fikirlerimiz ve tasarimlarimiz var.Bunun WM dendaha iyi oldugunu ve basarili olacagini anladik. Bu motorun kendimize ozgu tasarimlari icermesini istiyoruz. Bu yuzden yeni tasarim degisiklikleri yapiyoruz. Yakinda yenilikleri goreceksiniz.

    Su anda elektrik tessisati yeniden cekiliyor. Tum dis vidalari krom olarak yeniliyoruz. Acikcasi elimizde her gun kumpas hirdavatci ve atolye arasinda mekik dokuyoruz. 2 Haftadir yogun bir tempo icinde motora odaklandik.

    Ozel bir elcik ve manet yaptik. Bazi detaylari supriz olmasi acisindan su anda gostermiyorum , ama yakinda paylasacagim. Plana gore gider isek motorun bitmesine sanirim 2 haftakaldi

    Bu da son durumun kucuk bir resmi.

    Daha guzel resimler yakinda gelecek



    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  13. #133
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Bir kac yeni resim daha elektrik tessisati ile bogusuyoruz, resim cekmeye pek vakit kalmiyor.







    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  14. #134
    Isaac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2008
    Şehir
    YediTepeliŞehir
    Motosikleti
    Yayayayayaya.....
    Sn.Zeda,
    Efendim ben de Caferacerlara ilgi duyuyorum ve elimden geldiğince öğrenmeye çalışıyorum. Çalışmanızı zevkle izliyorum. Her gün bu bölüme girip yeni mesaj eklemiş misiniz diye kontrol ediyorum. Umarım en kısa zamanda projenizi sonlandırır (Eminim böyle bir projenin sonu olamaz her gün bir şeyler eklemek gelir insanın içinden), yani hareket eder hale getirirsiniz ve bizi bir kaç video ile onurlandırırsınız.

    Elinize sağlık, kolay gelsin.
    Saygılar.

  15. #135

    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    S&T GT250R 2011
    Elinize kolunuza ve cebinize sağlık. Zevkle yaptığınız belli. Terinize değmesini diliyorum...

  16. #136
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı Isaac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn.Zeda,
    Efendim ben de Caferacerlara ilgi duyuyorum ve elimden geldiğince öğrenmeye çalışıyorum. Çalışmanızı zevkle izliyorum. Her gün bu bölüme girip yeni mesaj eklemiş misiniz diye kontrol ediyorum. Umarım en kısa zamanda projenizi sonlandırır (Eminim böyle bir projenin sonu olamaz her gün bir şeyler eklemek gelir insanın içinden), yani hareket eder hale getirirsiniz ve bizi bir kaç video ile onurlandırırsınız.

    Elinize sağlık, kolay gelsin.
    Saygılar.
    Sevgili Isaac ve Zipkinci

    tessekurler , acikcasi yarin kismet ise yarin ilk marsi basip motorun sesini duyacagiz. Motor bittikten sonra tanitim ve satis icin guzel videolar ve resimler cekilecek onlari sizinle paylasirim. Hem sesini duyarsiniz hemde son detaylari daha net gorursunuz. Su ana kadar kullandigim makina tasimasi rahat oldugu icin basit bir sony digital makina cekim kalitesi malum, inanin gercegi resimden cok daha iyi duruyor

    Imalat esnasinda surekli fikirler degisiyor, bazi parcalar iptal oluyor , kimisinin yeri degisiyor, acilan delikler yeniden kapatilmasi gerekiyor Beyinde ne kadar dusunur iseniz dusunun, bazen motorun ustunde prova ederken gordugunuz goruntu fikirlerini kokten degistirebiliyor. Ama bu benim ilk cafe racer projem degil musteri olarak ilgilenenlerden de belli oluyorki son olmayacagi da kesin.

    Belki bundan sonra bir tanede bobber yapabiliriz. Kim bilir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  17. #137
    Isaac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2008
    Şehir
    YediTepeliŞehir
    Motosikleti
    Yayayayayaya.....
    Merakla beklemekteyim gelişmeleri...

    Ayrıca bobber konusu da en az Caferacer kadar ilgi çekici

    Nedense bana hep kardeş platformlar gibi gelmiştir...

  18. #138
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Öncelikle tasarımın WM tekelinden çıkması bence çok çok iyi olmuş, çünkü geliştirilebilecek çok fazla noktası vardı. Yalnız keşke baştan bu kadar katı WM dizaynına bağlı kalacağız demeseydin de fikirlerimizi söyleyebilseydik... Şimdi aynı görüş ve fikirleri yakalamak zor olacak belki...
    Ama herşey bir yana, bu kadar ilerlemesi, finale bu kadar yaklaşması da bir o kadar güzel; ve biz fikir belirtemesek de kullanıcının görüşüne göre şekillenmesi bir o kadar güzel olmuş. Şimdiden güle güle kullan...
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  19. #139
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı olcan138 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle tasarımın WM tekelinden çıkması bence çok çok iyi olmuş, çünkü geliştirilebilecek çok fazla noktası vardı. Yalnız keşke baştan bu kadar katı WM dizaynına bağlı kalacağız demeseydin de fikirlerimizi söyleyebilseydik... Şimdi aynı görüş ve fikirleri yakalamak zor olacak belki...
    Ama herşey bir yana, bu kadar ilerlemesi, finale bu kadar yaklaşması da bir o kadar güzel; ve biz fikir belirtemesek de kullanıcının görüşüne göre şekillenmesi bir o kadar güzel olmuş. Şimdiden güle güle kullan...
    Acikcasi bundan evel iki tane daha naked bike tan tasarimim olmustu , Ducatiyide cafe racer yapmistim, ama sifirdan yapmak icin hic tecrubemiz yoktu. Bu yuzden WM tasarimi baz aldik basta bize kilavuz olmasi icin. Ama isin ortalarina dogru baktiki bizim sahsi fikirlerimizi uygulayabilecek alt yapimiz var, artik kilavuzumuzdan ayrilip kendi bisimiza yol almaya basladik. Bazi seyleri tecrube edinmeden net bir sey soylemek cok zor. Sonucta bu tasarimdaki hatlar sadece aslinda WM ye de ait degil isin asli. MMC adli firmada uzun senelerdir bu tasarimi kullaniyor. WM sadece basinda daha cok on plana cikan bir firma oldugun dan onu goruyoruz.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  20. #140
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    elcik ve manetler on numara olmuş.
    yol iyidir.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)