- Katılım
- 2 Kas 2008
- Mesajlar
- 527
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bende şu modelden alarm var http://www.webdenal.com/modacar-cyclone-iso-9001-full-motorsiklet-alarmi-3_58780.html
ben bunu motora bağlamak istiyorum ama bana uzaktan çalıştırma falan lazım değil bağlantı şemasının fotosunu çektım hangılerını bağlamam lazım bı yardımcı olursanız sevınırım.

ben bunu motora bağlamak istiyorum ama bana uzaktan çalıştırma falan lazım değil bağlantı şemasının fotosunu çektım hangılerını bağlamam lazım bı yardımcı olursanız sevınırım.