Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Performans Kaybı Neden Kaynaklanır ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Arkadaşlar cümleten meraba...

    1-2 Hafta önce motorumla bir gezi yaptım git gel 150 km felandı ama çok fazla dik rampa ve sürekli tozlu topraklı yoldan oluşuyordu bu yol dağa tırmanıyorduk çünkü neyse gezimizi yaptık güzelce normal asfaltta çıktık motorun eski performansında biraz kayıp oldugunu gördüm şöyle söyleyim 1-2 Viteste gazyemesi normal ama 3-4-5-6 da sanki biraz daha geç devirleniyor gibi motor son süratta bi değişiklik yok ama 5-6bin devre kadar sanki biraz zoraki gaz yiyor gibi gaz kolunu daha fazla çeviriyormuşum gibi hissediyorum benim aklıma gelen sebebler yoldaki tozdan dolayı hava filitresi tozla doldu yada buji felan eskidi ama bujiyi değiştireli 5-6bin km oluyor Ngk çift tırnaklı iridyum buji var üzerinde yinede sizlere bir danışmak istedim sağlıcakla......


    Motorum CBR125 Eski kasa..
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    hava filtresini bi temizlersin bişeyi kalmaz

  3. #3
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    aynen hava filtresindendir

  4. #4
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Bence sana öyle gelmiştir.. Dik rampaları düşük vites yüksek devir tırmandın, çekiş sana kuvvetli geldi.. Düz yola inince o çekişi hissedemedin..

  5. #5

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sana öyle gelmiştir.. Dik rampaları düşük vites yüksek devir tırmandın, çekiş sana kuvvetli geldi.. Düz yola inince o çekişi hissedemedin..
    Yani rampaları çıkarken sürekli 1-2ci vitesleri kullandım inerkende sürekli 2. vites üzerinde iniş yaptım ama bana öyle gelmiyor çünki 1-2 haftadır hani deniyorum aynı biraz kayıp var gibi kalkışlarda son sürat yine aynı.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]

  6. #6
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Hava filtresini çıkart, iyice temizle, temizlenecek hali kalmamışsa değiştir. Motorun eski gücüne dönmezse başka sorun vardır. Bujilerden böyle bir sorun yaşamazsın.

  7. #7

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava filtresini çıkart, iyice temizle, temizlenecek hali kalmamışsa değiştir. Motorun eski gücüne dönmezse başka sorun vardır. Bujilerden böyle bir sorun yaşamazsın.
    Eyw hocam saolun üzerinde orjinal hava filitresi var motor 2006 model yani 6 senelik hava filitresi var üzerinde değiştirmeyi planlıyorum K&N cbr göre hava filitreleri var onlardan mı taksam daha iyi yoksa çin malı olanları war 30 tl onlardan mı takıyım baariz bir fark oluşur mu acaba iyi veya kötü.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]

  8. #8
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    6 senelik hava filtresi varsa o motoru gitmesi bile mucize Hava filtresini her 4-5 bin kilometrede, en kötü yılda 2 kez temizlemek lazım.

  9. #9

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6 senelik hava filtresi varsa o motoru gitmesi bile mucize Hava filtresini her 4-5 bin kilometrede, en kötü yılda 2 kez temizlemek lazım.
    yok hocam her yağ değişiminde temizlendi filitre yani öyle bakımsız bir motor değil en ince ayrıntısına kadar bakım yapılıyor ama işte hayla orjinal kullanıyorum orjinal malzeme hastalığı warda bende o yüzden değiştirme taraftarı değilim hiç bişeyi bujiyi bile 5 binde bir değişitiriyorum hocam.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)