Ön Gidon Şaşesi Kırıldı :(
-
18 Ağustos 2010, 12:12
#1
Arkadaşlar Dün Akşam Eve Gelirken 40 Km İle Giderken Bir Anda Ne Olduysa Oldu Ve Ön Gidon Şaşesi YARIM AY Şeklinde Kırıldı Hemen Motoru Sağa Çektim Baktım Resimde Görüldüğü Noktadan ŞAŞE BOROSU KOPMUŞ YARIM ŞEKİLDE Böyle Bişey Daha Önce Başına Gelen War Mı Ve Yapa Biliceklerimiz Nelerdir ? Akşam Gerçek Resmi Koyucam Aşşağıdaki Temsilidir...
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Reklamlar
-
18 Ağustos 2010, 12:46
#2
Yeni şasi al diyeceğim ama hem masraflı hemde tekrar muayeneye girip yeni şasi numarasını ruhsata işletmen lazım. Üstelik aldığın şasininde kalitesinden emin olamayacaksın.
kaynak yaptır desem kendiliğinden kırılacak kadar zayıf bir şasi düzgün kaynak tutar mı? yeterince sağlam olurmu? Endişelerim var.
sana kaynak yap başkasına sat diye akıl verenler olacaktır ancak sattığın kişinin başına birşey gelirse ömürboyu vicdan azabı çekersin hemde vebali altında kalırsın. Sakın burada kaynak var diye söylemeyi unutma.
Kaynak yaptırısanda o bölgede oksidasyon olasını engellemek için gazaltı kaynağı yaptır.
-
18 Ağustos 2010, 12:53
#3
Walla biraz araştırdım komple şaşe fiyatı 200 lira ama komple şaşeyi değiştirmekten başka yapa biliceğimiz bişey yokmudur kaynak olayınada ben pek güvenemiyorum...
Yada motoru hurdaya çıkarma şansımız yokmudur yasal olarak plakayı nasıl iptal etmemiz gerkeiyor neler yapabiliriz.
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
-
18 Ağustos 2010, 13:02
#4
çekme belge yaparsın trafikten.hurdaya ayrılmış olur.
Orgazma Dudak Büktürür
-
18 Ağustos 2010, 13:03
#5
huceyn adlı üyeden alıntı
çekme belge yaparsın trafikten.hurdaya ayrılmış olur.
Çekme Belgesi Ne Oluyor ? Biraz Daha Bilgi Verirmisin...
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
-
18 Ağustos 2010, 13:07
#6
AzRaİL42 adlı üyeden alıntı
Çekme Belgesi Ne Oluyor ? Biraz Daha Bilgi Verirmisin...
tarfikten çekmiş oluyosun motoru.
ruhsatınla gidiyorsun trafiğe ben hurdaya ayıracam diyorsun.yanlış hatılamıyorsam 56 lira gibi bi ücreti vardı.
Orgazma Dudak Büktürür
-
18 Ağustos 2010, 13:15
#7
huceyn adlı üyeden alıntı
tarfikten çekmiş oluyosun motoru.
ruhsatınla gidiyorsun trafiğe ben hurdaya ayıracam diyorsun.yanlış hatılamıyorsam 56 lira gibi bi ücreti vardı.
Peki Bu İşlemi Yaptıktan Sonra Motora Vergi Ödemiyoruz Demi ?
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
-
18 Ağustos 2010, 13:36
#8
AzRaİL42 adlı üyeden alıntı
Peki Bu İşlemi Yaptıktan Sonra Motora Vergi Ödemiyoruz Demi ?
hayır mosikletin trafikten düşüyor artık öyle bir motor kayıtlar olmuyor yedek parça olarak kullanabilirsin sadece motoru
-
18 Ağustos 2010, 13:39
#9
Yani 2 Tercihim War
1)Hurdaya Çıkarmak(Ki Motoru Devamlı Koyucak Biyerim Yok Satamam Da Bu Şekilde)
2)Yada Şaşeyi Yaptırmak Yada Yeni Şaşe Almak
Motoru Hurdaya Çıkarmak İstemiyorum Çünkü MOTORU MU Seviyorum Ben Ona Aşığım
Allah'ım Kimseyi Böyle Bi Duruma Düşürmesin...
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
-
18 Ağustos 2010, 13:59
#10
Bir oto kaportacıya gidip güzelce kaynak yaptır.Yer müsait ise üzerine ilave bir saç parçası kaynatsın.Eskisinden sağlam olur.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
-
18 Ağustos 2010, 14:15
#11
argon kaynağıyla bu iş hallour. ama şase hangi şekilde kaynaklanırsa kaynaklansın sabitlenip kaynaklanmazsa soğurken çekme yapar.motorunda sağa yada sola çeker. yeni şase al ya da git 2. el aynı model al. bunu da yedek parça yap.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
18 Ağustos 2010, 14:38
#12
Biraz Araştırma Sonucunda Arkadaşlar Yeni Şaşe Almaya Karar Kıldık Yeni Şaşe Fiyatı Zaten 180 Lira Kaynak İçinde 100-110 Lira Para İstiolar Ayrıca Sorduğum Kişiler Orayı Kaynak Tutsa Bile Oraya Çok Aşırı Yük Biniyor Abs Sıktığın Zaman Onun İçin Sakat Diyorlar Yeni Şaşe En Sağlamı Olur Diyolar Bende Aynı Fikirdeyim SİZCE_?
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
-
18 Ağustos 2010, 15:12
#13
şase daha saglam olur ama seri numaraları acısından sıkıntı cıkıcaktır.ruhsata isletcksn vizeye gircksn falan filan.seri numarası percimli ise dierini aktarırsında metal üstüne baskı ise biraz zor olur yaptırman.sase alırken sor satan yere bu seri numarasını nasıl dier saseye aktartırız falan diye.ruhsata isletmek baya zor aktartma isine bak
-
18 Ağustos 2010, 15:20
#14
AzRaİL42 adlı üyeden alıntı
Biraz Araştırma Sonucunda Arkadaşlar Yeni Şaşe Almaya Karar Kıldık Yeni Şaşe Fiyatı Zaten 180 Lira Kaynak İçinde 100-110 Lira Para İstiolar Ayrıca Sorduğum Kişiler Orayı Kaynak Tutsa Bile Oraya Çok Aşırı Yük Biniyor Abs Sıktığın Zaman Onun İçin Sakat Diyorlar Yeni Şaşe En Sağlamı Olur Diyolar Bende Aynı Fikirdeyim SİZCE_?
montajı sen yapacaksan soeun yok ama şaseyi değiştirmek içinde iyi bir işçilik parası alabilirler haberin olsun
-
18 Ağustos 2010, 15:26
#15
Yani motorun şaşesini değiştirmekte bir sorun yok bizim tek sorunumuz şuanda Ruhsata ŞAŞE Numarasını İşletmek Ne Kadara Maal Olur Bir Bilgisi Olan War Mı Acaba ?
Biriside YENİ ALDIĞIN ŞAŞE'NİN Faturasını yanında taşırsan RUHSATA İşletmene gerek kalmaz diyorlar doğrulu warmıdır acaba ?
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
-
18 Ağustos 2010, 15:52
#16
neyle yada nasıl kaynak yaparsan yap olmaz başına iş açarsın tek çaren yeni şase almak o veya bu şekilde şase numarasınıda yaptıracaksın
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
18 Ağustos 2010, 15:59
#17
bağzı motorlarda şase numarası bir plaka seklinde şaseye monte ediliyor cin mallarında görmüştüm bir iki motorda eğer oyleyse ordan alıp oraya takırabilirsin yada yada yeni aldığın şasenin üzerine kazıttırabilirsin ama doğru olan ruhsata işletmektir
-
18 Ağustos 2010, 16:12
#18
xanka adlı üyeden alıntı
bağzı motorlarda şase numarası bir plaka seklinde şaseye monte ediliyor cin mallarında görmüştüm bir iki motorda eğer oyleyse ordan alıp oraya takırabilirsin yada yada yeni aldığın şasenin üzerine kazıttırabilirsin ama doğru olan ruhsata işletmektir
sakın böyle bişey yapma çok ağır cezası var şasi yada motor no üzerinde oynama yapamazsın bunu sakın unutma. Yeni aldığın şasinin faturasıyla ruhsata işletiyorsun. Ücretini bilmiyorum ama diğerinin cezası 20 yıl.
-
18 Ağustos 2010, 16:14
#19
Yaw 3-5 Numara İçin Komple RUHSATI MI Değiştircez
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
-
18 Ağustos 2010, 16:27
#20
20 yıl ruhsat değişimi kesinlikle ruhsat :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler