Honda CB750 Cafe Racer Projesi
-
24 Haziran 2011, 19:02
#121
Free_AnGeL adlı üyeden alıntı
hocam son durum ne ne oldu nasıl oldu motor ne halde ? Çatladım meraktan
Motor blogunu bitti, artik blogu sasi uzerine oturtacagiz.
Norick Abe adlı üyeden alıntı
tebrik ederim, cafe racer en marjinal tarz, model seçimide ideal, bana kalırsa safkan bir naked yada cafe racer'ın kafa grenajı kesinlikle yuvarlak farlı olmalı, cb 750deki yada monster 620 deki gibi.. paul smart'ta farın etrafında grenaj olmasına rağmen çok şık duruyo mesela, eğer yuvarlak far olmazsa retro durmaz, cb 750de arka artçı kısmına mono kapak olmuyo sanırım ama deponun cüssesini ön plana çıkarmak adına ince koltuk tarz duracaktır, jantlarda tel jant olacak sanırım? projenizde başarılar.
Aslinda yuvarlak farin bir cok cesidi var. Nakedlar ile ozlesmis bir durum tabikide yuvarlak far. CB 750 de mono kapak yapmak mumkun ama bu proje WM tarzinda ve selesi ince uzun geliyor. Bu projede mono kapak olmayacak. Jantlar orjinal Aluminium olacak. Tel jant biraz daha klasik modeller icin iyi olabilir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Reklamlar
-
01 Temmuz 2011, 21:02
#122
-
06 Temmuz 2011, 18:54
#123
-
06 Temmuz 2011, 19:05
#124
Güzel olmuş
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
06 Temmuz 2011, 19:17
#125
yapınca oluyor... yeterki isteyin...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
06 Temmuz 2011, 19:18
#126
Hayranlıkla takip ediyorum.Gözüme çarptıda ;
ön çamurluğun arka tarafındaki çıkıntı nedir?
Ve akü orta boşlukta üsttemi olucak yoksa arka salıncaktamı?
Yada daha doğru sormak gerekirse örnek alınan modele birebir sadıkmı kalıncak yoksa kendinizden eklemeler yapıyormusunuz?
-
06 Temmuz 2011, 20:25
#127
takipçiyimm
-
06 Temmuz 2011, 20:54
#128
Çok Güzel Oluyor... Kolay Gelsin...
-
06 Temmuz 2011, 21:37
#129
-eren- adlı üyeden alıntı
Hayranlıkla takip ediyorum.Gözüme çarptıda ;
ön çamurluğun arka tarafındaki çıkıntı nedir?
Ve akü orta boşlukta üsttemi olucak yoksa arka salıncaktamı?
Yada daha doğru sormak gerekirse örnek alınan modele birebir sadıkmı kalıncak yoksa kendinizden eklemeler yapıyormusunuz?
On camurluktaki cikintinin ici bos. Orjinal camurlugu bicip bu hale getirdik. Sanirim tasarlayan kisi hem ice dogru bir esneme oldugunda kirilmasina mani olmak icin hemde rugzar ile gelen pisligi orda tutmak icin boyle bir sey tasarlanmis.
Akunun yeri orta kisimda boslukta olacak. Ona ozel bir plexi glass tas yaptirmistim lakin okuyu 12A kullanmaya karar verdim. Kucuk aku daha sempatik duracak. Yeni yapilacak olan aku tasi mmetalden , onun resimlerini bitince eklerim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
06 Temmuz 2011, 21:44
#130
Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
Ben aküyü muhafaza etmek için linkteki aliminyum levhadan kullanıcam.
Sanırım sizde aynı maddeyi kullanıcaksınız. wrenchmonkees'in tasarımındakine benziyor çünkü.hatta ondan daha iyi duracağı kanaatindeyim.
Yeni resimleride merakla bekliyorum
-
06 Temmuz 2011, 22:11
#131
-eren- adlı üyeden alıntı
Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
Ben aküyü muhafaza etmek için
linkteki aliminyum levhadan kullanıcam.
Sanırım sizde aynı maddeyi kullanıcaksınız. wrenchmonkees'in tasarımındakine benziyor çünkü.hatta ondan daha iyi duracağı kanaatindeyim.
Yeni resimleride merakla bekliyorum
Acikcasi ben daha marjinal bir panel kullanacagim http://www.psdgraphics.com/wp-conten...comb-metal.jpg bal petegi seklinde
bu model WM stili olacak zaten , bundan sonraki ne olur bilinmez. ilginiz icin tessekurler
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
25 Temmuz 2011, 13:27
#132
Son zamanlarda hic resim yukleyemedim. Acikcasi basta gostgermis oldugumuz WM tasarimindan disari cikmaya karar verdik. Kendi fikirlerimiz ve tasarimlarimiz var.Bunun WM dendaha iyi oldugunu ve basarili olacagini anladik. Bu motorun kendimize ozgu tasarimlari icermesini istiyoruz. Bu yuzden yeni tasarim degisiklikleri yapiyoruz. Yakinda yenilikleri goreceksiniz.
Su anda elektrik tessisati yeniden cekiliyor. Tum dis vidalari krom olarak yeniliyoruz. Acikcasi elimizde her gun kumpas hirdavatci ve atolye arasinda mekik dokuyoruz. 2 Haftadir yogun bir tempo icinde motora odaklandik.
Ozel bir elcik ve manet yaptik. Bazi detaylari supriz olmasi acisindan su anda gostermiyorum , ama yakinda paylasacagim. Plana gore gider isek motorun bitmesine sanirim 2 haftakaldi
Bu da son durumun kucuk bir resmi.
Daha guzel resimler yakinda gelecek
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
27 Temmuz 2011, 22:53
#133
-
28 Temmuz 2011, 14:50
#134
Sn.Zeda,
Efendim ben de Caferacerlara ilgi duyuyorum ve elimden geldiğince öğrenmeye çalışıyorum. Çalışmanızı zevkle izliyorum. Her gün bu bölüme girip yeni mesaj eklemiş misiniz diye kontrol ediyorum. Umarım en kısa zamanda projenizi sonlandırır (Eminim böyle bir projenin sonu olamaz her gün bir şeyler eklemek gelir insanın içinden), yani hareket eder hale getirirsiniz ve bizi bir kaç video ile onurlandırırsınız.
Elinize sağlık, kolay gelsin.
Saygılar.
-
28 Temmuz 2011, 15:23
#135
Elinize kolunuza ve cebinize sağlık. Zevkle yaptığınız belli. Terinize değmesini diliyorum...
-
28 Temmuz 2011, 20:56
#136
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
29 Temmuz 2011, 01:00
#137
-
29 Temmuz 2011, 02:02
#138
Super Moderator
Öncelikle tasarımın WM tekelinden çıkması bence çok çok iyi olmuş, çünkü geliştirilebilecek çok fazla noktası vardı. Yalnız keşke baştan bu kadar katı WM dizaynına bağlı kalacağız demeseydin de fikirlerimizi söyleyebilseydik... Şimdi aynı görüş ve fikirleri yakalamak zor olacak belki...
Ama herşey bir yana, bu kadar ilerlemesi, finale bu kadar yaklaşması da bir o kadar güzel; ve biz fikir belirtemesek de kullanıcının görüşüne göre şekillenmesi bir o kadar güzel olmuş. Şimdiden güle güle kullan...
-
29 Temmuz 2011, 21:26
#139
olcan138 adlı üyeden alıntı
Öncelikle tasarımın WM tekelinden çıkması bence çok çok iyi olmuş, çünkü geliştirilebilecek çok fazla noktası vardı. Yalnız keşke baştan bu kadar katı WM dizaynına bağlı kalacağız demeseydin de fikirlerimizi söyleyebilseydik... Şimdi aynı görüş ve fikirleri yakalamak zor olacak belki...
Ama herşey bir yana, bu kadar ilerlemesi, finale bu kadar yaklaşması da bir o kadar güzel; ve biz fikir belirtemesek de kullanıcının görüşüne göre şekillenmesi bir o kadar güzel olmuş. Şimdiden güle güle kullan...
Acikcasi bundan evel iki tane daha naked bike tan tasarimim olmustu , Ducatiyide cafe racer yapmistim, ama sifirdan yapmak icin hic tecrubemiz yoktu. Bu yuzden WM tasarimi baz aldik basta bize kilavuz olmasi icin. Ama isin ortalarina dogru baktiki bizim sahsi fikirlerimizi uygulayabilecek alt yapimiz var, artik kilavuzumuzdan ayrilip kendi bisimiza yol almaya basladik. Bazi seyleri tecrube edinmeden net bir sey soylemek cok zor. Sonucta bu tasarimdaki hatlar sadece aslinda WM ye de ait degil isin asli. MMC adli firmada uzun senelerdir bu tasarimi kullaniyor. WM sadece basinda daha cok on plana cikan bir firma oldugun dan onu goruyoruz.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
30 Temmuz 2011, 23:14
#140
elcik ve manetler on numara olmuş.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)