O diil de bittiğinde bi tur vercen mi ondan bahset
O diil de bittiğinde bi tur vercen mi ondan bahset
Hayliden hayli kalınlaştı yobazlık yeniden, Softalık zorlu anırtı ile aldı yürüdü.
Kara bir kinle taassub pusudan çıktı yine, Yurdu şâhâne cehâlet yeni baştan bürüdü. (Neyzen Tevfik)
Selam. Ellerinize sağlık. Belli ki epey bir bilgi ve tecrübe birikiminiz var. Benim merak ettiğim motoru toplamaya başlamadan önce tasarımınızı grafiğe döktünüzmü. Grafik üzerinde istediğiniz değişikliği kolayca yapıp zevkinize göre motora son halini verdikten sonra toplamaya başlamak sizin için daha kolay olabilir. Naçizane fikrim.Kolay gelsin.
selamlar harley,
hayır tasarımını grafiğe dökmedim
çünki çok uzun zamandır yapmak istediğim gerçekten kafamda tasarımını gerçekleştidiğim bir tarzdı bu
los angelesde çok bilgi ve tecrübe topladım dolayısı ile grafiğe gerek duymadım
fakat angel spears ın yaptığı gibi bir projeye başlarsam ;ki kesinlikle tasarlamak gerekecek o zamanda bu işleri yapabilen bir tasarımcıdan yardım almam gerekecek o da angel dan başkası olmayacaktır,
ayrıca belirtmek isterimki bobber felsefesi (elinde ne varsa tak yürü) şeklinde
fikrine saygı duyuyorum tabiki bırak bu projeyi bütün hayatımızı tasarlayıp yaşamamız gerek
ve lütfen sende iyi fikiirler var gibime geliyo bekliyorum
saygılarımla
http://deryaatmaca.blogspot.com
Selam. Sizin de belirttiğiniz üzere bobber felsefesi (elinde ne varsa tak yürü) şeklinde yapılan tasarımlar olduğu için benim yapacağım herhangi bir yorum havada kalır. Bu felsefeye göre sanırım olay tamamen sizin aklınızdaki tasarımla,bilginizle,tecrübenizle, becerinizle ve en önemlisi imkanlarınızla sınırlıdır. Size tek tavsiyem tasarımınızın ahengine dikkat etmeniz olacaktır. Yani motorunuz bittiğinde ortada motorun bütünlüğüne aykırı bir malzeme olmasın. Projenin bitmesini merakla bekliyorum . Tekrar kolay gelsin.
çok güzel ve emek isteyen bir iş,
arkadaşım emeğine sağlık paylaşımın için teşekkürler, ben race kullanıcısıyım ama harcadığın emeği görünce dikkatimi çekti, yabancı kanallardan izlediğimiz çalışmaları bizimle paylaşman ve ülkemizdede bu tarz işlerin yapıldığını anlatman, işi yapan ve yaptıran insanlar kullanırken, mutluluk ve eşi benzeri olmayan bir makinaya sahip olması beni bile bu tarza çekiyor, devamını bekliyoruz kolay gelsin.
elinize sağlık çok güzel oluyor, işçilik harika
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
Yaw herşey iyi güzel de Türkiye'de yaşıyoruz. yani nedense benim aklıma gelen ilk soru bu motorun bitince caddelere çıkıp çıkamayacağı. Diyeceksiniz ki neden? Otomobillerin camlarına film çekildiğinde bile muayeneye alınmadan önce git söktür denen bir ülkede yaşıyoruz.
Ayrıca duyduğum başka bir olay ise bu bizim tofaşların hastası olan bi amcam üşenmemiş arabayı tek kapıya çevirmiş. Bu arabanın orjinali böyle değil diye arabayı komple trafikten çekip el koymuşlar. Buradaki -miş'li geçmiş zamana dikkat, ben görmedim. Oto boya ile uğraşan bir kuzenim var o söyledi.
Hal böyleyken her ne kadar şasenin ön kısmındaki şase numarası ve motor numarası aynı bile kalsa bu motorun artık bir yamaha olmadığı aşikar. Hoş zaten sıra boyaya gelip de boyanılan rengi ruhsata işletmeye gelince " Hadi yavrum git bi muayenenei yaptır. Bakalım hakikaten o renge mi boyamışsın?" diyecekler. İŞte zurnanın tırt dediği yer ondan sonra gelecek zira bildiğim kadarıyla Türkiye de öyle ufaltılıp yana alınmış -yani trafik şubenin verdiğinin dışanda- plaka kullanmak da yasal değil. Yani diyeceğim o ki umarım benim kuruntularım yersizdir de motorunla İstanbul sokaklarında gönlünce gezip dolaşabilirsin. Zira bu kadar uğraştıktan sonra "birader kimden izin aldın bunları yapmak için?" diyip motorumu trafikten çekmeye kalkarlarsa kuvvetle muhtemel o muayene istasyonunu komple yakarım.
Hayliden hayli kalınlaştı yobazlık yeniden, Softalık zorlu anırtı ile aldı yürüdü.
Kara bir kinle taassub pusudan çıktı yine, Yurdu şâhâne cehâlet yeni baştan bürüdü. (Neyzen Tevfik)
Karayolları trafik kanunu şöyle tanımlıyor.
"Üzerinde teknik değişiklik yapılan araçlar, değişikliğin şartlara uygun olarak yapıldığı belgelenip, bu durum ilgili tescil bürosunda tescil edilinceye ve trafik belgesine işleten tarafından yazdırılıncaya kadar trafikten men edilir."
Ve yanlış bilmiyorsam uygulamasıda şöyle yapılıyor. Bir makina mühendisi , araç üzerinde yapılan değişiklikleri tespit edip , aracın yapısal bütünlüğüne aracın bu şekilde trafiğe çıkmasında bir sakınca olmadığını belirten bir rapor yazıyor. ( ancak burada bu tespiti , karayollarının kedi personeli mühendisi mi yapıyor ? , yoksa biz herhangi serbest çalışan bir mühendis mi buluyoruz ? bu belli değil.Bunu tüvtürk'e sormak lazım).
Ayrıca zamanında motorumu kendim boyadığım halde, renk tespiti için muayeneye gittiğimde boya için fatura istemişti. Mecburen bir tanıdık vasıtasıyla, boya faturası alıp bunu dosyama ilave emişim. Yapılan bu değişim için fatura isteniyormu ? açıkçası bunuda Tüvtürk danışma hattından sormak lazım.
Selam. Sayın Alp Sungurtekin sitenize baktım da sizin de çalışmanız çok güzel olmuş. Epey beğendim yani. Özellikle egsozun şeklini çok beğendim. Vites kolu da hoş olmuş. Kullanması epey zahmet istiyor gerçi.
Çalışmaya başlamadan önce aklındaki tasarımı grafiğe dökmek herzaman için tasarım grafik üzerinde son halini aldığı için hem zamandan, emekten ve fazla para harcama yapmaktan kurtulur, hem de daha programlı çalışırsınız.
Bu vesile ile sitede karakalem motosiklet resimleri üzerine bir topic açacağım sanırım. Bu konu ile ilgilenen herkesi de oraya beklerim.Herkese iyi çalışmalar.
çok teşekkür ederim asubayah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------
sevgili kankavi,
deneyip göreceğiz ki ben senin kadar karamsar bakmıyorum olaya ;
azot protksit (nitro) tüplü cadde için hazırladığım 30cm wide body kitli arabamı bile muayeneden geçirdikten sonra sıkıntı yaşamam diye düşünüyorum ama dediğin gibi burası Türkiye her şey olabilir,
hal böyle iken yapmak istediklerim içimdemi kalsın bu enerjimi daha tuaf şeylere yöneltmektense bu gibi işlere harcarım diye düşündüm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------
haklısın sordum,
hatta değişiklikler yapan yerin tse 12047 belgesi olmasıda isteniyor sorun yok şimdilik yapılan işlerde,
ama doğru şeyler biliyorsunuz hepsi doğru
http://deryaatmaca.blogspot.com
selamlar tekrar arkadaşlar,
yeni gelen parçaları eklemek istedim
stator kapağı
yağ tankı kapağı
yağ tankı fakat elektrik kutusu olarak kullanacağım
dolum kapağının montajını bitirdikten sonraki durum
yağ deposu görünümündeki elektrik kutusunun orta kısmının montajı
bobinleri içine monte ettikten sonraki durum,tüm röle ve gerekli malzemeyi buraya gizleyeceğim
ve son olarakta yeni bigfoot vites kolu malesef ayaklar 45 numara olunca
herkeze iyi geceler
http://deryaatmaca.blogspot.com
hayırlı olsun... siparişlerin güzelmiş,ne zamandır geleceğim diyorum ama bir türlü gelemedim:( kusuruma bakma...
geriye neler kaldı şimdi?
abi çok şık oluyor, emeğine sağlık )
oh goruntu guzel
ozellikle bu resimde detaylar olayi bitirmis
camurluk braketi uyumlu, borozanlar mutis, kicker sexy . . . toparlaniyor makina
www.sungurtekin.com
Ayberk hadi kahve sıcak hep burda
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 ----------
Volgacm teşekkürler,
hadi abi bekliyoruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:23 ----------
teşekkürler Angel,
http://deryaatmaca.blogspot.com
Ben enduro tarzım dolayısı ile normalde hiç merak edipte incelemem bile cruser motosikletleri (yanlış bile yazmış olabilirim adını), ama ne yalan söyleyim bu işin sonu nereye gidecek diye çok merak ediyorum ben bile heyecanlanıyorum ortaya çıkacak motoru görmek için sabırsızlanıyorum. Hocam sen iyi sabrediyorsun helal olsun. Eline sağlık kolay gelsin.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
bu projeyi yakından görme ıhtımalımız varsa söyleyin lütfen:D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)