Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Sübaplardan gelen ses

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    umt123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Honda CG125
    Motorumun alt takımı tamamen sıfır 650 km civarı oldu ancak sübaplarımdan aşırı olmasada ses geliyor sesi şöyle anlatayım dikiş makinası sesini bilen varsa aynı öyle bişey acaba büyük bi problem olur mu yada ben kendim düzeltebilir miyim bu sesi yardımcı olursanız sevinirim
    4 teker beden'i ; 2 teker ise ruh'u taşır ;)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    İtecekli motordan aşırı olmayan sübap sesi gelir normaldir.

  3. #3
    umt123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Honda CG125
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtecekli motordan aşırı olmayan sübap sesi gelir normaldir.
    İtecekli motor nedir bilmiyorum motorum honda cg125 2005 model
    4 teker beden'i ; 2 teker ise ruh'u taşır ;)

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kısa vadede hafif bir sübap sesinden motor bozulacak hale gelmez, bi ara zinciri gerdirmeye servise gittiğinde ustaya sorarsın bu sübap sesi normal mi diye.

  5. #5

    Üyelik
    02 Eylül 2011
    Şehir
    Balıkesir/Susurluk
    Motosikleti
    Seger 125- 16 Ybrlerin Bir no'lu düşmanı ;)
    itecekli motor, subapların egzantrik zinciri ile değilde 2 tane cubuk yardımı ıle acılıp kapanmasıdır. Benimkide ıtecekli. Biz bu tip motorlara CG diyoruz. Bu arada subaplarına baktır bi ara. Aşırı zorladıysan motoru subap ayarı bozulmuştur.
    [B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
    Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
    [B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]

  6. #6
    umt123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Honda CG125
    Alıntı Seger125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    itecekli motor, subapların egzantrik zinciri ile değilde 2 tane cubuk yardımı ıle acılıp kapanmasıdır. Benimkide ıtecekli. Biz bu tip motorlara CG diyoruz. Bu arada subaplarına baktır bi ara. Aşırı zorladıysan motoru subap ayarı bozulmuştur.
    saolasın sorucam
    4 teker beden'i ; 2 teker ise ruh'u taşır ;)

  7. #7
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    tamamen sıfır diyorsun. bu durumda zaten 500 km sonra siboplar kontrol edilmesi ve gerekirse ayarlanması gerekiyordu. ustan sanırım seni yönlendirmeyi unutmuş

  8. #8
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşım sıfır yapılan motorda rodaj sonu subap ayarı yapılır zaten,
    bunu ustan söylemiş olmalı sanırım,
    o sorun değil motoru toplattığın ustana durumu anlat 10,,,15 dk bir uğraş sonucu sıkıntın giderilebilir...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  9. #9
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Seger125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    itecekli motor, subapların egzantrik zinciri ile değilde 2 tane cubuk yardımı ıle acılıp kapanmasıdır. Benimkide ıtecekli. Biz bu tip motorlara CG diyoruz. Bu arada subaplarına baktır bi ara. Aşırı zorladıysan motoru subap ayarı bozulmuştur.
    Ben motorumu bi kere 11 bin devire kadar çıkardım, km teli takılı değildi ama göstergede 120 yapmış olması lazım, hesap makinesiyle hesapladığımda ise 105 yapmış. neyse konu o değil. motoru 2-3 kere 10 bin devir üzerine çıkardım sonra motor dikiş tutmaz oldu, hava filtresi yağlanıyor 300-400km de vıcık vıcık benzin oluyor filtre. bu sanırım subap ayarının bozukluğundan oluyormuş fazla bağırttığımdan olmuş sanırım, soğukken de zor çalışıyor. Dişlileri değiştirdiğimden beri uzun süre 8 bin devir üzerine bile çıkmadı motor, vitesler yüzde 22 uzadı ama hala 1. vites en pis yokuşta adeta uçarak kalkış yapacak kadar güçlü.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)