Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

debriyaj balatası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    arkadaşlar aprilla sportcity 250 ie scooterım var.19 000 km de ,şu ana kadar debriyaj balatalarını değiştirmedim.Motorcu arkadaşım gerek yok dedi ama bazı yerlerde 10 000 de 15000 de balataların değişmesi gerekiyor diye okuyorum.Bu konuda acaba bilgisi olan var mı?yardımcı olursanız sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    Otomatik şanzumanları bilemem ama vitesli motorlarda bu tamamen kullanıcı ile alakalı.
    Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000

  3. #3
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    balatalar bittimi zaten anlaşılır sorun yoksa elleme

  4. #4
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Debriyaj balatası sarf malzemesidir, bitince değiştirilir ancak, süresi yok, ben 1 kere değiştirdim, 2. si yolda; daha eski modelli arkadaşım hiç değiştirme ihtiyacı duymadı.. Tamamen kullanma tarzın ile ilgili...
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  5. #5
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    çekişte azalma motorda kaçırma yoksa değiştirme....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  6. #6
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çekişte azalma motorda kaçırma yoksa değiştirme....
    Tekteker_Ramço gerekeni söylemiş
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  7. #7

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    Şu anda tek sıkıntısı önceleri gaza dokununca fırlayan motor ağır çekim kalkmaya başladı.30 40 km ile giderken vibrasyon var hızlanınca kesiliyor.

  8. #8

    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul_Büyükçekmece
    Motosikleti
    Borelli LEDOW CXM250A Classic..
    Vibrasyonla ilgisi yok..
    Şuan benim başında olan dert Motor gaza bastığında Önce devirleniyor sonra devir yavaş yavaş düşüp Motor hızlanmaya başlıyor.. Yokuşlarda Çekmiyor kavrama yapmıyo kaçırıyo.. Hee düzlükte de Devir yükseldimi motor hızlandı mı yine kaçırıyor : ) Debriyajınım değiştmesi gerek bunu biliyorum :D
    [I][B]Lastiğini yak evlat! Ruhunu değil.. [/B] :bounce:[/I]

  9. #9

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    yıpranmayan balata degişmez ancak debriyaj balatası kaçırırsa degişir


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)