Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

egsoz sargısı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    geronimo0680 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2006
    Şehir
    Sinop/Ayancık
    Motosikleti
    harley davidson sportster xl 883 custom
    merhaba arkadaşlar
    bazı modifiye chopper ve bobber makinelerde egsozun bir çeşit bez ile sarılmış olduğunu görüyorum; bu bez ne çeşit bir bezdir ve nereden temin edilir, cehaletimi bağışlayıp yardımcı olursanız çok sevinirim zira benim makinenin paslanmış olan egsoz borularını bu malzemeyle kaplamayı düşünüyorum;
    teşekkürler, iyi sürüşler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Egzoz sargi bezlerinin ana ham malzemesi Cam elyaftir.

    Bu urunleri ben sahsen yurt disindan getirip tedarik ettigim icin gayet iyi biliyorum. Ama bizim urunlerimiz Heavy duty oldugundan motorlara uygun degil.

    Cem elyaf urunler 800-1000C kadar dayaniklidir.

    Siyah renke olanlarinin uzerinde teflon vardir.
    Sari olanlar kevlardir ve bayagi maliyetlidir.

    Bu tip urunler Turkiyede kullanilmaktadir. Sanayi icin valf izolasyonu yada monifold izolasyonu yapan tum firmalarda bu urunler vardir.

    Sinopta oldugundan teknelerin makina dairesine isi izolasyonu yapan firmalarda bu urunu bulabilirsin.

    Hic bir yerde bulmaz isen, Istanbul Karakoy persembe pazarinda bu urunler mevcut. Oraya nasil ulasirsin onu bilemem tabiki

    Metresi hayli ucuzdur.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-sargisi/detay

    Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  3. #3
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    racing motorda nasıl durur acaba..

    egzosu karbon kaplatmayı istiyordum fakat çok maaliyetli.

    bunu chopperlarda sürekli goruyorum çokta hoşuma gidiyor doğrusu.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  4. #4
    FinalCUT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul - Şişli
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Arkadaşlar..
    Bunu egzoz'a sardığımızda bize teknik açıdan bir getirisi var mı .?
    Yoksa sadece estetik bir mesele mi ?

  5. #5
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    zeda'nın verdiği linkte şöyle bir açıklama var, ne kadar doğru bilmiyorum. ben görünüşünü beğeniyorum.

    Ürün Bilgisi:
    Egzoz Yalıtım Sargısı motordan daha fazla beygir gücü elde etmek ve oluşabilecek aşırı sıcaklıkları düşürebilmek için geliştirilmiş dahiyane bir buluştur. Egzoz yalıtım sargısıyla sarılmış headerslar, egzoz gazlarının daha çok ısınarak daha az yoğunlukla hızla sistemi terk etmelerini sağlar. Bu, sistemin daha düşük sıcaklıklarda gaz emilimini ve de daha fazla egzoz gazının dışarı çıkışını sağlamaktadır. Asbest içermeyen egzoz yalıtım sargısı 2000° F (1.093,33°C ) kadar ısıya dayanıklıdır. Doğru yerleştirildiğinde sistemin gereğinden fazla yalıtımına neden olmaz. Bu özel kaplama ısı oluşumunu ve yayılımını kontrol eder.

    Motor sıcaklığını 70 % oranda azaltır.
    Beygir gücünü ve yakıt verimliliğini arttırır.
    2000° F (1.093,33°C ) kadar sürekli ısıya dayanıklıdır.
    Motorun ve elektronik parçaların ömrünü uzatır.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  6. #6
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)
    sanırım haeder kaplama deniyo buna!
    eğer bi tuning firmasına gidersen yardımcı olurlar diye düşünüyorum...

  7. #7
    -eren- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Değişik bir sl 150
    Buna amyant (diğer adıyla asbest)denmiyormu?
    Ankarada nerede bulabilirim?
    Metre hesabı alamıyormuyuz

  8. #8

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    racing motorda nasıl durur acaba..

    egzosu karbon kaplatmayı istiyordum fakat çok maaliyetli.

    bunu chopperlarda sürekli goruyorum çokta hoşuma gidiyor doğrusu.
    Yakışıklı birinin alçıda ki bacağı gibi durur
    novablue ve fearlesboyy bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VTX 1300S
    Bende bunu düşünüyorum motoruma ama nasıl olur emin değilim çünki susturucuları çıkartıp boru takmam gerekiyor bunu sarmak için işte o zaman sesinden durulmaz ama bu seside biraz keserse kabul edilebilir belki..
    Ancak özgürleştirdiğin rüzgarlar kadar özgürsündür..

  10. #10
    ermanusta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul - Kartal
    Motosikleti
    Yamaha - FZ6 S
    kulanan birisi varsa yorumlarını alalım bence
    Hayatımı Turuncuya Boyadım, Birden Çıktım Yoldan BaSa BaSa Girdim Otobana Acı Acı sövdüm sonra yüzümü Kırbaçlayan Rüzgaraaaa....

  11. #11
    Ahmet Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2009
    Şehir
    Kartal-İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA PCX
    Kullanan yok mu? Performansa, yakıta faydası varmı?
    Orhan KÖNİ

  12. #12
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hic bir yerde bulmaz isen, Istanbul Karakoy persembe pazarinda bu urunler mevcut.
    Tam olarak Hangi dükkandan alabiliriz,kroki yükleyebilirmisiniz nerede arayacağımızı kolaylaştırması açısından
    Sağ bacağımdaki yanık izi artık benimle sonsuza kadar kalacak gibi,yenilerinin oluşmasını engellemem gerekli

  13. #13
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Bu bahsedilen sargılardan Karaköy'de buldum ve silindirlerden çıkan borulara egzoz başlangıcına kadar sardım.Şimdilik deneme aşamasındayım performans olarak ne gibi artı sağlayacak görecez

  14. #14

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Ürün bilgisinde biraz abartı var.
    Motor sıcaklığını 70 % oranda azaltır.
    Beygir gücünü ve yakıt verimliliğini arttırır.
    2000° F (1.093,33°C ) kadar sürekli ısıya dayanıklıdır.
    Motorun ve elektronik parçaların ömrünü uzatır.

    Bunun amacı sadece görüntü olabilir, motorun çalışma düzenine zararı olur faydası olmaz.

    Bu bantı kaplamakla bütün mühendisleri hiçe sayıp manifold ve egsoz sisteminin ayarını komple değiştirmiş olursunuz.

  15. #15
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Bunlar o kadar küçük farklar ki anlayamazsınız.
    Performans artışı yakıt tasarrufu da satış tekniğinden başka birşey değil.

    Bazı özel yapım chopper egzozlarında sürücünün bacağı egzozun yanından veya üzerinden geçer. Bu bacağın yanmasını engeller , ayrıca güzel görüntü sağlar...



    bakır jantlara da hastayım ama o pegler olmuş mu şimdi?
    halilom bunu beğendi.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  16. #16
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ürün bilgisinde biraz abartı var.
    Motor sıcaklığını 70 % oranda azaltır.
    Beygir gücünü ve yakıt verimliliğini arttırır.
    2000° F (1.093,33°C ) kadar sürekli ısıya dayanıklıdır.
    Motorun ve elektronik parçaların ömrünü uzatır.

    Bunun amacı sadece görüntü olabilir, motorun çalışma düzenine zararı olur faydası olmaz.

    Bu bantı kaplamakla bütün mühendisleri hiçe sayıp manifold ve egsoz sisteminin ayarını komple değiştirmiş olursunuz.
    Yani önermiyosunuz öyle mi?

  17. #17

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Önermiyorum değil gereksiz buluyorum, faydası olmaz.

  18. #18
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Aslında benim bu bandı kullanmamın tek nedeni aşırı ısıyı bir nebze önleyerek ayağımı bacağımı yanıklardan biraz daha korumak.Performanstı, egzost gazının daha sıcak dışarı atılmasıydı,işin bonusu tabi eğer bunları sağlıyorsa.
    Motora ve egzosa zarar vermiyosa,sırf yanıklardan korunmak için bile faydalı sayılabilir.Tabiki kişiden kişiye ,ihtiyaçtan ihtiyaca göre değişir.Bana gerekli olduğunu düşünüyorum,umarım uzun vadede bir arıza yada sıkıntı yaşatmaz.

  19. #19

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında benim bu bandı kullanmamın tek nedeni aşırı ısıyı bir nebze önleyerek ayağımı bacağımı yanıklardan biraz daha korumak.Performanstı, egzost gazının daha sıcak dışarı atılmasıydı,işin bonusu tabi eğer bunları sağlıyorsa.
    Motora ve egzosa zarar vermiyosa,sırf yanıklardan korunmak için bile faydalı sayılabilir.Tabiki kişiden kişiye ,ihtiyaçtan ihtiyaca göre değişir.Bana gerekli olduğunu düşünüyorum,umarım uzun vadede bir arıza yada sıkıntı yaşatmaz.
    nascar ve drag yarıslarında kullanılan araclarda terch ediliyor. yanlız senın takacagın sargı soylenen gıbı hıssedılebılır bır etkısı olmayabilir (bacagının yanmasını onlemesı dısında).cunku bahsettıgım yarıslarda kullanılan malzemede tıtanyum karısım var daha yuksek sıcaklıklara mukavemetli ve sogumayı hızlandırıyor. fıyatı bıraz yuksek tercıhını bu bahsettıgımden yana kullanabılırsın

  20. #20
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında benim bu bandı kullanmamın tek nedeni aşırı ısıyı bir nebze önleyerek ayağımı bacağımı yanıklardan biraz daha korumak.Performanstı, egzost gazının daha sıcak dışarı atılmasıydı,işin bonusu tabi eğer bunları sağlıyorsa.
    Motora ve egzosa zarar vermiyosa,sırf yanıklardan korunmak için bile faydalı sayılabilir.Tabiki kişiden kişiye ,ihtiyaçtan ihtiyaca göre değişir.Bana gerekli olduğunu düşünüyorum,umarım uzun vadede bir arıza yada sıkıntı yaşatmaz.
    Aldıgın malzemenın resmini koyar isen goruntusunden icerigini ve performansini soylerim
    Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)