Elektrik tesisatim kafayi yedi bir bakar misiniz
-
Merhabalar gecen gun boyunca 100 km gezdim eve geldim kontagi kapattim motor stop etmiyor. Hava filtresini tikadim stop ettirdim baktim buseferde normalde sadece motor calisirken jeneratorden yanmasi gereken far kisik yaniyor kontagi acinca. Mars motoru calismiyor, sinyali calistirinca yanik takili kaliyor. Ayakla calistirdim far cok kisik yaniyor normalde gaz verince baya canlanmasi lazim ama hic degisme yok. Ve bu sorun boyle kaldi herseferinde hava filtresini tikayarak stop ettiriyorum. Akuyu sokerek denedim gene bir degisiklik yok, stop etmiyor. Sorunum ne olabilir acaba elektrik devresindeki bir parcami yandi yada sadece basit bir kisa devre mi? Bu arada motora ekli ekstra lamba, xenon, muzik falan hic birsey yok. Herkese simdiden tesekkurler.
Reklamlar
-
-
Valla daha bugün arkadaşın benzer bir sorunu vardı kanuni cross 150 ile. Bir kaç saat uğraştık. Kontaktan şasinin yanından motora doğru giden kabloların birinde içten yıpranma-kıyılma olmuş sanırım. Direksiyonu çevirince kablolar hareket ediyor calısıyor ,kabloya azıcık elleyince stop ediyordu. Çalıştırıp zar zor tamirciye götürdük bıraktık. Seninki tam tersi stop düğmen veya kontaktan giden kablolardandır kesin yani %100 kısa devre veya kablo sorunu bence.
Stop ettirmek için eksozu tıkamak yerine bujiye baglanan kabloyu çekiver elini değme çarpılırsın
-
Kontakda veya soketlerde oksitlenme,su aldıgı için kısa devre,kablolarda fazla ısınmadan-yıpranmadan kaynaklı kısa devre olabilir.
Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
Bide motorumu sattıgımda...
-
herkese tesekkurler oto elektrikci yolu gozuktu bana
-
Djnkt adlı üyeden alıntı
herkese tesekkurler oto elektrikci yolu gozuktu bana
bence konjektörün kafayı yemiş kardeş
Now the world is gone. Im just one.
-
benzeri başıma geldi. %99,999999 kısadevre var. iki kablo biyerden deyip yanmıştır. kablolara filan bak, bulursun kesin, tamirciye para verme boşuna.
ha birde bazı motorlarda flaşör gidonun alt tarafında biyerde, o yerinden çıkıp sağa sola çapıp böyle bi sorun yaratabiliyomuş. onada bakarsın.
-
bu sorun çoğunlukla alarmlı olan,
anahtarsız kumandadan marş ile çalıştırılan ve,
alarmı anlamayan kişi yada kişilerın sökmesi sonrası yaşanan ve pek çok seferde beyin (CDI)arıza verdiği zaman gerçekleşiyor.
Sağlıklı Bi Şekılde Elden Geçmesi Gerekiyor,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
serkanadh13 adlı üyeden alıntı
bu sorun çoğunlukla alarmlı olan,
anahtarsız kumandadan marş ile çalıştırılan ve,
alarmı anlamayan kişi yada kişilerın sökmesi sonrası yaşanan ve pek çok seferde beyin (cdı)arıza verdiği zaman gerçekleşiyor.
Sağlıklı bi şekılde elden geçmesi gerekiyor,
abi farın kısık yanmasıda konjektörün aküyü şarj etmemesinden kaynaklanmıyormu ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)