Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

bu hyosung gerçekten başa bela (mı?)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    Trabzonspor
    Motosikleti
    Uzun bir süre olmayacak...
    arkadaşlar küçük motorlarla başladı benim hikayem... bisan, moped, scooter, elektrikli motosiklet, ybr..... derken cc yükseltip hyosung gt 250 r aldım.

    full siyah görünüşte canavar gib, 2010 model 10.000 de ve garantisi hala devam ediyor.

    gündüz vaktim olmadığı için akşamları 2-3 saat kadar kullanıyorum.

    yukarıda yazdıklarıma bakacak olursanız sanki herşey güllük gülistanlık gibi dimi ?

    ama olay görünenden çok farklı.

    şimdi sorunları küçükten büyüğe doğru ana başlıklar halinde sıralarsak ;

    1- motorun yol tutuşu berbat ötesi. basit bi scooter bile 100 km hızla giderken yalpalamaz. ama bu hyo denen motor 170 kilo olmasına rağmen 100 ü geçince hafiften yalpalamaya başlıyor. bu sefer de bana bi viraj korkusu alıyor.

    2- motorun görünüşünü gören "abi kaç cc" diye soruyo.. 250 diye cevap verdiğimde. "hadi ya, bu motor mu 250 cc, aaa benim scooter da 250 cc, ya abi alsana bi 600 lük makine b u resmen oyuncak racing gibi bişe valla"

    3 - ses sorunu, garip bi egzos sesi var ve hiç beğenmiyorum.

    ara not: yukarıda yazdıklarımın önem derecesi çok küçük ve önemsemiyorum bile. çünkü bunları bilerek ben bu motoru aldım.

    4 - bana göre büyük şehirler haricindeki kanuni servisleri bu motordan bişey anlamıyorlar. hele enjeksiyonlu modellerinin şöööyle bir etrafında dönüyorlar "vay anasını güzel motor yapmışlar, abi sorun neydi? falan filan. yedek parça olayı sıfır. 4-6 gün bekletiyorlar. tabi tü mbunlar küçük şehirde olmamın dezavantajları oluyor.

    5 - motoru ilk aldığımda hiç bir sorun yoktu ama sonrasında, seyir halindeyken motordan garip bi ses gelmeye başladı. ilk başta zincir zannettim ama değilmiş. egzos olabilir dedim o da değilmiş. böyle sanki metal bilyeleri bi tenekenin içine koyup salladığınızda çıkan ses gibi bi gürültü var makinede. tabi bu ses tüm zevkimi alt üst ediyor. servise götürdüm abi bu normal diyolar. "la nası normal diyorum, duymuyor musun sesi. (hani başka hyo ların sesini bilmesem neyse.) buna da razı geliyorum ama şimdilik bu sorunu gerekirse başka bir serviste çözmeye çalışacağım.

    6 - motoru alalı 5 ay falan oldu. arka stop lambam tam 3 kere kesildi.

    7 - vites geçişleri o kadar çok gürültülü ki motorun sesini bile bastırıyor bazen. servise göre normalmiş tabi.

    8 - geçen motoru sürerken ışıklarda durdum, yorulduğum için motoru boşa alıp dinleneyim dedim. boşa aldım ama boş vites göstergesi yanmıyor. halbuki motor boşta. bu hatayı da genellikle belli bir süre sürdükten sonra yapıyor. yani motor soğukken bu hatayı yapmıyor.

    9 - ve gelelim en önemli sorunuma, motorumla bu akşam yine gezintiye çıktım. o kadar keyifliyim ki anlatamam. güzel bir gün geçirdiğim için bu mutluluğu motor sürerek tamamlamak istedim. yaklaşık 30 km gibi bir mesafe katettikten sonra bir alışveriş merkezinin otoparkına girdim. önümde araba olduğu için motoru durdurmak zorunda kaldım. neyse arabalar hareket etti. tam bende kalkmak isterken vitesi 1 e koyayım dedim ama vites taş gbi. hiç hareket etmiyor. bismillah, nooluyo dedim. debriyajı iyice sıktım olmadı. yavaşça kenara çektim ve stop ettim. stop halindeyken takır takır vitese geçiyor. ama çalıştırdığımda viteslerin hiç birisine geçiş yapmıyor, boş vites dahil. hafi gaz verdim ve vitese geçirmeyi denedim, baktım bu sefer geçti. debriyajın kavramasını biraz kaldırdım belki tam kavrayamaıyordur diye ama baktım sonuç aynı. yani kaldım orda. hafif devir yükselterek 1. vites servisin yolunu tuttum. (oruçluyum ve sinir tepeme vurmuş durumda) yolda giderken şerefsizin biri ben dönüş yaparken kırmızıda geçip yanımdan son sürat sıfır geçti. Allahım sana geliyoruuuum... sabırrr rsabırrrrr... servise girdim ve durumu anlattım. hmmmm.. senin debriyaj kavramasında bir problem var dediler. ayar yaptığımı ama olmadığını söyledim. onlarda kendilerince ayar yaptılar ama sonuç aynı tabi. debriyaj balatası sorunluymuş değişmesi gerekiyomuş! e varmı sizde peki ? yok , 4-5 güne gelir. garanti kapsamında mı peki ? debriyaj balatası garanti kapsamına girmez dediler.

    abi ALlah rızası için al benden bu motoru, ne olur al, yalvarıyorum sana, dursun sende, ne kadar eksik parçası varsa istet, yeter ki sağlam olsun da zevk alayım biraz sürdüğümden..

    el cevap - koymaya yerim yok. dursun sende, getirirsin sonra ))))))))

    çok güzel ya..

    çektim sağa, baktım bi lokanta var. iftarımı yaptım, çayımı sigaramı içtim, bismillah diyip çalıştırdım motoru. bi baktım takır takır geçiyor vitese. servisi cepten aradım dedim sorun düzeldi. cevap: abi motoro soğukken sorun yapmaz, ısındığında problem oluyor bu motorda )

    demek ki ne yapıyor muşuz. hyo motoru olupta bu sorunu yaşayanlar 20-25 km sürdükten sonra yarım saat dinlenip tekrar yola devam etmeliymiş.


    ohhhh beeee. rahatladım biraz.... içimde acayip yer ettiydi bu sorunlar. şimdi ne mi yapıyorum. motoru çektim garaja. bekliyorum yedek parçaların gelmesini. inşallah şu sorunlarım hallolur da adam gibi rahat rahat sürerim.

    tüm bunları yazarken bazen haksız eleştriler yapmış olabilirim, şimdiden affola. hatta şunu diyecekler bile olabilir "bende hyo var ve şimdiye kadar hiç bir problem çıkarmadı, çatır çatır sürüyorum.

    arkadaşlar bu motor kötü demiyorum ama kabul edelim ciddi eksikleri var. kanuni bence bu işi iyi organize edemiyor. almış motorları koreden basmış piyasaya. e servis; yokk... destek, o da yok.


    Hayırlısı diyorum; başka bişe demiyorum..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Xetanor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hatta şunu diyecekler bile olabilir "bende hyo var ve şimdiye kadar hiç bir problem çıkarmadı, çatır çatır sürüyorum.

    ar
    İlk ben yazayım bu türdeki mesajı
    Gt250R değil ama aynı motor bloğunu kullanan Gv250 kullanıyorum. Tahmin edeceğin üzere yazdığın sorunların hiç birini yaşamadım. Hani hep sorun çıkartan Çinlilerde 1000 tanesinden 1 tanesi çıkar der ya "bak ben kaç bin km dir kullanıyorum sorun yok" seninki de tam tersi olmuş. Genel olarak sorunsuz bir motorda sorunLAR yaşamışsın.

  3. #3

    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Gt250R
    Evet dediğin gibi ben çatır çatır kullanıyordum. Anlattığın sorunları yaşamadım. Zaten topu topu 3 ay kullanabildim. Servislerinde pek iş yok özellikle söylediğin gibi yedek parça sıkıntısı var. 1,5 aydır gidon ve grenaj bekliyorum. Sadece yedek parça sıkıntısı yüzünden bir daha kanuniden motosiklet almam. Yoksa memnundum motosikletimden.
    [B][COLOR="#FF0000"]İnadına 2 Teker:[/COLOR][/B]:thumleft:

  4. #4
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    1- lastikler dandiktir. motorla alakalı değil yol tutuşu. lastik dandikse hangi makine olursa olsun kayar.
    2-650 cc scoter de var. burgman mesela. sen millete takma. fesatlığına söylüyorlar.
    3-v-motor ve 250 cc den anca o kadar ses çıkar. ama egzoz değiştirerek biraz daha tok ses alabilirsin ama asla 600 lük gibi olmaz. ciğeri yetmez.
    4-küçük şehirde olduğun için her motorda bu sıkıntıları yaşarsın yedek parçada. https://www.kuralkan.net/SiteLogin.a...2fDefault.aspx burdan yedek parça siparişi verebilirsin.
    5-bence kesinlikle servisini değişrtir. illaki servise götürmen gerekmiyo. iyi bi ustaya götür(tabi garantin gidebilir). titreşimden vidalar sökülmüş olabilir. hepsini bi sık. elden geçir.
    6-kesildi derken. patladı mı? yoksa bi gdiiyo bi geliyor mu? gidip geliyorsa bi yerde kısa devre yapıyo olabilir.
    7-eğer gerçekten çok sa sesi şanzumanında bi sorun olabilir. iyi bi ustaya göster. bu konu bizi aşar
    8-titreşimden kısa devre yapıyo olabilir kablolarda bi yerde.
    9-debriyaj balatası bi arıza sonucu değil. zamanla aşındığı sen kullandığın için garanti kapsamında değişmemesi normal bence. servisin de dediği gibi debriyaj balatasında sorun olabilir. benim motorda da aynı osrun oluyordu. motoru elimde yarım metre hareket ettirdiğim zaman sorun kalmıyordu. sorduğumda bana dişliler tam oturmuyor ondan yapabilir demişlerdi.

    Not: www.kuralkan.net sitesine girip bütün prçalrın fiyatları yazıyor. ordan sipariş verebilirsin. eğer eline 3-4 gün içinde ulaşmazsa, www.sikayetvar.com a bi tane şikayet oluştur. admalar bakıp cevap yazıyor. probleminizi çözüyorlar.
    birde telefon edip biraz sert konuşabilirsiniz....
    Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!

  5. #5
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Ben bir Hyosung Piriyim

    Bu Sorunlar Markadan değil; senin motorundan kaynaklanan sorunlar... Senden önceki sahibinin motoru yorgun hale getirip sana satmıs olmasından kaynaklanıyor olabilir mi

    * Ben Hyosung ile 160 km/h lere ulastığım halde yoltutusundan sikayetci olmadım. hakkını yiyemem; 600 cc lerden pek bir farkı yok yüksek hızlarda bile... hakkını veriyor...
    *Millet görünce 250 dese ne olur; 600 dese ne olur; önemli olan altındaki gücü hissedebilmektir...
    *Orjinal sesi de oldukca tatminkardır 250 cc lere göre; alısırsın zamanla ...
    *Trabzon sokaklarında stop lambaların daha cok keser senin şehir içine pek girme; 600F'in stopu bile kesiyor orda
    *Vites gecisleri konusunda; eğer debriyajında sorun yok ise; shell yagı tavsiye ederim. tam sentetik shell yağ kullan; hyolar için en ideali o olduğunu düşünüyorum...
    *Servis ve parça konusuna bişey diyemeyeceğim
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  6. #6

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    Trabzonspor
    Motosikleti
    Uzun bir süre olmayacak...
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Not: www.kuralkan.net sitesine girip bütün prçalrın fiyatları yazıyor. ordan sipariş verebilirsin. eğer eline 3-4 gün içinde ulaşmazsa, www.sikayetvar.com a bi tane şikayet oluştur. admalar bakıp cevap yazıyor. probleminizi çözüyorlar.
    birde telefon edip biraz sert konuşabilirsiniz....
    siparişi servise verdim bile. ama bu site iyi oldu. bakacm fiyattan takacaklar mı bana ?

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    9-debriyaj balatası bi arıza sonucu değil. zamanla aşındığı sen kullandığın için garanti kapsamında değişmemesi normal bence. servisin de dediği gibi debriyaj balatasında sorun olabilir. benim motorda da aynı osrun oluyordu. motoru elimde yarım metre hareket ettirdiğim zaman sorun kalmıyordu. sorduğumda bana dişliler tam oturmuyor ondan yapabilir demişlerdi.
    Debriyaj balatası sarf malzeme sayılır. Kullanım sonucu aşınırsa tabii ki garantiden değişmez. Ama Balata bitmemesine rağmen sorun çıkartıyorsa garantiden değiştirmeleri gerekir.

  8. #8

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    Trabzonspor
    Motosikleti
    Uzun bir süre olmayacak...
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bir Hyosung Piriyim

    Bu Sorunlar Markadan değil; senin motorundan kaynaklanan sorunlar... Senden önceki sahibinin motoru yorgun hale getirip sana satmıs olmasından kaynaklanıyor olabilir mi

    * Ben Hyosung ile 160 km/h lere ulastığım halde yoltutusundan sikayetci olmadım. hakkını yiyemem; 600 cc lerden pek bir farkı yok yüksek hızlarda bile... hakkını veriyor...
    *Millet görünce 250 dese ne olur; 600 dese ne olur; önemli olan altındaki gücü hissedebilmektir...
    *Orjinal sesi de oldukca tatminkardır 250 cc lere göre; alısırsın zamanla ...
    *Trabzon sokaklarında stop lambaların daha cok keser senin şehir içine pek girme; 600F'in stopu bile kesiyor orda
    *Vites gecisleri konusunda; eğer debriyajında sorun yok ise; shell yagı tavsiye ederim. tam sentetik shell yağ kullan; hyolar için en ideali o olduğunu düşünüyorum...
    *Servis ve parça konusuna bişey diyemeyeceğim
    motoru almadan önce sendeki hoysungu forumdan görmüştüm. zaten baktım bu böle olmıcak, alacam motoru gelecem rizeye yanına ))

  9. #9

    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Gt250R
    Sen kuraklanın sitesinden sipariş verdiğin zaman istediklerin sana değil bulunduğun ilçedeki kanuni bayisine gidiyormuş. Bunu bana söyleyen kanuni bayisi, doğrumu bilemicem.
    [B][COLOR="#FF0000"]İnadına 2 Teker:[/COLOR][/B]:thumleft:

  10. #10
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Gel yanıma kardeşim; ben test ederim motorunu; neyi var neyi yok anlatırım sana ; burda kaliteli ustam da var; motoru a'dan z'ye bi kontrol eder...
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  11. #11
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Alıntı Hakan_41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen kuraklanın sitesinden sipariş verdiğin zaman istediklerin sana değil bulunduğun ilçedeki kanuni bayisine gidiyormuş. Bunu bana söyleyen kanuni bayisi, doğrumu bilemicem.
    evet doğru. sen istediğin bayiyi seçiyon. onlar senin adına bi koli gönderiyorlar. onun içinde ürün var. servis onu açmaması gerek. sen o yedek parçayı alıp kendin değiştirebilir. yada ordaki serviste de değiştirebilirsin. ama genelde servis daha pahalı. ama kargo ücreti de 10 tl.
    kuralkan neden direk adrese göndermiyorsa. saçma bi sistem.
    www.sikayetvar.com dan sikayet etmek gerek aslında
    Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!

  12. #12
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    10000 km hyosung gt250 r kullandım.... 2007 modeldi... çok zorladım şıkıştırdım.... uzun yola çıktım... dağa taşa vurdum... hatta konu bile açtım yozgat gezimle ilgili... hiç bir sorun yaşamadım..... satarken ankaradan kaan a sattım..oda aylarca kullandı oda sorun yaşamadı.... kaan da sattı şuan başka bir arkadaşta oda çok memnun...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  13. #13

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    Trabzonspor
    Motosikleti
    Uzun bir süre olmayacak...
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gel yanıma kardeşim; ben test ederim motorunu; neyi var neyi yok anlatırım sana ; burda kaliteli ustam da var; motoru a'dan z'ye bi kontrol eder...
    yardımların için çok saol. eğer sende müsait olursan yarın kaçabilirim belki rizeye kardeşim. motor yüzünden canım aşırı sıkkın bir an önce sorunları halledip adam akıllı bi gezmek istiyorum artık bu motorla.

  14. #14
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Bende 30 den 2007 model vardı ve canavar gibiydi. Hiçbiryerinden hiçbir şikayetim olmadı .

    O metal yuvarlanıyırmuş sesi egsozun altındaki kazandan geliyor. Nasıl halledileceğine dair resim eklemek istiyorum fakat bir gt 250 r lazım. İstanbulda aynı sorundan dertli olan varsa gelsin hem onun derdini çözelim hemde iki resim koyalım millet faydalansın.

    Vites konusuda büyük ihtimal yağdan dır (balatada sorun yoksa)
    Isındığında boş vites ışığı meseleside yağla alakalı. Bende de olmuştu yağın markasını değişince düzeldi.
    ayrıca debriyaj balatasına ayar içeriden de yapılabiliyor. İyi bir ustan varsa söyle açıp hem balatana baksın hemde ayarını yapsın. Dışarıdan yapılabilicek bir ayar değil.

    Sorunlar muhtemelen senin motorunda acemiliğini atmış bir önceki sahibinden kaynaklı olabilir. Yada çok hırpaladılar.

    Buralarda bangır bangır bağırdım zamanında km ye değil motoa bakarak alın diye kimse benim 30 bindeki motorumu beğenmedi fakat düşük km yüksek model uygun fiyata aldım diye gezenlerin daha ilk haftalardan yaptığı masrafları gördük.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  15. #15
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    2000 km sonra 50000 km de olan bir GT250'nin konusunu açıcam ve o motorun bu kadar küçük düşürülmemesi gerektiğini görüceksin. hem sorunun motor da değil de sen de olup olmadığı ne malum ?...
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  16. #16

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    Trabzonspor
    Motosikleti
    Uzun bir süre olmayacak...
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 30 den 2007 model vardı ve canavar gibiydi. Hiçbiryerinden hiçbir şikayetim olmadı .

    O metal yuvarlanıyırmuş sesi egsozun altındaki kazandan geliyor. Nasıl halledileceğine dair resim eklemek istiyorum fakat bir gt 250 r lazım. İstanbulda aynı sorundan dertli olan varsa gelsin hem onun derdini çözelim hemde iki resim koyalım millet faydalansın.

    Vites konusuda büyük ihtimal yağdan dır (balatada sorun yoksa)
    Isındığında boş vites ışığı meseleside yağla alakalı. Bende de olmuştu yağın markasını değişince düzeldi.
    ayrıca debriyaj balatasına ayar içeriden de yapılabiliyor. İyi bir ustan varsa söyle açıp hem balatana baksın hemde ayarını yapsın. Dışarıdan yapılabilicek bir ayar değil.

    Sorunlar muhtemelen senin motorunda acemiliğini atmış bir önceki sahibinden kaynaklı olabilir. Yada çok hırpaladılar.

    Buralarda bangır bangır bağırdım zamanında km ye değil motoa bakarak alın diye kimse benim 30 bindeki motorumu beğenmedi fakat düşük km yüksek model uygun fiyata aldım diye gezenlerin daha ilk haftalardan yaptığı masrafları gördük.
    egzosun altındaki kazan derken ? aslında resim eklemeden biraz detaylı tarif edebilirsen belki sorunu kendimde çözebilirim.

    bu motor ile ilgili benimde teferruatlı bilgim olmadığı için servis ne derse bende o diyorum. bu akşam debriyaj balatası sorunlu dedi bende sipariş et o zaman dedim. başka ne yapabilirdim ki ? ama garibime giden adam bi bakar eder inceler. gerçi biraz inceledi ama herhalde çok iyi usta ki direk meseleyi anladı. neyse cakalazın yanına gidecem zaten. bir de onun dediği ustaya gösterelim bakalım ne olacak.

    ---------- Post added at 00:36 ---------- Previous post was at 00:33 ----------

    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000 km sonra 50000 km de olan bir GT250'nin konusunu açıcam ve o motorun bu kadar küçük düşürülmemesi gerektiğini görüceksin. hem sorunun motor da değil de sen de olup olmadığı ne malum ?...
    iyi de arkadaşım sorun bende derken neyi kast ettin ? evet biraz acemiyim ama debraiyajın, lastiğin zincirin nasıl hor kullanıldığında ne olduğundan bende az çok anlarım. bakımlarını aksatmam, gözüm gibi bakarım, her binmemde zincir, yağ vs... bilimum parçalarını kontrol ederim. yazımda da bahsettim zaten bu motoru kötülemiyorum dedim dimi ? ama servislerinde iş yok dedim farkındaysan.

  17. #17
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Resimsiz anlatılıcak gibi olsa hiç durmam ama resimle anlatmam en mantıklısı.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  18. #18
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Xetanor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi de arkadaşım sorun bende derken neyi kast ettin ? evet biraz acemiyim ama debraiyajın, lastiğin zincirin nasıl hor kullanıldığında ne olduğundan bende az çok anlarım. bakımlarını aksatmam, gözüm gibi bakarım, her binmemde zincir, yağ vs... bilimum parçalarını kontrol ederim. yazımda da bahsettim zaten bu motoru kötülemiyorum dedim dimi ? ama servislerinde iş yok dedim farkındaysan.
    En başta diyorsun ki 100 cclik bir scooter bile daha iyi viraj alıyor,(motoru kötülemek) önce lastiklerinin havasını kontrol etmelisin. şimdiye kadar şu shinko lastikleri kötüleyen adamları da hiç anlamış değilim.22 bin de ilk arka lastiğimi bitirdim şu an ön de 2. shinko lastiği kullanıyorum ve bir kez olsun lastiklerden yana ne kış ne yaz sıkıntım olmadı. ve o viraj almadığını söylediğin motorun ne virajlar aldığını gördüm ve gördüler. bence sen biraz viraja girmeni geliştirmelisin. sonra dedin ki vites geçişleri motorun sesini bile bastırıyor , yok artık dedim gerçek anlam da viteslerden sıkıntılıysan ki önce şunu sormak istiyorum ? bu ses ilk 1. vitese atarken veya hareket halinde 2 den 1 e alırken mi çıkıyor yoksa her vites geçişinden mi bahsediyorsun ..ilk dediğimse bu normal birşey hele hareket halinde normalden fazla bir devirde 2 den 1 e atarsan motoru eline alırmışçasına ses çıkması gayet doğal ama yanlış..onun dışıda vites geçişlerinden de memnun değilsen BOR kullan arkadaşım . 2 ay önce kullanmaya başladım ve vites geçişlerim düşünebileceğimden daha iyi oldu dokunarak bile viteslerin nasıl değiştiğine şaşacaksın.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  19. #19

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    Trabzonspor
    Motosikleti
    Uzun bir süre olmayacak...
    lastiklerin havası gayet normal ve yol dümdüz 100 km yi geçince sanki 170 kiloluk motor değilde 100 kiloluk bi scooter sürüyormuşsun gibi hissettiriyor.

    vites geçişleri konusunda forumda ve başka forumlarda araştırma yapmıştım. şikayetçi olan çok kişi var.

    ama dikkatimi çeken asıl mesele 2008 öncesi çok sorunsuz görünüyo. benim bahsettiğim bu sorunlar 2009 ve sonrası için geçerli zannedersem. tabi bazıları hariç.

    artık şans mı diyeyim yoksa motoru alırken gözümü mü boyadılar diyeyim. hiç birisini demiyorum , sdece şunu diyorum "bitsin artık bu motorun sorunları da bende adam akıllı keyfini çıkarayım diyorum"

    BOR dediğin, bor power mı oluyor. şanzuman katkısı diye geçiyor. bu o mu ?

  20. #20
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    vites sorunu yağ ile alakalı olabilir yağ olarak ne kullanıyorsunuz
    bu kawasaki bir başka dostummm


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)